BZP: „ Dostawa samochodu ciężarowego z przyczepą w formie leasingu operacyjnego”
14.08.2025
2025/BZP 00377288/01
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z O.O.
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„ Dostawa samochodu ciężarowego z przyczepą w formie leasingu operacyjnego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z O.O.
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 331424910
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Targowa 5
1.4.2.) Miejscowość: Borne Sulinowo
1.4.3.) Kod pocztowy: 78-449
1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.4.7.) Numer telefonu: 943732900
1.4.8.) Numer faksu: 943732910
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@puk-bornesulinowo.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://puk.bornesulinowo.ibip.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00377288
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-08-14
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00374043
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest „ Dostawa samochodu ciężarowego z przyczepą w formie leasingu operacyjnego ”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia :
1) Parametry techniczne podwozia
a) Podwozie:
• fabrycznie nowe, rok produkcji 2025,
• DMC 26 ton,
• podwozie trzyosiowe, układ napędowy 6x2,
• oś wleczona skrętna, elektro-hydraulicznie,
• rozstaw osi 4500-4600,
• zawieszenie przednie pneumatyczne, nośność osi min. 9 ton,
• prześwit pod przednim zderzakiem min. 320 mm,
• zawieszenie tylne pneumatyczne,
• nośność tylnego zawieszenia min. 23 tony,
• przedni oraz tylny stabilizator - wzmocnione,
• hamulce tarczowe,
• ogumienie osi przedniej 385/65 R22.5, bieżnik regionalny,
• ogumienie osi napędowej 315/80 R22.5, bieżnik regionalny,
• ogumienie na osi wleczonej 385/65 R22.5, bieżnik regionalny,
• oświetlenie do jazdy dziennej w technologii LED,
• reflektory główne LED,
• stalowa osłona reflektorów,
• lampy przeciwmgielne LED,
• reflektory doświetlające zakręt LED,
• lampy tylne LED,
• systemy ESP oraz ABS,
• 2 akumulatory min. 210 Ah,
• alternator 24V min. 180A,
• zbiornik paliwa min. 450l, aluminiowy,
• zbiornik AdBlue min. 65l,
• wydech do tyłu,
• stalowa miska olejowa,
• przygotowanie do podpięcia przyczepy, złącza elektryczne i pneumatyczne,
• zaczep 40 mm,
• dwie lampy robocze z tyłu kabiny,
• dwie lampy robocze na końcu ramy pojazdu,
• Gwarancja min. 24 miesiące
b) Układ napędowy:
• silnik spełniający normę emisji spalin EURO 6,
• pojemność silnika w zakresie 10 – 11 litrów,
• moc silnika min. 460 KM,
• hamulec silnikowy,
• skrzynia biegów zautomatyzowana, bez pedału sprzęgła, min. 12-biegowa,
• drążek zmiany biegów, możliwość ręcznej zmiany biegów,
• przystawka odbioru mocy od skrzyni biegów,
• chłodnica oleju skrzyni biegów,
• przyłącze elektryczne zabudowy,
• urządzenie rozruchowe silnika,
• podgrzewany filtr paliwa,
c) Kabina:
• kabina dzienna, 2-osobowa,
• fotel kierowcy komfortowy, ogrzewany, z pasem zintegrowanym z fotelem,
• podłokietniki fotela kierowcy,
• fotel pasażera standardowy,
• tapicerka winylowo-materiałowa,
• kierownica po lewej stronie,
• kierownica regulowana w 3 płaszczyznach,
• lusterka zewnętrzne elektryczne podgrzewane i sterowane,
• lusterka przednie rampowe,
• klimatyzacja automatyczna,
• czujnik deszczu,
• zawieszenie kabiny mechaniczne,
• boczna osłona przeciwsłoneczna,
• sygnał ostrzegawczy przy cofaniu,
• immobilizer,
• radio,
• dodatkowy wyświetlacz cyfrowy w kabinie, min. 8 cali, z obrazem z kamery cofania,
• antena radia CB,
• gumowe dywaniki podłogowe,
• przewód do pompowania kół,
• zewnętrzna osłona przeciwsłoneczna,
• spoiler dachowy regulowany,
• 2 pomarańczowe lampy rotacyjne na dachu,
• wlot powietrza wysoki,
• dwustopniowy filtr powietrza,
• tachograf cyfrowy z legalizacją,
• pneumatyczny sygnał ostrzegawczy,
• okno z tyłu kabiny,
• przedni zderzak stalowy,
• złącze FMS.
