Prezydent Miasta Oświęcim zawiadamia w sprawie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu poł. w Oświęcimiu
11.08.2025
34390295
MIASTO OŚWIĘCIM
ul. ZABORSKA 2
32-600
OŚWIĘCIM
Oświęcim, dnia 6 sierpnia 2025 r.
Znak sprawy:
GA.6721.127.50.2024.II
OGŁOSZENIE
o rozpoczęciu konsultacji społecznych
projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego w Oświęcimiu, przy ulicy Berka Joselewicza
Na podstawie art. 17 pkt 11 i art. 8h ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. 2024 poz. 1130 ze zm.), Prezydent Miasta Oświęcim zawiadamia o rozpoczęciu konsultacji społecznych dotyczących projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego w Oświęcimiu, przy ulicy Berka Joselewicza sporządzonego na podstawie uchwały Nr VIII/97/24 z dnia 27 listopada 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
Konsultacje będą prowadzone w terminie od dnia 11 sierpnia 2025 r. do dnia 8 września 2025 r. i obejmą:
1) zbieranie uwag do projektu planu w terminie od dnia 11 sierpnia 2025 r. do dnia 8 września 2025 r.,
2) konsultacje, w punkcie konsultacyjnym, które odbędą się w dniu 2 września 2025 r. w godzinach od 16.00 do 17.00 w siedzibie Urzędu Miasta, ul. Jagiełły 25, 32-600 Oświęcim, w Sali Ślubów,
3) spotkanie otwarte, które odbędzie się w dniu 19 sierpnia 2025 r. w Miejskiej Bibliotece Publicznej im. Ł. Górnickiego GALERIA KSIĄŻKI w Oświęcimiu, ul. Nojego 2B, 32-600 Oświęcim o godzinie 16.00-17.00.
Z dokumentacją projektu planu można zapoznać się w siedzibie Urzędu Miasta Oświęcim, Wydział Architektury i Urbanistyki Urzędu Miasta Oświęcim ul. Jagiełły 23, w godzinach pracy Urzędu, także na stronie internetowej: oswiecim.pl, jak również w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej Urzędu Miasta Oświęcim w zakładce Menu przedmiotowe, Akty Planowania Przestrzennego/Zagospodarowanie Przestrzenne: https://bip.oswiecim.um.gov.pl/6937
Uwagi do projektu planu można wnosić w formie papierowej na adres 32-600 Oświęcim, ul. Zaborska 2, lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres: sekretariat@um.oswiecim.pl i platformy usług administracji publicznej ePUAP - MIASTO OŚWIĘCIM, z podaniem imienia i nazwiska albo nazwy wnioskodawcy, adresu zamieszkania albo adresu siedziby, adresu poczty elektronicznej o ile taki posiada, a także wskazać, czy wnioskodawca jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej uwagą.
Jednocześnie informuję, że prognoza oddziaływania na środowisko nie została opracowana, ze względu na odstąpienie od przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko.
Uwagi należy składać z wykorzystaniem formularza wprowadzonego Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 13 listopada 2023 r. w sprawie wzoru formularza pisma, dotyczącego aktu planowania przestrzennego (Dz. U. z 2023 r. poz. 2509). Formularz do wypełnienia dostępny jest w siedzibie Urzędu Miasta Oświęcim, Wydział Architektury i Urbanistyki Urzędu Miasta Oświęcim ul. Jagiełły 23, w godzinach pracy Urzędu oraz w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej Urzędu Miasta Oświęcim w zakładce Menu przedmiotowe, Akty Planowania Przestrzennego/Zagospodarowanie Przestrzenne:
https://bip.oswiecim.um.gov.pl/6828/dokument/44713
instrukcja wypełnienia formularza znajduje się pod linkiem:
https://www.gov.pl/attachment/b80e3fdc-f722-468c-9d44-477477d9253c
przykład wypełnionego formularza znajduje się pod linkiem:
https://www.gov.pl/attachment/1781c616-94c8-444d-a555-7599e59938ac
Organem właściwym do rozpatrzenia uwag jest Prezydent Miasta Oświęcim.
Klauzula informacyjna w przypadku zbierania danych osobowych od osoby, której dane dotyczą – art. 13 RODO
Na podst. art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane RODO) – DZ.U.UE L119, w związku z art. 17 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, informuję, że:
Administrator Danych |
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Oświęcim z siedzibą w Oświęcimiu przy ul. Zaborskiej 2 |
Inspektor Ochrony Danych |
Kontakt: iod@oswiecim.um.gov.pl, nr telefonu 33 846 62 21 lub na adres siedziby administratora |
Cele przetwarzania danych |
Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane w celu rozpatrzenia wniosku/uwagi na potrzeby ww. projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. |
Podstawa prawna przetwarzania Twoich danych osobowych |
Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane na podstawie art. 17 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz § 11 rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 17 grudnia 2021 roku w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. |
Okres przechowywania |
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z jednolitego rzeczowego wykazu akt. |
Odbiorcy Twoich danych |
Pani/Pana dane mogą zostać udostępnione wyłącznie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa – Wojewodzie Małopolskiemu oraz projektantowi, na podstawie umowy powierzenia. |
Twoje prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych |
Przysługują Pani/Panu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
W związku z przetwarzaniem danych osobowych uzyskanych w toku prowadzonych postępowań dotyczących sporządzania aktów planistycznych prawo, o którym mowa w art. 15 lit g RODO (jeżeli dane osobowe nie zostały zebrane od osoby, której dane dotyczą – wszelkie dostępne informacje o ich źródle) przysługuje, jeżeli nie wpływa na ochronę praw i wolności osoby, od której te dane pozyskano. |
Prawo wniesienia skargi |
W przypadku nieprawidłowości przy przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych, masz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. |
Informacja o konieczności podania danych |
Podanie danych – imię, nazwisko i adres – jest obowiązkowe. W przypadku niepodania danych wniosek/uwaga nie będzie rozpatrywany. |