Wojewoda Mazowiecki zawiadamia, że została wydana decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej - rozbudowa dróg wojewódzkich w m. Maszewo Duże
01.09.2025
34391775
MAZOWIECKI URZĄD WOJEWÓDZKI W WARSZAWIE
ul. PL. BANKOWY 3/5
00-950
WARSZAWA
OBWIESZCZENIE WOJEWODY MAZOWIECKIEGO
Na podstawie art. 11d ust. 5 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 311) zawiadamia się, że w dniu 28 kwietnia 2025 r., na wniosek inwestora: Zarząd Województwa Mazowieckiego, ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa, reprezentowanego przez Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie, zostało wszczęte postępowanie w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pn.: „Rozbudowa dróg wojewódzkich nr 559 na odcinku od km 45+060 do km 46+730 w m. Maszewo Duże, gmina Stara Biała, powiat płocki”.
Stronami postępowania w sprawie są wnioskodawca, właściciele lub użytkownicy wieczyści nieruchomości objętych wnioskiem (powiadomieni w drodze zawiadomień).
Działki usytuowania obiektu:
inwestycja zlokalizowana jest na terenie gminy Stara Biała, powiat płocki, woj. mazowieckie, oraz na terenie gminy m. Płock, powiat Płock.
Numery działek w istniejącym pasie drogowym:
powiat płocki, gmina Stara Biała
jednostka ewid. 141913_2
obręb 0017 Maszewo Duże: dz. ew. nr 287/1, 288/1, 289/1, 291/6, 291/8, 294/1, 295/1, 298/6, 298/8, 299/1, 300/1, 301/2, 303/2, 305/1, 308/7, 307/1, 309/1, 313/1, 314/1, 228, 315/4, 315/6, 316/5, 319/4, 323/1, 326/1, 327/1, 332/1, 333/1, 335/1, 336/1, 337/1, 338/1, 340/1, 341/1, 343/1, 344/1, 346/1, 347/1, 348/1, 349/3, 349/5, 350/1, 352/1, 356/3, 357/1, 358/1, 359/1, 360/5, 361/1, 98/4, 99/5, 99/7, 103/2, 104/2, 105/12, 109/2, 110/8, 111/2, 116/2, 117/2, 118/2, 119/8, 123/2, 124/2, 127/20, 128/2, 129/2, 134/2, 135/2, 137/2, 136/23, 146/2, 147/2, 148/3, 154/2, 155/2, 157/2, 164/2, 165/2, 166/2, 167/2, 168/2, 169/2, 171/2, 190/32, 192/4, 191/12, 216/2, 217/2, 218/3, 222/3, 223/2, 225/2, 221/64, 221/66, 221/73,
powiat Płock, gmina m. Płock
jednostka ewid. 146201_1
obręb Maszewo 0003: dz. ew. nr 131/2, 132/1.
Numery działek w projektowanym pasie drogowym, do przejęcia w całości pod inwestycję przechodzące na rzecz Skarbu Państwa:
powiat płocki, gmina Stara Biała
jednostka ewid. 141913_2
obręb 0017 Maszewo Duże: dz. ew. nr 292/1, 302/2, 310/1, 311/1, 311/2, 318/1, 317/1, 328/11, 329/1, 345/1, 353/4, 95/8, 96/13, 119/6, 190/36.
Numery działek w projektowanym pasie drogowym, podlegające podziałowi do przejęcia pod inwestycję przechodzące na rzecz Skarbu Państwa (w nawiasach numery działek po podziale – tłustym drukiem numery działek przeznaczone do przejęcia pod inwestycję):
powiat płocki, gmina Stara Biała
jednostka ewid. 141913_2
obręb 0017 Maszewo Duże: dz. ew. nr 290 (290/1, 290/2), 291/1 (291/24, 291/25), 293 (293/1, 293/2), 319/1 (319/9, 319/10), 319/2 (319/11, 319/12), 320 (320/1, 320/2), 322/3 (322/4, 322/5), 324 (324/1, 324/2), 339/1 (339/4, 339/5), 342 (342/1, 342/2), 330 (330/1, 330/2), 94/1 (94/10, 94/11), 97/1 (97/3, 97/4), 97/2 (97/5, 97/6), 119/5 (119/9, 119/10), 125 (125/1, 125/2), 127/18 (127/21, 127/22), 130 (130/1, 130/2), 131/3 (131/4, 131/5), 132/3 (132/4, 132/5), 136/4 (136/25, 136/26), 145 (145/1, 145/2), 144 (144/1, 144/2), 153 (153/1, 153/2), 226 (226/3, 226/4), 227/2 (227/3, 227/4), 190/16 (190/42, 190/43), 193 (193/1, 193/2), 201/3 (201/8, 201/9), 202 (202/1, 202/2), 216/1 (216/3, 216/4), 224 (224/1, 224/2), 221/65 (221/82, 221/83), 221/2 (221/80, 221/81).
