BZP: Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego Politechniki Krakowskiej- kontrola wjazdów przy użyciu systemu LPR na kampus przy ul. Warszawskiej 24, Al. Jana Pawła Ii 37, Podchorążych 1 W Krakowie
18.08.2025
2025/BZP 00379444/01
Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego Politechniki Krakowskiej- kontrola wjazdów przy użyciu systemu LPR na kampus przy ul. Warszawskiej 24, Al. Jana Pawła Ii 37, Podchorążych 1 W Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001560
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 24
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-155
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@pk.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego Politechniki Krakowskiej- kontrola wjazdów przy użyciu systemu LPR na kampus przy ul. Warszawskiej 24, Al. Jana Pawła Ii 37, Podchorążych 1 W Krakowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d77630b4-88f0-4a9f-9c12-1b17979a44ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00379444
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00107531/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.27 Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego Politechniki Krakowskiej- kontrola wjazdów przy użyciu systemu LPR na kampus przy ul. Warszawskiej 24, al. Jana Pawła II 37, podchorążych 1 w Krakowie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
pk.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: pk.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegóły w pkt. 14 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegóły w pkt. 30 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegóły w pkt. 30 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: KA-2/044/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie koncepcji, dostawa, wykonanie systemu sterowania istniejącymi szlabanami wjazdowymi na Kampusach Politechniki Krakowskiej.
w zakresie:
1. Wykonania infrastruktury na terenie zewnętrznym (kampus Warszawska, kampus Czyżyny, kampus Podchorążych), w tym:
1) budowa kanalizacji kablowej i studzienek TT wraz z okablowaniem,
2) przywrócenie terenu do stanu pierwotnego,
3) pomiary instalacji.
2. Dostawa i montaż przekaźników SKD w szlabanach wjazdowych na teren kampusów Politechniki Krakowskiej zgodnie z zamówieniem.
3. Wykonanie wewnętrznych tras i instalacji elektrycznych zasilania i słaboprądowych kontroli i sterowania SKD wraz z pomiarami powykonawczymi.
4. Dostawa i montaż uruchomienie urządzeń zewnętrznych systemu SKD/CCTV na istniejących i nowych stanowiskach słupowych.
5. Dostawa. montaż, uruchomienie urządzeń wewnętrznych systemu SKD/CCTV.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34970000-7 - Urządzenia monitorowania ruchu
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
51900000-1 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
32234000-2 - Kamery telewizyjne o obwodzie zamkniętym
45314310-7 - Układanie kabli
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
42961100-1 - System kontroli dostępu
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na montaż i konfigurację
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na sprzęt
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja ekonomiczna lub finansowaWykonawca winien wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200 000,00 zł.
Zdolność techniczna lub zawodowa
Zamawiający uzna wyżej wymieniony warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1) W okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie, co najmniej jedną dostawę obejmującą dostawę z uruchomieniem systemu monitoringu SKD/CCTV o wartości co najmniej 200 000 zł brutto.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagana liczba usług nie sumuje się, tzn. co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi wykonać minimum 1 usługę określone powyżej. Ta sama zasada dotyczy podmiotu udostępniającego zasoby.
2) Dysponuje lub będzie dysponował osobami do realizacji zamówienia:
a) osobą posiadającą wiedzę i niezbędne kompetencje do obsługi i konfiguracji urządzeń systemu SKD/CCTV - posiadającą certyfikat potwierdzający odbycie szkolenia w zakresie instalacji i konfiguracji oferowanego oprogramowania do zarządzania instalacją SKD/CCTV. Certyfikat powinien zostać wydany przez producenta lub dystrybutora oprogramowania. Osoba ta będzie pełniła funkcję pracownika w zakresie instalacji i konfiguracji oprogramowania.
b) osobą posiadającą uprawnienia (SEP) do eksploatacji E i dozoru D wykonania instalacji elektrycznych
c) osobą posiadającą wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego.