BZP: Dostawa fabrycznie nowych narzędzi i urządzeń pomiarowych dla Zespołu Szkól Mechanicznych nr 2 w Bydgoszczy
12.08.2025
2025/BZP 00373218/01
ZESPÓŁ SZKÓŁ MECHANICZNYCH NR 2
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa fabrycznie nowych narzędzi i urządzeń pomiarowych
dla Zespołu Szkól Mechanicznych nr 2 w Bydgoszczy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ MECHANICZNYCH NR 2
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000195127
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: SŁONECZNA 19
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-348
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 52 373 12 39
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsm02.dyrektor@edu.bydgoszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsmnr2.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa fabrycznie nowych narzędzi i urządzeń pomiarowych
dla Zespołu Szkól Mechanicznych nr 2 w Bydgoszczy
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ec09f9f-b668-49cb-87cf-97486ebb6320
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00373218
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00199124/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa fabrycznie nowych narzędzi i urządzeń pomiarowych dla Zespołu Szkól Mechanicznych nr 2 w Bydgoszczy
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt dofinansowany z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności, w ramach inwestycji A3.1.1 Wsparcie rozwoju nowoczesnego kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie, w ramach konkursu "Utworzenie i wsparcie funkcjonowania 120 branżowych centrów umiejętności (BCU), realizujących koncepcję centrów doskonałości zawodowej (CoVEs)".
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5ec09f9f-b668-49cb-87cf-97486ebb63203.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-5ec09f9f-b668-49cb-87cf-97486ebb6320
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu komunikacja
między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-5ec09f9f-b668-49cb-87cf-97486ebb6320
4. Postępowanie można wyszukać ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1.Administratorem Państwa danych osobowych jest: Gmina Miasto Bydgoszcz z siedzibą przy ul. Jezuickiej 1, 85-102 Bydgoszcz.
2.W sprawach związanych z ochroną Państwa danych osobowych proszę kontaktować się
z Inspektorem Ochrony Danych za pomocą adresu e-mail: iod@um.bydgoszcz.pl lub pisemnie na adres: Urząd Miasta Bydgoszczy Inspektor Ochrony Danych, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz.
3.Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym– w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej uPzp – tekst jedn.
Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.) oraz aktów wykonawczych do uPzp.
4.Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 uPzp.
5.Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 uPzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. W przypadku projektów dofinansowanych z budżetu Unii Europejskiej – okres przetwarzania wynikał będzie z zasad określonych w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków.
6.Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach uPzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają
z uPzp.
7.Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie będą podlegały profilowaniu, stosowanie do art. 22 RODO.
8.Do Państwa danych osobowych mogą mieć dostęp, wyłącznie na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania, podmioty zewnętrzne realizujące usługi na rzecz Urzędu Miasta Bydgoszczy.
Szczegóły dotyczące Klauzuli informacyjnej dot. przetwarzania danych osobowych znajdują się w rozdz. XXXIX SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZSMnr2 -2/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet I - Dostawa fabrycznie nowego cyfrowego projektora pomiarowego dla Zespołu Szkół Mechanicznych nr 2 w Bydgoszczy
4.2.6.) Główny kod CPV: 38410000-2 - Przyrządy pomiarowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający ustala następujące kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej:
1) Kryterium „cena” - C: znaczenie - 60% (Pakiet I, Pakiet II),
Kryterium „cena”- wskaźnik C - wg poniższego wzoru: C= (najniższa cena spośród nieodrzuconych ofert/cena badanej oferty) x 60
2) Kryterium „okres odpowiedzialności z tytułu gwarancji jakości”- G: znaczenie - 40% (Pakiet I i Pakiet II).
Kryterium „okres odpowiedzialności z tytułu gwarancji jakości” - wskaźnik G - wg poniższych zasad:
Zamawiający będzie przyznawał punkty w zakresie kryterium „okres odpowiedzialności
z tytułu gwarancji jakości”. W tym kryterium Wykonawca może otrzymać max. 40 pkt. Wykonawca może wydłużyć okres rękojmi za wady. Punktacja będzie przyznawana
w następujący sposób:
a) za udzielony 2-letni (lub dłuższy, ale krótszy niż 3 lata) okres odpowiedzialności z tytułu gwarancji jakości Wykonawca nie otrzyma punktów w tym kryterium,
b) za udzielony 3-letni (lub dłuższy ale krótszy niż 4 lat) okres odpowiedzialności z tytułu gwarancji jakości Wykonawca otrzyma 20 pkt.,
c) za udzielony 4-letni (lub dłuższy) okres odpowiedzialności z tytułu gwarancji jakości Wykonawca otrzyma 40 pkt.
Zamawiający nie będzie przyznawał punktów częściowych. Oznacza to, że Wykonawca
w ramach tego kryterium może otrzymać odpowiednio 0, 20 albo 40 pkt.
Udzielenie okresu odpowiedzialności z tytułu gwarancji jakości krótszego niż 2 lata skutkować będzie odrzuceniem oferty.
3. Sposób oceny ofert:
1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryteria,
2) o wyborze oferty zadecyduje największa liczba uzyskanych punktów, tj. C+G. Ilość pkt. równa się ilości %.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres odpowiedzialności z tytułu gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet II - Dostawa fabrycznie nowych zestawów narzędzi pomiarowych dla Zespołu Szkół Mechanicznych nr 2 w Bydgoszczy
4.2.6.) Główny kod CPV: 38410000-2 - Przyrządy pomiarowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
38424000-3 - Urządzenia pomiarowe i sterujące
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający ustala następujące kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej:
1) Kryterium „cena” - C: znaczenie - 60% (Pakiet I, Pakiet II),
Kryterium „cena”- wskaźnik C - wg poniższego wzoru: C= (najniższa cena spośród nieodrzuconych ofert/cena badanej oferty) x 60
2) Kryterium „okres odpowiedzialności z tytułu gwarancji jakości”- G: znaczenie - 40% (Pakiet I i Pakiet II).
Kryterium „okres odpowiedzialności z tytułu gwarancji jakości” - wskaźnik G - wg poniższych zasad:
Zamawiający będzie przyznawał punkty w zakresie kryterium „okres odpowiedzialności
z tytułu gwarancji jakości”. W tym kryterium Wykonawca może otrzymać max. 40 pkt. Wykonawca może wydłużyć okres rękojmi za wady. Punktacja będzie przyznawana
w następujący sposób:
a) za udzielony 2-letni (lub dłuższy, ale krótszy niż 3 lata) okres odpowiedzialności z tytułu gwarancji jakości Wykonawca nie otrzyma punktów w tym kryterium,
b) za udzielony 3-letni (lub dłuższy ale krótszy niż 4 lat) okres odpowiedzialności z tytułu gwarancji jakości Wykonawca otrzyma 20 pkt.,
c) za udzielony 4-letni (lub dłuższy) okres odpowiedzialności z tytułu gwarancji jakości Wykonawca otrzyma 40 pkt.
Zamawiający nie będzie przyznawał punktów częściowych. Oznacza to, że Wykonawca
w ramach tego kryterium może otrzymać odpowiednio 0, 20 albo 40 pkt.
Udzielenie okresu odpowiedzialności z tytułu gwarancji jakości krótszego niż 2 lata skutkować będzie odrzuceniem oferty.
3. Sposób oceny ofert:
1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryteria,
2) o wyborze oferty zadecyduje największa liczba uzyskanych punktów, tj. C+G. Ilość pkt. równa się ilości %.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres odpowiedzialności z tytułu gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w SWZ.
2) spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu
2. Zamawiający, w oparciu o art.112 uPzp, wymaga wykazania spełniania następującego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej:
1) Pakiet I - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie w postaci wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie jednego zamówienia w zakresie dostawy cyfrowego projektora pomiarowego o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych),
2) Pakiet II - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie w postaci wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie jednego zamówienia w zakresie dostawy zestawu narzędzi pomiarowych o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto (słownie: trzydzieści tysięcy złotych),
3. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli zostanie złożona przez Wykonawcę niespełniającego warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z art. 226 uPzp.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 3. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Zamawiający żąda:
2) oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych przez Zamawiającego. Wzór oświadczenia zostanie przesłany wraz z wezwaniem do jego złożenia.
3) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 uPzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U.2023 poz. 1689), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia zostanie przesłany wraz z wezwaniem do jego złożenia.
4. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, na zasadach określonych
w art. 118 uPzp, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia
z postępowania.
5. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość
i aktualność.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
2. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający żąda:
1) wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Wzór wykazu zostanie przesłany wraz z wezwaniem do jego złożenia.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie dotyczy.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
16. Zgodnie z art. 58 ust. 1 uPzp Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie konsorcjum, spółki cywilnej):1) w tym celu Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego, pełnomocnictwo musi zostać złożone wraz z ofertą,
2) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli Zamawiający go żąda,
3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą łącznie spełniać warunki udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem, że w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych
z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane,
4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia załączają do oferty oświadczenia z art. 125 ust 1 uPzp,
5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia załączają do oferty oświadczenie z art. 117 ust 4 uPzp.
17. Zaleca się, aby z treści formularza ofertowego wynikało, że oferta składana jest w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W miejsce „Nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać nazwy Wykonawców i dane umożliwiające ich identyfikację.