BZP: Zakup i dostawa nowego sprzętu komputerowego i tabletów przemysłowych dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m.st. Warszawie
17.06.2025
2025/BZP 00283005/01
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO OCZYSZCZANIA W M. ST. WARSZAWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa nowego sprzętu komputerowego i tabletów przemysłowych dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m.st. Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO OCZYSZCZANIA W M. ST. WARSZAWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015314451
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Obozowa 43
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-161
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 223910100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@mpo.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpo.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Usługi komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa nowego sprzętu komputerowego i tabletów przemysłowych dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m.st. Warszawie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-870a5195-608c-44c1-8c52-5e090f1273b6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00283005
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://mpowarszawa.ezamawiajacy.pl/pn/mpowarszawa/demand/204997/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://mpowarszawa.ezamawiajacy.pl/pn/mpowarszawa/demand/204997/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://mpowarszawa.ezamawiajacy.pl/pn/mpowarszawa/demand/204997/notice/public/details 2. W celu bezproblemowej pracy z Platformą, Wykonawca powinien posiadać co najmniej: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; b) komputer klasy PC lub MAC, spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej; c) włączoną obsługę JavaScript; d) zainstalowany program AcrobatReader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.; e) zainstalowaną dowolną przeglądarkę internetową w wersji wspieranej przez producenta, obsługującą TLS 1.2. 3. Dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego: - dokumenty w formacie „pdf” zaleca się podpisywać formatem PAdES, - jeżeli w wyniku podpisywania kwalifikowanym podpisem elektronicznym pliku w formacie innym niż „pdf" zostanie utworzony dodatkowy plik z podpisem, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oba pliki (plik podpisywany i plik z podpisem), Rzeczpospolitej Polskiej, bądź innych krajów należących do Unii Europejskiej. 4. Dopuszczalny format podpisu osobistego: − dokumenty w formacie „pdf” lub „xml” zaleca się podpisywać podpisem wewnętrznym (otoczonym), − dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać podpisem zewnętrznym lub otaczającym. 5. Dopuszczalny format podpisu zaufanego: wielkość dokumentów nie może przekraczać 10 MB, dostępny format podpisu „xml”. 6. Obsługiwane przez Platformę formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 2 GB w txt, rtf, pdf, xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami został opisany w pkt. 5 Części I SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny został określony w pkt. 28 Części I SWZ oraz w załączniku do Części IV SWZ – Projektowane postanowienia umowy (wzór umowy).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RZP.27.14.2025.IAW
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa nowego sprzętu komputerowego (laptop standard 30 szt., stacja dokująca do laptopa standard 30 szt., komputer stacjonarny 30 szt., monitor 40 szt., laptop premium 10 szt., stacja dokująca do laptopa premium 10 szt., komputer stacjonarny 10 szt., mysz 80 szt., klawiatura 80 szt.) dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m. st. Warszawie sp. z o.o. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Części II SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający deklaruje realizację zamówienia w minimalnym zakresie określonym w zamówieniu podstawowym w Tabeli 1 OPZ (Kolumna - zamówienie podstawowe) i zastrzega sobie prawo do realizacji pozostałego zakresu zamówienia (Kolumna - zamówienie w ramach prawa opcji) na zasadach prawa opcji do maksymalnej nominalnej wartości zobowiązania tj. do kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia. Prawem opcji będzie objęty cały zakres przedmiotu zamówienia, określony odpowiednio w Tabeli 1 OPZ, a realizacja prawa opcji polegać będzie na realizacji zamówień częściowych przedmiotu zamówienia po cenach jednostkowych zaproponowanych przez Wykonawcę w ofercie. Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji w sytuacji, gdy nastąpi zwiększenie potrzeb Zamawiającego w związku z zatrudnieniem nowych pracowników lub w przypadku zwiększenia liczby awarii sprzętu oraz pojawienia się konieczności jego wymiany. Obecnie Zamawiający nie jest w stanie określić konkretnej ilości asortymentu przewidywanego do zakupienia w ramach prawa opcji z poszczególnych pozycji Tabeli 1 OPZ ponieważ zapotrzebowanie na poszczególne rodzaje sprzętu uzależnione jest od ich faktycznego zużycia. Wobec powyższego, w przypadku skorzystania z prawa opcji, Zamawiający każdorazowo wskaże w zamówieniu częściowym, realizowanym w ramach prawa opcji, rodzaj oraz ilość sprzętu z poszczególnych pozycji asortymentu wymienionych w Tabeli 1 OPZ. Zamawiający wyjaśnia, że w przypadku skorzystania przez niego z prawa opcji, może okazać się, że ilości sprzętu wskazane w Tabeli 1 OPZ zostaną przekroczone i Zamawiający może oczekiwać dostawy większej liczby asortymentu z poszczególnych pozycji danej Tabeli w OPZ niż ilości tam wskazane, a mniejszej liczby asortymentu z innych pozycji tej Tabeli OPZ z zastrzeżeniem, że maksymalną wartością opcji jest maksymalna nominalna wartość zobowiązania, o której mowa powyżej.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena oferty brutto 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 100 szt. zestawów tabletów przemysłowych (tablet przemysłowy + stacja dokująca + uchwyt montażowy) dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m. st. Warszawie sp. z o.o. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Części II SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30213200-7 - Komputer tablet
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający deklaruje realizację zamówienia w minimalnym zakresie określonym w zamówieniu podstawowym w Tabeli 2 OPZ (Kolumna - zamówienie podstawowe) i zastrzega sobie prawo do realizacji pozostałego zakresu zamówienia (Kolumna - zamówienie w ramach prawa opcji) na zasadach prawa opcji do maksymalnej nominalnej wartości zobowiązania tj. do kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia. Prawem opcji będzie objęty cały zakres przedmiotu zamówienia, określony odpowiednio w Tabeli 2 OPZ, a realizacja prawa opcji polegać będzie na realizacji zamówień częściowych przedmiotu zamówienia po cenach jednostkowych zaproponowanych przez Wykonawcę w ofercie. Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji w sytuacji, gdy nastąpi zwiększenie potrzeb Zamawiającego w związku zakupem pojazdów lub w przypadku zwiększenia liczby awarii sprzętu oraz pojawienia się konieczności jego wymiany. Obecnie Zamawiający nie jest w stanie określić konkretnej ilości asortymentu przewidywanego do zakupienia w ramach prawa opcji z poszczególnych pozycji Tabeli 2 OPZ ponieważ zapotrzebowanie na poszczególne rodzaje sprzętu uzależnione jest od ich faktycznego zużycia. Wobec powyższego, w przypadku skorzystania z prawa opcji, Zamawiający każdorazowo wskaże w zamówieniu częściowym, realizowanym w ramach prawa opcji, rodzaj oraz ilość sprzętu z poszczególnych pozycji asortymentu wymienionych w Tabeli 2 OPZ. Zamawiający wyjaśnia, że w przypadku skorzystania przez niego z prawa opcji, może okazać się, że ilości sprzętu wskazane w Tabeli 2 OPZ zostaną przekroczone i Zamawiający może oczekiwać dostawy większej liczby asortymentu z poszczególnych pozycji danej Tabeli w OPZ niż ilości tam wskazane, a mniejszej liczby asortymentu z innych pozycji tej Tabeli OPZ z zastrzeżeniem, że maksymalną wartością opcji jest maksymalna nominalna wartość zobowiązania, o której mowa powyżej.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena oferty brutto 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie dotyczy - Zamawiający nie będzie żądał podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie dotyczy - Zamawiający nie będzie żądał podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający, działając zgodnie z art. 106 ustawy, w celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, żąda złożenia wraz z ofertą nw. przedmiotowych środków dowodowych, tj.:- Oświadczenie potwierdzające wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia wg wzoru określonego w Załączniku nr 2 do SWZ.
- W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne, ma on obowiązek wykazać (poprzez załączenie do oferty odpowiednich dokumentów), z których wprost wynikać będzie spełnienie wymagań dla „Parametrów równoważności” dla poszczególnych elementów, wyszczególnionych w opisie przedmiotu zamówienia.
- Deklaracja zgodności CE dla poz. 1, 3, 4, 5, 7 wskazanych w Części II SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia dla Zadania 1.
- Certyfikat TCO (wydruk ze strony https://tcocertified.com/product-finder/) lub dokument równoważny w zakresie energooszczędności oraz bezpieczeństwa elektrycznego - dot. poz. 1, 3, 4, 5, 7 wskazanych w Części II SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia dla Zadania 1.
UWAGA: Jeżeli Wykonawca nie złoży wraz z ofertą ww. przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
- Oświadczenie potwierdzające wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia wg wzoru określonego w Załączniku nr 2 do SWZ.- W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne, ma on obowiązek wykazać (poprzez załączenie do oferty odpowiednich dokumentów), z których wprost wynikać będzie spełnienie wymagań dla „Parametrów równoważności” dla poszczególnych elementów, wyszczególnionych w opisie przedmiotu zamówienia.
- Deklaracja zgodności CE dla poz. 1, 3, 4, 5, 7 wskazanych w Części II SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia dla Zadania 1.