Numery działek podlegające ograniczeniu niewchodzące w skład projektowanego pasa drogowego, podlegające ograniczeniu w korzystaniu z nieruchomości, przeznaczone pod budowę innych dróg publicznych, budowę lub przebudowę sieci uzbrojenia terenu, urządzeń wodnych lub urządzeń melioracji wodnych szczegółowych, zjazdów (jeżeli ograniczeniu podlega działka utworzona po podziale, to w nawiasie umieszczono numer działki po podziale, która objęta jest ograniczeniem):
powiat płocki, gmina Stara Biała
jednostka ewid. 141913_2
obręb 0017 Maszewo Duże: dz. ew. nr 292/3, 293 (293/2), 144 (144/2), 153 (153/2), 154/3, 157/4, 164/3, 226 (226/4), 227/1, 334/1, 289/12, 289/13, 290 (290/2), 291/1 (291/25), 292/2, 294/2, 295/2, 298/7, 298/9, 299/2, 300/2, 301/3, 302/3, 303/3, 303/4, 305/2, 308/8, 307/2, 309/2, 311/3, 311/4, 312/2, 313/2, 313/7, 315/8, 316/6, 319/2 (319/12), 319/5, 320 (320/2), 322/3 (322/5), 322/1, 323/2, 234 (324/2), 326/3, 327/2, 328/12, 329/2, 329/3, 329/22, 333/2, 335/9, 336/9, 338/3, 337/4, 337/2, 339/5, 340/2, 342/2, 343/2, 344/3, 345/2, 346/8, 348/2, 349/4, 349/16, 350/2, 351, 352/2, 353/1, 356/4, 357/2, 358/2, 359/2, 360/6, 361/6, 94/1 (94/11), 105/14, 108, 109/1, 116/1, 117/1, 119/5 (119/10), 119/7, 123 (125/2), 127/19, 128/5, 129/1, 148/2, 154/4, 164/4, 166/9, 167/20, 168/14, 168/15, 192/3, 191/11, 193 (193/2), 201/4, 201/2, 201/3 (201/9), 215, 216/1 (216/4), 224 (224/2), 225/1, 221/2 (221/81), 221/72, 314/2.
Z dokumentacją sprawy można się zapoznać w Wydziale Infrastruktury i Rolnictwa Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie (Plac Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, Punkt Obsługi Klienta pokój nr 7, w następujących godzinach: poniedziałek 1300-1600 oraz w czwartek 800-1200), po wcześniejszym umówieniu się telefonicznym pod nr 22 695-62-19. Osoby nieumówione nie będą obsługiwane. Informacja ta ma na celu jedynie przedstawienie aktualnego stanu postępowania. Podczas jej trwania strony nie uzyskają informacji o planowanym terminie zakończenia postępowania ani nie otrzymają informacji merytorycznych. Czas przeznaczony na zapoznanie się z aktami wynosi do 30 min i nie może zostać przedłużony. W pokoju nr 7 może przebywać tylko jedna osoba do jednej sprawy.
Ponadto zawiadamia się, że dnia 7 lipca 2025 r. zostało wydane w trybie art. 35 ust. 3 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2025 r., poz. 418) postanowienie Nr 1004/SAAB/2025 znak: WIR-I.7820.2.8.2025.ES/AG, nakładające na inwestora obowiązek usunięcia, w terminie 60 dni, nieprawidłowości i braków w projekcie budowlanym.
Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego doręczenie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia. W trakcie prowadzonego postępowania, o czynnościach tutejszego organu, strony postępowania będą informowane w drodze publicznych obwieszczeń, zgodnie z art. 49 § 1 ww. ustawy „§ 1 Jeżeli przepis szczególny tak stanowi, zawiadomienie stron o decyzjach i innych czynnościach organu administracji publicznej może nastąpić w formie publicznego obwieszczenia, w innej formie publicznego ogłoszenia zwyczajowo przyjętej w danej miejscowości lub przez udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej właściwego organu administracji publicznej”.
Publiczne ogłoszenie nastąpi w dniu 29 sierpnia 2025 r. (obwieszczenie w prasie w dniu 1 września 2025 r.)