BZP: Dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół nr 4 w Szczecinie w podziale na części
12.08.2025
2025/BZP 00372866/01
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 4 IM. ARMII KRAJOWEJ
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół nr 4 w Szczecinie w podziale na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 4 IM. ARMII KRAJOWEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811909027
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Janusza Kusocińskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-237
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zs4@miasto.szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs4.szczecin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół nr 4 w Szczecinie w podziale na części
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d164743f-f308-44bb-98c0-5da6aeeb773e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00372866
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00123179/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół nr 4 w Szczecinie z podziałem na częśc
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d164743f-f308-44bb-98c0-5da6aeeb773e3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d164743f-f308-44bb-98c0-5da6aeeb773e
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Ofertę i oświadczenia, o których
mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, składa się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj. przy użyciu kwalifikowanego podpisu
elektronicznego) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont oraz zasady i warunki korzystania z
Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl
oraz informacja zamieszczona w zakładce „Centrum Pomocy”.
3) Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania.
4) Sposób sporządzania i przekazywania dokumentów elektronicznych (w tym dokumentów elektronicznych będących kopią
elektroniczną treści zapisanej
w postaci papierowej, tzw. odwzorowanie cyfrowe) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady
Ministrów z 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie (zw. dalej „Rozporządzeniem w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych”).
5) Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 Rozporządzenia w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych,
sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z 21 maja
2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w
postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (zw. dalej „Rozporządzeniem w sprawie
Krajowych Ram Interoperacyjności”), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych
i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, ww. regulacje nie będą miały
bezpośredniego zastosowania.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): https://www.zs4.szczecin.pl/wp-content/uploads/2025/05/5.-Klauzula-informacyjna-dla-kontrahentow-2025.pdf
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 8
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa mięsa i produktów mięsnych
4.2.5.) Wartość części: 130000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2026-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany w każdej Części oddzielnie według
następujących kryteriów oceny ofert:
1) Cena (C) – 70 % - Sposób przyznania punktów w kryterium „cena”:
najniższa cena ofertowa
C = ---------------------------------------------------- x 100 x 70%
cena ofertowa w ofercie ocenianej
W powyższym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 70 pkt.
2) Termin wymiany wadliwego produktu (T) – 30 % - sposób przyznania punktów w kryterium „termin wymiany wadliwego produktu”:
Punkty zostaną przyznane, w zależności od zaoferowanego przez wykonawcę terminu wymiany wadliwego produktu, w następujący
sposób:
a) za wskazanie terminu wymiany wadliwego produktu w maksymalnym terminie wymaganym w SWZ tj. w dniu następnym po dniu
dostawy do godz. 10:00, wykonawca otrzyma 0 pkt,
b) za wskazanie terminu wymiany wadliwego produktu w tym samym dniu co dzień dostawy do godz. 11:00 – wykonawca otrzyma
30 pkt.
W powyższym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 30 pkt.
3) Zamawiający wybierze ofertę spełniającą wymagania określone w SWZ, sumując punkty uzyskane w poszczególnych kryteriach
dla każdej Części odrębnie.
4) W przypadku niewypełnienia bądź nieprawidłowego (np. nieczytelnego) wypełnienia formularza oferty w przedmiotowym
kryterium, zamawiający uzna, że wykonawca oferuje w danej części zamówienia termin wymiany wadliwego produktu w
maksymalnym wymiarze określonym w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wymiany towaru
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa mrożonek
4.2.5.) Wartość części: 35000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2026-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany w każdej Części oddzielnie według
następujących kryteriów oceny ofert:
1) Cena (C) – 70 % - Sposób przyznania punktów w kryterium „cena”:
najniższa cena ofertowa
C = ---------------------------------------------------- x 100 x 70%
cena ofertowa w ofercie ocenianej
W powyższym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 70 pkt.
2) Termin wymiany wadliwego produktu (T) – 30 % - sposób przyznania punktów w kryterium „termin wymiany wadliwego produktu”:
Punkty zostaną przyznane, w zależności od zaoferowanego przez wykonawcę terminu wymiany wadliwego produktu, w następujący
sposób:
a) za wskazanie terminu wymiany wadliwego produktu w maksymalnym terminie wymaganym w SWZ tj. w dniu następnym po dniu
dostawy do godz. 10:00, wykonawca otrzyma 0 pkt,
b) za wskazanie terminu wymiany wadliwego produktu w tym samym dniu co dzień dostawy do godz. 11:00 – wykonawca otrzyma
30 pkt.
W powyższym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 30 pkt.
3) Zamawiający wybierze ofertę spełniającą wymagania określone w SWZ, sumując punkty uzyskane w poszczególnych kryteriach
dla każdej Części odrębnie.
