BZP: Dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych w podziale na części
11.08.2025
2025/BZP 00369485/01
Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych
w podziale na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810144462
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 41
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-383
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wup.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych
w podziale na części
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ecba335-86dc-4e62-bd4b-4e3755582625
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00369485
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00021493/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa zestawów komputerowych oraz laptopów
1.2.7 Dostawa akcesoriów komputerowych KPO
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Częśc II- Zakup realizowany w ramach naboru pt. „Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie, w tym uczenia się dorosłych”. Inwestycja nr A.3.1.1. Wsparcie rozwoju nowoczesnego kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4ecba335-86dc-4e62-bd4b-4e37555826253.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu
Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: www.ezamowienia.gov.pl. Za pośrednictwem „Formularzy do
komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi.
Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W
przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia,
Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@wup.pl (nie dotyczy składania
ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy określa Regulamin
Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https: / ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce
„Centrum pomocy”. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-
Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. Zamawiający nie
udostępnił dla Wykonawcy interaktywnego formularza ofertowego generowanego z Platformy e-Zamówienia. Szczegóły wymagań
techniczno-organizacyjnych oraz korespondencji elektronicznej zawiera Rozdział 13 SWZ (Zamawiający odsyła do SWZ ze względu
na ograniczoną liczbę znaków).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zarówno Zamawiający jak i Wykonawca zobowiązani są do przetwarzania danych
osobowych zgodnie z treścią przedmiotu zamówienia, Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zw. dalej RODO oraz
ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 poz. 1781 t. j.) a także innych powszechnie
obowiązujących przepisach prawa, w celu prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest to
zapoznania się z treścią klauzuli informacyjnej dostępnej w Rozdziale 2 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WUP.XV.262.77.2025.MBi
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje jednostki komputerowe, monitory, oprogramowanie, laptopy i drukarkę wraz z dostwawą oraz opcją dostawy komputerów, laptopów i oprogramowania szczegółowo określonych w dokumentach zamówienia
4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30213000-5 - Komputery osobiste
30213300-8 - Komputer biurkowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Paragraf 9 umowy- PRAWO OPCJI1. Zamawiający przewiduje wykonanie przedmiotu Umowy z ewentualnym zastosowaniem przez Zamawiającego prawa opcji, polegającego na zwiększeniu przedmiotu Umowy o nie więcej niż po maksymalnie 20 szt. asortymentu z pozycji nr 1, 2 i 3 OPZ, z uwzględnieniem cen jednostkowych zgodnych ofertą cenową Wykonawcy i opisem przedmiotu zamówienia.
2. Do przedmiotu Umowy, realizowanego w ramach prawa opcji, stosuje się takie same zasady, jak te, które obowiązują w stosunku do podstawowego przedmiotu Umowy, w szczególności dotyczące: ceny jednostkowej sprzętu, (przy czym w odniesieniu do terminu realizacji zamówienia zastosowanie ma termin określony w § 1 ust. 3 pkt 3) Umowy, jego odbioru, wymaganych norm i warunków technicznych, sposobu zapłaty, sposobu naliczania kar umownych, wykonywania praw i obowiązków wynikających z gwarancji i rękojmi za wady, przy czym w odniesieniu do terminu realizacji zamówienia zastosowanie ma termin określony w § 1 ust. 3 pkt 3), a w przypadku ilość asortymentu mają zastosowania zapisy § 9 ust. 1.
3. Prawo opcji oznacza, że Zamawiający może zlecić dostawę kolejnych sztuk sprzętu, pod warunkiem dysponowania środkami finansowymi, z tym zastrzeżeniem, że samo zastrzeżenie w Umowie prawa opcji nie jest zaciągnięciem zobowiązania do zamówienia dodatkowego sprzętu, a Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego, w przypadku, gdy Zamawiający
z prawa opcji nie skorzysta. Zamawiający może zlecać dostawę w ramach prawa opcji wielokrotnie np. w partiach, w zakresie limitów liczby sprzętu objętego prawem opcji.
4. Ewentualne oświadczenie o skorzystaniu z prawa opcji, Zamawiający złoży nie później niż
w ciągu do 75 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy.
5. Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie jest traktowane, jako zmiana Umowy, lecz jako jej realizacja.
6. Zamawiający jest uprawniony do wykonania prawa opcji poprzez złożenie Wykonawcy oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji. Oświadczenie w przedmiocie skorzystania z prawa opcji zostanie przekazane Wykonawcy w formie pisemnej lub pocztą elektroniczną.
7. Modele sprzętu objętego prawem opcji będą tymi samymi modelami, które były zaoferowane przez Wykonawcę i będą dostarczane po cenach jednostkowych wynikających z oferty.
8. W sytuacji, gdy w czasie skorzystania z prawa opcji, wycofano ze sprzedaży lub zaprzestano produkcji model/e/u sprzętu wskazanego/e w ofercie lub w sytuacji jego niedostępności na rynku z innych przyczyn, Wykonawca dostarczy sprzęt objęty prawem opcji zgodnie z zasadami określonymi w § 7 ust. 3 Umowy.
