BZP: Zarządzanie projektem Erasmus+ Publicznej Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Makowie
12.04.2024
2024/BZP 00283988/01
PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA W MAKOWIE
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zarządzanie projektem Erasmus+ Publicznej Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Makowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA W MAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001194578
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 6
1.5.2.) Miejscowość: Maków
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-640
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: makowszkola@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szkolamakow.skaryszew.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zarządzanie projektem Erasmus+ Publicznej Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Makowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b6b32948-f8c3-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00283988
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00260756/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 „Zarządzanie projektem Erasmus+ Publicznej Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Makowie”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
3. Zamówienie jest udzielane w ramach projektu współfinansowanego ze środków UE z funduszu Programu ERASMUS+
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://spmakow.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://spmakow.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: WYMAGANIA TECHNICZNE I
ORGANIZACYJNE WYSYŁANIA I ODBIERANIA KORESPONDENCJI ELEKTRONICZNEJ PRZEKAZYWANEJ PRZY ICH UŻYCIU
OPISANE ZOSTAŁY W REGULAMINIE
KORZYSTANIA Z PLATFORMY ZAKUPOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO MARKETPLANET POD ADRESEM
https://oneplace.pl/regulamin
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Publiczna Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Makowie
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail makowszkola@wp.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji,
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy,
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia),
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników),
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego),
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PSP.3.33.1.2024.MM
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Zarządzanie projektem Erasmus+ polegające na:
nadzorze nad działaniami administracyjnymi
organizacją mobilności w ramach projektu
monitoringiem, ewaluacją i wsparciem Zamawiającego w działaniach upowszechniających
Zamawiający w trakcie trwania umowy planuje realizować działania wynikające z Akredytacji uzyskanej w ramach programu Erasmus+ (akredytacja KA 120).
Działania w ramach akredytacji dotyczą podniesienia jakości pracy placówki w następujących obszarach:
1. PODNIESNIE KOMPETENCJI JĘZYKOWYCH ORAZ KULTUROWYCH U UCZNIÓW ORAZ U KADRY;
2. PODNIESIENIE SWIADOMOSCI EKOLOGICZNEJ I ZDROWOTNEJ SPOŁECZNOSCI SZKOLNEJ;
3. WZMOCNIENIE KOMPETENCJI METODYCZNYCH U KADRY I UATRAKCYJNIENIE OFERTY EDUKACYJNEJ SZKOŁY.
NAJWAŻNIEJSZE OBSZARY, W KTÓRYCH KADRA SZKOŁY PLANUJE POSZERZAĆ SWOJE UMIEJĘTNOŚCI DYDAKTYCZNE:
Języki obce;
Kompetencje z zakresu ICT;
Metody motywujące i aktywizujące uczniów (grywalizacja, metoda projektów edukacyjnych);
Kompetencje osobiste (np. rozwiązywanie konfliktów, negocjacje, asertywność);
Praca z uczniami o szczególnych potrzebach edukacyjnych;
Kompetencje społeczne i obywatelskie;
KLUCZOWE EFEKTY PLANOWANYCH DZIAŁAŃ:
1. WDRAŻANIE NOWYCH TREŚCI, FORM I METOD EDUKACYJNYCH (m. in. wprowadzanie do zajęć metody projektu edukacyjnego, grywalizacji i podniesienie poziomu indywidualizacji nauczania, planowanie wspólnie z uczniami ścieżki edukacyjnej).
2. ZWIĘKSZENIE MOŻLIWOŚCI KORZYSTANIA Z OBCOJĘZYCZNYCH TREŚCI EDUKACYJNYCH (publikacje, fora, filmy instruktażowe czy historyczne, artykuły naukowe i popularnonaukowe);
3. ROZWÓJ EUROPEJSKIEGO WYMIARU SZKOŁY rozwinięcie wiedzy kadry, zapewniającej nowoczesne podejście do edukacji - pozwalające na rozwijanie u uczniów kompetencji przydatnych na szerokim (międzynarodowym) rynku edukacyjnym i rynku pracy z naciskiem na świadomość dotyczącą potrzeb osób narażonych na wykluczenie społeczne oraz w obszarze wyzwań klimatycznych. Rozwój współpracy z placówkami i nauczycielami z innych krajów Europy.