4) W przypadku niewypełnienia bądź nieprawidłowego (np. nieczytelnego) wypełnienia formularza oferty w przedmiotowym
kryterium, zamawiający uzna, że wykonawca oferuje w danej części zamówienia termin wymiany wadliwego produktu w
maksymalnym wymiarze określonym w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wymiany towaru
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa nabiału i produktów mleczarskich
4.2.5.) Wartość części: 110000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2026-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany w każdej Części oddzielnie według
następujących kryteriów oceny ofert:
1) Cena (C) – 70 % - Sposób przyznania punktów w kryterium „cena”:
najniższa cena ofertowa
C = ---------------------------------------------------- x 100 x 70%
cena ofertowa w ofercie ocenianej
W powyższym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 70 pkt.
2) Termin wymiany wadliwego produktu (T) – 30 % - sposób przyznania punktów w kryterium „termin wymiany wadliwego produktu”:
Punkty zostaną przyznane, w zależności od zaoferowanego przez wykonawcę terminu wymiany wadliwego produktu, w następujący
sposób:
a) za wskazanie terminu wymiany wadliwego produktu w maksymalnym terminie wymaganym w SWZ tj. w dniu następnym po dniu
dostawy do godz. 10:00, wykonawca otrzyma 0 pkt,
b) za wskazanie terminu wymiany wadliwego produktu w tym samym dniu co dzień dostawy do godz. 11:00 – wykonawca otrzyma
30 pkt.
W powyższym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 30 pkt.
3) Zamawiający wybierze ofertę spełniającą wymagania określone w SWZ, sumując punkty uzyskane w poszczególnych kryteriach
dla każdej Części odrębnie.
4) W przypadku niewypełnienia bądź nieprawidłowego (np. nieczytelnego) wypełnienia formularza oferty w przedmiotowym
kryterium, zamawiający uzna, że wykonawca oferuje w danej części zamówienia termin wymiany wadliwego produktu w
maksymalnym wymiarze określonym w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wymiany towaru
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych
4.2.5.) Wartość części: 40000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2026-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany w każdej Części oddzielnie według
następujących kryteriów oceny ofert:
1) Cena (C) – 70 % - Sposób przyznania punktów w kryterium „cena”:
najniższa cena ofertowa
C = ---------------------------------------------------- x 100 x 70%
cena ofertowa w ofercie ocenianej
W powyższym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 70 pkt.
2) Termin wymiany wadliwego produktu (T) – 30 % - sposób przyznania punktów w kryterium „termin wymiany wadliwego produktu”:
Punkty zostaną przyznane, w zależności od zaoferowanego przez wykonawcę terminu wymiany wadliwego produktu, w następujący
sposób:
a) za wskazanie terminu wymiany wadliwego produktu w maksymalnym terminie wymaganym w SWZ tj. w dniu następnym po dniu
dostawy do godz. 10:00, wykonawca otrzyma 0 pkt,
b) za wskazanie terminu wymiany wadliwego produktu w tym samym dniu co dzień dostawy do godz. 11:00 – wykonawca otrzyma
30 pkt.
W powyższym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 30 pkt.
3) Zamawiający wybierze ofertę spełniającą wymagania określone w SWZ, sumując punkty uzyskane w poszczególnych kryteriach
dla każdej Części odrębnie.
4) W przypadku niewypełnienia bądź nieprawidłowego (np. nieczytelnego) wypełnienia formularza oferty w przedmiotowym
kryterium, zamawiający uzna, że wykonawca oferuje w danej części zamówienia termin wymiany wadliwego produktu w
maksymalnym wymiarze określonym w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wymiany towaru
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa ryb mrożonych, wędzonych i przetworów rybnych
4.2.5.) Wartość części: 35000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2026-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany w każdej Części oddzielnie według
następujących kryteriów oceny ofert:
1) Cena (C) – 70 % - Sposób przyznania punktów w kryterium „cena”:
najniższa cena ofertowa
C = ---------------------------------------------------- x 100 x 70%
cena ofertowa w ofercie ocenianej
W powyższym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 70 pkt.
2) Termin wymiany wadliwego produktu (T) – 30 % - sposób przyznania punktów w kryterium „termin wymiany wadliwego produktu”:
Punkty zostaną przyznane, w zależności od zaoferowanego przez wykonawcę terminu wymiany wadliwego produktu, w następujący
sposób:
a) za wskazanie terminu wymiany wadliwego produktu w maksymalnym terminie wymaganym w SWZ tj. w dniu następnym po dniu
dostawy do godz. 10:00, wykonawca otrzyma 0 pkt,
b) za wskazanie terminu wymiany wadliwego produktu w tym samym dniu co dzień dostawy do godz. 11:00 – wykonawca otrzyma
30 pkt.
W powyższym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 30 pkt.
3) Zamawiający wybierze ofertę spełniającą wymagania określone w SWZ, sumując punkty uzyskane w poszczególnych kryteriach
dla każdej Części odrębnie.