Czas realizacji prawa opcji od dnia pisemnego zgłoszenia 14 dni kalendarzowych.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 60% – 60 pkt.
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60%
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie
w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) KRYTERIUM II (O) Okres gwarancji i rękojmi:
Okres gwarancji i rękojmi (O) – waga 40 % – 40 pkt.
Zamawiający przyzna punktację w przedmiotowym kryterium wg poniższych zasad:
□ Okres gwarancji i rękojmi na dostarczony asortyment wynosi 36 mc-y, od dnia dostarczenie przedmiotu zamówienia – 0%,
□ Okres gwarancji i rękojmi na dostarczony asortyment wynosi od 37 mc-y do 48 mc-y, od dnia dostarczenie przedmiotu zamówienia – 20%,
□ Okres gwarancji i rękojmi na dostarczony asortyment wynosi 49 mc-y do 60 mc-y, od dnia dostarczenie przedmiotu zamówienia – 40%.
ZAOFEROWANY OKRES GWARANCJI I RĘKOJMI NIE WYNOSIĆ MNIEJ NIŻ 36 MC-Y ORAZ NIE MOŻE BYĆ DŁUŻSZY NIŻ 60 MC-Y. Oferta wykonawcy, który przedstawi okres gwarancji krótszy niż 36 mc-y lub dłuższy niż 60 mc-y, zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią SWZ.
Brak wskazania jakiegokolwiek terminu w treści Formularza skutkować będzie przyznaniem Wykonawcy 0 pkt, Zamawiający uzna w takim przypadku, iż Wykonawca oferuje okres gwarancji rękojmi minimalny przyjęty przez Zamawiającego, tj. 36 mc-y i przyzna 0 pkt.
Ocena dokonana zostanie na podstawie oświadczenia wskazanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym w danej części.
Za ofertę najkorzystniejszą w danej części uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawią taki sam bilans ceny
i pozostałych kryteriów, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.
Ocena końcowa (Ok) wyliczona zostanie wg wzoru: Ok= C + O
C – punkty uzyskane przez badanego Wykonawcę za kryterium „Cena”;
O – punkty uzyskane przez Wykonawcę badanego za kryterium „Okres gwarancji i rękojmi”.
Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie
z matematycznymi zasadami zaokrąglania. Maksymalna łączna suma punktów we wskazanych wyżej kryteriach wynosi 100;
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa zestawów przenośnego systemu nagłośnieniowego z mikrofonem nagłownym i mikrofonem ręcznym, bezprzewodowych mikrofonów nagłowny UHF z odbiornikiem – zestaw mobilny, zestaw bezprzewodowego systemu mikrofonowego z interaktywnym mikrofonem typu „rzucana kostka”, Bezprzewodowy pilot do prezentacji (z odbiornikiem USB), Przenośny projektor multimedialny z funkcją Smart TV, Zestaw z goglami do wirtualnej rzeczywistości (VR) Gogle, słuchawki do uszne; elementy szczegółowo opisane w OPZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 32342300-5 - Mikrofony i zestawy głośnikowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32342100-3 - Słuchawki
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 60% – 60 pkt.
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60%
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie
w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) KRYTERIUM II (O) Okres gwarancji i rękojmi:
Okres gwarancji i rękojmi (O) – waga 40 % – 40 pkt.
Zamawiający przyzna punktację w przedmiotowym kryterium wg poniższych zasad:
□ Okres gwarancji i rękojmi na dostarczony asortyment wynosi 36 mc-y, od dnia dostarczenie przedmiotu zamówienia – 0%,
□ Okres gwarancji i rękojmi na dostarczony asortyment wynosi od 37 mc-y do 48 mc-y, od dnia dostarczenie przedmiotu zamówienia – 20%,
□ Okres gwarancji i rękojmi na dostarczony asortyment wynosi 49 mc-y do 60 mc-y, od dnia dostarczenie przedmiotu zamówienia – 40%.
ZAOFEROWANY OKRES GWARANCJI I RĘKOJMI NIE WYNOSIĆ MNIEJ NIŻ 36 MC-Y ORAZ NIE MOŻE BYĆ DŁUŻSZY NIŻ 60 MC-Y. Oferta wykonawcy, który przedstawi okres gwarancji krótszy niż 36 mc-y lub dłuższy niż 60 mc-y, zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią SWZ.
Brak wskazania jakiegokolwiek terminu w treści Formularza skutkować będzie przyznaniem Wykonawcy 0 pkt, Zamawiający uzna w takim przypadku, iż Wykonawca oferuje okres gwarancji rękojmi minimalny przyjęty przez Zamawiającego, tj. 36 mc-y i przyzna 0 pkt.
Ocena dokonana zostanie na podstawie oświadczenia wskazanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym w danej części.
Za ofertę najkorzystniejszą w danej części uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawią taki sam bilans ceny
i pozostałych kryteriów, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.
