BZP: Cyberbezpieczna Gmina Szydłowo
11.08.2025
2025/BZP 00371145/01
Gmina Szydłowo
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Cyberbezpieczna Gmina Szydłowo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szydłowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378479
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mazowiecka 61
1.5.2.) Miejscowość: Szydłowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-516
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48236554019
1.5.8.) Numer faksu: +48236549328
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@szydlowo-maz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.szydlowo-maz.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Cyberbezpieczna Gmina Szydłowo
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-550cc841-1885-4af3-b405-3e3756ac593e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00371145
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00048521/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Cyberbezpieczna Gmina Szydłowo
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt grantowy "Cyberbezpieczny Samorząd" Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy (FERC) Priorytet II Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa Fundusz Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego (EFRR)
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://szydlowo.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zamawiający utrzymuje kontakt z Wykonawcami za pośrednictwem strony
https://szydlowo.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający utrzymuje kontakt z Wykonawcami za pośrednictwem „Platformy eZamawiający”,
https://szydlowo.ezamawiajacy.pl włączając w to proces składania ofert. Zamawiający nie dopuszcza możliwości komunikacji na linii Zamawiający - Wykonawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej. Zamawiający informuje jednocześnie, że korzystanie z Platformy eZamawiający jest bezpłatne. Zamawiający informuje, że dokładny adres strony internetowej odnoszący się bezpośrednio do widoku postępowania to: https://szydlowo.ezamawiający.pl Zamawiający informuje, że postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy eZamawiajacy.
Szczegółowa informacja o środkach komunikacji znajduje się w Rozdz. IX SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:
1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Szydłowo, ul. Mazowiecka 61, 06-516 Szydłowo, Wykonawca może kontaktować się z Zamawiającym pisemnie na adres podany powyżej, telefonicznie: tel. 23 655 40 19, lub pod adresem e-mail: gmina@szydlowo-maz.pl
2.Administrator wyznaczył inspektora danych osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować pisemnie na adres Gmina Szydłowo lub za pomocą poczty elektronicznej: iod@szydlowo-maz.pl. . Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia w ramach Projektu Grantowego pn. „Cyberbezpieczny Samorząd” realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021–2027 (FERC) Działanie 2.2. pn. „Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa”. Postępowanie prowadzone w trybie podstawowym, bez prowadzenia negocjacji, dla wartości poniżej progu unijnego;
3.Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. –Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”. Ponadto odbiorcą Pani/Pana danych mogą być podmioty świadczące usługi na rzecz Administratora w oparciu o zawarte umowy powierzenia przetwarzania danych, w tym podmioty świadczące usługi hostingowe, usługi dotyczące utrzymania systemów informatycznych, usługi doradcze. Dane mogą być również udostępnione operatorom pocztowym w zakresie niezbędnym do prowadzenia korespondencji oraz podmiotom upoważnionym do dostępu do danych na mocy przepisów prawa.
4.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i ust. 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
5.Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
6.W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7.Posiada Pani/Pan:
-na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
-na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
-na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
-prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
-w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
-prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
-na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IGK.271.11.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I
-usługa przeprowadzenia audytu wstępnego dla Urzędu Gminy w Szydłowie oraz w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Szydłowie;
-usługa kompleksowego opracowania i wdrożenia dokumentacji z zakresu Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji dla Urzędu Gminy w Szydłowie oraz w Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Szydłowie, w tym aktualizacji Polityk Bezpieczeństwa Informacji;
-usługa przeprowadzenia audytu końcowego dla Urzędu Gminy w Szydłowie oraz dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Szydłowie wraz z przeprowadzeniem końcowej ankiety dojrzałości cyberbezpieczeństwa;
-usługa przeprowadzenia szkolenia dla pracowników oraz kadry zarządzającej Urzędu Gminy w Szydłowie oraz Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Szydłowie z zakresu cyberbezpieczeństwa oraz z zakresu Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (w tym z analiz ryzyka, planów działania itd.)
-usługa przeprowadzenia szkolenia z zakresu cyberbezpieczeństwa dla administratora infrastruktury teleinformatycznej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72800000-8 - Usługi audytu komputerowego i testowania komputerów
72810000-1 - Usługi audytu komputerowego
79212000-3 - Usługi audytu
48820000-2 - Serwery
48821000-9 - Serwery sieciowe
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
32422000-7 - Elementy składowe sieci
35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
80532000-2 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania
80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-03-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II
-dostawa urządzenia UPS do środowiska serwerowego dla Urzędu Gminy w Szydłowie;
-dostawa urządzeń UPS do zabezpieczenia stacji roboczych dla Urzędu Gminy w Szydłowie;
-dostawa urządzenia UPS do środowiska serwerowego dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Szydłowie;
-dostawa urządzeń UPS do zabezpieczenia stacji roboczych dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Szydłowie;
-dostawa serwera wraz z licencją dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Szydłowie;
-dostawa serwera NAS do backupu wraz z dyskami dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Szydłowie;
-dostawa oprogramowania antywirusowego dla Urzędu Gminy w Szydłowie;
-dostawa oprogramowania do backupu danych i plików systemowych dla Urzędu Gminy
w Szydłowie;
-dostawa oprogramowania do backupu danych i plików systemowych dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Szydłowie;
-dostawa urządzenia UTM dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Szydłowie;
-dostawa przełącznika sieciowego dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Szydłowie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48820000-2 - Serwery
48821000-9 - Serwery sieciowe
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
32422000-7 - Elementy składowe sieci
35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
72800000-8 - Usługi audytu komputerowego i testowania komputerów
72810000-1 - Usługi audytu komputerowego
79212000-3 - Usługi audytu
80532000-2 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania
80550000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-03-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu i informuje, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki które to zostały szczegółowo ujęte w Rozdziale XII pkt. 3 SWZ oraz w Załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (odpowiednie dla każdej z Części postępowania).5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający informuje, że zgodnie z treścią Art. 274 Ustawy Pzp, Wykonawca najwyżej oceniony w każdej z części postępowania, zostanie wezwany ze wskazaniem trybu Art. 274 Ustawy Pzp, do przedłożenia:
-oświadczenia o braku przynależności kapitałowej (wymagane oświadczenie również od podmiotów, które udostępniają zasoby Wykonawcy) – dla obu części postępowania;
-polisy ubezpieczeniowej (ważnej na dzień złożenia oferty) w zakresie ubezpieczenia OC na kwotę nie niższą niż 200 000,00 (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100) złotych, przy czym poza drukiem polisy wymaga się także przedstawienia dowodu dokonania zapłaty za polisę – wyłącznie dla Części 2;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz oświadczenie zapoznania się z warunkami zamówienia – dla każdej z Części postępowania tj. Załącznik nr 3 do SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający informuje, że Wykonawca składa ofertę sporządzoną na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2A(dla Części I), 2B (dla Części II) do SWZ – w zależności od wybranej przez Wykonawcę części postępowania wraz z przedmiotowymi środkami dowodowymi. Przedmiotowe środki dowodowe zostały wskazane w Rozdziale XII SWZ dla części I,II.