BZP: Dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby WFOŚiGW w Łodzi - w podziale na 2 części.
16.06.2025
2025/BZP 00279819/01
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby WFOŚiGW w Łodzi - w podziale na 2 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100804793
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Dubois 118
1.4.2.) Miejscowość: Łódź
1.4.3.) Kod pocztowy: 93-465
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wfosigw.lodz.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wfosigw.lodz.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zamawiający publiczny - inny zamawiający Samorządowa osoba prawna w rozumieniu art. 9 pkt 14 Ustawy o finansach publicznych.
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00279819
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-06-16
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00268807
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
CZĘŚĆ NR 1 ZAMÓWIENIA
1. Torba na laptop - 150 szt.;
2. Piórnik z filcu - 70 szt.;
3. Cukierki krówki - 10 kg;
4. Długopis ekologiczny - 400 szt.;
5. Smycz z metalowym karabińczykiem - 300 szt.;
6. Samozaciskowa opaska odblaskowa - 300 szt.;
7. Brelok Odblaskowy Pszczółka - 250 szt.;
8. Torba plażowa - 200 szt.;
9. Bawełniana torba z siatką - 100 szt.;
10. Torba termiczna na lunch – 50 szt.;
11. Zestaw lnianych woreczków spożywczych – 70 szt.;
12. Eko etui na okulary z filcu - 100 szt.;
13. Ściereczka do okularów z własnym nadrukiem - 300 szt.;
14. Neon butelka z tritanu 550 ml – 150 szt.;
15. Parasol automatyczny - 170 szt.;
16. Notes A6 – 150 szt.;
17. Ręcznik plażowy – 150 szt.;
18. Tangram z drewna – 60 szt.;
19. Zakładka do książek - 250 szt.;
Wykonawca zobowiązany jest do :
1) Wykonania projektów graficznych umieszczenia znakowania na wszystkich artykułach promocyjnych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
2) Przedstawienia projektów graficznych wszystkich artykułów promocyjnych do akceptacji przez Zamawiającego.
3) Wykonania znakowania artykułów promocyjnych zgodnie z zaakceptowanym projektem przez Zamawiającego.
4) Dostarczenia wykonanych artykułów promocyjnych zapakowanych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego i wniesienie do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego.
Po zmianie:
CZĘŚĆ NR 1 ZAMÓWIENIA
1. Torba na laptop - 150 szt.;
2. Piórnik z filcu - 70 szt.;
3. Cukierki krówki - 10 kg;
4. Długopis ekologiczny - 400 szt.;
5. Smycz z metalowym karabińczykiem - 300 szt.;
6. Samozaciskowa opaska odblaskowa - 300 szt.;
7. Brelok Odblaskowy Pszczółka - 250 szt.;
8. Torba plażowa - 200 szt.;
9. Torba transportowa bawełna i korek 170g/m² 35 x 40cm - 100 szt.;
10. Torba termiczna na lunch – 50 szt.;
11. Zestaw lnianych woreczków spożywczych – 70 szt.;
12. Eko etui na okulary z filcu - 100 szt.;
13. Ściereczka do okularów z własnym nadrukiem - 300 szt.;
14. Neon butelka z tritanu 550 ml – 150 szt.;
15. Parasol automatyczny - 170 szt.;
16. Notes A6 – 150 szt.;
17. Ręcznik plażowy – 150 szt.;
18. Tangram z drewna – 60 szt.;
19. Zakładka do książek - 250 szt.;
Wykonawca zobowiązany jest do :
1) Wykonania projektów graficznych umieszczenia znakowania na wszystkich artykułach promocyjnych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
2) Przedstawienia projektów graficznych wszystkich artykułów promocyjnych do akceptacji przez Zamawiającego.
3) Wykonania znakowania artykułów promocyjnych zgodnie z zaakceptowanym projektem przez Zamawiającego.
4) Dostarczenia wykonanych artykułów promocyjnych zapakowanych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego i wniesienie do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-06-17 10:00
Po zmianie:
2025-06-18 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-06-17 10:30
Po zmianie:
2025-06-18 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-07-16
Po zmianie:
2025-07-17