Ocena końcowa (Ok) wyliczona zostanie wg wzoru: Ok= C + O
C – punkty uzyskane przez badanego Wykonawcę za kryterium „Cena”;
O – punkty uzyskane przez Wykonawcę badanego za kryterium „Okres gwarancji i rękojmi”.
Wyliczenie punktów zostanie dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie
z matematycznymi zasadami zaokrąglania. Maksymalna łączna suma punktów we wskazanych wyżej kryteriach wynosi 100;
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z
postępowania Załącznik nr 4 do SWZ. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww.
oświadczenie (podmiotowe środki dowodowe) składa każdy z Wykonawców. Załącznik nr 4 do SWZ dla Części I i IIdla Części I i II.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek zokoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego zgodnie z
oświadczeniem wskazanym w Formularzu nr 1 i Formularz nr 1A odpowiednio dla Części I i II do SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
§ 71. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Stosownie do przepisu art. 455 ustawy PZP Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie określonym w ust. 3
3. Wprowadzane zmiany mogą dotyczyć:
a) W sytuacji, gdy po zawarciu Umowy wycofano ze sprzedaży lub zaprzestano produkcji model/e/u zaoferowanego sprzętu, Wykonawca dostarczy sprzęt stanowiący przedmiot Umowy, o parametrach technicznych nie gorszych od modelu zaoferowanego w złożonej ofercie pod warunkiem uzyskania uprzedniej akceptacji Zamawiającego. Cena jednostkowa takiego sprzętu, stanowiącego przedmiot Umowy będzie taka sama, jak cena jednostkowa modelu wskazanego w ofercie. Wykonawca będzie musiał dostarczyć wszystkie formalne elementy i dane celem oceny ich zgodności z opisem przedmiotu zamówienia.
b) W sytuacji niedostępności na rynku modelu zaoferowanego sprzętu z innych przyczyn niż wskazane w pkt 3 lit. a), Wykonawca może zaproponować inny sprzęt, pod warunkiem, że ten sprzęt będzie posiadał parametry techniczne nie gorsze od sprzętu przez Wykonawcę i nie spowoduje to wzrostu ceny sprzętu wskazanej w ofercie. Ocena dopuszczalności dostarczenia takiego sprzętu leży po stronie Zamawiającego, który rozpatrując taką sytuację będzie się kierował w szczególności znaczeniem różnic w specyfikacjach technicznych
w kontekście zadań, do jakich będzie wykorzystywany sprzęt. Wykonawca będzie musiał dostarczyć wszystkie formalne elementy i dane celem oceny ich zgodności z opisem przedmiotu zamówienia.
c) Zmiana terminu realizacji umowy może ulec przedłużeniu w sytuacji, gdy z winy Zamawiającego, Wykonawca nie będzie mógł dostarczyć danej partii asortymentu, jednak nie dłużej niż o czas zawiniony przez Zamawiającego (np. brak możliwości odbioru sprzętu od Wykonawcy w terminach wyznaczonych w § 1 ust. 3 umowy, lub przedłużającymi się czynnościami wyboru oferty najkorzystniejszej, lub czynnością zawarcia umowy).
4. Nie stanowią istotnej zmiany umowy, wymagających wprowadzania aneksu do umowy, informacje zawarte w § 2 ust. 2 niniejszej umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-08-26 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma www.ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-08-26 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-09-24
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
3. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:LP Nazwa dokumentu/ oświadczenia Wymagany dokument
1 Formularz oferty Formularz ofertowy wypełniony ściśle wg załączonego do SWZ wzoru dla Części I- stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ oraz dla Części II- stanowiącego Załącznik nr 1A do SWZ Formularz winien być podpisany przez osobę upoważniona do reprezentowania wykonawcy/wykonawców występujących wspólnie określonych aktem rejestrowym z podaniem imienia i nazwiska wraz z kompletem oświadczeń.
2 KRS/CEiDG W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający żąda od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
(Dotyczy również podmiotu udostępniającego zasoby).
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa wyżej, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
3 Pełnomocnictwo Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
(Dotyczy również podmiotu udostępniającego zasoby).
4 Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia
z postępowania Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia, które na dzień składania ofert tymczasowo zastępuje podmiotowe środki dowodowe. Oświadczenie składa dla Części I i/lub II:
• Wykonawca – Załącznik nr 2 do SWZ
• Każdy spośród wykonawców występujących wspólnie – Załącznik nr 2 do SWZ
5 Oświadczenie wykonawców występujących wspólnie OŚWIADCZENIE, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy – dla Części I i/lub II, Załącznik nr 5 do SWZ oświadczenie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp Podział zadań konsorcjantów
Dotyczy tylko wykonawców występujących wspólnie.
Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, pod rygorem uchylania się od podpisania umowy będzie zobowiązany przed podpisaniem umowy do złożenia następujących dokumentów, Wykonawca wskaże dokumenty i informacje wskazane w Rozdziale 14 SWZ.