BZP: Dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby WFOŚiGW w Łodzi - w podziale na 2 części.
09.06.2025
2025/BZP 00268807/01
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby WFOŚiGW w Łodzi - w podziale na 2 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100804793
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dubois 118
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 93-465
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wfosigw.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wfosigw.lodz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zamawiający publiczny - inny zamawiający Samorządowa osoba prawna w rozumieniu art. 9 pkt 14 Ustawy o finansach publicznych.
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby WFOŚiGW w Łodzi - w podziale na 2 części.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab6fac82-cf6f-48fb-bc92-d0607e340553
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00268807
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00680857/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa materiałów informacyjno - promocyjnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Dotyczy części 2 postępowania - „Projekt Doradztwa Energetycznego”, działanie „Efektywność energetyczna” priorytet „Wsparcie sektorów energetyka i środowisko z Funduszu Spójności” w ramach Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027 (PDE 2.0).
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://wfosigw-lodz.ezamawiajacy.pl/pn/wfosigw-lodz/demand/213283/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://wfosigw-lodz.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Postępowanie prowadzone jest w języku polskim na elektronicznej Platformie Zakupowej pod adresem: https://wfosigw-lodz.ezamawiajacy.pl (dalej jako:„PlatformaZakupowa”). Korzystanie z Platformy Zakupowej Zamawiającego jest bezpłatne.
2. Dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające
pracę na Platformie Zakupowej , dopuszczalne formaty przesyłanych danych , informacje na temat kodowania i czasu odbioru
danych oraz inne szczegółowe informacje w zakresie wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej
zostały określone w SWZ - w szczególności w rozdz. XIV SWZ.
3.Korespondencja z Wykonawcą odbywać się będzie za pośrednictwem Platformy Zakupowej, na której prowadzone jest
przedmiotowe postępowanie.
4. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca
winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa Nazwa Jednostki tel. +48 22 257 22 23
(infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl
5. Szczegółowe informacje w tym zakresie określa SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące RODO określone zostały w Rozdziale II SWZ oraz w Załączniku nr 4 A i 4B do SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dotyczące RODO określone zostały w Rozdziale II SWZ oraz w Załączniku nr 4 A i 4B do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PR/DE/D/TP/083/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ NR 1 ZAMÓWIENIA
1. Torba na laptop - 150 szt.;
2. Piórnik z filcu - 70 szt.;
3. Cukierki krówki - 10 kg;
4. Długopis ekologiczny - 400 szt.;
5. Smycz z metalowym karabińczykiem - 300 szt.;
6. Samozaciskowa opaska odblaskowa - 300 szt.;
7. Brelok Odblaskowy Pszczółka - 250 szt.;
8. Torba plażowa - 200 szt.;
9. Bawełniana torba z siatką - 100 szt.;
10. Torba termiczna na lunch – 50 szt.;
11. Zestaw lnianych woreczków spożywczych – 70 szt.;
12. Eko etui na okulary z filcu - 100 szt.;
13. Ściereczka do okularów z własnym nadrukiem - 300 szt.;
14. Neon butelka z tritanu 550 ml – 150 szt.;
15. Parasol automatyczny - 170 szt.;
16. Notes A6 – 150 szt.;
17. Ręcznik plażowy – 150 szt.;
18. Tangram z drewna – 60 szt.;
19. Zakładka do książek - 250 szt.;
Wykonawca zobowiązany jest do :
1) Wykonania projektów graficznych umieszczenia znakowania na wszystkich artykułach promocyjnych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
2) Przedstawienia projektów graficznych wszystkich artykułów promocyjnych do akceptacji przez Zamawiającego.
3) Wykonania znakowania artykułów promocyjnych zgodnie z zaakceptowanym projektem przez Zamawiającego.
4) Dostarczenia wykonanych artykułów promocyjnych zapakowanych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego i wniesienie do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 2 zamówienia
1. Ekologiczny powerbank z ładowarką słoneczną – 100 szt.
2. Butelka z wymiennym filtrem – 100 szt.
3. Torba płaska z dnem z drelichu, 200 sztuk
4. Zestaw szklanych słomek wielokrotnego użytku – 100 szt.
5. Worek ze sznurkiem do kolorowania, 100 sztuk
6. Gra edukacyjna EKO-Dobble, 100 sztuk
7. Gra edukacyjna EKO-Memory, 100 sztuk
Wykonawca zobowiązany jest do:
1) Wykonania projektów graficznych umieszczenia znakowania na wszystkich artykułach promocyjnych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
2) Przedstawienia projektów graficznych wszystkich artykułów promocyjnych do akceptacji przez Zamawiającego.
3) Wykonania znakowania artykułów promocyjnych zgodnie z zaakceptowanym projektem przez Zamawiającego.
4) Dostarczenia wykonanych artykułów promocyjnych zapakowanych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego i wniesienie do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający uzna że Wykonawca spełnia warunek dotyczący zdolności technicznej, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał co najmniej dwie dostawy artykułów promocyjnych/gadżetów promocyjnych o wartości minimum 40.000,00 zł brutto każda.