4. STAŁE PODNOSZENIE KOMPETENCJI NAUCZYCIELI zwiększanie wiedzy o narzędziach dydaktycznych rozwijanych na terenie wspólnoty i kierunkach współczesnej edukacji. Stworzenie możliwości wymiany doświadczeń z nauczycielami i pedagogami z innych krajów
W RAMACH DZIAŁAŃ OBJĘTYCH AKREDYTACJĄ PLANOWANE JEST:
1. Uczestnictwo nauczycieli i uczniów w zajęciach realizowanych przez szkoły w krajach partnerskich, oraz zapraszanie szkół z innych regionów Europy;
2. Udział kadry Zamawiającego w zagranicznych kursach, szkoleniach, konferencjach oraz wizytach studyjnych w szkołach prowadzących swoją działalność na terenie krajów UE (poza Polską).
Cele operacyjne:
1. Podniesienie kompetencji językowych uczniów, w szczególności znajomości języka angielskiego cel dotyczy łącznie 30 uczniów do końca sierpnia 2024 roku.
2. Podniesienie kompetencji językowych i dydaktycznych nauczycieli do końca sierpnia 2024 roku.
zaplanowano udział 15 nauczycieli w zagranicznych kursach:
a) językowych
b) związanych z aktualnymi trendami dotyczącymi dodatkowych treści przekazywanych uczniom przez szkoły w różnych krajach
c) związanych z podnoszeniem kompetencji społecznych
d) związanych z wykorzystaniem ICT w edukacji
e) związanych z zwiększaniem zaangażowania uczniów i rodziców w działania dydaktyczne i wychowawcze szkoły – zwłaszcza związane z ochroną środowiska
3. Wprowadzenie do pracy szkoły dodatkowych zajęć dla uczniów podnoszących świadomość w następujących obszarach:
a) znaczenie procesów demokratycznych w krajach UE
b) wpływ działalności człowieka na dobrostan środowiska naturalnego
c) tolerancja, znaczenie dialogu międzykulturowego (w oparciu o historię i kulturę różnych krajów)
d) technologie cyfrowe w życiu i w nauce
e) dziedzictwo kulturowe Europy
f) dialog pokoleń,
g) zjawiska związane z wykluczeniem społecznym
DO OBOWIĄZKÓW WYKONAWCY NALEŻY:
1. Nadzór nad działaniami administracyjnymi.
W ramach nadzoru nad działaniami administracyjnymi, do zadań wykonawcy będzie należało:
1. Planowanie i koordynacja bieżącej realizacji merytorycznej zadań zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie projektu i obowiązującymi wytycznymi dotyczącymi kwalifikowalności wydatków w ramach programu Erasmus+,
2. Opracowywanie potrzebnych regulaminów, formularzy dot. działań merytorycznych;
3. Współpraca z uczestnikami projektu w zakresie prawidłowej realizacji zaplanowanych działań;
4. Kontrolowanie dokumentów dotyczących projektu;
5. Współpraca z Dyrektorem Zamawiającego w zakresie bieżącej realizacji projektu;
6. Planowanie, koordynacja i monitoring bieżącej realizacji zadań w odniesieniu do zaplanowanych wskaźników zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie;
7. Nadzór nad dokumentami dot. działań organizacyjnych;
8. Bieżące wsparcie w zakresie zarządzania projektem;
9. Kontrolowanie zgodności działań merytorycznych i organizacyjnych z założeniami poczynionymi w tym zakresie zawartymi we wniosku o dofinansowanie projektu oraz z harmonogramie projektu;
10. Współorganizowanie spotkań wewnętrznych kadry, przewidzianych w projekcie; (co najmniej 1 spotkanie organizacyjne w każdym kwartale);
11. Nadzór nad dokumentacją wszystkich aktywności uczestników w ramach projektu (sporządzenie wszystkich umów z uczestnikami, list obecności, rejestracja uczestników w systemie sprawozdawczym Beneficiary Modul oraz bieżąca sprawozdawczość wszystkich mobilności w ramach projektu;
12. Wsparcie nauczycieli uczestniczących w projekcie w realizacji obowiązków wynikających z uczestnictwa w projekcie, w tym w sporządzeniu indywidualnych raportów;
13. Dokonania ewaluacji rezultatów projektu za pomocą samodzielnie opracowanych narzędzi;
14. Wsparcie Zamawiającego w działaniach związanych z upowszechnianiem rezultatów.
2. ORGANIZACJA MOBILNOŚCI W RAMACH PROJEKTU
1) Organizacja mobilności uczniów i kadry:
W roku szkolnym w okresie do sierpnia 2024 r. zrealizowane zostaną:
a) wyjazdy 30 uczniów zgodne z celami akredytacji (wyjazd 14 dniowy).
