BZP: SUKCESYWNE DOSTAWY SŁOMY PSZENNEJ I SIANA ŁĄKOWEGO DO ZOO WROCŁAW SP. Z O.O.
12.08.2025
2025/BZP 00373236/01
ZOO WROCŁAW SP. Z O.O.
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
SUKCESYWNE DOSTAWY SŁOMY PSZENNEJ I SIANA ŁĄKOWEGO DO ZOO WROCŁAW SP. Z O.O.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZOO WROCŁAW SP. Z O.O.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021125219
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Z. Wróblewskiego
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 51-618
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 71 3483024
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zoo.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoo.wroclaw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
spółka prawa handlowego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ogrody zoologiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SUKCESYWNE DOSTAWY SŁOMY PSZENNEJ I SIANA ŁĄKOWEGO DO ZOO WROCŁAW SP. Z O.O.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8639e260-5dd0-48c2-9e73-345d9f08c700
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00373236
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zoo-wroclaw.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami za platformie zakupowej https://zoo-wroclaw.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej określono szczegółowo w SWZ (rozdział VII)
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zmawiający zgodnie z art. 13 I 14 RODO informuje, że:
1. Administratorem danych osobowych jest ZOO WROCŁAW Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (51-618) ul. Wróblewskiego 1-5, tel. +48 71 348 30 24.
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w ZOO WROCŁAW Sp. z o.o. jest Pani Monika TYBOROWSKA, e-mail: iod@zoo.wroc.pl
3. Podanie danych osobowych jest warunkiem koniecznym do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu związanym z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp oraz na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 902).
5. Odbiorcą danych osobowych będą także upoważnieni pracownicy ZOO WROCŁAW Sp. z o.o. oraz spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49,
6. Dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
7. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp,
8. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
9. Na podstawie art. 15 RODO przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych.
10. Na podstawie art. 16 RODO przysługuje prawo do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych.
11. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
12. Na podstawie art. 18 RODO przysługuje prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
13. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
14. Jeżeli przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych przysługuje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
15. Wykonawca winien wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał.
Wykonawca winien wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO względem osób fizycznych których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane bezpośrednio pozyskał.
16. Zgodnie z art. 8a ust. 5 Zamawiający informuje, że w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO (związanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a w przypadku udostępnienia protokołu z postępowania już zakończonego wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. W związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO nie przysługuje prawo do usunięcia danych osobowych.
2 .Nie przysługuje prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.
3. Na podstawie art. 21 RODO nie przysługuje prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 17/TP/D/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa słomy pszennej prasowanej - mała kostka
4.2.6.) Główny kod CPV: 03114100-4 - Słoma
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
a) cena (C) brutto 100%
Kryterium Cena - oznacza łączną cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy. W niniejszym kryterium oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów - 100 pkt ( 1 pkt = 1%) , natomiast pozostałe oferty uzyskają wartość punktową wyliczoną wg wzoru określonego w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa słomy pszennej prasowanej - duże bele
4.2.6.) Główny kod CPV: 03114100-4 - Słoma
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
a) cena (C) brutto 100%
Kryterium Cena - oznacza łączną cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy. W niniejszym kryterium oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów - 100 pkt ( 1 pkt = 1%) , natomiast pozostałe oferty uzyskają wartość punktową wyliczoną wg wzoru określonego w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa siana prasowanego łąkowego - mała kostka
4.2.6.) Główny kod CPV: 03114200-5 - Siano
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
a) cena (C) brutto 100%
Kryterium Cena - oznacza łączną cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy. W niniejszym kryterium oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów - 100 pkt ( 1 pkt = 1%) , natomiast pozostałe oferty uzyskają wartość punktową wyliczoną wg wzoru określonego w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa siana prasowanego łąkowego - duże bele
4.2.6.) Główny kod CPV: 03114200-5 - Siano
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
a) cena (C) brutto 100%
Kryterium Cena - oznacza łączną cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy. W niniejszym kryterium oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów - 100 pkt ( 1 pkt = 1%) , natomiast pozostałe oferty uzyskają wartość punktową wyliczoną wg wzoru określonego w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w SWZ (art. 125 ust. 1 ustawy Pzp). Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składnia ofert, stanowi dowód tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe (art. 125 ust. 3 ustawy Pzp).
- Wzór oświadczenia stanowi ZAŁĄCZNIK NR 5 DO SWZ.
2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie (spółki cywilne i konsorcja) oświadczenie, o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (art. 125 ust. 4 Pzp) składa każdy z tych podmiotów
3) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust 1 pkt 5 Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertą, albo oświadczenie o przynależności do twej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (Wzór oświadczenia stanowi ZAŁĄCZNIK NR 6 do SWZ)
4) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi ZAŁĄCZNIK NR 7 do SWZ)
5) Odpis lub informacje z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art 109
ust 1 pkt 4 uPzp
6) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U.2025 poz.514) - Wzór oświadczenia stanowi ZAŁĄCZNIK NR 5 DO SWZ
- w dokumencie dot. przesłanek wykluczenia na podstawie art. 125 ust.1 Pzp zawarta jest również treść oświadczenia dot. przesłanek wykluczenia z postęowania na podstawie art.7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1.Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)1) Pełnomocnictwo/Pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę - jeżeli jest podpisywana przez pełnomocnika
2) W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Pełnomocnictwo, określające zakres umocowania, musi być złożone w oryginale i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, podmiotu, na którego zdolnościach polega Wykonawca, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, w postaci dokumentu elektronicznego albo cyfrowego odwzorowania tego dokumentu poświadczonego za zgodność z oryginałem (wg art.97 par. 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. prawo o notariacie - Dz.U.2022 poz.1799)
2. Dokumenty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty oraz do podpisania lub poświadczenia za zgodność z oryginałem składanych oświadczeń lub dokumentów:
Jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji dokumentem właściwym jest odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru lub dokumenty na podstawie, których dokonuje się wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji np: uchwała właściwego organu
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie (spółki cywilne i konsorcja) :a) oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia z postępowania składa każdy
z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia
w zakresie wskazanym przez Zamawiającego (art. 108 ust. 1 i art 109 ust .1
pkt 4 uPzp oraz na podstawie art 7 ust 1 ustawy dot. szczególnych rozwiązań
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę -
Załącznik nr 5 do SWZ
b) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postęowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:
- postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy
- wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - ustanowionego pełnomocnika oraz zakres umocowania
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wzór umowy (tj. projektowane postanowienia umowy) stanowi załącznik nr 4 do SWZ2. Na podstawie art. 455 ust 1 uPzp Zamawiający informuje , że przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych w załączniku nr 4 do SWZ - wzoru umowy tj. projektowanych postanowień umowy .
3. Zmiany wynagrodzenia w formie aneksu (opsane w paragrafie 8 wzoru umowy) oraz wynikające z art 439 uPzp, a także zmian nieistotnych umowy w każdym czasie wg par. 9 wzoru umowy