4) W przypadku niewypełnienia bądź nieprawidłowego (np. nieczytelnego) wypełnienia formularza oferty w przedmiotowym
kryterium, zamawiający uzna, że wykonawca oferuje w danej części zamówienia termin wymiany wadliwego produktu w
maksymalnym wymiarze określonym w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wymiany towaru
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa art. sypkich, napojów, przypraw i słodyczy
4.2.5.) Wartość części: 120000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2026-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany w każdej Części oddzielnie według
następujących kryteriów oceny ofert:
1) Cena (C) – 70 % - Sposób przyznania punktów w kryterium „cena”:
najniższa cena ofertowa
C = ---------------------------------------------------- x 100 x 70%
cena ofertowa w ofercie ocenianej
W powyższym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 70 pkt.
2) Termin wymiany wadliwego produktu (T) – 30 % - sposób przyznania punktów w kryterium „termin wymiany wadliwego produktu”:
Punkty zostaną przyznane, w zależności od zaoferowanego przez wykonawcę terminu wymiany wadliwego produktu, w następujący
sposób:
a) za wskazanie terminu wymiany wadliwego produktu w maksymalnym terminie wymaganym w SWZ tj. w dniu następnym po dniu
dostawy do godz. 10:00, wykonawca otrzyma 0 pkt,
b) za wskazanie terminu wymiany wadliwego produktu w tym samym dniu co dzień dostawy do godz. 11:00 – wykonawca otrzyma
30 pkt.
W powyższym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 30 pkt.
3) Zamawiający wybierze ofertę spełniającą wymagania określone w SWZ, sumując punkty uzyskane w poszczególnych kryteriach
dla każdej Części odrębnie.
4) W przypadku niewypełnienia bądź nieprawidłowego (np. nieczytelnego) wypełnienia formularza oferty w przedmiotowym
kryterium, zamawiający uzna, że wykonawca oferuje w danej części zamówienia termin wymiany wadliwego produktu w
maksymalnym wymiarze określonym w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wymiany towaru
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa płodów rolnych, owoców, jaj kurzych
4.2.5.) Wartość części: 70000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2026-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany w każdej Części oddzielnie według
następujących kryteriów oceny ofert:
1) Cena (C) – 70 % - Sposób przyznania punktów w kryterium „cena”:
najniższa cena ofertowa
C = ---------------------------------------------------- x 100 x 70%
cena ofertowa w ofercie ocenianej
W powyższym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 70 pkt.
2) Termin wymiany wadliwego produktu (T) – 30 % - sposób przyznania punktów w kryterium „termin wymiany wadliwego produktu”:
Punkty zostaną przyznane, w zależności od zaoferowanego przez wykonawcę terminu wymiany wadliwego produktu, w następujący
sposób:
a) za wskazanie terminu wymiany wadliwego produktu w maksymalnym terminie wymaganym w SWZ tj. w dniu następnym po dniu
dostawy do godz. 10:00, wykonawca otrzyma 0 pkt,
b) za wskazanie terminu wymiany wadliwego produktu w tym samym dniu co dzień dostawy do godz. 11:00 – wykonawca otrzyma
30 pkt.
W powyższym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 30 pkt.
3) Zamawiający wybierze ofertę spełniającą wymagania określone w SWZ, sumując punkty uzyskane w poszczególnych kryteriach
dla każdej Części odrębnie.
4) W przypadku niewypełnienia bądź nieprawidłowego (np. nieczytelnego) wypełnienia formularza oferty w przedmiotowym
kryterium, zamawiający uzna, że wykonawca oferuje w danej części zamówienia termin wymiany wadliwego produktu w
maksymalnym wymiarze określonym w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wymiany towaru
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa warzyw konserwowych i koncentratów
4.2.5.) Wartość części: 30000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2026-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany w każdej Części oddzielnie według
następujących kryteriów oceny ofert:
1) Cena (C) – 70 % - Sposób przyznania punktów w kryterium „cena”:
najniższa cena ofertowa
C = ---------------------------------------------------- x 100 x 70%
cena ofertowa w ofercie ocenianej
W powyższym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 70 pkt.
2) Termin wymiany wadliwego produktu (T) – 30 % - sposób przyznania punktów w kryterium „termin wymiany wadliwego produktu”:
Punkty zostaną przyznane, w zależności od zaoferowanego przez wykonawcę terminu wymiany wadliwego produktu, w następujący
sposób:
a) za wskazanie terminu wymiany wadliwego produktu w maksymalnym terminie wymaganym w SWZ tj. w dniu następnym po dniu
dostawy do godz. 10:00, wykonawca otrzyma 0 pkt,
b) za wskazanie terminu wymiany wadliwego produktu w tym samym dniu co dzień dostawy do godz. 11:00 – wykonawca otrzyma
30 pkt.
W powyższym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 30 pkt.
3) Zamawiający wybierze ofertę spełniającą wymagania określone w SWZ, sumując punkty uzyskane w poszczególnych kryteriach
dla każdej Części odrębnie.
4) W przypadku niewypełnienia bądź nieprawidłowego (np. nieczytelnego) wypełnienia formularza oferty w przedmiotowym
kryterium, zamawiający uzna, że wykonawca oferuje w danej części zamówienia termin wymiany wadliwego produktu w
maksymalnym wymiarze określonym w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wymiany towaru
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4