BZP: Dostawa oprogramowania zapewniającego kontrolę dostępu do sieci- klasy NAC w ramach projektu Cyberbezpieczna Czeladź (SE-ZP.271.1.6.2025)
14.08.2025
2025/BZP 00377217/01
Miasto Czeladź
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oprogramowania zapewniającego kontrolę dostępu do sieci- klasy NAC w ramach projektu Cyberbezpieczna Czeladź (SE-ZP.271.1.6.2025)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Czeladź
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257512
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Katowicka 45
1.5.2.) Miejscowość: Czeladź
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-250
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 32/ 76-37-923
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.czeladz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czeladz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oprogramowania zapewniającego kontrolę dostępu do sieci- klasy NAC w ramach projektu Cyberbezpieczna Czeladź (SE-ZP.271.1.6.2025)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-19aa18a6-8eb3-4f82-aade-329b28188c37
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00377217
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00032036/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa oprogramowania zapewniającego kontrolę dostępu do sieci – klasy NAC w ramach projektu "Cyberbezpieczna Czeladź”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Niniejsze zamówienie będzie finansowane na podstawie umowy o powierzenie grantu o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23/0327/ FERC.02.02-CS.01-001/23/2024 w ramach programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy (FERC), Priorytet II - Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa, Tytuł projektu - Cyberbezpieczna Czeladź
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://umczeladz.logintrade.net/zapytania_email,206805,29cd4dd61159defc2b2f41f8e3015fa1.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) Z zastrzeżeniem postanowień dotyczących negocjacji treści oferty oraz przypadku awarii platformy, na której prowadzone jest postępowanie, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami może się odbywać wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, tj.: poprzez Platformę przetargową , która jest stroną internetową prowadzonego postępowania.
2) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (Platforma przetargowa) – strona, na której opublikowane będzie postępowanie, udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia oraz, za pośrednictwem której będzie prowadzona komunikacja z wykonawcami (URL) – Platforma przetargowa: https://umczeladz.logintrade.net/zapytania_email,206805,29cd4dd61159defc2b2f41f8e3015fa1.html
[Więcej informacji w Rozdz. 13 SWZ "Komunikacja i środki komunikacji"]
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający złożyć ofertę (ofertę składa się wyłącznie poprzez Platformę przetargową) zobowiązany jest:
1) zapoznać się z instrukcjami użytkowników Platformy przetargowej dostępnymi pod adresem: https://umczeladz.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html Są tam instrukcje:
a) „Rejestracja Wykonawcy na platformie”,
b) „Zadawanie pytań do postępowania”,
c) „Wymagania techniczne”,
d) „Udział w trybie podstawowym z możliwością negocjacji” oraz
2) zaakceptować „Regulamin korzystania z Platformy przetargowej” dostępny pod adresem:
https://umczeladz.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html
2. Regulamin korzystania z Platformy przetargowej - Złożenie oferty poprzez Platformę przetargową oznacza akceptację regulaminu, o którym mowa w ust. 1 pkt 2.
3. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej - wskazane są na stronie internetowej Platformy przetargowej - pod adresem:
https://umczeladz.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
4. Wsparcie techniczne - w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj. Logintrade S.A., ul. Legnicka 57d, lokal B/J, 54-203 Wrocław, nr tel. +48 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 8:00 – 16:00.
5. Sposób złożenia oferty - Sposoby złożenia oferty za pośrednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia złożenia oferty (w zależności od wyboru opcji z logowaniem lub bez logowania), zostały opisane w Instrukcjach użytkowników Platformy przetargowej. Zaleca się dokonanie logowania. W celu złożenia oferty należy wejść na stronę platformy przetargowej.
6. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenia o których mowa w art. 117 ust 4 ustawy Pzp, oraz zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby o których mowa w art. 118 ust 3 ustawy Pzp, zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby”, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j: Dz.U. z 2024 r. poz. 1557), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust.1 ustawy Pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. (§ 2 ust 1 rozporządzenia dot. wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych).
7. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w ust. 6, przekazywane w postępowaniu o udzielenie zamówienia, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych przez Zamawiającego w SWZ. (§ 2 ust 2 rozporządzenia dot. wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych).