b) wyjazdy 15 nauczycieli zgodne z celami akredytacji (wyjazd 7 dniowy)
W ramach organizacji mobilności, do zadań wykonawcy będzie należało:
1. Przygotowanie dokumentacji (formularzy rekrutacyjnych, umów z uczestnikami mobilności);
2. Przygotowanie pakietów informacyjnych dla wszystkich uczestników mobilności;
3. Przeprowadzenie spotkań informacyjnych dla uczestników mobilności oraz, rodziców uczniów przygotowywanych do mobilności;
4. Przeprowadzenie warsztatów kulturowych i kursów językowych (wewnętrznych) mających na celu przygotowanie uczestników do wyjazdu;
5. Znalezienie szkół oraz zapewnienie porozumień pomiędzy Zamawiającym i placówkami przyjmującymi.
6. Przygotowanie porozumień ze szkołami przyjmującymi osoby uczestniczące w projekcie;
7. Pokrycie kosztów wynikających z porozumień,
8. Zapewnienie przelotów/przejazdów, wyżywienia i zakwaterowania;
9. Zapewnienie ubezpieczenia NNW dla uczestników i uczestniczek mobilności;
10. Wsparcie uczestników i uczestniczek w uzyskaniu Europejskiej Karty Ubezpieczenia Zdrowotnego (EKUZ);
11. Przygotowanie dokumentacji umożliwiającej prawidłowe księgowanie i rozliczenie kosztów ponoszonych w związku z wyjazdami wobec Narodowej Agencji programu;
12. Zapewnienie nauczycielom wsparcia organizacyjnego w trakcie wyjazdów (min. jedna os. dostępna telefonicznie cała dobę, wspierająca osoby przebywające na szkoleniu w sytuacjach nieprzewidzianych), np. w razie choroby, zagubienia dokumentów itp.;
13. Zapewnienie wysokiej jakości kursów dla nauczycieli w wybranych szkołach zgodnie z poziomem umiejętności uczestników i uczestniczek;
14. Zapewnienie wysokiej jakości zajęć dla uczniów uczestniczących w projekcie w szkołach przyjmujących;
15. Zapewnienie uczestnikom mobilności certyfikatów potwierdzających udział w mobilności:
certyfikat ze szkoły przyjmującej,
certyfikat Europass Mobility
15. Przeprowadzenie ewaluacji jakości kursów dla nauczycieli, wyjazdów studyjnych i opracowanie raportu zawierającego informacje o jakości kursów i wizyt studyjnych (w przypadku mobilności kadry) i jakości zajęć w szkołach przyjmujących (w przypadku mobilności uczniowskich).
16. Zapewnienie monitoringu realizowanych szkoleń i mentoringu osobom objętym działaniami projektu;
17. Zorganizowanie w zależności od potrzeb warsztatów przygotowawczych, dot. kwestii organizacyjno-formalnych związanych z mobilnościami (min po 1 dla każdej grupy wyjeżdzającej), w tym:
Warsztaty kulturowe
Warsztaty językowe (zgodnie z indywidualnymi potrzebami każdego uczestnika)
Spotkania organizacyjne – w zależności od potrzeb Zamawiającego
3. MONITORING, EWALUACJA I WSPARCIE W DZIAŁANIACH UPOWSZECHNIAJĄCYCH
W ramach Monitoringu, ewaluacji i wsparcia w działaniach upowszechniających, do zadań wykonawcy będzie należało:
1) Przygotowanie formularzy umożliwiających przeprowadzenie przez uczestników mobilności autoewaluacji pod katem kompetencji przed i po mobilności w odniesieniu do celów akredytacji,
2) Przeprowadzenie badania jakości działań realizowanych w ramach akredytacji pod kątem celów akredytacji i możliwości podnoszenia jakości pracy Zamawiającego,
3) Opracowanie i nadzór nad planem komunikacji działań realizowanych w ramach akredytacji wraz z monitoringiem rezultatów wynikających z realizacji planu komunikacji.
Dodatkowe informacje:
1. Zamawiający zapewni pomieszczenia i sprzęt niezbędny do realizacji spotkań w ramach działań przygotowawczych.
2. Zamawiający zapewni wsparcie Wykonawcy w zakresie organizacji warsztatów w ramach działań przygotowawczych.
3. Zamówienie jest udzielane w ramach projektu współfinansowanego ze środków UE z funduszu Programu ERASMUS+ Wartość oferty zostanie obliczona przez Wykonawcę na podstawie średniego kursu NBP z dnia ogłoszenia postępowania – 1 Euro - 4,30 PLN .
4.2.6.) Główny kod CPV: 72224000-1 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
2. Zamawiający będzie oceniał oferty, które nie zostały odrzucone, według następujących kryteriów
Nr Nazwa kryterium Waga/znaczenie
1. Cena [C] 60 %
2. „Doświadczenie Specjalisty/specjalistki skierowanego/skierowanej do realizacji Zamówienia [D] – Koordynator Projektu” 40 %
3. Za najkorzystniejszą uznana zostanie ta z ocenianych ofert, która uzyska najwyższą ocenę punktową.
4. Dla zastosowanych kryteriów oceny ofert Zamawiający będzie obliczał wartość punktową oferty (zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku) w oparciu o następujące wzory:
4.1 Cena [C]
Ocena w zakresie kryterium „Cena” będzie dokonywana na podstawie podanej przez Wykonawcę ceny całkowitej brutto za wykonanie całego zakresu zamówienia. Punkty w tym kryterium zostaną obliczone przy zastosowaniu następującego wzoru:
C = (Cn/Cb) × 60 pkt. x 100%
gdzie: C – ilość punktów za kryterium „Cena”
Cn–najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych
Cb – cena badanej oferty
Maksymalna liczba punktów, jakie możne uzyskać ofertą w tym kryterium wynosi 60,00.
4.2 „Doświadczenie Koordynatora/rki Projektu skierowanego/skierowanej do realizacji Zamówienia [D]”
Ocena w zakresie kryterium „Doświadczenie Koordynatora/rki Projektu skierowanego/skierowanej do realizacji Zamówienia [D]” będzie dokonywana na podstawie podanej przez Wykonawcę w ofercie (pkt 2 formularza ofertowego) ilości zrealizowanych projektów, których przedmiotem było koordynowanie/zarządzanie projektem współfinansowanym ze środków unijnych lub innych programów/projektów/źródeł dofinansowania .
Zamawiający przyzna punkty w tym kryterium następująco:
za realizację 1 projektu – oferta otrzyma 0 pkt.
za realizację 2 projektów – oferta otrzyma 10 pkt.
za realizację 3 projektów – oferta otrzyma 20 pkt
za realizację 4 projektów – oferta otrzyma 30 pkt
za realizację 5 projektów – oferta otrzyma 40 pkt
Punkty nie podlegają sumowaniu.
Maksymalna liczba punktów, jakie możne uzyskać ofertą w tym kryterium wynosi 40,00 pkt.
5 Zamawiający wybierze ofertę, która otrzyma najwyższa liczbę punktów (P) stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych wyżej kryteriów, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:
P = C + D
gdzie:
P - całkowita liczba punktów przyznanych ofercie
C - liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Cena”
D - liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Doświadczenie Koordynatora/rki Projektu skierowanego/skierowanej do realizacji Zamówienia [D]”.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Koordynatora/rki Projektu skierowanego/skierowanej do realizacji Zamówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolności technicznej lub zawodowej;Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, co najmniej 5 usług zarządzania projektami finansowanymi ze środków UE dotyczącymi rozwoju kompetencji pracowników systemu oświaty.
W przypadku, gdy ww. zakres usług, będzie stanowił część usługi o szerszym zakresie, wykonawca zobowiązany jest wyodrębnić rodzajowo i kwotowo, usługi niezbędne do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu.
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa powyżej dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu (aktualnych na dzień złożenia):
2.1 potwierdzających brak podstaw wykluczenia:
1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wg Załącznika nr 3 do SWZ;
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (jeżeli wykonawca wskaże w formularzu ofertowym/oświadczeniu wstępnym wykonawcy zamawiający samodzielnie pobierze z ogólnodostępnych rejestrów).
3) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp
art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, dotyczącą wydania prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne.
art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,
art. 109 ust. 1 pkt 5, 6, 7 ustawy Pzp,
art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. 2022 poz. 835) – wg załącznika 5 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu (aktualnych na dzień złożenia):
2.2 potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej (doświadczenie, kwalifikacje zawodowe kadry technicznej):
a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – w formie Załącznika nr 6 do SWZ.
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa powyżej dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
pełnomocnictwo - jeżeli dotyczySEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia to potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5. W przypadku, o którym mowa w pkt 3, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów Załącznika nr 7 do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia obowiązani są na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 2 Rozdział IX SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa:
a) w pkt 2.2 Rozdział IX SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku
b) w pkt 2.1. Rozdział IX SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymóg wskazany w pkt. 1.4. Rozdział VII SWZ będzie uznany za spełniony, jeżeli przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykaże zrealizowanie w całości wskazanego w pkt. 1.4. Rozdział VII SWZ zamówienia.