2) Parametry techniczne urządzenia hakowego
• rok produkcji 2025,
• siła udźwigu min. 22 000 kg,
• długość przewożonych kontenerów o dł. do 7200 mm, kontenery wykonane zgodnie z normą DIN 30722,
• wysokość zaczepu haka 1570 mm. Wg DIN 30722,
• bezwładnościowe zabezpieczenie oka zaczepowego urządzenia hakowego,
• oko zaczepowe wykonane z materiału o niskiej ścieralności,
• rama zabudowy hakowej wykonana z wysokogatunkowej stali,
• teleskopowe hydrauliczne ramię główne, długość teleskopowania min 1200 mm,
• długość urządzenia od środka haka do środka rolki min. 6 000 mm max. 6 200,
• główne elementy urządzenia hakowego wykonane w technologii spawanej (bez odlewów),
• ramię po wysunięciu musi zapewnić max możliwe dosunięcie kontenera do kabiny kierowcy, montaż za kabiną zbiornika oleju hydraulicznego, rozdzielaczy lub innych elementów uniemożliwiających takie dosunięcie wykluczony,
• sterowanie urządzenia hakowego pneumatyczne z kabiny kierowcy (lewa strona fotela kierowcy) z dodatkowym bezpośrednim sterowaniem rozdzielaczami na zewnątrz pojazdu,
• osłona bloku zaworowego,
• hydrauliczna blokada kontenera, poprawne mocowanie sygnalizowane lampką kontrolną w kabinie kierowcy,
• funkcja uniemożliwiająca przesunięcie kontenera bez jego odblokowania,
• napęd hydrauliki urządzenia hakowego realizowany poprzez przystawkę odbioru mocy napędzana od skrzyni biegów,
• wszystkie elementy mocujące urządzenia do podwozia cynkowane ogniowo; urządzenie śrutowane i malowane farbą podkładową epoksydową, a następnie malowane nawierzchniowo farbą poliuretanową na kolor czarny,
• wszystkie elementy montowane do ramy urządzenia mocowane w sposób modułowy,
• kompletna dokumentacja z odbiorem UDT,
• Dokumentacja potwierdzająca zgodność z normami CE,
• Instrukcja obsługi w języku polskim,
• Gwarancja min. 24 miesiące
3) Charakterystyka techniczna przyczepy
• fabrycznie nowa – produkcja 2025,
• przyczepa na obrotnicy z bieżniami przystosowana do przewozu kontenerów wg normy DIN 30722,
• dyszel o długości od 2 400 mm do 2 700 mm z naciągiem sprężynowym,
• podwozie stalowe spawane ze stali o podwyższonej wytrzymałości,
• hamulce tarczowe,
• wyposażenie niezbędne do dopuszczenia do ruchu po drogach publicznych,
• przyczepa przystosowana do przewozu kontenera o długości od 5500 do 7200 mm,
• koło zapasowe umiejscowione na przyczepie (uchwyt z windą),
• kompletne oświetlenie LED zgodnie z przepisami ruchu drogowego,
• mechaniczna blokada rolki kontenera z możliwością blokowania w różnych pozycjach w zależności od długości kontenera,
• zawieszenie pneumatyczne,
• zabezpieczenie podwozia (rama) antykorozyjne w technologii KTL,
• blokady kontenera pneumatyczno-mechaniczne w min. 4 punktach.
• zawór uniemożliwiający ruszenie bez zabezpieczenia kontenera,
• dwa kliny pod koła,
• osie SAF,
• wielkość koła – felga R19,5,
• DMC min. 18t,
• dyszel na sworzeń 40mm,
• boczne osłony przeciwnajazdowe aluminiowe z wypełnieniem blachą aluminiową,
• przyłącze DUOMATIC,
• zawór poziomowania H-S na osi przedniej i tylnej,
• min. 1 pojemnik boczny (skrzynka narzędziowa),
• długość bieżni min. 7m,
• gwarancja: min. 24 miesiące na komponenty i min. 36 miesięcy na konstrukcję spawaną.