8. Składanie oferty - Ofertę składa się wyłącznie poprzez Platformę przetargową pod rygorem nieważności, zgodnie z wyborem Wykonawcy:
1) w formie elektronicznej (oznacza to postać elektroniczną opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym), lub
2) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
- Uwaga: Ilekroć w SWZ jest mowa o ofercie, należy przez to rozumieć również ofertę dodatkową.
[Więcej informacji w Rozdz. 14 SWZ "Wymagania techniczne i organizacyjne
sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej"]
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja dot. RODO zawarta w Rozdz. 22 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja dot. RODO zawarta w Rozdz. 22 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SE-ZP.271.1.6.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Na przedmiot zamówienia składa się :
a) dostawa bezterminowej licencji systemu klasy NAC umożliwiającej co najmniej 250 jednoczesnych unikatowych autoryzacji - dla Urzędu Miasta w Czeladzi w wersji bezterminowej (wieczystej) wraz z 3 letnim wsparciem serwisowym producenta.
b) pełne wdrożenie zaoferowanego systemu w infrastrukturze Zamawiającego wraz z instruktarzem stanowiskowym;
c) zapewnienie szkolenia dla dwóch administratorów Zamawiającego z całości oferowanego systemu.
d) sporządzenie dokumentacji powykonawczej/powdrożeniowej oraz procedur eksploatacji rozwiązań minimum w formie elektronicznej.
Szczegółowy Opis Przedmiotu zamówienia ujęto w Załączniku Nr 4 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 42961100-1 - System kontroli dostępu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Sposób oceny ofert -
1) Ocena w zakresie kryterium „Cena ofertowa brutto” – będzie dokonana na podstawie ilości wyliczonych punktów. Wyliczenia dokona się w następujący sposób: Pc = (CN/ CB) x 100 punktów gdzie poszczególne litery/znaki oznaczają:
„Pc” – Ilość punktów dla oferty badanej w Kryterium „Cena oferty brutto”
„CN” – Najniższa Cena ofertowa za zamówienie spośród wszystkich rozpatrywanych i niepodlegających odrzuceniu ofert,
„CB” – Badana Cena -Cena ofertowa badanej/ przeliczanej oferty,
„/”- dzielone
„x”- pomnożenie
3. Oferta najkorzystniejsza - Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu, ma najniższą cenę i tym samym uzyskała najwięcej punktów.
Uwaga (oferty o takiej samej cenie) : Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena, nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę (art. 249 ustawy Pzp).
Uwaga (obowiązek podatkowy u zamawiającego) : Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, dla celów zastosowania kryterium ceny Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć.
Uwaga (sposób zaokrąglania) : Przy obliczaniu Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
2) Informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru - w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tych dokumentów jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.3) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentacji dla określonej osoby – jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentacji nie wynika z dokumentów o których mowa w pkt 2).
4) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ustanowienie pełnomocnika może być dokonane w umowie konsorcjum lub odrębnym dokumencie pełnomocnictwa. Umowę konsorcjum lub pełnomocnictwo, z którego wynika komu udzielono pełnomocnictwa, należy dołączyć do oferty. Pełnomocnictwo może być do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W przypadku spółki cywilnej pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki lub umowa spółki cywilnej, z której wynika upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki (nie dotyczy jeżeli wszyscy wspólnicy spółki cywilnej podpiszą ofertę).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. Pełnomocnictwo
1) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oznacza to, że ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania wspólników w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest obowiązkowe. Ustanowienie pełnomocnika może być dokonane w umowie konsorcjum lub odrębnym dokumencie pełnomocnictwa. Umowę konsorcjum lub pełnomocnictwo, z którego wynika komu udzielono pełnomocnictwa należy dołączyć do oferty.
Obowiązek wyznaczenia przedstawiciela uprawnionego do reprezentacji współwykonawców w stosunkach z zamawiającym dotyczy również spółki cywilnej.
2) w przypadku spółki cywilnej wystarczającym będzie, gdy upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynikać będzie z dołączonej do oferty umowy spółki cywilnej lub uchwały wspólników, wskazującej jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji spółki (wszystkich wspólników). Ofertę może podpisać wyznaczony pełnomocnik lub wszyscy wspólnicy spółki.
