BZP: Przetarg 3. Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówek do ZS im. Jana Koszczyca Witkiewicza w Kazimierzu Dolnym na 2025 r.
18.08.2025
2025/BZP 00378949/01
Zespół Szkół im. Jana Koszczyca Witkiewicza w Kazimierzu Dolnym
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Przetarg 3. Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówek do ZS im. Jana Koszczyca Witkiewicza w Kazimierzu
Dolnym na 2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół im. Jana Koszczyca Witkiewicza w Kazimierzu Dolnym
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060664549
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nadwiślańska 9
1.5.2.) Miejscowość: Kazimierz Dolny
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-120
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 881 05 58
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@koszczyc.kazimierz-dolny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.koszczyc.kazimierz-dolny.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przetarg 3. Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówek do ZS im. Jana Koszczyca Witkiewicza w Kazimierzu
Dolnym na 2025 r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb15f497-999c-4066-8a1e-a3d8a7f0947e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00378949
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fb15f497-999c-4066-8a1e-a3d8a7f0947e3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ezamówienia.gov.pl, sekretariat@koszczyc.kazimierz-dolny.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest przy
użyciu środków komunikacji elektronicznej z wykorzystaniem
platformy ezamówienia.gov.pl, poczty elektronicznej
zamawiającego sekretariat@koszczyc.kazimierz-dolny.pl
Zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty będą udostępniane na stronie internetowej http://zskazimierz.bip-e.pl/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula RODO stanowi załącznik nr 6 do SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula RODO stanowi załącznik nr 6 do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/3/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 188425,88 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 174446,84 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawy ziemniaków, warzyw korzeniowych i bulwiastych i warzyw liściastych oraz owoców południowych i krajowych do
stołówki.
Szczegółowy zakres, ilość, opis i wyszczególnienie przedmiotu zamówienia został określony w formularzu cenowym, który
stanowi załącznik nr 1d na Zadanie nr 1 do niniejszej specyfikacji.
4.2.6.) Główny kod CPV: 03212100-1 - Ziemniaki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
03221110-0 - Warzywa korzeniowe
03221120-3 - Warzywa bulwiaste
03221300-9 - Warzywa liściaste
03221100-7 - Warzywa korzeniowe i bulwiaste
03222300-6 - Owoce inne niż tropikalne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostaną odrzucone.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:Kryterium wyboru/Waga A-Cena
-60 %
B-Termin płatności -30 %
C-Realizacja dostaw w soboty -10 %
3. Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która przy uwzględnieniu powyższych kryteriów i
ich wag otrzyma najwyższą punktację. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty
najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert otrzyma taką samą punktację,
Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną
4. Ocena w zakresie kryterium „Cena” (A) będzie dokonywana na podstawie ilości punktów
otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru:
A = oferta z najniższą ceną ( spośród ofert nie odrzuconych)/cena oferty ocenianej x 60 A = liczba
otrzymanych punktów
5. Obliczenia ceny dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
6. W zakresie kryterium „Termin płatności” (B) Zamawiający będzie przyznawał punkty w Następujący
sposób:
Termin płatności wyrażony w dniach liczony od dnia wystawienia faktury Wartość w punktach
Termin płatności: 7 dni 0 pkt
Termin płatności: 14 dni 10 pkt
Termin płatności: 21 dni 20 pkt
Termin płatności: 30 dni 30 pkt
[Uwaga!] Minimalny termin płatności wynosi 7 dni od dnia wystawienia faktury.
7. W zakresie kryterium „Wydawanie towaru na podstawie dokumentów wewnętrznych tzw. WZ”
Zamawiający będzie przyznawał punkty na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w
formularzu ofertowym, w następujący sposób: Wydawanie towaru na podstawie dokumentów
wewnętrznych tzw. WZ Wartość w punktach
Realizacja dostaw w soboty 10 pkt Brak realizacji dostaw w soboty 0 pkt
Łączna ocena oferty obliczona zostanie w oparciu o wzór: OF = A + B +C
8. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę
punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydawanie towaru na podstawie dokumentów wewnetrznych tzw. WZ
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawy różnych produktów spożywczych i jaj do stołówki .
Szczegółowy zakres, ilość, opis i wyszczególnienie przedmiotu zamówienia został określony w formularzu cenowym, który
stanowi załącznik nr 1f zadanie 2 do niniejszej specyfikacji.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15411200-4 - Olej spożywczy
15610000-7 - Produkty przemiału ziarna
15331170-9 - Warzywa mrożone
15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
03142500-3 - Jaja
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostaną odrzucone.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:Kryterium wyboru/Waga A-Cena
-60 %
B-Termin płatności -30 %
C-Realizacja dostaw w soboty -10 %
3. Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która przy uwzględnieniu powyższych kryteriów i
ich wag otrzyma najwyższą punktację. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty
najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert otrzyma taką samą punktację,
Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną
4. Ocena w zakresie kryterium „Cena” (A) będzie dokonywana na podstawie ilości punktów
otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru:
A = oferta z najniższą ceną ( spośród ofert nie odrzuconych)/cena oferty ocenianej x 60 A = liczba
otrzymanych punktów
5. Obliczenia ceny dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
6. W zakresie kryterium „Termin płatności” (B) Zamawiający będzie przyznawał punkty w Następujący
sposób:
Termin płatności wyrażony w dniach liczony od dnia wystawienia faktury Wartość w punktach
Termin płatności: 7 dni 0 pkt
Termin płatności: 14 dni 10 pkt
Termin płatności: 21 dni 20 pkt
Termin płatności: 30 dni 30 pkt
[Uwaga!] Minimalny termin płatności wynosi 7 dni od dnia wystawienia faktury.