3. Warunki leasingu zamówienia:
1) Waluta: PLN
2) Okres leasingu: 36 miesięcy (3 lata);
3) Raty: 35 rat leasingowych malejących;
4) Opłata wstępna – 30 % wartości netto przedmiotu zamówienia +VAT;
5) Opłata wykupu – 10% wartości netto przedmiotu zamówienia + VAT;
6) Oprocentowanie stałe;
7) Zamawiający nie wyraża zgody na wprowadzenie do harmonogramu finansowania innych opłat niż opłata wstępna, raty leasingowe i opłata końcowa za wykup.
8) Po zakończeniu trwania umowy leasingowej z momentem zapłaty ostatniej raty leasingowej, pod warunkiem spłacenia wszelkich należności. Zamawiający będzie miał prawo wykupu przedmiotu leasingu za cenę równą jego wartości końcowej, nie wyższe niż 10% ceny netto przedmiotu zamówienia z daty zawarcia umowy,
9) Rata leasingowa powinna zawierać w sobie wszystkie koszty związane z realizacją umowy leasingu, wszelkie koszty towarzyszące konieczne do poniesienia przez Wykonawcę z tytułu realizacji zamówienia, koszty transportu do miejsca przeznaczenia, szkolenia pracowników itp.
10) Zamawiający ubezpieczy przedmiot zamówienia we własnym zakresie oraz będzie ponosił koszty podatku od środków transportowych i badań technicznych;
11) W celu zachowania porównywalności oceny ofert Wykonawca zobowiązany jest do wyceny oferty zastosować WIBOR 1M z dnia: 13.08.2025r.
12) Raty leasingowe uiszczane będą w terminach comiesięcznych począwszy od kolejnego miesiąca następującego po odbiorze pojazdu. Zamawiający zobowiązany jest do uiszczenia rat leasingowych na podstawie harmonogramu finansowego będącego integralną częścią umowy leasingowej
13) Zamawiający wraża zgodę na zawarcie przyszłej umowy Leasingu i ogólnych warunków umowy leasingowej na wzorze stosowanym przez finansującego z zastrzeżeniem, że postanowienia zawarte w SWZ zostaną uwzględnione w umowie leasingu.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest „ Dostawa samochodu ciężarowego z przyczepą w formie leasingu operacyjnego ”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia :
1) Parametry techniczne podwozia
a) Podwozie:
• fabrycznie nowe, rok produkcji 2025,
• DMC 26 ton,
• podwozie trzyosiowe, układ napędowy 6x2,
• oś wleczona skrętna, elektro-hydraulicznie,
• rozstaw osi 4500-4600,
• zawieszenie przednie pneumatyczne, nośność osi min. 9 ton,
• prześwit pod przednim zderzakiem min. 320 mm,
• zawieszenie tylne pneumatyczne,
• nośność tylnego zawieszenia min. 23 tony,
• przedni oraz tylny stabilizator - wzmocnione,
• hamulce tarczowe,
• ogumienie osi przedniej 385/65 R22.5, bieżnik regionalny,
• ogumienie osi napędowej 315/80 R22.5, bieżnik regionalny,
• ogumienie na osi wleczonej 385/65 R22.5, bieżnik regionalny,
• oświetlenie do jazdy dziennej w technologii LED,
• reflektory główne LED,
• stalowa osłona reflektorów,
• lampy przeciwmgielne LED,
• reflektory doświetlające zakręt LED,
• lampy tylne LED,
• systemy ESP oraz ABS,
• 2 akumulatory min. 210 Ah,
• alternator 24V min. 180A,
• zbiornik paliwa min. 450l, aluminiowy,
• zbiornik AdBlue min. 65l,
• wydech do tyłu,
• stalowa miska olejowa,
• przygotowanie do podpięcia przyczepy, złącza elektryczne i pneumatyczne,
• zaczep 40 mm,
• dwie lampy robocze z tyłu kabiny,
• dwie lampy robocze na końcu ramy pojazdu,
• Gwarancja min. 24 miesiące
