BZP: Dostawa środków czyszczących i polerujących II
03.06.2025
2025/BZP 00260478/01
32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa środków czyszczących i polerujących II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730097572
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 9 - go Maja 95
1.5.2.) Miejscowość: Łask
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32bltprz@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://32blt.wp.mil.pl/pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Skarb Państwa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa środków czyszczących i polerujących II
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0651a71-4ca6-44ed-882b-89f46b395fb7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00260478
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00124761/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawa środków czystości II
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11193193.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/1119319.
Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja między Zamawiającym, a wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej: 32bltprz@ron.mil.pl (nie dotyczy składania ofert i wniosków w postępowaniu).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZĄDZENIA PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.:
1. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram,
3. procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
4. zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
5. włączona obsługa JavaScript,
6. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
7. Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
8. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
Do oferty należy dołączyć wszystkie wymagane w SWZ dokumenty.
Po wypełnieniu Formularza składania oferty lub wniosku i dołączenia wszystkich wymaganych załączników należy kliknąć przycisk „Przejdź do podsumowania”.
Oferta składana elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty za pośrednictwem platformazakupowa.pl, wykonawca powinien złożyć podpis bezpośrednio na dokumentach przesłanych za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Zalecamy stosowanie podpisu na każdym załączonym pliku osobno, w szczególności wskazanych w art. 63 ust 1 oraz ust. 2 Pzp, gdzie zaznaczono, iż oferty, wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 sporządza się, pod rygorem nieważności, w postaci lub formie elektronicznej i opatruje się odpowiednio w odniesieniu do wartości postępowania kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Za datę złożenia oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie (platformie) w drugim kroku składania oferty poprzez kliknięcie przycisku “Złóż ofertę” i wyświetlenie się komunikatu, że oferta została zaszyfrowana i złożona.
Szczegółowa instrukcja dla Wykonawców dotycząca złożenia, zmiany i wycofania oferty znajduje się na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub ich cyfrowego odwzorowania musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 r. poz. 2452) oraz Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020 r. poz. 2415; zm. Dz. U. 2023 r. poz. 1824).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z przetwarzaniem danych osobowych Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem danych osobowych jest: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku, 98-100 Łask, ul. 9-go Maja 95.
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w 32. Bazie Lotnictwa Taktycznego w Łasku jest Pan Paweł Rogala, tel. 261 554 639, email: p.rogala@ron.mil.pl.
3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr referencyjny: 35/TP2/2025.
4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”.
5. Zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6. Obowiązek podania danych osobowych Wykonawcy lub osób występujących w jego imieniu jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Wykonawcy przysługuje:
−na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych;
−na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych;
−na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
−prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
9. Wykonawcy nie przysługuje:
−w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
−prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
−na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 35/TP2/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 418962,40 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 191929,19 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków czystości z podziałem na 6 części zamówienia:
Część 1 – CZYŚCIWA TORK
2. Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5 do SWZ zawiera wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów zamówienia, tj. wymagane cechy materiału lub produktu, zgodność z normą, nr NSN i P/N, w tym kryterium równoważności.
3. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta – jeśli występują.
4. Przedmiot zamówienia musi posiadać okres przydatności do użycia nie krótszy niż 70 % pełnego okresu przydatności do użytku wskazanego przez producenta – jeśli taki posiada.
5. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SWZ– Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt.
6. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia obowiązany jest wypełnić w ofercie kolumnę „Oferowany produkt” w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ poprzez wpisanie dokładnej nazwę towaru, który zobowiązuje się dostarczyć w ramach umowy, tj.:
nazwę używaną w obrocie handlowym (producent, marka, typ, model, symbol, nr katalogowy, itp.) − powyższe informacje powinny być zapisane w taki sposób, aby Zamawiający mógł bezspornie zidentyfikować zaoferowany asortyment;
w przypadku asortymentu posiadającego numery NSN i P/N Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał te informacje.
Złożenie oferty bez wskazania danych, o których mowa powyżej skutkować będzie odrzuceniem oferty jeżeli nie uda się bezspornie zidentyfikować konkretnego produktu zaoferowanego przez Wykonawcę (oferta nie może nosić znamion oferty wariantowej).
7. Zamawiający przewiduje, że dostawy będą realizowane jednorazowo dla każdej z poszczególnych części.
8. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający zamieścił w OPZ listę produktów, które są dopuszczone do użytku zgodnie z dokumentacją producenta sprzętu Lockheed Martin.
9. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny (nieznajdujący się na liście wskazanej w OPZ) pod warunkiem, że będzie on zgodny z wytycznymi zawartymi w aktualnej liście GUC „General Use Consumables (GUC) List”, opracowanej przez producenta sprzętu Lockheed Martin. Lista GUC w zakresie niezbędnym do złożenia oferty może zostać udostępniona Wykonawcom ubiegającym się o udzielenie zamówienia w siedzibie Zamawiającego, lub drogą elektroniczną po złożeniu wniosku. Wniosek powinien zawierać informację o pozycjach asortymentowych, w których Wykonawca chce zaoferować produkty równoważne. Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi w sposób niekwestionowany wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.
Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (kryteria równoważności) nie gorsze niż te wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. Zastosowanie materiałów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji lub powodować utraty gwarancji.
10. Na środki czyszczące i polerujące obowiązywać będzie gwarancja producenta. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 24 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego.
11. Zasady dotyczące sposobu realizacji zamówienia, odbioru i innych elementów zadania zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 114572,89 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryterium
Kryterium „Cena oferty” (100%) będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za dostawę przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym na podstawie wyliczeń w formularzu cenowym.
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w kryterium: cena oferty przyjmując zasadę, że 1%=1 punkt.
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 100. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.
Oferta, która otrzyma najwięcej punktów w kryterium: „cena oferty” zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.
Cena oferty uwzględniać powinna wszystkie zobowiązania związane z realizacją zamówienia, musi być skalkulowania w walucie polskiego złotego (PLN) co najmniej cyfrowo, z wyodrębnieniem wartości należnego podatku VAT za każdą część zamówienia odrębnie.
Cena podana w ofercie to cena ryczałtowa i powinna obejmować wszystkie koszty powstałe w wyniku realizacji zamówienia zgodnie z warunkami stawianymi przez Zamawiającego w ramach części zamówienia.
Cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Zamawiający wymaga wyceny każdej pozycji w formularzu cenowym w zakresie części, na którą Wykonawca składa ofertę. Wykonawca wycenia w oparciu o podane w formularzach cenowych pojemności/jednostki miar.
Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (termin związania ofertą) oraz okres realizacji zamówienia z zastrzeżeniem dopuszczalnych zmian w umowie.
Formularz cenowy w zależności, na którą część zamówienia Wykonawca składa ofertę, zgodnie ze wzorem stanowiącym odpowiednio załącznik nr 3 do SWZ, udostępniany jest przez Zamawiającego w wersji edytowalnej (MS Excel). Wykonawca uzupełnia puste pola w następujący sposób: „Cena netto” – należy wpisać cenę jednostkową netto; Pozostałe wartości powinny zostać obliczone automatycznie, ale wskazane jest sprawdzenie i ewentualne skorygowanie przez Wykonawcę poprawności przeprowadzonej kalkulacji ceny oferty.
Cena netto to cena ustalona za jednostkę towaru, której ilość lub liczba jest wyrażona w jednostkach miar w rozumieniu przepisów o miarach (bez kwoty podatku VAT).
Wartość netto to wartość przedmiotu zamówienia, bez kwoty podatku VAT tj. suma iloczynu cen jednostkowych, podanych przez Wykonawcę i ilości asortymentu w poszczególnych pozycjach formularzy.
Podatek VAT to kwota podatku od towarów i usług, obliczona według obowiązującej stawki procentowej.
Wartość brutto to całkowita wartość przedmiotu zamówienia wraz z kwotą podatku VAT (suma wartości netto i wartości podatku VAT), na którą składa się koszt wykonania dostawy w każdej z części zamówienia, zgodnie z dokumentacją zamówienia.
Podstawę oceny i porównania ofert stanowi cena brutto wyliczona i wpisana w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) za daną część zamówienia.
W przypadku rozbieżności kwoty netto oraz kwoty brutto Zamawiający przyjmie, że Wykonawca za realizację zamówienia oferuje wskazaną w formularzu kwotę netto, do której doliczony zostanie należny podatek Vat.
W przypadku rozbieżności w zakresie kwoty w formularzu cenowym oraz formularzu ofertowym Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje wykonanie zamówienia za cenę wskazaną w formularzu cenowym i taką też przyjmie do oceny i porównania ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków czystości z podziałem na 6 części zamówienia:
Część 2 – STOJAK TORK;
2. Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5 do SWZ zawiera wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów zamówienia, tj. wymagane cechy materiału lub produktu, zgodność z normą, nr NSN i P/N, w tym kryterium równoważności.
3. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta – jeśli występują.
4. Przedmiot zamówienia musi posiadać okres przydatności do użycia nie krótszy niż 70 % pełnego okresu przydatności do użytku wskazanego przez producenta – jeśli taki posiada.
5. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SWZ– Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt.
6. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia obowiązany jest wypełnić w ofercie kolumnę „Oferowany produkt” w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ poprzez wpisanie dokładnej nazwę towaru, który zobowiązuje się dostarczyć w ramach umowy, tj.:
nazwę używaną w obrocie handlowym (producent, marka, typ, model, symbol, nr katalogowy, itp.) − powyższe informacje powinny być zapisane w taki sposób, aby Zamawiający mógł bezspornie zidentyfikować zaoferowany asortyment;
w przypadku asortymentu posiadającego numery NSN i P/N Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał te informacje.
Złożenie oferty bez wskazania danych, o których mowa powyżej skutkować będzie odrzuceniem oferty jeżeli nie uda się bezspornie zidentyfikować konkretnego produktu zaoferowanego przez Wykonawcę (oferta nie może nosić znamion oferty wariantowej).
7. Zamawiający przewiduje, że dostawy będą realizowane jednorazowo dla każdej z poszczególnych części.
8. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający zamieścił w OPZ listę produktów, które są dopuszczone do użytku zgodnie z dokumentacją producenta sprzętu Lockheed Martin.
9. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny (nieznajdujący się na liście wskazanej w OPZ) pod warunkiem, że będzie on zgodny z wytycznymi zawartymi w aktualnej liście GUC „General Use Consumables (GUC) List”, opracowanej przez producenta sprzętu Lockheed Martin. Lista GUC w zakresie niezbędnym do złożenia oferty może zostać udostępniona Wykonawcom ubiegającym się o udzielenie zamówienia w siedzibie Zamawiającego, lub drogą elektroniczną po złożeniu wniosku. Wniosek powinien zawierać informację o pozycjach asortymentowych, w których Wykonawca chce zaoferować produkty równoważne. Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi w sposób niekwestionowany wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.
Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (kryteria równoważności) nie gorsze niż te wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. Zastosowanie materiałów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji lub powodować utraty gwarancji.
10. Na środki czyszczące i polerujące obowiązywać będzie gwarancja producenta. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 24 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego.
11. Zasady dotyczące sposobu realizacji zamówienia, odbioru i innych elementów zadania zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 21708,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryterium
Kryterium „Cena oferty” (100%) będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za dostawę przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym na podstawie wyliczeń w formularzu cenowym.
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w kryterium: cena oferty przyjmując zasadę, że 1%=1 punkt.
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 100. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.
Oferta, która otrzyma najwięcej punktów w kryterium: „cena oferty” zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.
Cena oferty uwzględniać powinna wszystkie zobowiązania związane z realizacją zamówienia, musi być skalkulowania w walucie polskiego złotego (PLN) co najmniej cyfrowo, z wyodrębnieniem wartości należnego podatku VAT za każdą część zamówienia odrębnie.
Cena podana w ofercie to cena ryczałtowa i powinna obejmować wszystkie koszty powstałe w wyniku realizacji zamówienia zgodnie z warunkami stawianymi przez Zamawiającego w ramach części zamówienia.
Cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Zamawiający wymaga wyceny każdej pozycji w formularzu cenowym w zakresie części, na którą Wykonawca składa ofertę. Wykonawca wycenia w oparciu o podane w formularzach cenowych pojemności/jednostki miar.
Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (termin związania ofertą) oraz okres realizacji zamówienia z zastrzeżeniem dopuszczalnych zmian w umowie.
Formularz cenowy w zależności, na którą część zamówienia Wykonawca składa ofertę, zgodnie ze wzorem stanowiącym odpowiednio załącznik nr 3 do SWZ, udostępniany jest przez Zamawiającego w wersji edytowalnej (MS Excel). Wykonawca uzupełnia puste pola w następujący sposób: „Cena netto” – należy wpisać cenę jednostkową netto; Pozostałe wartości powinny zostać obliczone automatycznie, ale wskazane jest sprawdzenie i ewentualne skorygowanie przez Wykonawcę poprawności przeprowadzonej kalkulacji ceny oferty.
Cena netto to cena ustalona za jednostkę towaru, której ilość lub liczba jest wyrażona w jednostkach miar w rozumieniu przepisów o miarach (bez kwoty podatku VAT).
Wartość netto to wartość przedmiotu zamówienia, bez kwoty podatku VAT tj. suma iloczynu cen jednostkowych, podanych przez Wykonawcę i ilości asortymentu w poszczególnych pozycjach formularzy.
Podatek VAT to kwota podatku od towarów i usług, obliczona według obowiązującej stawki procentowej.
Wartość brutto to całkowita wartość przedmiotu zamówienia wraz z kwotą podatku VAT (suma wartości netto i wartości podatku VAT), na którą składa się koszt wykonania dostawy w każdej z części zamówienia, zgodnie z dokumentacją zamówienia.
Podstawę oceny i porównania ofert stanowi cena brutto wyliczona i wpisana w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) za daną część zamówienia.
W przypadku rozbieżności kwoty netto oraz kwoty brutto Zamawiający przyjmie, że Wykonawca za realizację zamówienia oferuje wskazaną w formularzu kwotę netto, do której doliczony zostanie należny podatek Vat.
W przypadku rozbieżności w zakresie kwoty w formularzu cenowym oraz formularzu ofertowym Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje wykonanie zamówienia za cenę wskazaną w formularzu cenowym i taką też przyjmie do oceny i porównania ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków czystości z podziałem na 6 części zamówienia:
Część 3 – CZYŚCIWA SPECJALISTYCZNE;
2. Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5 do SWZ zawiera wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów zamówienia, tj. wymagane cechy materiału lub produktu, zgodność z normą, nr NSN i P/N, w tym kryterium równoważności.
3. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta – jeśli występują.
4. Przedmiot zamówienia musi posiadać okres przydatności do użycia nie krótszy niż 70 % pełnego okresu przydatności do użytku wskazanego przez producenta – jeśli taki posiada.
5. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SWZ– Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt.
6. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia obowiązany jest wypełnić w ofercie kolumnę „Oferowany produkt” w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ poprzez wpisanie dokładnej nazwę towaru, który zobowiązuje się dostarczyć w ramach umowy, tj.:
nazwę używaną w obrocie handlowym (producent, marka, typ, model, symbol, nr katalogowy, itp.) − powyższe informacje powinny być zapisane w taki sposób, aby Zamawiający mógł bezspornie zidentyfikować zaoferowany asortyment;
w przypadku asortymentu posiadającego numery NSN i P/N Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał te informacje.
Złożenie oferty bez wskazania danych, o których mowa powyżej skutkować będzie odrzuceniem oferty jeżeli nie uda się bezspornie zidentyfikować konkretnego produktu zaoferowanego przez Wykonawcę (oferta nie może nosić znamion oferty wariantowej).
7. Zamawiający przewiduje, że dostawy będą realizowane jednorazowo dla każdej z poszczególnych części.
8. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający zamieścił w OPZ listę produktów, które są dopuszczone do użytku zgodnie z dokumentacją producenta sprzętu Lockheed Martin.
9. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny (nieznajdujący się na liście wskazanej w OPZ) pod warunkiem, że będzie on zgodny z wytycznymi zawartymi w aktualnej liście GUC „General Use Consumables (GUC) List”, opracowanej przez producenta sprzętu Lockheed Martin. Lista GUC w zakresie niezbędnym do złożenia oferty może zostać udostępniona Wykonawcom ubiegającym się o udzielenie zamówienia w siedzibie Zamawiającego, lub drogą elektroniczną po złożeniu wniosku. Wniosek powinien zawierać informację o pozycjach asortymentowych, w których Wykonawca chce zaoferować produkty równoważne. Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi w sposób niekwestionowany wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.
Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (kryteria równoważności) nie gorsze niż te wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. Zastosowanie materiałów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji lub powodować utraty gwarancji.
10. Na środki czyszczące i polerujące obowiązywać będzie gwarancja producenta. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 24 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego.
11. Zasady dotyczące sposobu realizacji zamówienia, odbioru i innych elementów zadania zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 6596,64 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryterium
Kryterium „Cena oferty” (100%) będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za dostawę przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym na podstawie wyliczeń w formularzu cenowym.
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w kryterium: cena oferty przyjmując zasadę, że 1%=1 punkt.
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 100. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.
Oferta, która otrzyma najwięcej punktów w kryterium: „cena oferty” zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.
Cena oferty uwzględniać powinna wszystkie zobowiązania związane z realizacją zamówienia, musi być skalkulowania w walucie polskiego złotego (PLN) co najmniej cyfrowo, z wyodrębnieniem wartości należnego podatku VAT za każdą część zamówienia odrębnie.
Cena podana w ofercie to cena ryczałtowa i powinna obejmować wszystkie koszty powstałe w wyniku realizacji zamówienia zgodnie z warunkami stawianymi przez Zamawiającego w ramach części zamówienia.
Cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Zamawiający wymaga wyceny każdej pozycji w formularzu cenowym w zakresie części, na którą Wykonawca składa ofertę. Wykonawca wycenia w oparciu o podane w formularzach cenowych pojemności/jednostki miar.
Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (termin związania ofertą) oraz okres realizacji zamówienia z zastrzeżeniem dopuszczalnych zmian w umowie.
Formularz cenowy w zależności, na którą część zamówienia Wykonawca składa ofertę, zgodnie ze wzorem stanowiącym odpowiednio załącznik nr 3 do SWZ, udostępniany jest przez Zamawiającego w wersji edytowalnej (MS Excel). Wykonawca uzupełnia puste pola w następujący sposób: „Cena netto” – należy wpisać cenę jednostkową netto; Pozostałe wartości powinny zostać obliczone automatycznie, ale wskazane jest sprawdzenie i ewentualne skorygowanie przez Wykonawcę poprawności przeprowadzonej kalkulacji ceny oferty.
Cena netto to cena ustalona za jednostkę towaru, której ilość lub liczba jest wyrażona w jednostkach miar w rozumieniu przepisów o miarach (bez kwoty podatku VAT).
Wartość netto to wartość przedmiotu zamówienia, bez kwoty podatku VAT tj. suma iloczynu cen jednostkowych, podanych przez Wykonawcę i ilości asortymentu w poszczególnych pozycjach formularzy.
Podatek VAT to kwota podatku od towarów i usług, obliczona według obowiązującej stawki procentowej.
Wartość brutto to całkowita wartość przedmiotu zamówienia wraz z kwotą podatku VAT (suma wartości netto i wartości podatku VAT), na którą składa się koszt wykonania dostawy w każdej z części zamówienia, zgodnie z dokumentacją zamówienia.
Podstawę oceny i porównania ofert stanowi cena brutto wyliczona i wpisana w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) za daną część zamówienia.
W przypadku rozbieżności kwoty netto oraz kwoty brutto Zamawiający przyjmie, że Wykonawca za realizację zamówienia oferuje wskazaną w formularzu kwotę netto, do której doliczony zostanie należny podatek Vat.
W przypadku rozbieżności w zakresie kwoty w formularzu cenowym oraz formularzu ofertowym Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje wykonanie zamówienia za cenę wskazaną w formularzu cenowym i taką też przyjmie do oceny i porównania ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków czystości z podziałem na 6 części zamówienia:
Część 4 – ŚRODKI CZYSTOŚCI;
2. Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5 do SWZ zawiera wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów zamówienia, tj. wymagane cechy materiału lub produktu, zgodność z normą, nr NSN i P/N, w tym kryterium równoważności.
3. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta – jeśli występują.
4. Przedmiot zamówienia musi posiadać okres przydatności do użycia nie krótszy niż 70 % pełnego okresu przydatności do użytku wskazanego przez producenta – jeśli taki posiada.
5. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SWZ– Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt.
6. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia obowiązany jest wypełnić w ofercie kolumnę „Oferowany produkt” w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ poprzez wpisanie dokładnej nazwę towaru, który zobowiązuje się dostarczyć w ramach umowy, tj.:
nazwę używaną w obrocie handlowym (producent, marka, typ, model, symbol, nr katalogowy, itp.) − powyższe informacje powinny być zapisane w taki sposób, aby Zamawiający mógł bezspornie zidentyfikować zaoferowany asortyment;
w przypadku asortymentu posiadającego numery NSN i P/N Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał te informacje.
Złożenie oferty bez wskazania danych, o których mowa powyżej skutkować będzie odrzuceniem oferty jeżeli nie uda się bezspornie zidentyfikować konkretnego produktu zaoferowanego przez Wykonawcę (oferta nie może nosić znamion oferty wariantowej).
7. Zamawiający przewiduje, że dostawy będą realizowane jednorazowo dla każdej z poszczególnych części.
8. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający zamieścił w OPZ listę produktów, które są dopuszczone do użytku zgodnie z dokumentacją producenta sprzętu Lockheed Martin.
9. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny (nieznajdujący się na liście wskazanej w OPZ) pod warunkiem, że będzie on zgodny z wytycznymi zawartymi w aktualnej liście GUC „General Use Consumables (GUC) List”, opracowanej przez producenta sprzętu Lockheed Martin. Lista GUC w zakresie niezbędnym do złożenia oferty może zostać udostępniona Wykonawcom ubiegającym się o udzielenie zamówienia w siedzibie Zamawiającego, lub drogą elektroniczną po złożeniu wniosku. Wniosek powinien zawierać informację o pozycjach asortymentowych, w których Wykonawca chce zaoferować produkty równoważne. Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi w sposób niekwestionowany wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.
Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (kryteria równoważności) nie gorsze niż te wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. Zastosowanie materiałów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji lub powodować utraty gwarancji.
10. Na środki czyszczące i polerujące obowiązywać będzie gwarancja producenta. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 24 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego.
11. Zasady dotyczące sposobu realizacji zamówienia, odbioru i innych elementów zadania zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 21083,76 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryterium
Kryterium „Cena oferty” (100%) będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za dostawę przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym na podstawie wyliczeń w formularzu cenowym.
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w kryterium: cena oferty przyjmując zasadę, że 1%=1 punkt.
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 100. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.
Oferta, która otrzyma najwięcej punktów w kryterium: „cena oferty” zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.
Cena oferty uwzględniać powinna wszystkie zobowiązania związane z realizacją zamówienia, musi być skalkulowania w walucie polskiego złotego (PLN) co najmniej cyfrowo, z wyodrębnieniem wartości należnego podatku VAT za każdą część zamówienia odrębnie.
Cena podana w ofercie to cena ryczałtowa i powinna obejmować wszystkie koszty powstałe w wyniku realizacji zamówienia zgodnie z warunkami stawianymi przez Zamawiającego w ramach części zamówienia.
Cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Zamawiający wymaga wyceny każdej pozycji w formularzu cenowym w zakresie części, na którą Wykonawca składa ofertę. Wykonawca wycenia w oparciu o podane w formularzach cenowych pojemności/jednostki miar.
Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (termin związania ofertą) oraz okres realizacji zamówienia z zastrzeżeniem dopuszczalnych zmian w umowie.
Formularz cenowy w zależności, na którą część zamówienia Wykonawca składa ofertę, zgodnie ze wzorem stanowiącym odpowiednio załącznik nr 3 do SWZ, udostępniany jest przez Zamawiającego w wersji edytowalnej (MS Excel). Wykonawca uzupełnia puste pola w następujący sposób: „Cena netto” – należy wpisać cenę jednostkową netto; Pozostałe wartości powinny zostać obliczone automatycznie, ale wskazane jest sprawdzenie i ewentualne skorygowanie przez Wykonawcę poprawności przeprowadzonej kalkulacji ceny oferty.
Cena netto to cena ustalona za jednostkę towaru, której ilość lub liczba jest wyrażona w jednostkach miar w rozumieniu przepisów o miarach (bez kwoty podatku VAT).
Wartość netto to wartość przedmiotu zamówienia, bez kwoty podatku VAT tj. suma iloczynu cen jednostkowych, podanych przez Wykonawcę i ilości asortymentu w poszczególnych pozycjach formularzy.
Podatek VAT to kwota podatku od towarów i usług, obliczona według obowiązującej stawki procentowej.
Wartość brutto to całkowita wartość przedmiotu zamówienia wraz z kwotą podatku VAT (suma wartości netto i wartości podatku VAT), na którą składa się koszt wykonania dostawy w każdej z części zamówienia, zgodnie z dokumentacją zamówienia.
Podstawę oceny i porównania ofert stanowi cena brutto wyliczona i wpisana w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) za daną część zamówienia.
W przypadku rozbieżności kwoty netto oraz kwoty brutto Zamawiający przyjmie, że Wykonawca za realizację zamówienia oferuje wskazaną w formularzu kwotę netto, do której doliczony zostanie należny podatek Vat.
W przypadku rozbieżności w zakresie kwoty w formularzu cenowym oraz formularzu ofertowym Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje wykonanie zamówienia za cenę wskazaną w formularzu cenowym i taką też przyjmie do oceny i porównania ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków czystości z podziałem na 6 części zamówienia:
Część 5 – CHUSTECZKI I ŚCIERECZKI;
2. Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5 do SWZ zawiera wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów zamówienia, tj. wymagane cechy materiału lub produktu, zgodność z normą, nr NSN i P/N, w tym kryterium równoważności.
3. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta – jeśli występują.
4. Przedmiot zamówienia musi posiadać okres przydatności do użycia nie krótszy niż 70 % pełnego okresu przydatności do użytku wskazanego przez producenta – jeśli taki posiada.
5. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SWZ– Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt.
6. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia obowiązany jest wypełnić w ofercie kolumnę „Oferowany produkt” w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ poprzez wpisanie dokładnej nazwę towaru, który zobowiązuje się dostarczyć w ramach umowy, tj.:
nazwę używaną w obrocie handlowym (producent, marka, typ, model, symbol, nr katalogowy, itp.) − powyższe informacje powinny być zapisane w taki sposób, aby Zamawiający mógł bezspornie zidentyfikować zaoferowany asortyment;
w przypadku asortymentu posiadającego numery NSN i P/N Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał te informacje.
Złożenie oferty bez wskazania danych, o których mowa powyżej skutkować będzie odrzuceniem oferty jeżeli nie uda się bezspornie zidentyfikować konkretnego produktu zaoferowanego przez Wykonawcę (oferta nie może nosić znamion oferty wariantowej).
7. Zamawiający przewiduje, że dostawy będą realizowane jednorazowo dla każdej z poszczególnych części.
8. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający zamieścił w OPZ listę produktów, które są dopuszczone do użytku zgodnie z dokumentacją producenta sprzętu Lockheed Martin.
9. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny (nieznajdujący się na liście wskazanej w OPZ) pod warunkiem, że będzie on zgodny z wytycznymi zawartymi w aktualnej liście GUC „General Use Consumables (GUC) List”, opracowanej przez producenta sprzętu Lockheed Martin. Lista GUC w zakresie niezbędnym do złożenia oferty może zostać udostępniona Wykonawcom ubiegającym się o udzielenie zamówienia w siedzibie Zamawiającego, lub drogą elektroniczną po złożeniu wniosku. Wniosek powinien zawierać informację o pozycjach asortymentowych, w których Wykonawca chce zaoferować produkty równoważne. Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi w sposób niekwestionowany wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.
Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (kryteria równoważności) nie gorsze niż te wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. Zastosowanie materiałów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji lub powodować utraty gwarancji.
10. Na środki czyszczące i polerujące obowiązywać będzie gwarancja producenta. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 24 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego.
11. Zasady dotyczące sposobu realizacji zamówienia, odbioru i innych elementów zadania zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 17737,06 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryterium
Kryterium „Cena oferty” (100%) będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za dostawę przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym na podstawie wyliczeń w formularzu cenowym.
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w kryterium: cena oferty przyjmując zasadę, że 1%=1 punkt.
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 100. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.
Oferta, która otrzyma najwięcej punktów w kryterium: „cena oferty” zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.
Cena oferty uwzględniać powinna wszystkie zobowiązania związane z realizacją zamówienia, musi być skalkulowania w walucie polskiego złotego (PLN) co najmniej cyfrowo, z wyodrębnieniem wartości należnego podatku VAT za każdą część zamówienia odrębnie.
Cena podana w ofercie to cena ryczałtowa i powinna obejmować wszystkie koszty powstałe w wyniku realizacji zamówienia zgodnie z warunkami stawianymi przez Zamawiającego w ramach części zamówienia.
Cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Zamawiający wymaga wyceny każdej pozycji w formularzu cenowym w zakresie części, na którą Wykonawca składa ofertę. Wykonawca wycenia w oparciu o podane w formularzach cenowych pojemności/jednostki miar.
Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (termin związania ofertą) oraz okres realizacji zamówienia z zastrzeżeniem dopuszczalnych zmian w umowie.
Formularz cenowy w zależności, na którą część zamówienia Wykonawca składa ofertę, zgodnie ze wzorem stanowiącym odpowiednio załącznik nr 3 do SWZ, udostępniany jest przez Zamawiającego w wersji edytowalnej (MS Excel). Wykonawca uzupełnia puste pola w następujący sposób: „Cena netto” – należy wpisać cenę jednostkową netto; Pozostałe wartości powinny zostać obliczone automatycznie, ale wskazane jest sprawdzenie i ewentualne skorygowanie przez Wykonawcę poprawności przeprowadzonej kalkulacji ceny oferty.
Cena netto to cena ustalona za jednostkę towaru, której ilość lub liczba jest wyrażona w jednostkach miar w rozumieniu przepisów o miarach (bez kwoty podatku VAT).
Wartość netto to wartość przedmiotu zamówienia, bez kwoty podatku VAT tj. suma iloczynu cen jednostkowych, podanych przez Wykonawcę i ilości asortymentu w poszczególnych pozycjach formularzy.
Podatek VAT to kwota podatku od towarów i usług, obliczona według obowiązującej stawki procentowej.