7. W zakresie kryterium „Wydawanie towaru na podstawie dokumentów wewnętrznych tzw. WZ”
Zamawiający będzie przyznawał punkty na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w
formularzu ofertowym, w następujący sposób: Wydawanie towaru na podstawie dokumentów
wewnętrznych tzw. WZ Wartość w punktach
Realizacja dostaw w soboty 10 pkt Brak realizacji dostaw w soboty 0 pkt
Łączna ocena oferty obliczona zostanie w oparciu o wzór: OF = A + B +C
8. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę
punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydawanie towaru na podstawie dokumentów wewnetrznych tzw. WZ
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa mięsa , produktów mięsnych i wędlin do stołówki.
Szczegółowy zakres, ilość, opis i wyszczególnienie przedmiotu zamówienia został określony w formularzu cenowym, który
stanowi załącznik nr 1a zadanie 3 do niniejszej specyfikacji
4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15112000-6 - Drób
15131500-0 - Produkty drobiowe
15131130-5 - Wędliny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostaną odrzucone.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:Kryterium wyboru/Waga A-Cena
-60 %
B-Termin płatności -30 %
C-Realizacja dostaw w soboty -10 %
3. Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która przy uwzględnieniu powyższych kryteriów i
ich wag otrzyma najwyższą punktację. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty
najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert otrzyma taką samą punktację,
Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną
4. Ocena w zakresie kryterium „Cena” (A) będzie dokonywana na podstawie ilości punktów
otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru:
A = oferta z najniższą ceną ( spośród ofert nie odrzuconych)/cena oferty ocenianej x 60 A = liczba
otrzymanych punktów
5. Obliczenia ceny dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
6. W zakresie kryterium „Termin płatności” (B) Zamawiający będzie przyznawał punkty w Następujący
sposób:
Termin płatności wyrażony w dniach liczony od dnia wystawienia faktury Wartość w punktach
Termin płatności: 7 dni 0 pkt
Termin płatności: 14 dni 10 pkt
Termin płatności: 21 dni 20 pkt
Termin płatności: 30 dni 30 pkt
[Uwaga!] Minimalny termin płatności wynosi 7 dni od dnia wystawienia faktury.
7. W zakresie kryterium „Wydawanie towaru na podstawie dokumentów wewnętrznych tzw. WZ”
Zamawiający będzie przyznawał punkty na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w
formularzu ofertowym, w następujący sposób: Wydawanie towaru na podstawie dokumentów
wewnętrznych tzw. WZ Wartość w punktach
Realizacja dostaw w soboty 10 pkt Brak realizacji dostaw w soboty 0 pkt
Łączna ocena oferty obliczona zostanie w oparciu o wzór: OF = A + B +C
8. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę
punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydawanie towaru na podstawie dokumentów wewnetrznych tzw. WZ
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa mleka i przetworów mlecznych
4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15540000-5 - Produkty serowarskie
15551320-4 - Jogurt z dodatkiem substancji smakowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostaną odrzucone.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:Kryterium wyboru/Waga A-Cena
-60 %
B-Termin płatności -30 %
C-Realizacja dostaw w soboty -10 %
3. Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która przy uwzględnieniu powyższych kryteriów i
ich wag otrzyma najwyższą punktację. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty
najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert otrzyma taką samą punktację,
Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną
4. Ocena w zakresie kryterium „Cena” (A) będzie dokonywana na podstawie ilości punktów
otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru:
A = oferta z najniższą ceną ( spośród ofert nie odrzuconych)/cena oferty ocenianej x 60 A = liczba
otrzymanych punktów
5. Obliczenia ceny dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
6. W zakresie kryterium „Termin płatności” (B) Zamawiający będzie przyznawał punkty w Następujący
sposób:
Termin płatności wyrażony w dniach liczony od dnia wystawienia faktury Wartość w punktach
Termin płatności: 7 dni 0 pkt
Termin płatności: 14 dni 10 pkt
Termin płatności: 21 dni 20 pkt
Termin płatności: 30 dni 30 pkt
[Uwaga!] Minimalny termin płatności wynosi 7 dni od dnia wystawienia faktury.
7. W zakresie kryterium „Wydawanie towaru na podstawie dokumentów wewnętrznych tzw. WZ”
Zamawiający będzie przyznawał punkty na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w
formularzu ofertowym, w następujący sposób: Wydawanie towaru na podstawie dokumentów
wewnętrznych tzw. WZ Wartość w punktach
Realizacja dostaw w soboty 10 pkt Brak realizacji dostaw w soboty 0 pkt
Łączna ocena oferty obliczona zostanie w oparciu o wzór: OF = A + B +C
8. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę
punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydawanie towaru na podstawie dokumentów wewnetrznych tzw. WZ
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich