BZP: Rozbudowa infrastruktury rekreacyjnej i komunikacyjnej nad zbiornikiem Kępina w Zduńskiej Woli
10.04.2024
2024/BZP 00278676/01
Miasto Zduńska Wola
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Rozbudowa infrastruktury rekreacyjnej i komunikacyjnej nad zbiornikiem Kępina w Zduńskiej Woli
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Miasto Zduńska Wola
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934424
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Stefana Złotnickiego 12
1.4.2.) Miejscowość: Zduńska Wola
1.4.3.) Kod pocztowy: 98-220
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.4.7.) Numer telefonu: 438250229
1.4.8.) Numer faksu: 438250202
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zdunskawola.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdunskawola.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00278676
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-04-10
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00248812
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa pomostu wielofunkcyjnego na zbiorniku Kępina z platformą pływającą i slipem oraz utwardzeniem terenu na dojściu do tych urządzeń wodnych; budowa parkingu dla samochodów osobowych. Zbiornik wodny Kępina zlokalizowany jest na rzece Pichnie w południowej części miasta Zduńska Wola pomiędzy ulicami Zduńską i Paprocką.
2. Pomost o powierzchni ok. 250 m2 wykonany zostanie w kształcie litery T wraz z obarierowaniem na całej długości o wysokości 110 cm oraz oświetleniem. Platforma pływająca o powierzchni ok. 70 m2 wykonana zostanie jako konstrukcja stalowa ocynkowana na zbiornikach z hydrobetonu technicznego wypełnionych styropianem XPS. Pokład platformy zostanie wykonany z takiego samego materiału jak pokład pomostu jednak platforma nie będzie posiadała obarierowania. Taka konstrukcja umożliwi dobijanie małymi jednostkami pływającymi jak kajaki, łodzie wiosłowe czy małe żaglówki. Slip o powierzchni ok. 52 m2 zostanie wykonany z ażurowych płyt YOMB, ułożonych bezpośrednio na skarpie zbiornika i jego dnie do głębokości 0,7 m umożliwiając wodowanie i wciąganie przyczep z jednostkami pływającymi. Projekt przewiduje również utwardzenie terenu z kostki brukowej w celu dojścia i dojazdu lekkim sprzętem do urządzeń wodnych o powierzchni ok. 400 m2.
3. Od strony północno - zachodniej zbiornika przy ul. Zduńskiej od ul. Paprockiej planuje się budowę parkingu o powierzchni ok. 1950 m2 na 60 miejsc postojowych, w tym 2 dla osób niepełnosprawnych wraz z oświetleniem. Powierzchnia parkingu zostanie wykonana z ekologicznej kostki betonowej o wymiarach 20x20 cm, tworzącej nawierzchnię przepuszczalną. Powstałe szerokie fugi uzupełnione zostaną grysem granitowym. W ramach oświetlenia parkingu przewidzianych zostało 6 słupów aluminiowych okrągłych o wysokości 7 m wyposażonych w wysięgnik o długości 1,5 m. Na słupach zamontowane zostaną oprawy energooszczędne LED dedykowane do oświetlenia ulic.
4. Szczegółowe informacje dotyczące zakresu prac budowlanych znajdują się w dołączonej dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 3 do SWZ.
5. Na terenie Miasta Zduńska Wola obowiązuje System Zarządzania Zielenią Miejską (https://zdunskawola.pl/o-miescie/system-zarzadzania-zielenia-miejska/), który należy uwzględnić podczas prac projektowych i wykonywania robót budowlanych.
6. Zamówienie zostanie udzielone na warunkach określonych we wzorze umowy dotyczącej zamówienia podstawowego (załącznik do SWZ).
Ciąg dalszy sekcji 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia
2) Zmiana w zakresie materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy będzie możliwa w przypadku :
a) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowej,
a wynikających ze zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy,
b) wystąpienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy,
c) wystąpienia warunków terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych,
d) wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji,
e) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami,
f) konieczności zmiany materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, rozwiązań technicznych / technologicznych, w sytuacji gdy wykorzystanie materiałów budowlanych sprzętu, urządzeń, rozwiązań technicznych/technologicznych wskazanych w dokumentacji projektowej stanie się niemożliwe z powodu zaprzestania produkcji, wycofania z rynku lub zastąpienia innymi bądź zastosowanie rozwiązań lub materiałów zamiennych podyktowane będzie względami użytkowymi lub funkcjonalnymi, usprawnieniem procesu budowy, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie, obniżeniem kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu zamówienia, postępem technologicznym lub zmianą obowiązujących przepisów; powyższa zmiana umowy jest dopuszczalna pod warunkiem zmiany na materiały, urządzenia i sprzęt, posiadające co najmniej takie parametry jakościowe i cechy użytkowe, jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty (jak te wskazane w dokumentacji projektowej) lub że w trakcie realizacji zamówienia zastosowane zostaną lepszej jakości materiały budowlane lub inne parametry, pod warunkiem niezwiększania ceny.
2. W celu dokonania zmiany zapisów umowy wnioskowanych przez Stronę, zobowiązana jest ona złożyć pisemny wniosek z propozycją zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem. Wniosek, powinien zostać przekazany niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Strona dowiedziała się, lub powinna dowiedzieć się o danym zdarzeniu lub okolicznościach będących podstawą do zmiany umowy.
3. W terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania wniosku, o którym mowa w ust. 2, Strona zobowiązana jest do pisemnego ustosunkowania się do zgłoszonego żądania zmiany umowy, i przekazania go drugiej Stronie wraz z uzasadnieniem, zarówno w przypadku odmowy, jak i akceptacji żądania zmiany.
