Ogłoszenie Burmistrza Wolina o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Wolina dla terenu położonego w obrębie ewidencyjnym Żółwino
06.06.2025
34380244
GMINA WOLIN
ul. ZAMKOWA 23
72-510
WOLIN
O G Ł O S Z E N I E
BURMISTRZA WOLINA
o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Wolin
dla terenu położonego w obrębie ewidencyjnym Żółwino.
Na podstawie art. 17 pkt. 1 w związku z art. 8h ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym [t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130 z późniejszymi zmianami] oraz art. 39 ust. 1 ustawy z dnia 03 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko [t.j. Dz. U. 2024 r., poz. 1112 z późniejszymi zmianami]
zawiadamiam
- o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Wolin dla terenu położonego w obrębie ewidencyjnym Żółwino, opracowywanego dla działki nr 20/22 w oparciu o uchwałę nr VIII/87/24 Rady Miejskiej w Wolinie z dnia 30 października 2024 r.
- o przeprowadzeniu strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, w tym sporządzeniu prognozy oddziaływania na środowisko, której przedmiotem jest ocena skutków rozwiązań przyjętych w ww. projekcie miejscowego planu.
Zainteresowani mają możliwość zapoznać się z niezbędną dokumentacją w związku z przystąpieniem do opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w zakresie, o którym mowa powyżej i przeprowadzaną strategiczną oceną oddziaływania na środowisko, w godz. od 800 do 1500 w Urzędzie Miejskim w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin oraz wnieść wnioski lub uwagi w terminie 21 dni licząc od dnia podania do publicznej wiadomości.
Wnioski, uwagi należy wnosić na piśmie lub ustnie do protokołu. Dopuszcza się również składanie uwag i wniosków za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej [t.j. z 2024 r. Dz. U. poz. 1725 z późniejszymi zmianami].
Wniosek, uwaga powinny zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres Wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy. W przypadku posiadania tytułu prawnego do nieruchomości, której dotyczy składany wniosek, należy podać tytuł prawny.
Zgodnie z art. 39 ust. 1 pkt. 5 ustawy z dnia 03 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko [t.j. Dz. U. 2024 r., poz. 1112 z późniejszymi zmianami], organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Burmistrz Wolina.
Z up. Burmistrza
Zastępca Burmistrza
Ewa Deląg
KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust.2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, Dziennik Urzędowy UE, L 119/1 z 4 maja 2016 r. (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Wolina. Szczegółowe informacje w tej sprawie można uzyskać na naszej stronie internetowej: www.bip.wolin.pl