Obwieszczenie Starosty Łęczyckiego o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej
05.08.2025
34389441
osoba kontaktowa: tel.: 243887225
Starosta Łęczycki
pl. Tadeusza Kościuszki 1, 99-100 Łęczyca
tel. 24 388 72 00; fax. 24 721 32 17
sekretariat@leczyca.pl www.leczycki.pl
AB.6740.1.4.2025.NB Łęczyca, dnia 28.07.2025 r.
OBWIESZCZENIE STAROSTY ŁĘCZYCKIEGO
O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA W SPRAWIE WYDANIA DECYZJI ZEZWALAJĄCEJ NA REALIZACJĘ INWESTYCJI DROGOWEJ
Zgodnie z art. 11d ust. 5 i 6 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2024 r. poz. 311) oraz zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r. poz. 572 z późn. zm.) Starosta Łęczycki, jako organ administracji architektoniczno-budowlanej, wykonujący zadania zlecone z zakresu administracji rządowej,
zawiadamia,
iż na wniosek z dnia 23.05.2025 r. (data wpł. 26.05.2025 r.) Burmistrza Piątku, z siedzibą przy
ul. Rynek 16, 99-120 Piątek, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na budowie ul. Polnej w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą „Budowa drogi gminnej nr 104251E ul. Polna i ul. Bitwy nad Bzurą w Piątku”.
Zakresem inwestycji objęte są nieruchomości lub ich części, położone w województwie łódzkim, powiecie łęczyckim, na terenie miasta Piątek, w obrębie ewidencyjnym 100406_4, na niżej wymienionych działkach:
Działki położone w części w liniach rozgraniczających teren inwestycji objęte projektami podziału |
Działki powstałe |
Działki powstałe |
Działki położone |
Działki położone w części w liniach rozgraniczających teren inwestycji |
OBRĘB PIĄTEK |
||||
336 |
336/1 |
336/2 |
328 |
329, 273 |
888/1 |
888/3 |
888/4 |
||
340/1 |
340/3 |
340/4 |
||
339 |
339/1 |
339/2 |
||
338 |
338/1 |
338/2 |
||
337/1 |
337/3 |
337/4 |
||
335 |
335/1 |
335/2 |
||
334 |
334/1 |
334/2 |
||
333 |
333/1 |
333/2 |
||
332/1 |
332/3 |
332/4 |
331 |
331/1 |
331/2 |
|
|
889/1 |
889/3 |
889/4 |
||
343/1 |
343/3 |
343/4 |
||
286 |
286/1 |
286/2 |
||
330 |
330/1 |
330/2 |
Zgodnie z art. 39¹ § 1 pkt 3 Kodeksu postępowania administracyjnego organ administracji publicznej może doręczać pisma za pomocą środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu art. 2 pkt 5 ustawy z 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 1513 ze zm.) jeżeli strona lub inny uczestnik postępowania wyrazi zgodę na doręczanie pism w postępowaniu za pomocą tych środków i wskaże organowi administracji publicznej adres elektroniczny.
Zgodnie z art. 41 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomienia organu administracji publicznej o każdej zmianie swojego adresu. W razie zaniechania tego obowiązku, doręczenie pisma pod dotychczasowy adres ma skutek prawny.
Biorąc pod uwagę treść art. 63 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego, podania (żądania, wyjaśnienia, odwołania, zażalenia) mogą być wnoszone pisemnie, lub ustnie do protokołu, a także za pomocą innych środków komunikacji elektronicznej przez elektroniczną skrzynkę podawczą organu administracji publicznej utworzoną na podstawie ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 1557). Przepis § 3 ww. artykułu wskazuje ponadto, że podanie wniesione
w formie dokumentu elektronicznego powinno być uwierzytelnione przy użyciu mechanizmów określonych w art. 20a ust. 1 albo 2 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, zawierać dane w ustalonym formacie, zawartym we wzorze podania określonym w odrębnych przepisach, jeśli te przepisy nakazują wnoszenie podań według określonego wzoru, zawierać podpis elektroniczny wnoszącego podanie.
W toku postępowania strony mogą zapoznać się z aktami sprawy, wnosić uwagi i zastrzeżenia osobiście w Wydziale Architektury i Budownictwa, w godzinach urzędowania, tj.: poniedziałek 8.00-14.00, wtorek 8.00-14.00, środa 8.00-16.00, czwartek – bez obsługi interesantów oraz piątek 8.00-14.00 lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu art. 2 pkt 5 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (ePuap), albo adresu elektronicznego wskazanego przez stronę (e-Doręczenia), w terminie do dnia wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej dla przedmiotowego zamierzenia inwestycyjnego. Jednocześnie zawiadamia się, że zawiadomienie stron o decyzjach i innych czynnościach organu administracji architektoniczno-budowlanej będzie następowało w formie publicznego obwieszczenia poprzez udostępnienie w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie przedmiotowej właściwego organu administracji publicznej, w gazecie lokalnej oraz na tablicach ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Piątku i Starostwa Powiatowego w Łęczycy.
Starostwo Powiatowe w Łęczycy posiada adres elektroniczny skrzynki podawczej /5rdqsv907k/skrytka oraz adres do doręczeń elektronicznych: AE:PL-98563-22405-HWUCB-18.
Zawiadomienie, w drodze obwieszczenia uważa się za dokonane po upływie 14. dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Sprawę prowadzi:
podinsp. Norbert Białkowski - tel.: 243887225/e-mail: n.bialkowski@leczyca.pl
Informacje w sprawie można uzyskać pod ww. telefonem/e-mailem lub w siedzibie Starostwa Powiatowego w Łęczycy, przy pl. Tadeusza Kościuszki 1 (po uprzednim pobraniu biletu z biletomatu znajdującego się na parterze budynku), w godzinach urzędowania Wydziału Architektury i Budownictwa, tj. w dniach: poniedziałek w godzinach 8.00-14.00, wtorek 8.00-14.00, środa 8.00-16.00, czwartek – bez obsługi interesantów oraz piątek 8.00-14.00.