Prezydent Miasta Rzeszowa ogłasza przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości położonej w Rzeszowie przy ul. Sanockiej
6 500,00 PLN
21.10.2025
17.11.2025 26 dni do końca
34402168
Przetarg
BIURO GOSPODARKI MIENIEM MIASTA RZESZOWA
ul. PL.OFIAR GETTA 3
35-002
RZESZÓW
osoba kontaktowa: tel. (17) 875-47-0
PREZYDENT MIASTA RZESZOWA
Ogłasza przetarg ustny nieograniczony na sprzedaż nieruchomości położonej w Rzeszowie przy ul. Sanockiej.
Oznaczenie nieruchomości:
- Udział w 2730240/318504960 cz. działki nr 1259/5 o pow. 0,1501 ha obr. 216 obj. KW RZ1Z/00001077/3
Cena wywoławcza: 6 500 zł
Wysokość wadium: 700 zł
Informacja o obciążeniach w KW RZ1Z/00001077/3.
Dział III zawiera wpis następującej treści: ostrzeżenie o niezgodności treści księgi z rzeczywistym stanem prawnym co do udziału nr 8 i 13 Katarzyny Pączek wynoszącego 30081022/318504960 części.
Dział IV jest wolny od wpisów.
Nieruchomość wolna jest od zobowiązań.
Opis nieruchomości.
Działka o kształcie regularnym, wąskim i wydłużonym, niezabudowana, przez jej teren przechodzi sieć ciepłownicza, wodociągowa i gazowa;
Przeznaczenie i sposób zagospodarowania nieruchomości.
Nieruchomość objęta jest MPZP Nr 73/3/2004 „Przybyszówka – Kantorówka” i położona na obszarze oznaczonym jako 1KX/KD – publiczny ciąg pieszo-jezdny, stanowi wyasfaltowaną drogę dojazdową do nieruchomości przyległych.
Termin do złożenia wniosku przez osoby, którym przysługiwało pierwszeństwo w nabyciu nieruchomości na podstawie art. 34 ust.1 pkt. 1 i 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, upłynął dnia 14 października 2025 r., zgodnie z wywieszonym wykazem.
Przetarg odbędzie się w dniu 27 listopada 2025 r. o godz. 1000 w Biurze Gospodarki Mieniem Miasta Rzeszowa, Plac Ofiar Getta 3 w pokoju nr 13, I piętro.
Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wpłacenie wadium do dnia 17 listopada 2025 r. przelewem na konto Biura Gospodarki Mieniem Miasta Rzeszowa Bank PEKAO S.A. nr rachunku 50 1240 1037 1111 0011 5318 0500. W tytule przelewu należy wpisać „numer działki oraz obręb”.
Za datę wpłaty uznaje się datę wpływu środków na rachunek Biura.
Uczestnicy przetargu mogą zapoznać się z przedmiotem sprzedaży. Informacje można uzyskać w godz. 800-1500 w siedzibie Biura Gospodarki Mieniem Miasta Rzeszowa, plac Ofiar Getta 3, pokój nr 13, tel. (17) 875-47-08.
Uzyskana w przetargu cena płatna jest przed podpisaniem umowy. Uczestnik dopuszczony do przetargu może działać przez pełnomocnika, który winien posiadać stosowne pełnomocnictwo szczególne do udziału w przetargu imieniem mocodawcy.
Wszystkie koszty związane z zawarciem umowy ponosi nabywca. Wadium wpłacone przez oferenta, który przetarg wygrał, zaliczone zostanie na poczet ceny nabycia, a w przypadku uchylenia się przez tę osobę od zawarcia umowy w terminie ustalonym przez organizatora, wadium przepada na rzecz Gminy Miasto Rzeszów. Kwota wadium zostanie zaliczona w poczet ceny w dniu zapłaty pełnej należności.
Do sprzedaży nieruchomości mają zastosowanie przepisy ustawy o podatku od towarów i usług obowiązujące w dniu zawarcia notarialnej umowy sprzedaży.
Pozostałym uczestnikom przetargu wadium zostanie zwrócone po jego zakończeniu nie później niż w terminie 3 dni. Ogłoszenie o przetargu zostało wywieszone na tablicy ogłoszeń Biura Gospodarki Mieniem Miasta Rzeszowa, plac Ofiar Getta 3 oraz opublikowane na stronie BIP https://bip.erzeszow.pl/pl/115-biuro-gospodarki-mieniem-miasta-rzeszowa/6701-sprzedaz-nieruchomosci.html#tresc
Organizator zastrzega sobie prawo odwołania przetargu z ważnych powodów i z tego tytułu nie przysługuje żadne roszczenie przeciwko sprzedającemu.