Ogłoszenie Wójta Gminy Suchy Las o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Suchy Las – rejon ulic Obornickiej i Firmowej
24.09.2025
16.10.2025 1 dni do końca
34397504
GMINA SUCHY LAS
ul. SZKOLNA 13
62-002
SUCHY LAS
Suchy Las, dnia 24 września 2025 r.
NPP.6722.7.2025
OGŁOSZENIE
WÓJTA GMINY SUCHY LAS
o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Suchy Las – rejon ulic Obornickiej i Firmowej
Na podstawie art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130 ze zm.) oraz art. 39 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r., poz. 1112 ze zm.), zawiadamiam o podjęciu przez Radę Gminy Suchy Las uchwały nr XV/158/25 z dnia 28 sierpnia 2025 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Suchy Las – rejon ulic Obornickiej i Firmowej.
Zainteresowani mogą składać wnioski do wyżej wymienionego planu miejscowego. Wnioski należy składać na formularzu dostępnym pod adresem https://bip.suchylas.pl/274/wydzial-nieruchomosci-i-planowania-przestrzennego/?fid=7272 utrwalonym w postaci papierowej na adres: Urząd Gminy Suchy Las, ul. Szkolna 13, 62-002 Suchy Las lub w formie dokumentu elektronicznego na adres EPUAP: /k4nd546jr2/SkrytkaESP, eDoręczeń: AE:PL-23863-97578-ITUSB-09 lub mailowy: konsultacje.npp@suchylas.pl. Wniosek złożony elektronicznie powinien być opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym (e-dowód). Wniosek powinien zawierać co najmniej nazwisko, imię, albo nazwę wnioskodawcy, adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której wniosek dotyczy.
W myśl art. 17 pkt 4 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym projekt planu miejscowego sporządzany jest wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, o ile jest wymagana. Jednocześnie zgodnie z art. 54 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko zasady wnoszenia uwag i wniosków oraz opiniowania projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego określają przepisy ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
Wnioski należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 16 października 2025 r. Organem właściwym do rozpatrzenia złożonych wniosków jest Wójt Gminy Suchy Las.
Wójt Gminy Suchy Las
Grzegorz Wojtera
Treść klauzuli informacyjnej dotyczącej danych osobowych jest dostępna na stronie internetowej
w Biuletynie Informacji Publicznej oraz w siedzibie Urzędu Gminy Suchy Las