Prezydent Miasta Częstochowy ogłasza pisemny konkurs ofert na wynajem powierzchni
26.08.2025
34392775
GMINA MIASTO CZĘSTOCHOWA
ul. ŚLĄSKA 11/13
42-217
CZĘSTOCHOWA
PREZYDENT MIASTA CZĘSTOCHOWY
ogłasza pisemny konkurs ofert na „wynajem powierzchni znajdującej się w budynku Urzędu Miasta Częstochowy przy ul. Jerzego Waszyngtona 5, przeznaczonej na prowadzenie punktu fotograficznego- fotokabiny – na warunkach określonych przez Wynajmującego”
Specyfikacja warunków konkursu ofert wraz z załącznikami do pobrania na stronie internetowej Urzędu Miasta http://bip.czestochowa.pl lub w Wydziale Nadzoru i Administracji Urzędu Miasta Częstochowy, ul. Śląska 11/13 pok. nr 10.
Informacji udziela: Justyna Serwińska, tel. 034-37-07-537 w godz. 8:00- 15:00;
Adres e-mail: jserwinska@czestochowa.um.gov.pl
Agata Kalinowska, tel. 034-37-07-357 w godz. 8:00-15:00;
Adres e-mail: akalinowska@czestochowa.um.gov.pl
Oferty należy składać w Biurze Obsługi Interesanta (parter), stanowisko Wydziału Nadzoru i Administracji Nr A1, A2, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa - w dniach od 26.08.2025 r. do 10.09.2025 r. do godz. 12:00.
Pisemną ofertę wraz z załącznikami należy złożyć w zaklejonej kopercie, ostemplowanej bądź podpisanej w miejscu zaklejenia.
Na kopercie należy umieścić:
- napis „Oferta na wynajem powierzchni znajdującej się w budynku Urzędu Miasta Częstochowy przy ul. Jerzego Waszyngtona 5, przeznaczonej na prowadzenie punktu fotograficznego- fotokabiny – na warunkach określonych przez Wynajmującego”
- dane oferenta: imię, nazwisko, adres lub nazwę i siedzibę firmy.
Otwarcie kopert nastąpi w dniu 10.09.2025 r. o godz. 12:30 w pok. 10 – budynek przy ul. Śląskiej 11/13 w Częstochowie.