Wartość brutto to całkowita wartość przedmiotu zamówienia wraz z kwotą podatku VAT (suma wartości netto i wartości podatku VAT), na którą składa się koszt wykonania dostawy w każdej z części zamówienia, zgodnie z dokumentacją zamówienia.
Podstawę oceny i porównania ofert stanowi cena brutto wyliczona i wpisana w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) za daną część zamówienia.
W przypadku rozbieżności kwoty netto oraz kwoty brutto Zamawiający przyjmie, że Wykonawca za realizację zamówienia oferuje wskazaną w formularzu kwotę netto, do której doliczony zostanie należny podatek Vat.
W przypadku rozbieżności w zakresie kwoty w formularzu cenowym oraz formularzu ofertowym Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje wykonanie zamówienia za cenę wskazaną w formularzu cenowym i taką też przyjmie do oceny i porównania ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków czystości z podziałem na 6 części zamówienia:
Część 6 – PATYCZKI I PAŁECZKI.
2. Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5 do SWZ zawiera wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów zamówienia, tj. wymagane cechy materiału lub produktu, zgodność z normą, nr NSN i P/N, w tym kryterium równoważności.
3. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta – jeśli występują.
4. Przedmiot zamówienia musi posiadać okres przydatności do użycia nie krótszy niż 70 % pełnego okresu przydatności do użytku wskazanego przez producenta – jeśli taki posiada.
5. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SWZ– Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt.
6. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia obowiązany jest wypełnić w ofercie kolumnę „Oferowany produkt” w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ poprzez wpisanie dokładnej nazwę towaru, który zobowiązuje się dostarczyć w ramach umowy, tj.:
nazwę używaną w obrocie handlowym (producent, marka, typ, model, symbol, nr katalogowy, itp.) − powyższe informacje powinny być zapisane w taki sposób, aby Zamawiający mógł bezspornie zidentyfikować zaoferowany asortyment;
w przypadku asortymentu posiadającego numery NSN i P/N Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał te informacje.
Złożenie oferty bez wskazania danych, o których mowa powyżej skutkować będzie odrzuceniem oferty jeżeli nie uda się bezspornie zidentyfikować konkretnego produktu zaoferowanego przez Wykonawcę (oferta nie może nosić znamion oferty wariantowej).
7. Zamawiający przewiduje, że dostawy będą realizowane jednorazowo dla każdej z poszczególnych części.
8. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający zamieścił w OPZ listę produktów, które są dopuszczone do użytku zgodnie z dokumentacją producenta sprzętu Lockheed Martin.
9. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny (nieznajdujący się na liście wskazanej w OPZ) pod warunkiem, że będzie on zgodny z wytycznymi zawartymi w aktualnej liście GUC „General Use Consumables (GUC) List”, opracowanej przez producenta sprzętu Lockheed Martin. Lista GUC w zakresie niezbędnym do złożenia oferty może zostać udostępniona Wykonawcom ubiegającym się o udzielenie zamówienia w siedzibie Zamawiającego, lub drogą elektroniczną po złożeniu wniosku. Wniosek powinien zawierać informację o pozycjach asortymentowych, w których Wykonawca chce zaoferować produkty równoważne. Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi w sposób niekwestionowany wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.
Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (kryteria równoważności) nie gorsze niż te wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. Zastosowanie materiałów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji lub powodować utraty gwarancji.
10. Na środki czyszczące i polerujące obowiązywać będzie gwarancja producenta. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 24 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego.
11. Zasady dotyczące sposobu realizacji zamówienia, odbioru i innych elementów zadania zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 10230,84 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów w oparciu o ustalone kryterium
Kryterium „Cena oferty” (100%) będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za dostawę przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym na podstawie wyliczeń w formularzu cenowym.
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w kryterium: cena oferty przyjmując zasadę, że 1%=1 punkt.
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 100. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.
Oferta, która otrzyma najwięcej punktów w kryterium: „cena oferty” zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.
Cena oferty uwzględniać powinna wszystkie zobowiązania związane z realizacją zamówienia, musi być skalkulowania w walucie polskiego złotego (PLN) co najmniej cyfrowo, z wyodrębnieniem wartości należnego podatku VAT za każdą część zamówienia odrębnie.
Cena podana w ofercie to cena ryczałtowa i powinna obejmować wszystkie koszty powstałe w wyniku realizacji zamówienia zgodnie z warunkami stawianymi przez Zamawiającego w ramach części zamówienia.
Cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Zamawiający wymaga wyceny każdej pozycji w formularzu cenowym w zakresie części, na którą Wykonawca składa ofertę. Wykonawca wycenia w oparciu o podane w formularzach cenowych pojemności/jednostki miar.
Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (termin związania ofertą) oraz okres realizacji zamówienia z zastrzeżeniem dopuszczalnych zmian w umowie.
Formularz cenowy w zależności, na którą część zamówienia Wykonawca składa ofertę, zgodnie ze wzorem stanowiącym odpowiednio załącznik nr 3 do SWZ, udostępniany jest przez Zamawiającego w wersji edytowalnej (MS Excel). Wykonawca uzupełnia puste pola w następujący sposób: „Cena netto” – należy wpisać cenę jednostkową netto; Pozostałe wartości powinny zostać obliczone automatycznie, ale wskazane jest sprawdzenie i ewentualne skorygowanie przez Wykonawcę poprawności przeprowadzonej kalkulacji ceny oferty.
Cena netto to cena ustalona za jednostkę towaru, której ilość lub liczba jest wyrażona w jednostkach miar w rozumieniu przepisów o miarach (bez kwoty podatku VAT).
Wartość netto to wartość przedmiotu zamówienia, bez kwoty podatku VAT tj. suma iloczynu cen jednostkowych, podanych przez Wykonawcę i ilości asortymentu w poszczególnych pozycjach formularzy.
Podatek VAT to kwota podatku od towarów i usług, obliczona według obowiązującej stawki procentowej.
Wartość brutto to całkowita wartość przedmiotu zamówienia wraz z kwotą podatku VAT (suma wartości netto i wartości podatku VAT), na którą składa się koszt wykonania dostawy w każdej z części zamówienia, zgodnie z dokumentacją zamówienia.
Podstawę oceny i porównania ofert stanowi cena brutto wyliczona i wpisana w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) za daną część zamówienia.
W przypadku rozbieżności kwoty netto oraz kwoty brutto Zamawiający przyjmie, że Wykonawca za realizację zamówienia oferuje wskazaną w formularzu kwotę netto, do której doliczony zostanie należny podatek Vat.
W przypadku rozbieżności w zakresie kwoty w formularzu cenowym oraz formularzu ofertowym Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje wykonanie zamówienia za cenę wskazaną w formularzu cenowym i taką też przyjmie do oceny i porównania ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenia, potwierdzające brak podstaw wykluczenia. Dokument sporządza się według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie żąda złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga przedstawienia przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Oferta składana w niniejszym postępowaniu jest zobowiązaniem Wykonawcy do zgodnego z oczekiwaniami Zamawiającego (opisanymi w dokumentach zamówienia) oraz na warunkach określonych we wzorze umowy – załącznik nr 4 do SWZ, wykonania zamówienia publicznego za cenę skalkulowaną przez Wykonawcę.2. Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty i załączniki:
2.1. formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę zgodnie ze wzorem – załącznik nr 1 do SWZ;
2.2. formularz cenowy (załącznik 3 do SWZ) – w zależności od części, na którą będzie składana oferta;
2.3. oświadczenie stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu przygotowany zgodnie ze wzorem – załącznik nr 2 do SWZ;
oświadczenie, stanowiące załącznik nr 2 do SWZ (jeśli dotyczy) składa także odrębnie każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; w takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy.
2.4. pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów (jeśli dotyczy);
2.5. pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeśli dotyczy).
3. Oferta, dokumenty i oświadczenia składane przez wykonawcę powinny być sporządzona w języku polskim. W przypadku załączenia dokumentów sporządzonych w innym języku niż dopuszczony, wykonawca zobowiązany jest załączyć jednocześnie tłumaczenie na język polski.
4. Treść i forma złożenia oferty musi odpowiadać warunkom zamówienia, określonym przez Zamawiającego w niniejszym dokumencie.
5. Oferta, wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty, wniosku w tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty Wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu.
6. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poprzez oryginał należy rozumieć dokument podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.
7. Oferta powinna być: sporządzona na podstawie załączników niniejszej SWZ w języku polskim, złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem platformazakupowa.pl, podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.
8. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać “Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”.
9. W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny, Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików podpisu w formacie XAdES.
10. Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy Pzp, nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób niebudzący wątpliwości zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, załączając stosowne wyjaśnienia, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Powyższe dotyczy także wspólników spółki cywilnej chyba, że zakres umocowania wynika z załączonej do oferty umowy spółki lub innych dokumentów.2. Oświadczenia potwierdzające brak podstaw wykluczenia– załącznik nr 2 do SWZ każdy z Wykonawców składa osobno, w swoim imieniu.
3. Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w niniejszym rozdziale zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawiera załącznik nr 4 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-23 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy Zakupowej dostępnej na stronie internetowej przedmiotowego postępowania w zakładce prowadzonego postępowania.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-23 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-07-22
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
Część 5 : Tak
Część 6 : Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawa środków czyszczących i polerujących II” nr referencyjny 35/TP2/2025 prowadzone jest w trybie podstawowym z możliwością negocjacji, o czym stanowi art. 275 pkt 2 ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia negocjacji przed wyborem najkorzystniejszej oferty.Zmiany ogłoszenia, wyjaśnienia treści SWZ, składanie ofert oraz komunikacja między Wykonawcą, a Zamawiającym odbywać się będzie poprzez platformę zakupową.
Postępowanie zostało podzielone na części. Wykonawcy mogą złożyć ofertę na jedną bądź więcej części zamówienia.
Postępowanie jest podzielone na części, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania.
Wykonawca obowiązany jest zrealizować zamówienie w zakresie każdej części zamówienia w terminie 120 dni od dnia podpisania umowy jednak nie później niż do 28 listopada 2025 r.
Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom.
Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, wobec których zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.
Zamawiający działając na podstawie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2025 r. poz. 514) wykluczy z postępowania Wykonawców, wobec których zachodzą podstawy wykluczenia określone w art. 7 ust. 1 tej ustawy. Na potwierdzenie braku opisanych w art. 7 ustawy podstaw wykluczenia Wykonawca obowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie odpowiadające treścią załącznikowi nr 2 do SWZ.