Obwieszczenie Wojewody Mazowieckiego o zmianie wniosku
10.07.2025
34384982
MAZOWIECKI URZĄD WOJEWÓDZKI W WARSZAWIE
ul. PL. BANKOWY 3/5
00-950
WARSZAWA
OBWIESZCZENIE WOJEWODY MAZOWIECKIEGO
Na podstawie art. 11d ust. 5 i 6 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U. z 2024 r., poz. 311) zawiadamiam, że w związku z toczącym się postępowaniem w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pn.: „Budowa nowego przebiegu drogi wojewódzkiej nr 721 na odcinku
od drogi krajowej nr 7 do skrzyżowania z ulicą Mleczarską w Piasecznie.”, inwestor w dniu 30 kwietnia 2025 r. oraz w dniu 23 czerwca 2025 r. zmienił wniosek z uwagi na zmiany map z projektem podziału nieruchomości. Powyższa zmiana dotyczy następujących działek ew.,
było:
- numery działek w projektowanym pasie drogowym, podlegające podziałowi, przechodzące na rzecz właściwej jednostki samorządu terytorialnego – Województwa Mazowieckiego (w nawiasach numery działek po podziale, tłustym drukiem numery działek przeznaczone do przejęcia pod inwestycję):
powiat piaseczyński,
jednostka ewidencyjna 141803_2 Lesznowola,
obręb 0004 Janczewice, działki o nr ewidencyjnym: 27 (27/3, 27/4, 27/5), 28 (28/3, 28/4, 28/5), 29 (29/3, 29/4, 29/5), 30 (30/3, 30/4, 30/5), 31/1 (31/4, 31/5, 31/6), 32 (32/3, 32/4, 32/5), 33 (33/3, 33/4, 33/5), 34 (34/3, 34/4, 34/5), 35 (35/3, 35/4, 35/5),
jest:
powiat piaseczyński,
jednostka ewidencyjna 141803_2 Lesznowola,
obręb 0004 Janczewice, działki o nr ewidencyjnym: 27/2 (27/6, 27/7, 27/8), 28/2 (28/6, 28/7, 28/8), 29/2 (29/6, 29/7, 29/8), 30/2 (30/9, 30/10, 30/11), 31/3 (31/7, 31/8, 31/9), 32/2 (32/6, 32/7, 32/8), 33/2 (33/6, 33/7, 33/8), 34/2 (34/6, 34/7, 34/8), 35/2 (35/6, 35/7, 35/8).
W pozostałej część obwieszczenie z dnia 28 października 2025 r. nie ulega zmianie.
Z dokumentacją sprawy można się zapoznać w Wydziale Infrastruktury i Rolnictwa Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie (Plac Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, Punkt Obsługi Klienta pokój nr 7, w następujących godzinach: poniedziałek 13-16 oraz w czwartek 8-12), po wcześniejszym umówieniu się telefonicznym pod nr 22 695-62-19. Osoby nieumówione nie będą obsługiwane.
Informacja ta ma na celu jedynie przedstawienie aktualnego stanu postępowania. Podczas jej trwania strony nie uzyskają informacji o planowanym terminie zakończenia postępowania ani nie otrzymają informacji merytorycznych.
Czas przeznaczony na zapoznanie się z aktami wynosi do 30 min i nie może zostać przedłużony. W pokoju nr 7 może przebywać tylko jedna osoba do jednej sprawy.
Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego doręczenie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia. W trakcie prowadzonego postępowania, o czynnościach tutejszego organu, strony postępowania będą informowane w drodze publicznych obwieszczeń, zgodnie
z art. 49 § 1 ww. ustawy „§ 1 Jeżeli przepis szczególny tak stanowi, zawiadomienie stron
o decyzjach i innych czynnościach organu administracji publicznej może nastąpić w formie publicznego obwieszczenia, w innej formie publicznego ogłoszenia zwyczajowo przyjętej
w danej miejscowości lub przez udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej
na stronie podmiotowej właściwego organu administracji publicznej”.
Znak sprawy: WIR-I.7820.2.8.2024.MSK
Dzień publicznego obwieszczenia: 10 lipca 2025 r.