b) Układ napędowy:
• silnik spełniający normę emisji spalin EURO 6,
• pojemność silnika w zakresie 10 – 11 litrów,
• moc silnika min. 460 KM,
• hamulec silnikowy,
• skrzynia biegów zautomatyzowana, bez pedału sprzęgła, min. 12-biegowa,
• drążek zmiany biegów, możliwość ręcznej zmiany biegów,
• przystawka odbioru mocy od skrzyni biegów,
• chłodnica oleju skrzyni biegów,
• przyłącze elektryczne zabudowy,
• urządzenie rozruchowe silnika,
• podgrzewany filtr paliwa,
c) Kabina:
• kabina dzienna, 2-osobowa,
• fotel kierowcy komfortowy, ogrzewany, z pasem zintegrowanym z fotelem,
• podłokietniki fotela kierowcy,
• fotel pasażera standardowy,
• tapicerka winylowo-materiałowa,
• kierownica po lewej stronie,
• kierownica regulowana w 3 płaszczyznach,
• lusterka zewnętrzne elektryczne podgrzewane i sterowane,
• lusterka przednie rampowe,
• klimatyzacja automatyczna,
• czujnik deszczu,
• zawieszenie kabiny mechaniczne,
• boczna osłona przeciwsłoneczna,
• sygnał ostrzegawczy przy cofaniu,
• immobilizer,
• radio,
• dodatkowy wyświetlacz cyfrowy w kabinie, min. 8 cali, z obrazem z kamery cofania,
• antena radia CB,
• gumowe dywaniki podłogowe,
• przewód do pompowania kół,
• zewnętrzna osłona przeciwsłoneczna,
• spoiler dachowy regulowany,
• 2 pomarańczowe lampy rotacyjne na dachu,
• wlot powietrza wysoki,
• dwustopniowy filtr powietrza,
• tachograf cyfrowy z legalizacją,
• pneumatyczny sygnał ostrzegawczy,
• okno z tyłu kabiny,
• przedni zderzak stalowy,
• złącze FMS.
2) Parametry techniczne urządzenia hakowego
• rok produkcji 2025,
• siła udźwigu min. 22 000 kg,
• długość przewożonych kontenerów o dł. do 7200 mm, kontenery wykonane zgodnie z normą DIN 30722,
• wysokość zaczepu haka 1570 mm. Wg DIN 30722,
• bezwładnościowe zabezpieczenie oka zaczepowego urządzenia hakowego,
• oko zaczepowe wykonane z materiału o niskiej ścieralności,
• rama zabudowy hakowej wykonana z wysokogatunkowej stali,
• teleskopowe hydrauliczne ramię główne, długość teleskopowania min 1200 mm,
• długość urządzenia od środka haka do środka rolki min. 6 000 mm max. 6 200,
• główne elementy urządzenia hakowego wykonane w technologii spawanej (bez odlewów),
• ramię po wysunięciu musi zapewnić max możliwe dosunięcie kontenera do kabiny kierowcy, montaż za kabiną zbiornika oleju hydraulicznego, rozdzielaczy lub innych elementów uniemożliwiających takie dosunięcie wykluczony,
• sterowanie urządzenia hakowego pneumatyczne z kabiny kierowcy (lewa strona fotela kierowcy) z dodatkowym bezpośrednim sterowaniem rozdzielaczami na zewnątrz pojazdu,
• osłona bloku zaworowego,
• hydrauliczna blokada kontenera, poprawne mocowanie sygnalizowane lampką kontrolną w kabinie kierowcy,
• funkcja uniemożliwiająca przesunięcie kontenera bez jego odblokowania,
• napęd hydrauliki urządzenia hakowego realizowany poprzez przystawkę odbioru mocy napędzana od skrzyni biegów,
• wszystkie elementy mocujące urządzenia do podwozia cynkowane ogniowo; urządzenie śrutowane i malowane farbą podkładową epoksydową, a następnie malowane nawierzchniowo farbą poliuretanową na kolor czarny,
• wszystkie elementy montowane do ramy urządzenia mocowane w sposób modułowy,
• kompletna dokumentacja z odbiorem UDT,
• Dokumentacja potwierdzająca zgodność z normami CE,
