BZP: : „ Zakup i montaż profesjonalnego nagłośnienia na Halę Widowiskowo – Sportową przy al. Jana Pawła II 6 w Jastrzębiu-Zdroju”
11.06.2025
2025/BZP 00273907/01
MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
: „ Zakup i montaż profesjonalnego nagłośnienia na Halę Widowiskowo – Sportową przy al. Jana Pawła II 6 w Jastrzębiu-Zdroju”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276765272
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Harcerska 14 B
1.5.2.) Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-335
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mmysliwiec@mosir.jastrzebie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mosir.jatrzebie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
: „ Zakup i montaż profesjonalnego nagłośnienia na Halę Widowiskowo – Sportową przy al. Jana Pawła II 6 w Jastrzębiu-Zdroju”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2612f923-9db4-4492-b4ce-299e71f5010a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00273907
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00198036/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i montaż profesjonalnego nagłosnienia na Halę Widowiskowo - Sportową przy al. Jana Pawła II 6 w Jastrzębiu-Zdroju
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
h ttps://platformazakupowa.pl/um_jastrzebiezdroj3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/um_jastrzebiezdroj
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/um_jastrzebiezdroj
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): wymagane informacje zawarte są w rozdziale 31 WSZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PZP.2.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i montaż fabrycznie nowego, profesjonalnego systemu nagłośnienia Hali Widowiskowo – Sportowej w Jastrzębiu-Zdroju przy al. Jana Pawła II 6, który swoim zasięgiem będzie obejmował:
• nagłośnienie trybun,
• nagłośnienie boiska,
• szafę rack ze wzmacniaczami i procesorem audio,
• urządzenia służące rozbudowie i integracji istniejącego stanowiska komentatora z nowymi elementami.
Powyższy system nagłośnienia służył będzie do nagłośnienia wydarzeń sportowych oraz innych wydarzeń organizowanych w obiekcie ww. Hali , np. zawodów tanecznych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie w Formularzu ofertowym sporządzonym według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ łącznej ceny ofertowej brutto za realizację przedmiotu zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
- wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej trzech zamówień polegających na dostawie i uruchomieniu systemów elektroakustycznych, w których zakresie było dostarczenie, montaż, uruchomienie i konfiguracja urządzeń na kwotę minimum 300 000,00 zł każde zamówienie; dla hali sportowej min 3000 miejsc lub stadionu na minimum 10 000 miejsc.Należy załączyć dowody określające czy te usługi zostały wykonane należycie (np. referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane) potwierdzające okres świadczenia usługi oraz łączną wartość wykonywanych usług w tym okresie,
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)Wykonawca wykaże w oświadczeniu wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej trzech zamówień polegających na dostawie i uruchomieniu systemów elektroakustycznych, w których zakresie było dostarczenie, montaż, uruchomienie i konfiguracja urządzeń na kwotę minimum 300 000,00 zł każde zamówienie; dla hali sportowej min 3000 miejsc lub stadionu na minimum 10 000 miejsc.
Należy załączyć dowody określające czy te usługi zostały wykonane należycie (np. referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane) potwierdzające okres świadczenia usługi oraz łączną wartość wykonywanych usług w tym okresie,
b) Wykonawca wykaże w oświadczeniu Wykonawcy osobę skierowaną do realizacji niniejszego zamówienia publicznego o wykształceniu wyższym na kierunku akustyka, która nadzorowała minimum trzy dostawy wraz z uruchomieniem systemów elektroakustycznych nagłośnienia trybun na obiektach typu hala sportowa na minimum 3000 miejsc lub stadionu na minimum 10 000 miejsc, w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Przykładowy wzór pełnomocnictwa stanowi załącznik nr 3 do SWZ. Uwaga: Pełnomocnictwo winno być udzielone przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarnie odpowiedzialność za realizację zamówienia.
2. Obowiązek złożenia oświadczenia dotyczącego braku podstaw do wykluczenia, o czym mowa w Rozdziale 19 SWZ dotyczy każdego z Wykonawców.
3. Obowiązek złożenia oświadczenia, z którego wynikać będą usługi stanowiące przedmiot zamówienia, które wykonają poszczególni Wykonawcy według załącznika nr 2b do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy:W zakresie terminu realizacji przedmiotu umowy, z powodu:
Działania siły wyższej, to jest wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności zewnętrznych, niezależnych od woli stron niniejszej umowy, których nie można było wcześniej przewidzieć i którym strony niniejszej umowy nie mogły zapobiec.
W przypadku wystąpienia siły wyższej, termin wykonania przedmiotu umowy może ulec przedłużeniu odpowiednio o czas niezbędny do zakończenia wykonywania niniejszej umowy w sposób należyty, nie dłużej jednak, niż o okres trwania siły wyższej i skutków jej wystąpienia.
Zamiana umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu do umowy podpisanego przez strony umowy, pod rygorem nieważności.