Ogłoszenie o rozpoczęciu konsultacji społecznych dotyczących projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, w części dotyczącej miasta Police, pn.: „Oczyszczalnia”
29.07.2025
34387883
GMINA POLICE
ul. STEFANA BATOREGO 3
72-010
POLICE
Police, 22.07.2025 r.
UA.6721.15.3.2025.AM
OGŁOSZENIE
o rozpoczęciu konsultacji społecznych dotyczących projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, w części dotyczącej miasta Police, pn.: „Oczyszczalnia”
Na podstawie art. 17 pkt 11 oraz art. 8i ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130 z późn. zm.) w związku z uchwałą Nr LXX/646/2024 z dnia 27 lutego 2024 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, w części dotyczącej miasta Police, pn.: „Oczyszczalnia” ogłaszam o rozpoczęciu konsultacji społecznych dotyczących projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, w części dotyczącej miasta Police, pn.: „Oczyszczalnia”, w dniach od 29 lipca do 8 września 2025 r.
Konsultacje społeczne prowadzone będą w następujących formach:
- zbieranie uwag w dniach od 29 lipca do 8 września 2025 r.
Uwagi należy składać do Burmistrza Polic wyłącznie na formularzu zgodnym z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 13 listopada 2023 r. w sprawie wzoru formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego (Dz.U. z 2023 r. poz. 2509). Wzór formularza dostępny jest w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Policach: https://bip.police.pl/artykul/292/18040/wzor-formularza-pisma-dotyczacego-aktu-planowania-przestrzennego lub na stronie Ministerstwa Rozwoju i Technologii: https://www.gov.pl/web/rozwoj-technologia/formularz-pisma-dotyczacego-aktu-planowania-przestrzennego;
- spotkanie otwarte, które odbędzie się w dniu 11.08.2025 r. w godz. 16.00 – 18.00, w siedzibie Urzędu Miejskiego w Policach, ul. Stefana Batorego 3, pok. 32;
- dyżur projektanta, który odbędzie się w dniu 19.08.2025 r. w godz. 15.00 – 17.00 w siedzibie Urzędu Miejskiego w Policach, ul. Stefana Batorego 3, pok. 32.
Zgodnie z art. 52 ust. 3 ustawy z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2023 r. poz. 1688 z późn. zm.) projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, wraz z wykazem, o którym mowa w art. 8k ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz prognozą oddziaływania na środowisko jest dostępny w czasie konsultacji społecznych na stronie Urzędu Miejskiego w Policach pod adresem: https:// https://bip.police.pl/artykul/301/20290 oraz https://www.police.pl/dla-mieszkanca/ogloszenia-w-sprawach-planowania-i-zagospodarowania-przestrzennego/903-konsultacje-spoleczne.html oraz w siedzibie Urzędu Miejskiego w Policach, Wydział Urbanistyki i Architektury ul. Bankowa 18, II piętro pok. 205 w poniedziałki w godzinach od 8.15 do 16.00, od wtorku do piątku w godzinach od 7.15 do 15.00.
Stosownie do art. 8g ust. 1 ww. ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym uwagi składa się na piśmie utrwalonym w postaci papierowej lub elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej (e-mail: sekretariat@ug.police.pl, ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka) na formularzu w postaci papierowej lub w formie dokumentu elektronicznego. Uwagi składane w postaci papierowej należy składać w siedzibie Urzędu Miejskiego w Policach, ul. Stefana Batorego 3 (kancelaria).
Zgodnie z art. 40 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 z późn.zm.) uwagi do strategicznej oceny oddziaływania na środowisko należy składać w terminie do dnia 01.09.2025 r. w formie pisemnej lub ustnie do protokołu w siedzibie Urzędu Miejskiego w Policach, ul. Stefana Batorego 3 (kancelaria), lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym (e-mail: sekretariat@ug.police.pl, ePUAP: /9s49g1knlz/skrytka)
Wnoszący uwagę zobowiązany jest podać oznaczenie nieruchomości oraz przedmiot uwagi, swoje imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, a także wskazać, czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej uwagą oraz może podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu.
Przedłożone w wyznaczonym terminie uwagi podlegają rozpatrzeniu przez Burmistrza Polic, a złożone po upływie wyznaczonego terminu pozostaną bez rozpatrzenia.
Informujemy, że Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miejskim w Policach jest Burmistrz Polic. Dokładne informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Policach pod adresem :
Ochrona danych osobowych - Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Policach (police.pl)
Z up. Burmistrza
Zastępca Burmistrza Grzegorz Ufniarz