Burmistrz Miasta Czeladź informuje o przeprowadzeniu konsultacji społecznych miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Czeladź
18.08.2025
34391221
MIASTO CZELADŹ
ul. KATOWICKA 45
41-250
CZELADŹ
Czeladź 18.08.2025 r.
OGŁOSZENIE
BURMISTRZA MIASTA CZELADŹ
o przeprowadzeniu konsultacji społecznych:
miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Czeladź dla terenu byłej kopalni KWK Saturn
Na podstawie art. 17 pkt. 1 ust. 11 oraz art. 8h ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r., poz. 1130 z późniejszymi zmianami) art. 48 ust. 7 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 z późniejszymi zmianami),
zawiadamiam o przeprowadzeniu konsultacji społecznych projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Czeladź dla terenu byłej kopalni KWK Saturn wraz z uzasadnieniem
oraz zawiadamiam o odstąpieniu od przeprowadzenia strategicznej oceny
oddziaływania na środowisko
w dniach: od 18-go sierpnia 2025 r. do 15-go września 2025 r.
w siedzibie Urzędu Miejskiego w Czeladzi ul. Katowicka 45, Czeladź od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Urzędu oraz na stronie BIP/UM w Czeladzi
Formami konsultacji społecznych dla projektu miejscowego planu są:
- Zbieranie uwag;
- Spotkanie otwarte, które odbędzie się dnia 27 sierpnia 2025 r. w godzinach: 16.00-17.00. w budynku Urzędu Miejskiego w Czeladzi ul. Katowicka 45 w pokoju 420;
- Dyżur projektanta w dniu 4 września 2025 r. w godzinach 16.00-17.00 w budynku Urzędu Miejskiego w Czeladzi ul. Katowicka 45, w pokoju 420.
Uwagi, zgodnie z art. 8g ustawy, składa się na piśmie utrwalonym w postaci papierowej lub elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej na adres: czeladz@um.czeladz.pl, na formularzu w postaci papierowej lub w formie dokumentu elektronicznego w nieprzekraczalnym terminie do dnia 15 września 2025 r.
Formularz do składania uwag musi być zgodny z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 13 listopada 2023 r. w sprawie wzoru formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego (Dz.U. z 2023 r. poz. 2059), który dostępny jest w BIP urzędu - ścieżka dostępu: https://bip.czeladz.pl/planowanie_przestrzenne/formularz-pisma-dotyczacego-aktu-planowania-przestrzennego.html
Realizacja obowiązku informacyjnego w związku z wymaganiami art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) dalej: RODO.
1. Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Miasta Czeladź. Informacje o przetwarzaniu danych osobowych można uzyskać w Urzędzie Miasta Czeladź, ul. Katowicka 45, 41-250 Czeladź.
2. Inspektorem Danych Osobowych wyznaczonym przez Burmistrza Czeladzi jest Milena Kubasik-Janicka. Można się z nią skontaktować w sprawie ochrony danych osobowych osobiście pod adresem ul. Katowicka 45, 41-250 Czeladź, e-mail: iod@um.czeladz.pl., nr telefonu 32 763 79 43.
3. Administrator przetwarza dane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu spełnienia obowiązków wynikających z art. 11 oraz 17 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym w zakresie sporządzania dokumentów studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w tym rozpatrzenia wniosków, rozpatrzenia uwag, sporządzenia dokumentacji prac planistycznych itp.
4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Jeżeli dane nie zostaną podane wniosek lub uwaga nie zostanie rozpatrzona.
5. Dane są udostępniane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisu prawa lub takim, z którymi Administrator zawarł umowę, w tym firmom informatycznym świadczącym usługi dla Urzędu.
6. Pani/Pana dane osobowe są przechowywane jedynie w okresie niezbędnym do sporządzania dokumentów studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Po spełnieniu celu dla którego dane zostały zebrane tj. po przyjęciu ww. dokumentów, dane będą przechowywane jedynie w celach archiwalnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Okres przechowywania w Urzędzie Miejskim danych osobowych w większości przypadków wynika z Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych i w tym przypadku jest to okres wieczystego przechowywania akt.
7. W związku z przetwarzaniem danych osobowych istnieje prawo do żądania od administratora dostępu do nich, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz wniesienia sprzeciwu. Prawo dostępu do danych w zakresie informacji skąd administrator pozyskał dane przysługuje jeżeli nie wpływa to na prawa i wolności innych osób. Pozostałe prawa mogą zostać ograniczone zgodnie z przepisami RODO. Administrator realizuje wskazane prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych na wniosek.
8. W przypadku uznania, że przetwarzanie danych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, każdemu przysługuje prawo do wniesienia skargi wobec ich przetwarzania do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2.