BZP: Dostawa oprogramowania klasy SIEM wraz z jego wstępną konfiguracją oraz przeprowadzeniem specjalistycznych szkoleń.
23.12.2025
2025/BZP 00621049/01
LUBELSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W LUBLINIE
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oprogramowania klasy SIEM wraz z jego wstępną konfiguracją oraz przeprowadzeniem specjalistycznych szkoleń.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: LUBELSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W LUBLINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000514294
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Spokojna 4
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-914
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 817424535
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kzyskowska@lublin.uw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lublin.uw.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oprogramowania klasy SIEM wraz z jego wstępną konfiguracją oraz przeprowadzeniem specjalistycznych szkoleń.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d73699ba-eea5-4636-86f6-acdb917f253f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00621049
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00104430/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.24 Dostawa oprogramowania klasy SIEM wraz z jego wstępną konfiguracją oraz przeprowadzeniem specjalistycznych szkoleń
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
konkurs grantowy pn. “Cyberbezpieczny Rząd” o numerze KPOD.05.10-CR.01-001/25
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia.lublin.uw.gov.pl/pn/luw/demand/256777/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.lublin.uw.gov.pl/pn/luw/demand/256777/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OU-VII.272.36.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa oprogramowania klasy SIEM wraz z jego wstępną konfiguracją oraz przeprowadzeniem specjalistycznych szkoleń.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja, konfiguracja oraz szkolenie użytkowników w zakresie nowoczesnego systemu Security Information and Event Management (SIEM), spełniającego wszystkie wymagania funkcjonalne, techniczne i organizacyjne wymienione w niniejszym dokumencie. System ma zapewnić centralne gromadzenie, analizę i korelację zdarzeń bezpieczeństwa, budowę scenariuszy reakcji oraz pełny audyt aktywności, przy zachowaniu neutralności technologicznej w celu podniesienia poziomu cyberbezpieczeństwa Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie, zgodnie z ustawą o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa oraz dobrymi praktykami w zakresie zarządzania bezpieczeństwem IT
4.2.6.) Główny kod CPV: 32422000-7 - Elementy składowe sieci
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32424000-1 - Infrastruktura sieciowa
48732000-8 - Pakiety oprogramowania do zabezpieczania danych
80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczne oprogramowania SIEM
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Nazwa warunku:Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej
Opis warunku:
a) Doświadczenie realizacji dostawy:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca składający ofertę posiadał niezbędne
doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem
terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w
tym okresie) co najmniej dwóch zamówień polegających na wdrożeniu rozwiązań
SIEM lub Log Management w instytucjach publicznych o wartości min. 150 000 zł
brutto, w okresie ostatnich 3 lat.
Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć:
i. wykaz wykonanych dostaw, zawierający zakres dostawy, nazwę odbiorcy i
daty realizacji,
ii. dowody należytego wykonania dostaw (np. referencje, protokoły odbioru,
zaświadczenia).
iii. przypadku polegania na zasobach podmiotów trzecich, Wykonawca musi
wykazać się rzeczywistym udziałem tych podmiotów w realizacji
zamówienia
b) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje personelem realizacyjnym:
i. minimum jedną osobą posiadającym certyfikat producenta proponowanego
rozwiązania z zakresu instalacji i konfiguracji oprogramowania klasy SIEM.
ii. minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do prowadzenia szkolenia z
zakresu oprogramowania klasy SIEM potwierdzone zrealizowanymi
szkoleniami, projektami lub referencjami. Szkolenia rozumiane jako
przeprowadzone w przedstawionym zakresie w sposób ciągły przez
minimum 24 miesiące od dnia składania ofert.
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do składanych podmiotowych środków
dowodowych certyfikatu potwierdzającego, że obejmuje on co najmniej te same
obszary wiedzy i kompetencji, które wymagane są w certyfikatach wskazanych
wprost w warunkach udziału.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczySEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, napodstawie art. 454-455 ustawy oraz postanowień Projektu Umowy.