BZP: DOSTAWA SZWÓW CHIRURGICZNYCH 2
12.08.2025
2025/BZP 00371909/01
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. Andrzeja Mielęckiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA SZWÓW CHIRURGICZNYCH 2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. Andrzeja Mielęckiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
1.3.) Oddział zamawiającego: SPSKM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000289070
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Francuska
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-027
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: duo@spskm.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spskm.katowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA SZWÓW CHIRURGICZNYCH 2
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0843c52c-d259-4466-ac13-a0a2bfdb39e9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00371909
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00123061/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.13 MATERIAŁY SZEWNE
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu komunikacja
między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, zawiadomień oraz przekazywanie informacji
odbywa się elektronicznie za pośrednictwem https://www.platformazakupowa.pl i formularza „ wyślij wiadomość” dostępnego na
stronie internetowej obsługującej przedmiotowe postępowanie
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do
wypełnienia wszystkich obowiązków formalnoprawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym
postępowaniu o udzielenie zamówienia. Należą do nich obowiązki informacyjne z:
- art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i
przekazał zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego,
- art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane wykonawca
przekazuje zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-25-110BN
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
pakiet 1 – Nić monofilamentowa z antybakteryjnym nasączem
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
1 poz. 1 Zam. podst. 360 Opcja 108 Zam. ilość maksymalnie 4681 poz. 2 Zam. podst. 72 Opcja 36 Zam. ilość maksymalnie 108
1 poz. 3 Zam. podst. 24 Opcja 12 Zam. ilość maksymalnie 36
1 poz. 4 Zam. podst. 72 Opcja 36 Zam. ilość maksymalnie 108
1 poz. 5 Zam. podst. 72 Opcja 36 Zam. ilość maksymalnie 108
W celu skorzystania z prawa opcji Zamawiający przekaże Wykonawcy oświadczenie w formie pisemnej w terminie nie krótszym niż 7 dni przed złożeniem zamówienia o zamiarze skorzystania z prawa opcji.
Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.
Szczegółowe wymagania dotyczące sposobu udzielenia zamówienia w ramach prawa opcji zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy oraz Formularzach asortymentowo-cenowych, stanowiących Załączniki do SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
pakiet 2 – Syntetyczna nić z włókien poliestru
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
2 poz.1 Zam. podst. 180 Opcja 36 Zam. ilość maksymalnie 2162 poz. 2 Zam. podst. 24 Opcja 24 Zam. ilość maksymalnie 48
2 poz. 3 Zam. podst.36 Opcja 36 Zam. ilość maksymalnie 72
2 poz. 4 Zam. podst. 24 Opcja 24 Zam. ilość maksymalnie 48
2 poz. 5 Zam. podst. 900 Opcja 180 Zam. ilość maksymalnie 1080
2 poz. 6 Zam. podst. 1620 Opcja 252 Zam. ilość maksymalnie 1872
2 poz. 7 Zam. podst. 36 Opcja 36 Zam. ilość maksymalnie 72
2 poz. 8 Zam. podst. 648 Opcja 144 Zam. ilość maksymalnie 792
2 poz. 9 Zam. podst. 36 Opcja 36 Zam. ilość maksymalnie 72
2 poz. 10 Zam. podst. 36 Opcja 36 Zam. ilość maksymalnie 72
2 poz. 11 Zam. podst. 600 Opcja 120 Zam. ilość maksymalnie 720
2 poz. 12 Zam. podst. 288 Opcja 72 Zam. ilość maksymalnie 360
2 poz. 13 Zam. podst. 36 Opcja 36 Zam. ilość maksymalnie 72
2 poz. 14 Zam. podst. 36 Opcja 36 Zam. ilość maksymalnie 72
2 poz. 15 Zam. podst. 36 Opcja 36 Zam. ilość maksymalnie 72
2 poz. 16 Zam. podst. 216 Opcja 36 Zam. ilość maksymalnie 252
2 poz. 17 Zam. podst. 1080 Opcja 216 Zam. ilość maksymalnie 1296
2 poz. 18 Zam. podst. 36 Opcja 36 Zam. ilość maksymalnie 72
2 poz. 19 Zam. podst. 36 Opcja 36 Zam. ilość maksymalnie 72
2 poz. 20 Zam. podst. 36 Opcja 36 Zam. ilość maksymalnie 72
2 poz. 21 Zam. podst. 144 Opcja 48 Zam. ilość maksymalnie 192
2 poz. 22 Zam. podst. 432 Opcja 72 Zam. ilość maksymalnie 504
2 poz. 23 Zam. podst.576 Opcja 144 Zam. ilość maksymalnie 720
W celu skorzystania z prawa opcji Zamawiający przekaże Wykonawcy oświadczenie w formie pisemnej w terminie nie krótszym niż 7 dni przed złożeniem zamówienia o zamiarze skorzystania z prawa opcji.
Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.
Szczegółowe wymagania dotyczące sposobu udzielenia zamówienia w ramach prawa opcji zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy oraz Formularzach asortymentowo-cenowych, stanowiących Załączniki do SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
pakiet 3 – Sterylna nić jednowłóknowa z pol-p-dioksanonou
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
3 poz. 1 Zam. podst. 72 Opcja 36 Zam. ilość maksymalnie 1083 poz. 2 Zam. podst. 72 Opcja 36 Zam. ilość maksymalnie 108
3 poz. 3 Zam. podst. 72 Opcja 36 Zam. ilość maksymalnie 108
3 poz. 4 Zam. podst. 72 Opcja 36 Zam. ilość maksymalnie 108
3 poz. 5 Zam. podst. 72 Opcja 36 Zam. ilość maksymalnie 108
3 poz. 6 Zam. podst. 72 Opcja 36 Zam. ilość maksymalnie 108
3 poz. 7 Zam. podst. 72 Opcja 36 Zam. ilość maksymalnie 108
3 poz. 8 Zam. podst. 72 Opcja 36 Zam. ilość maksymalnie 108
3 poz. 9 Zam. podst. 72 Opcja 36 Zam. ilość maksymalnie 108
3 poz. 10 Zam. podst. 180 Opcja 72 Zam. ilość maksymalnie 252
3 poz. 11 Zam. podst. 72 Opcja 36 Zam. ilość maksymalnie 108
3 poz. 12 Zam. podst. 288 Opcja 72 Zam. ilość maksymalnie 360
3 poz. 13 Zam. podst. 72 Opcja 36 Zam. ilość maksymalnie 108
3 poz. 14 Zam. podst. 72 Opcja 36 Zam. ilość maksymalnie 108
3 poz. 15 Zam. podst. 720 Opcja 144 Zam. ilość maksymalnie 864
3 poz. 16 Zam. podst. 48 Opcja 24 Zam. ilość maksymalnie 72
3 poz. 17 Zam. podst. 144 Opcja 72 Zam. ilość maksymalnie 216
3 poz. 18 Zam. podst. 24 Opcja 24 Zam. ilość maksymalnie 48
3 poz. 19 Zam. podst. 24 Opcja 24 Zam. ilość maksymalnie 48
W celu skorzystania z prawa opcji Zamawiający przekaże Wykonawcy oświadczenie w formie pisemnej w terminie nie krótszym niż 7 dni przed złożeniem zamówienia o zamiarze skorzystania z prawa opcji.
Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.
Szczegółowe wymagania dotyczące sposobu udzielenia zamówienia w ramach prawa opcji zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy oraz Formularzach asortymentowo-cenowych, stanowiących Załączniki do SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
pakiet 4 – Syntetyczna wchłanialna plecionka z kopolimeru
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
4 poz. 1 Zam. podst. 72 Opcja 36 Zam. ilość maksymalnie 1084 poz. 2 Zam. podst. 1548 Opcja 648 Zam. ilość maksymalnie 2196
4 poz. 3 Zam. podst. 1800 Opcja 360 Zam. ilość maksymalnie 2160
4 poz. 4 Zam. podst. 756 Opcja 360 Zam. ilość maksymalnie 1116
4 poz. 5 Zam. podst. 480 Opcja 120 Zam. ilość maksymalnie 600
4 poz. 6 Zam. podst. 24 Opcja 12 Zam. ilość maksymalnie 36
4 poz. 7 Zam. podst. 72 Opcja 36 Zam. ilość maksymalnie 108
4 poz. 8 Zam. podst. 108 Opcja 36 Zam. ilość maksymalnie 144
4 poz. 9 Zam. podst. 108 Opcja 36 Zam. ilość maksymalnie 144
4 poz. 10 Zam. podst. 72 Opcja 36 Zam. ilość maksymalnie 108
4 poz. 11 Zam. podst. 48 Opcja 24 Zam. ilość maksymalnie 72
4 poz. 12 Zam. podst. 108 Opcja 36 Zam. ilość maksymalnie 144
4 poz. 13 Zam. podst. 108 Opcja 36 Zam. ilość maksymalnie 144
4 poz. 14 Zam. podst. 108 Opcja 36 Zam. ilość maksymalnie 144
4 poz. 15 Zam. podst. 1980 Opcja 432 Zam. ilość maksymalnie 2412
4 poz. 16 Zam. podst. 468 Opcja 144 Zam. ilość maksymalnie 612
4 poz. 17 Zam. podst. 108 Opcja 36 Zam. ilość maksymalnie 144