3) dokument pełnomocnictwa powinien określać postępowanie o udzielenie zamówienia, którego dotyczy, wymieniać wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (mocodawców), oraz określać osobę pełnomocnika oraz zakres jego umocowania,
4) dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie,
3. Korespondencja z Pełnomocnikiem - wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, na adres wskazany w ofercie jako adres do korespondencji.
4. Oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust 1 pzp w zakresie braku podstaw do wykluczenia - w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia (Załącznik Nr 2 do SWZ) musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5. Oświadczenia wymagane od wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w przypadku gdy określono warunki udziału w postępowaniu - nie dotyczy z uwagi na brak warunków udziału w niniejszym postępowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach:1) Zmiana terminu wykonania– jeżeli zwłoka w wykonaniu umowy będzie spowodowana przyczynami niezależnymi od Wykonawcy, których Wykonawca nie był w stanie przewidzieć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności np. działanie siły wyższej. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego wykazania tych okoliczności w formie pisemnej poprzez umotywowany i udokumentowany wniosek. Zamawiający ustali w porozumieniu z Wykonawcą dodatkowy termin wykonania umowy adekwatny do ilości dni w których Wykonawca nie mógł realizować umowy z przyczyny wynikającej z siły wyższej.
- jako siłę wyższa strony uznają wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i do zapobieżenia, w szczególności takie jak: epidemia, pandemia, katastrofa ekologiczna.
2) Zmiana wysokości wynagrodzenia – w przypadku ustawowej zmiany stawki Vat. Zmiana zostanie wprowadzona na wniosek jednej ze stron. W przypadku zmiany wynagrodzenie netto nie ulegnie zmianie.
3) Zmiana nr rachunku Wykonawcy - zmiana rachunku wykonawcy zostanie wprowadzona zgodnie z zapisami § 11 umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-08-25 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy przetargowej, na której Zamawiający prowadzi postępowanie, bezpośredni link do postępowania https://umczeladz.logintrade.net/zapytania_email,206805,29cd4dd61159defc2b2f41f8e3015fa1.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-08-25 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-09-23
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Przed odpisaniem umowy - Po wyborze najkorzystniejszej oferty, w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia przed podpisaniem umowy, dokumentów/ oświadczeń:1) Pełnomocnictwo dla osoby zawierającej umowę w imieniu Wykonawcy, o ile upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestrowych Wykonawcy, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, lub dokument pełnomocnictwa nie został wcześniej złożony w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
2) W przypadku dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, złożenia umowy regulującej współpracę tych podmiotów (np. umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej). Umowa regulująca współpracę wykonawców występujących wspólnie winna zawierać:
a) Oznaczenie celu gospodarczego, dla którego umowa została zawarta (celem tym musi być zrealizowanie przedmiotowego zamówienia).
b) Oznaczenie czasu trwania umowy obejmującego okres nie krótszy niż okres obowiązywania umowy w sprawie niniejszego zamówienia.
c) Szczegółowy sposób współdziałania w wykonaniu zamówienia i podział zadań,
d) Wskazanie Lidera do reprezentowania partnerów (współwykonawców) przy wykonywaniu zamówienia.
e) Oświadczenie, że Lider jest upoważniony do zaciągania zobowiązań, do przyjmowania płatności od zamawiającego i do przyjmowania instrukcji na rzecz i w imieniu wszystkich partnerów (współwykonawców) razem i z każdego z osobna.
3) Podanie Nr konta Wykonawcy - Wykonawca prowadzący działalność gospodarczą jako czynny podatnik podatku VAT będzie zobowiązany do wskazania przed zawarciem umowy numeru rachunku bankowego znajdującego się w wykazie podatników, który to rachunek zostanie wskazany w umowie zawartej z Wykonawcą jako rachunek, na który Zamawiający dokona przelewu środków pieniężnych celem rozliczenia z tytułu wykonania umowy.
4) Złożenia innych oświadczeń lub dokumentów, które wynikają z projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy.