Ogłoszenie o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla miejscowości Kunice i południowej części Rybocic, gmina Słubice wraz z prognozą oddziaływania na środowisko ww. projektu
12.09.2025
34395617
URZĄD MIEJSKI W SŁUBICACH
ul. AKADEMICKA 1
69-100
SŁUBICE
OGŁOSZENIE
o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla miejscowości Kunice i południowej części Rybocic, gmina Słubice wraz z prognozą oddziaływania na środowisko ww. projektu
Na podstawie art. 17 pkt 9 i 11 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (j. t. Dz. U. z 2024 r., poz. 1130 ze zm.), art. 39 ust. 1 i art. 54 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (j. t. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112 ze zm.) oraz uchwały Nr LIV/634/2023 Rady Miejskiej w Słubicach z dnia 30 marca 2023 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla miejscowości Kunice i południowej części Rybocic, gmina Słubice, zawiadamiam o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla miejscowości Kunice i południowej części Rybocic, gmina Słubice wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, w dniach od 22 września 2025 r. do 13 października 2025 r. w siedzibie Urzędu Miejskiego w Słubicach, ul. Akademicka 1, 69-100 Słubice, w pokoju nr 229, w godzinach urzędowania. Dyskusja publiczna nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami odbędzie się w dniu 02 października 2025 r. w siedzibie Urzędu Miejskiego w Słubicach, ul. Akademicka 1, 69-100 Słubice, w sali konferencyjnej na I piętrze, o godzinie 14:00 oraz online, poprzez aplikację Zoom, umożliwiającą zabieranie głosu. Chęć udziału w dyskusji online należy zgłosić na adres: aleksandra.morawiec-olech@slubice.pl. Link do spotkania zostanie przesłany w mailu zwrotnym.
Jednocześnie, w związku z postępowaniem w sprawie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko informuję, że zainteresowani mogą zapoznać się z niezbędną dokumentacją sprawy w siedzibie Urzędu Miejskiego w Słubicach, zamieszczoną również w Biuletynie Informacji Publicznej gminy Słubice oraz składać uwagi do ww. postępowania.
Zgodnie z art. 18 ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, każdy, kto kwestionuje ustalenia przyjęte w projekcie planu miejscowego, może wnieść uwagi. Uwagi i wnioski mogą być wnoszone w formie papierowej lub elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej lub formularza zamieszczonego w załączniku nr 2 (bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym), a także ustnie do protokołu w siedzibie Urzędu Miejskiego w Słubicach. Uwagi i wnioski należy składać na adres: Urząd Miejski w Słubicach, ul. Akademicka 1, 69-100 Słubice lub adres: e-mail: slubice@slubice.pl, bądź: aleksandra.morawiec-olech@slubice.pl lub na platformie ePUAP: https://epuap.gov.pl/wps/portal lub na adres doręczeń elektronicznych: AE:PL-38051-92084-RAVDD-31. Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres zamieszkania albo siedziby Wnioskodawcy. Uwagi i wnioski należy wnieść w nieprzekraczalnym terminie do dnia 27 października 2025 r. Organem właściwym do rozpatrzenia złożonych wniosków będzie Burmistrz Słubic.
BURMISTRZ SŁUBIC
Załącznik nr 1:
Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE L. z 2016 r. Nr 119, s.1 ze zm.) – dalej: „RODO”, informuje się, iż:
- Administratorem danych osobowych jest Gmina Słubice, ul. Akademicka 1, 69-100 Słubice, telefon kontaktowy: 95 737 20 00.
- W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych kontaktować się można z Inspektorem Ochrony Danych, pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.
- Podane dane osobowe będą przetwarzane w celu wprowadzenia zmian do wyłożonego projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, wynikających z przeprowadzonej dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie rozwiązaniami, wniesionych uwag do wyłożonego dokumentu i ich rozpatrzenia, a także przedstawienia Radzie Miejskiej projektu planu miejscowego wraz z listą nieuwzględnionych uwag przez Burmistrza. Przetwarzanie odbywa się stosownie do art. 17 pkt 9, 11, 12 i 14 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 17 grudnia 2021 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2404), tj. w celu realizacji praw i obowiązków wynikających z przepisów prawa, o których mowa w art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
- Wniesione dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych, w tym przepisów archiwalnych - jako dokumenty kategorii „A” (oznaczającej dokumenty przechowywane wieczyście), tj. teczki spraw zakończonych zostaną przekazane do siedziby archiwum zakładowego na okres 25 lat, a następnie do Archiwum Państwowego, gdzie będą przechowywane wieczyście.
- Podane dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.
- Podane dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
- Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i ma charakter obowiązkowy.
- Konsekwencją niepodania przedmiotowych danych jest pozostawienie wniosków/ uwag bez rozpatrzenia.
- Odbiorcą danych osobowych będą podmioty i organy uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
- Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
- dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii – z tym, że w przypadku, gdy dane osobowe nie zostały zebrane od osoby, której dane dotyczą, to realizacja prawa do informacji o źródle ich pozyskania (art. 15 ust. 1 lit. G RODO) przysługuje, jeżeli nie wpływa na ochronę praw i wolności osoby, od której dane te pozyskano;
- prawo do sprostowania, poprawiania swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- wniesienia skargi do Prezesa Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) w przypadku, gdy uzna Pan/ Pani, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).