4 poz. 18 Zam. podst. 72 Opcja 36 Zam. ilość maksymalnie 108
4 poz. 19 Zam. podst. 180 Opcja 72 Zam. ilość maksymalnie 252
4 poz. 20 Zam. podst. 108 Opcja 36 Zam. ilość maksymalnie 144
4 poz. 21 Zam. podst. 72 Opcja 36 Zam. ilość maksymalnie 108
4 poz. 22 Zam. podst. 72 Opcja 36 Zam. ilość maksymalnie 108
4 poz. 23 Zam. podst. 216 Opcja 108 Zam. ilość maksymalnie 324
4 poz. 24 Zam. podst. 216 Opcja 108 Zam. ilość maksymalnie 324
4 poz. 25 Zam. podst. 828 Opcja 216 Zam. ilość maksymalnie 1044
4 poz. 26 Zam. podst. 108 Opcja 36 Zam. ilość maksymalnie 144
4 poz. 27 Zam. podst. 648 Opcja 144 Zam. ilość maksymalnie 792
4 poz. 28 Zam. podst. 72 Opcja 36 Zam. ilość maksymalnie 108
4 poz. 29 Zam. podst. 72 Opcja 36 Zam. ilość maksymalnie 108
4 poz. 30 Zam. podst. 180 Opcja 72 Zam. ilość maksymalnie 252
4 poz. 31 Zam. podst. 72 Opcja 24 Zam. ilość maksymalnie 96
4 poz. 32 Zam. podst. 72 Opcja 36 Zam. ilość maksymalnie 108
4 poz. 33 Zam. podst. 72 Opcja 72 Zam. ilość maksymalnie 144
4 poz. 34 Zam. podst. 1440 Opcja 180 Zam. ilość maksymalnie 1620
4 poz. 35 Zam. podst. 600 Opcja 120 Zam. ilość maksymalnie 720
4 poz. 36 Zam. podst. 144 Opcja 48 Zam. ilość maksymalnie 192
4 poz. 37 Zam. podst. 168 Opcja 48 Zam. ilość maksymalnie 216
W celu skorzystania z prawa opcji Zamawiający przekaże Wykonawcy oświadczenie w formie pisemnej w terminie nie krótszym niż 7 dni przed złożeniem zamówienia o zamiarze skorzystania z prawa opcji.
Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.
Szczegółowe wymagania dotyczące sposobu udzielenia zamówienia w ramach prawa opcji zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy oraz Formularzach asortymentowo-cenowych, stanowiących Załączniki do SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
pakiet 5 – Sterylna nić jednowłóknowa z polipropylenu
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
5 poz. 1 Zam. podst. 72 Opcja 36 Zam. ilość maksymalnie 1085 poz. 2 Zam. podst. 72 Opcja 36 Zam. ilość maksymalnie 108
5 poz. 3 Zam. podst. 108 Opcja 36 Zam. ilość maksymalnie 144
5 poz. 4 Zam. podst. 720 Opcja 180 Zam. ilość maksymalnie 900
5 poz. 5 Zam. podst. 540 Opcja 180 Zam. ilość maksymalnie 720
5 poz. 6 Zam. podst. 72 Opcja 36 Zam. ilość maksymalnie 108
5 poz. 7 Zam. podst. 1440 Opcja 288 Zam. ilość maksymalnie 1728
5 poz. 8 Zam. podst. 72 Opcja 36 Zam. ilość maksymalnie 108
5 poz. 9 Zam. podst. 72 Opcja 36 Zam. ilość maksymalnie 108
5 poz. 10 Zam. podst. 216 Opcja 72 Zam. ilość maksymalnie 288
5 poz. 11 Zam. podst. 72 Opcja 36 Zam. ilość maksymalnie 108
5 poz. 12 Zam. podst. 288 Opcja 72 Zam. ilość maksymalnie 360
5 poz. 13 Zam. podst. 792 Opcja 180 Zam. ilość maksymalnie 972
5 poz. 14 Zam. podst. 72 Opcja 36 Zam. ilość maksymalnie 108
5 poz. 15 Zam. podst. 108 Opcja 36 Zam. ilość maksymalnie 144
5 poz. 16 Zam. podst. 108 Opcja 36 Zam. ilość maksymalnie 144
5 poz. 17 Zam. podst. 72 Opcja 36 Zam. ilość maksymalnie 108
5 poz. 18 Zam. podst. 24 Opcja 12 Zam. ilość maksymalnie 36
5 poz. 19 Zam. podst. 24 Opcja 12 Zam. ilość maksymalnie 36
5 poz. 20 Zam. podst. 24 Opcja 12 Zam. ilość maksymalnie 36
W celu skorzystania z prawa opcji Zamawiający przekaże Wykonawcy oświadczenie w formie pisemnej w terminie nie krótszym niż 7 dni przed złożeniem zamówienia o zamiarze skorzystania z prawa opcji.
Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.
Szczegółowe wymagania dotyczące sposobu udzielenia zamówienia w ramach prawa opcji zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy oraz Formularzach asortymentowo-cenowych, stanowiących Załączniki do SWZ.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
pakiet 6 – Syntetyczna nić z poliamidu
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
6 poz. 1 Zam. podst. 720 Opcja 144 Zam. ilość maksymalnie 8646 poz. 2 Zam. podst. 540 Opcja 108 Zam. ilość maksymalnie 648
6 poz. 3 Zam. podst. 72 Opcja 36 Zam. ilość maksymalnie 108
6 poz. 4 Zam. podst. 72 Opcja 36 Zam. ilość maksymalnie 108
6 poz. 5 Zam. podst. 72 Opcja 36 Zam. ilość maksymalnie 108
6 poz. 6 Zam. podst. 72 Opcja 36 Zam. ilość maksymalnie 108
6 poz. 7 Zam. podst. 72 Opcja 36 Zam. ilość maksymalnie 108
6 poz. 8 Zam. podst. 72 Opcja 36 Zam. ilość maksymalnie 108
6 poz. 9 Zam. podst. 1008 Opcja 216 Zam. ilość maksymalnie 1224
6 poz. 10 Zam. podst. 396 Opcja 108 Zam. ilość maksymalnie 504
6 poz. 11 Zam. podst. 612 Opcja 108 Zam. ilość maksymalnie 720
6 poz. 12 Zam. podst. 72 Opcja 36 Zam. ilość maksymalnie 108
6 poz. 13 Zam. podst. 48 Opcja 24 Zam. ilość maksymalnie 72
6 poz. 14 Zam. podst. 24 Opcja 12 Zam. ilość maksymalnie 36
6 poz. 15 Zam. podst. 24 Opcja 12 Zam. ilość maksymalnie 36
6 poz. 16 Zam. podst. 72 Opcja 36 Zam. ilość maksymalnie 108
6 poz. 17 Zam. podst. 1368 Opcja 288 Zam. ilość maksymalnie 1656
6 poz. 18 Zam. podst. 2160 Opcja 360 Zam. ilość maksymalnie 2520
6 poz. 19 Zam. podst. 648 Opcja 108 Zam. ilość maksymalnie 756
6 poz. 20 Zam. podst. 1368 Opcja 180 Zam. ilość maksymalnie 1548
6 poz. 21 Zam. podst. 72 Opcja 36 Zam. ilość maksymalnie 108
6 poz. 22 Zam. podst. 900 Opcja 144 Zam. ilość maksymalnie 1044
6 poz. 23 Zam. podst. 936 Opcja 180 Zam. ilość maksymalnie 1116
W celu skorzystania z prawa opcji Zamawiający przekaże Wykonawcy oświadczenie w formie pisemnej w terminie nie krótszym niż 7 dni przed złożeniem zamówienia o zamiarze skorzystania z prawa opcji.
Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji umowy. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.
Szczegółowe wymagania dotyczące sposobu udzielenia zamówienia w ramach prawa opcji zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy oraz Formularzach asortymentowo-cenowych, stanowiących Załączniki do SWZ.