4. Wszelkie zmiany umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu umowy opatrzonych datą oraz kolejnymi numerami, pod rygorem nieważności.
5. W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany umowy następujące zmiany:
1) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy,
2) danych teleadresowych,
3) danych rejestrowych,
4) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron umowy,
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa pomostu wielofunkcyjnego na zbiorniku Kępina z platformą pływającą i slipem oraz utwardzeniem terenu na dojściu do tych urządzeń wodnych; budowa parkingu dla samochodów osobowych. Zbiornik wodny Kępina zlokalizowany jest na rzece Pichnie w południowej części miasta Zduńska Wola pomiędzy ulicami Zduńską i Paprocką.
2. Pomost o powierzchni ok. 250 m2 wykonany zostanie w kształcie litery T wraz z obarierowaniem na całej długości o wysokości 110 cm oraz oświetleniem. Platforma pływająca o powierzchni ok. 70 m2 wykonana zostanie jako konstrukcja stalowa ocynkowana na zbiornikach z hydrobetonu technicznego wypełnionych styropianem XPS. Pokład platformy zostanie wykonany z takiego samego materiału jak pokład pomostu jednak platforma nie będzie posiadała obarierowania. Taka konstrukcja umożliwi dobijanie małymi jednostkami pływającymi jak kajaki, łodzie wiosłowe czy małe żaglówki. Slip o powierzchni ok. 52 m2 zostanie wykonany z ażurowych płyt YOMB, ułożonych bezpośrednio na skarpie zbiornika i jego dnie do głębokości 0,7 m umożliwiając wodowanie i wciąganie przyczep z jednostkami pływającymi. Projekt przewiduje również utwardzenie terenu z kostki brukowej w celu dojścia i dojazdu lekkim sprzętem do urządzeń wodnych o powierzchni ok. 400 m2.
3. Od strony północno - zachodniej zbiornika przy ul. Zduńskiej od ul. Paprockiej planuje się budowę parkingu o powierzchni ok. 1950 m2 na 60 miejsc postojowych, w tym 2 dla osób niepełnosprawnych wraz z oświetleniem. Powierzchnia parkingu zostanie wykonana z ekologicznej kostki betonowej o wymiarach 20x20 cm, tworzącej nawierzchnię przepuszczalną. Powstałe szerokie fugi uzupełnione zostaną grysem granitowym. W ramach oświetlenia parkingu przewidzianych zostało 6 słupów aluminiowych okrągłych o wysokości 7 m wyposażonych w wysięgnik o długości 1,5 m. Na słupach zamontowane zostaną oprawy energooszczędne LED dedykowane do oświetlenia ulic.
4. Szczegółowe informacje dotyczące zakresu prac budowlanych znajdują się w dołączonej dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 3 do SWZ.
5. Na terenie Miasta Zduńska Wola obowiązuje System Zarządzania Zielenią Miejską (https://zdunskawola.pl/o-miescie/system-zarzadzania-zielenia-miejska/), który należy uwzględnić podczas prac projektowych i wykonywania robót budowlanych.
Ciąg dalszy sekcji 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia
2) Zmiana w zakresie materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy będzie możliwa w przypadku :
a) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowej,
a wynikających ze zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy,
b) wystąpienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy,
c) wystąpienia warunków terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych,
d) wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji,
e) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami,
f) konieczności zmiany materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, rozwiązań technicznych / technologicznych, w sytuacji gdy wykorzystanie materiałów budowlanych sprzętu, urządzeń, rozwiązań technicznych/technologicznych wskazanych w dokumentacji projektowej stanie się niemożliwe z powodu zaprzestania produkcji, wycofania z rynku lub zastąpienia innymi bądź zastosowanie rozwiązań lub materiałów zamiennych podyktowane będzie względami użytkowymi lub funkcjonalnymi, usprawnieniem procesu budowy, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie, obniżeniem kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu zamówienia, postępem technologicznym lub zmianą obowiązujących przepisów; powyższa zmiana umowy jest dopuszczalna pod warunkiem zmiany na materiały, urządzenia i sprzęt, posiadające co najmniej takie parametry jakościowe i cechy użytkowe, jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty (jak te wskazane w dokumentacji projektowej) lub że w trakcie realizacji zamówienia zastosowane zostaną lepszej jakości materiały budowlane lub inne parametry, pod warunkiem niezwiększania ceny.
2. W celu dokonania zmiany zapisów umowy wnioskowanych przez Stronę, zobowiązana jest ona złożyć pisemny wniosek z propozycją zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem. Wniosek, powinien zostać przekazany niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Strona dowiedziała się, lub powinna dowiedzieć się o danym zdarzeniu lub okolicznościach będących podstawą do zmiany umowy.
3. W terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania wniosku, o którym mowa w ust. 2, Strona zobowiązana jest do pisemnego ustosunkowania się do zgłoszonego żądania zmiany umowy, i przekazania go drugiej Stronie wraz z uzasadnieniem, zarówno w przypadku odmowy, jak i akceptacji żądania zmiany.
4. Wszelkie zmiany umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu umowy opatrzonych datą oraz kolejnymi numerami, pod rygorem nieważności.
5. W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany umowy następujące zmiany:
1) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy,
2) danych teleadresowych,
3) danych rejestrowych,
4) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron umowy,
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-04-11 10:00
Po zmianie:
2024-04-18 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-04-11 10:30
Po zmianie:
2024-04-18 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-05-10
Po zmianie:
2024-05-17