BZP: ZAKUP I DOSTAWA 9-CIO MIEJSCOWEGO SPECJALNIE PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEWOZU OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI NA WÓZKACH INWALIDZKICH NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KOZULI- II POSTĘPOWANIE
12.08.2025
2025/BZP 00372496/01
Dom Pomocy Społecznej w Kozuli
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
ZAKUP I DOSTAWA 9-CIO MIEJSCOWEGO SPECJALNIE PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEWOZU OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI NA WÓZKACH INWALIDZKICH NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KOZULI- II POSTĘPOWANIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Kozuli
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000296331
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Główna 2, Grabanów
1.5.2.) Miejscowość: Biała Podlaska
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 833433470
1.5.8.) Numer faksu: 833433470
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.kozula@interia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dpskozula.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAKUP I DOSTAWA 9-CIO MIEJSCOWEGO SPECJALNIE PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEWOZU OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI NA WÓZKACH INWALIDZKICH NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KOZULI- II POSTĘPOWANIE
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-896e743c-2e3d-4f28-b9a5-98a178a44f84
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00372496
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00049913/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup 9 osobowego busa na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Kozuli
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-896e743c-2e3d-4f28-b9a5-98a178a44f843.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.ezamowienia.gov.pl, adres email: przetargi.kozula@interia.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy e-zamówienia, który dostępny jest
pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz poczty elektronicznej:
przetargi.kozula@interia.pl
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów
elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z portalu e zamówienia oraz informacje zamieszczone w
zakładce „centrum pomocy”.
3. Przy rejestracji na Platformie wymagane jest użycie kwalifikowanego podpisu
elektronicznego, profilu zaufanego lub podpisu osobistego.
4. Przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi oraz
przekazywanie wszelkich oświadczeń, wniosków oraz informacji odbywa się na
Platformie, za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce
„Formularze do komunikacji” (oprócz składania ofert oraz załączników do oferty)
Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączanie załączników do przesyłanej
wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). Korespondencja przesyłana za pomocą
formularzy do komunikacji nie może być szyfrowana.
5. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP,
podmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub
dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich wczytania do
platformy.
6. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako ZAŁĄCZNIK
Nr 6 do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na liście
wszystkich postępowań na platformie e-zamówienia klikając wcześniej opcję „Dla
Wykonawców" lub ze strony głównej z zakładki Postępowania
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): opisane w pkt XXI SWZ - informacja administratora o przetwarzaniu danych osobowych
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): opisane w pkt XXI SWZ - informacja administratora o przetwarzaniu danych osobowych
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak
4.1.2.) Numer referencyjny: DPS.A.ZP.352.7.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZAKUP I DOSTAWA 9-CIO MIEJSCOWEGO SPECJALNIE PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEWOZU OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI NA WÓZKACH INWALIDZKICH NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KOZULI- II POSTĘPOWANIE
4.2.6.) Główny kod CPV: 34114400-3 - Minibusy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny, z uwagi na fakt, iż Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia określił wymagania jakościowe odnoszący się do co najmniej głównych elementów
składających się na przedmiot zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5