BZP: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę karetki transportowej
12.08.2025
2025/BZP 00373084/01
SP ZOZ MSWiA w Białymstoku im. Mariana Zyndrama-Kościałkowskiego
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę karetki transportowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SP ZOZ MSWiA w Białymstoku im. Mariana Zyndrama-Kościałkowskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050637922
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Fabryczna 27
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-471
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zozmswia.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozmswia.bialystok.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę karetki transportowej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6bfda49a-cce5-4e00-be06-848d3bcfeb24
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00373084
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00048670/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa karetki transportowej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11587933.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1158793
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z Rozdziałem XIII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozdziałem XXV SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z Rozdziałem XXV SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.2344.21.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa karetki transportowej
4.2.6.) Główny kod CPV: 34114121-3 - Karetki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33100000-1 - Urządzenia medyczne
33192160-1 - Nosze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji pojazdu bazowego
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji zabudowy medycznej
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 3 do SWZ
2) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym – załącznik nr 6 do SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1) Materiały firmowe – np. foldery, katalogi, karty charakterystyki, instrukcja lub wyciąg z instrukcji, dokumentacja techniczna, świadectwa rejestracji i/lub oświadczenia producenta – potwierdzające, że oferowane w postępowaniu urządzenia medyczne są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia oraz potwierdzają wszystkie oferowane parametry techniczne. Zamawiający wymaga zaznaczenia w złożonych materiałach firmowych zapisów potwierdzających spełnianie wymaganych parametrów, z dopisaniem na przedmiotowych materiałach punktu z załącznika nr 1 do specyfikacji, w którym został opisany potwierdzony parametr;2) Dokumenty potwierdzające dopuszczenie oferowanego sprzętu do obrotu i używania zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U.
z 2024 r. poz. 1620), tj. deklarację zgodności UE, certyfikat jednostki notyfikowanej – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ;
3) Deklaracje zgodności zgodne z aktualną normą PN-EN 1789 lub równoważną oraz PN-EN 1865-1+A1:2015-08 lub równoważną wystawiony przez niezależną jednostkę notyfikowaną na oferowany system transportowy (nosze i transporter) – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ;
4) Deklaracje zgodności systemu mocowania transportera na podstawie zgodnie z wymogami PN-EN 1789 lub równoważną – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1) Materiały firmowe – np. foldery, katalogi, karty charakterystyki, instrukcja lub wyciąg z instrukcji, dokumentacja techniczna, świadectwa rejestracji i/lub oświadczenia producenta – potwierdzające, że oferowane w postępowaniu urządzenia medyczne są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia oraz potwierdzają wszystkie oferowane parametry techniczne. Zamawiający wymaga zaznaczenia w złożonych materiałach firmowych zapisów potwierdzających spełnianie wymaganych parametrów, z dopisaniem na przedmiotowych materiałach punktu z załącznika nr 1 do specyfikacji, w którym został opisany potwierdzony parametr;2) Dokumenty potwierdzające dopuszczenie oferowanego sprzętu do obrotu i używania zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U.
z 2024 r. poz. 1620), tj. deklarację zgodności UE, certyfikat jednostki notyfikowanej – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ;
3) Deklaracje zgodności zgodne z aktualną normą PN-EN 1789 lub równoważną oraz PN-EN 1865-1+A1:2015-08 lub równoważną wystawiony przez niezależną jednostkę notyfikowaną na oferowany system transportowy (nosze i transporter) – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ;
4) Deklaracje zgodności systemu mocowania transportera na podstawie zgodnie z wymogami PN-EN 1789 lub równoważną – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu wykonawcy2) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – jeżeli dotyczy – załącznik nr 5 do SWZ
3) Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp – dotyczy wyłącznie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,