Dyrektor Zarządu Zieleni m.st. Warszawy informuje, że zostało podane do publicznej wiadomości ogłoszenie o pisemnym konkursie na wydzierżawienie nieruchomości
21.11.2025
34407784
Przetarg
ZARZĄD ZIELENI M.ST. WARSZAWY
ul. HOŻA 13 A
00-528
WARSZAWA
Warszawa, 19.11.2025 r.
Dyrektor Zarządu Zieleni m.st. Warszawy
informuje, że na Elektronicznej Tablicy Ogłoszeń Urzędu miasta stołecznego Warszawy (ETO), stronie internetowej Zarządu Zieleni m.st. Warszawy, w siedzibie Zarządu Zieleni m.st. Warszawy oraz w prasie lokalnej zostało podane do publicznej wiadomości ogłoszenie o pisemnym konkursie na wydzierżawienie, na okres do 3 lat, nieruchomości gruntowej zabudowanej, położonej w Warszawie, w Dzielnicy Wola, na Skwerze Gwary Warszawskiej, z przeznaczeniem na prowadzenie kiosku.
Przedmiotem konkursu jest Nieruchomość stanowiąca własność m.st. Warszawy, oznaczona w ewidencji gruntów jako działka ewidencyjna nr 53/2 z obrębu 6-03-16 (część), uregulowana w księdze wieczystej WA4M/00001966/1, zabudowana kioskiem, o powierzchni użytkowej 8,76 m2, z terenem przeznaczonym do jego obsługi o powierzchni 10,7 m2.
Szczegółowy opis przedmiotu konkursu znajduje się w materiałach konkursowych, dostępnych na stronie internetowej Zarządu Zieleni m.st. Warszawy www.zzw.waw.pl. z treścią których osoba zainteresowana przystąpieniem do konkursu ma obowiązek się zapoznać.
Wywoławcza wysokość stawki miesięcznego czynszu dzierżawnego netto wynosi: 1704,36 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset cztery złote trzydzieści sześć groszy). Oferowany czynsz nie może być niższy od czynszu wywoławczego.
Czynsz może być aktualizowany jeden raz w roku kalendarzowym, w IV kwartale roku, z mocą obowiązującą od 1 stycznia następnego roku. Aktualizacja wysokości czynszu zostanie wyliczona według wskaźnika wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych za trzy kwartały w stosunku do analogicznego okresu poprzedniego roku kalendarzowego, ogłoszonego przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego na dzień 30 września danego roku.
Wadium wynosi 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych zero groszy). Wadium należy wpłacić na rachunek bankowy Zarządu Zieleni m.st. Warszawy w CITI HANDLOWY Banku Handlowym w Warszawie S.A., nr rachunku: 91 1030 1508 0000 0005 5110 7035 z dopiskiem: „Wadium - Konkurs na wydzierżawienie nier. na Skwerze Gwary Warszawskiej - kiosk”, w terminie do 11.12.2025 r. UWAGA! Decyduje data uznania środków na rachunku bankowym Zarządu Zieleni m. st. Warszawy.
Termin i miejsce składania ofert oraz określenie warunków jakim powinna odpowiadać składana oferta
Pisemne oferty w formie papierowej należy składać w terminie do dnia 16.12.2025 r. do godz. 09:00 w siedzibie Zarządu Zieleni m.st. Warszawy przy ul. Kruczej 5/11D, sekretariat, I piętro.
Pierwszy etap konkursu zostanie przeprowadzony w dniu 16.12.2025 r. o godz. 10:00. w siedzibie Zarządu Zieleni m.st. Warszawy przy ul. Kruczej 5/11D w Warszawie, I piętro, sala konferencyjna nr 16. Drugi etap konkursu zostanie przeprowadzony w siedzibie Zarządu Zieleni m.st. Warszawy przy ul. Kruczej 5/11D.
W przypadku ofert przesłanych za pośrednictwem operatora pocztowego decyduje data wpływu do Zarządu Zieleni m.st. Warszawy.
Oferty składa się w formie pisemnej papierowej wraz z wymaganymi dokumentami. Wymagania dotyczące treści i zakresu oferty opisane są w Regulaminie Konkursu. Informacje na temat konkursu będą udzielane wyłącznie w godzinach 8:00-15:00, od poniedziałku do piątku do 08.12.2025 r., pod numerem telefonu 22 277 42 33.
Każdy Oferent może złożyć maksymalnie 1 ofertę.
Niniejsze ogłoszenie stanowi zaproszenie do udziału w konkursie dla osób zainteresowanych.
/-/Monika Gołębiewska-Kozakiewicz
Dyrektor Zarządu Zieleni m.st. Warszawy