BZP: Dostawa infrastruktury sieciowo - serwerowej z oprogramowaniem i sprzętu komputerowego z oprogramowaniem.
12.08.2025
2025/BZP 00372803/01
REGIONALNA IZBA OBRACHUNKOWA W RZESZOWIE
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa infrastruktury sieciowo - serwerowej z oprogramowaniem i sprzętu komputerowego z oprogramowaniem.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: REGIONALNA IZBA OBRACHUNKOWA W RZESZOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690150624
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 10
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 859 00 50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rzeszow.rio.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeszow.rio.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność nadzorcza i kontrolna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa infrastruktury sieciowo - serwerowej z oprogramowaniem i sprzętu komputerowego z oprogramowaniem.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d5ec933-f12a-4163-bde7-8e084142ac53
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00372803
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00126157/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa infrastruktury sieciowo - serwerowej z oprogramowaniem i sprzętu komputerowego z oprogramowaniem
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3d5ec933-f12a-4163-bde7-8e084142ac533.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja pomiędzy Wykonawcami a Zamawiającym w niniejszym postępowaniu odbywa się w języku polskim, w formie elektronicznej, za pomocą środków komunikacji elektronicznej przy użyciu platformy e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl (dalej jako Platforma). W sytuacji awarii Platformy lub przerwy technicznej działania Platformy, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej: sekretariat@rzeszow.rio.gov.pl (nie dotyczy składania ofert).
2. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze" (dalej jako Formularze do komunikacji). Za pośrednictwem Formularzy do komunikacji odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik").
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Możliwość korzystania w postępowaniu z Formularzy do komunikacji w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy" oraz zalogowania się na Platformie. Do korzystania z Formularzy do komunikacji służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie.
2. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja".
3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Formularzy do komunikacji musi być zgodny z parametrami technicznymi Platformy.
4. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy.
5. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu 22 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem".
6. Sposób sporządzenia oraz sposób przekazywania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 r. poz. 2452).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wypełniając obowiązek prawny uregulowany zapisami art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE. z dnia 24.05.2016 r. L 119 str. 1 z późn. zm.), dalej zwanej jako „RODO”, Regionalna Izba Obrachunkowa w Rzeszowie informuje, że:
1. Administratorem Danych Osobowych Pani/Pana jest Regionalna Izba Obrachunkowa z siedzibą w Rzeszowie przy ul. Mickiewicza 10, 35-064 Rzeszów zwanej dalej jako „ADO” reprezentowanej przez Prezesa Izby;
2. Kontakt do inspektora danych osobowych w Regionalnej Izbie Obrachunkowej w Rzeszowie; email: iod@rzeszow.rio.gov.pl
3. Dane osobowe wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego oraz w celu związanym z realizacją zamówienia;
4. Dane będą udostępniane wyłącznie następującym odbiorcom: osobom upoważnionym przez Administratora danych osobowych do przetwarzania danych osobowych oraz podmiotom przetwarzającym dane osobowe w imieniu Administratora danych na podstawie umów zawartych z Administratorem danych, ponadto odbiorcami danych osobowych wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74-76 ustawy Pzp oraz inne osoby lub podmioty mogące żądać danych na podstawie przepisów prawa powszechnie obowiązujących;
5. Przetwarzanie danych osobowych przez Administratora danych jest niezbędne do wykonania zamówienia z Administratorem danych, wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze danych oraz jest niezbędne w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Administratorowi danych;
6. Dane osobowe będą przechowywane do upływu okresu przechowywania dokumentacji związanej z realizacją zamówienia, wynikającego z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, tj. szczególności zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
7. Dane osobowe nie będą przekazane do Państwa trzeciego w rozumieniu RODO;
8. Nie będzie stosowane podejmowanie decyzji oparte wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.
9. Wykonawcy przysługuje wobec Administratora danych osobowych, na zasadach określonych w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679:
a. prawo dostępu do jego danych osobowych na podstawie art. 15 RODO;
b. prawo do żądania sprostowania i uzupełnienia danych osobowych na podstawie art. 16 RODO;
c. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 18 RODO;
d. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorującego przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych;
22
10. Wykonawcy nie przysługuje wobec Administratora danych osobowych, na zasadach określonych w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679:
a. prawo do usunięcia jego danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;
b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;
c. prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, na podstawie art. 21 RODO, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: B/210/6/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa infrastruktury sieciowo serwerowej, w tym:
• serwer do szafy RACK wraz z oprogramowaniem – 2 szt.;
• macierz dyskowa w obudowie RACK – 1 szt.;
• serwer plików (NAS) w obudowie RACK – 1 szt.;
• router brzegowy – 1 szt.;
• przełącznik szkieletowy – 2 szt.;
• przełącznik dostępowy – 2 szt.;
• zapora sieciowa UTM (główna) – 1 szt.;
• zapora sieciowa UTM (zamiejscowa) – 3 szt.;
• licencje dostępowe – 80 szt.
Ponadto wykonawca obowiązany będzie do przeprowadzenia montażu, instalacji i konfiguracji dostarczonych urządzeń w lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego oraz do przeprowadzenia szkolenia stacjonarnego w siedzibie Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48823000-3 - Serwery plików
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48821000-9 - Serwery sieciowe
30233141-1 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID)
32424000-1 - Infrastruktura sieciowa
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, w tym:
• Komputery osobiste (AIO) z oprogramowaniem systemowym wraz z myszką i klawiaturą – 9 szt.;
• Komputer przenośny 16 cali z oprogramowaniem systemowym – 1 szt.;
• Komputer przenośny 14 cali z oprogramowaniem systemowym – 1 szt.;
• Monitory – 2 szt.;
• Oprogramowanie biurowe – 4 szt.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30231310-3 - Wyświetlacze płaskie
30213100-6 - Komputery przenośne
48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Wykonawca przedkłada wraz z ofertą wypełniony i podpisany opis oferowanego sprzętu zgodny z wymaganiami SWZ (załącznik nr 3a/3b do SWZ) wraz z następującymi przedmiotowymi środkami dowodowymi:• kartami katalogowymi zaoferowanego urządzenia umożliwiającymi weryfikację oferty pod kątem zgodności z wymaganiami Zamawiającego;
• oświadczeniem Producenta potwierdzającego, że serwis urządzenia będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta,
• odpowiednimi certyfikatami potwierdzającymi spełnianie wymaganych norm
szczegółowo wyszczególnionymi w treści załącznika nr 3a/3b do SWZ.