- Certyfikat TCO (wydruk ze strony https://tcocertified.com/product-finder/) lub dokument równoważny w zakresie energooszczędności oraz bezpieczeństwa elektrycznego - dot. poz. 1, 3, 4, 5, 7 wskazanych w Części II SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia dla Zadania 1.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Numeracja przeniesiona z SWZ.11.5. Na ofertę składają się:
11.5.1. wypełniony Formularz elektroniczny dla danego zadania dostępny
i generowany poprzez Platformę (Formularz ofertowy).
11.6. Do oferty Wykonawca dołącza:
11.6.1. oryginał dokumentu wadium, jeśli wadium jest składane w innej formie niż pieniężna – zgodnie z zapisami pkt. 10.4. SWZ
11.6.2. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ;
11.6.3. pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie
do reprezentowania Wykonawcy jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów rejestrowych Wykonawcy (z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru).
Powyższe stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej).
11.6.4. w przypadku, gdy oferta zawiera tajemnicę przedsiębiorstwa – dowody, o których mowa w pkt. 11.9.3. SWZ
11.6.5. Zamawiający, działając zgodnie z art. 106 ustawy, w celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, żąda złożenia wraz z ofertą nw. przedmiotowych środków dowodowych, tj.:
11.6.5.1. oświadczenie potwierdzające wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia wg wzoru określonego w Załączniku nr 2 do SWZ.
11.6.5.2. W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne, ma on obowiązek wykazać (poprzez załączenie do oferty odpowiednich dokumentów), z których wprost wynikać będzie spełnienie wymagań dla „Parametrów równoważności” dla poszczególnych elementów, wyszczególnionych w opisie przedmiotu zamówienia.
11.6.5.3. Deklaracja zgodności CE dla poz. 1, 3, 4, 5, 7 dla Zadania 1.
11.6.5.4. Certyfikat TCO (wydruk ze strony https://tcocertified.com/product-finder/) lub dokument równoważny w zakresie energooszczędności oraz bezpieczeństwa elektrycznego - dot. Zadania 1, poz. 1, 3, 4, 5, 7.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie:
Zadanie 1 - 4 200,00 zł,
Zadanie 2 - 2 500,00 zł
Wadium może być wnoszone w następujących formach:
- pieniądzu;
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. jedn. Dz. U. z 2023 r., poz. 462 ze zm.).
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Uwaga! Numeracja przeniesiona z SWZ.9.1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcja i spółki cywilne) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
9.2. Oryginał pełnomocnictwa opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym, podpisem osobistym lub kopia potwierdzona notarialnie opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie postępowania, którego dotyczy i zakresu umocowania pełnomocnika.
9.3. Podpisy na pełnomocnictwie muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. W przypadku, gdy upoważnienie osób podpisujących pełnomocnictwa nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą Wykonawca udowodni upoważnienie tych osób w szczególności przedstawiając stosowne pełnomocnictwa. Dokument pełnomocnictwa winien zostać złożony w sposób określony w pkt. 11.7.3. SWZ.
9.4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja), żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy lub w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tekst jedn. Dz.U. z 2024 r., poz. 507). 9.5. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (każdy członek konsorcjum/wspólnik spółki cywilnej) składających ofertę wspólną musi wykazać brak podstaw do wykluczenia, o których mowa: w art. 108 ust. 1 ustawy, w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tekst jedn. Dz.U. z 2024 r., poz. 507. W tym celu każdy z członków konsorcjum/ wspólnik spółki cywilnej wypełnia oświadczenie – wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SWZ.
9.6. Oświadczenia lub formularze sporządzone zgodnie z załączonymi do SWZ wzorami, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.
9.7. Oświadczenia o których mowa w pkt. 11.6.2. SWZ każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (każdy uczestnik konsorcjum oraz wspólnik spółki cywilnej) składa indywidualnie.
9.8. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonują wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów, które każdego
z nich dotyczą. Podpis i poświadczenie za zgodność z oryginałem muszą być złożone za pomocą kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
9.9. Zamawiający nie określił odmiennych wymagań związanych z realizacją zamówienia w odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zmian umowy, zgodnie z art. 455 ust. 1 i 2 ustawy, wszelkich zmian dopuszczalnych z mocy prawa i nie wymagających ich przewidzenia w SWZ, a także zmian, których zakres, charakter iwarunki wprowadzenia przewidziano we wzorze umowy – Części IV SWZ – Projektowane postanowienia umowy. Zmiany w
umowie mogą być dokonywane w przypadkach określonych we wzorze umowy – Części IV SWZ – Projektowane
postanowienia umowy.