• Instrukcja obsługi w języku polskim,
• Gwarancja min. 24 miesiące
3) Charakterystyka techniczna przyczepy
• fabrycznie nowa – produkcja 2025,
• przyczepa na obrotnicy z bieżniami przystosowana do przewozu kontenerów wg normy DIN 30722,
• dyszel o długości od 2 400 mm do 2 700 mm z naciągiem sprężynowym,
• podwozie stalowe spawane ze stali o podwyższonej wytrzymałości,
• hamulce tarczowe,
• wyposażenie niezbędne do dopuszczenia do ruchu po drogach publicznych,
• przyczepa przystosowana do przewozu kontenera o długości od 5500 do 7200 mm,
• koło zapasowe umiejscowione na przyczepie (uchwyt z windą),
• kompletne oświetlenie LED zgodnie z przepisami ruchu drogowego,
• mechaniczna blokada rolki kontenera z możliwością blokowania w różnych pozycjach w zależności od długości kontenera,
• zawieszenie pneumatyczne,
• zabezpieczenie podwozia (rama) antykorozyjne w technologii KTL,
• blokady kontenera pneumatyczno-mechaniczne w min. 4 punktach.
• zawór uniemożliwiający ruszenie bez zabezpieczenia kontenera,
• dwa kliny pod koła,
• osie SAF,
• wielkość koła – felga R19,5,
• DMC min. 18t,
• dyszel na sworzeń 40mm,
• boczne osłony przeciwnajazdowe aluminiowe z wypełnieniem blachą aluminiową,
• przyłącze DUOMATIC,
• zawór poziomowania H-S na osi przedniej i tylnej,
• min. 1 pojemnik boczny (skrzynka narzędziowa),
• długość bieżni min. 7m,
• gwarancja: min. 24 miesiące na komponenty i min. 36 miesięcy na konstrukcję spawaną.
3. Warunki leasingu zamówienia:
1) Waluta: PLN
2) Okres leasingu: 36 miesięcy (3 lata);
3) Raty: 35 rat leasingowych malejących;
4) Opłata wstępna – 30 % wartości netto przedmiotu zamówienia +VAT;
5) Opłata wykupu:
- 10% wartości netto przedmiotu zamówienia + VAT(samochód z urządzeniem hakowym),
- 20% wartości netto przedmiotu zamówienia + VAT (przyczepa),
6) Oprocentowanie stałe;
7) Zamawiający nie wyraża zgody na wprowadzenie do harmonogramu finansowania innych opłat niż opłata wstępna, raty leasingowe i opłata końcowa za wykup.
8) Po zakończeniu trwania umowy leasingowej z momentem zapłaty ostatniej raty leasingowej, pod warunkiem spłacenia wszelkich należności. Zamawiający będzie miał prawo wykupu przedmiotu leasingu za cenę równą jego wartości końcowej, nie wyższe niż 10% ceny netto przedmiotu zamówienia z daty zawarcia umowy,
9) Rata leasingowa powinna zawierać w sobie wszystkie koszty związane z realizacją umowy leasingu, wszelkie koszty towarzyszące konieczne do poniesienia przez Wykonawcę z tytułu realizacji zamówienia, koszty transportu do miejsca przeznaczenia, szkolenia pracowników itp.
10) Zamawiający ubezpieczy przedmiot zamówienia we własnym zakresie oraz będzie ponosił koszty podatku od środków transportowych i badań technicznych;
11) Raty leasingowe uiszczane będą w terminach comiesięcznych począwszy od kolejnego miesiąca następującego po odbiorze pojazdu. Zamawiający zobowiązany jest do uiszczenia rat leasingowych na podstawie harmonogramu finansowego będącego integralną częścią umowy leasingowej
12) Zamawiający wraża zgodę na zawarcie przyszłej umowy Leasingu i ogólnych warunków umowy leasingowej na wzorze stosowanym przez finansującego z zastrzeżeniem, że postanowienia zawarte w SWZ zostaną uwzględnione w umowie leasingu.