BZP: „TWÓRCZY ROZWÓJ GMINY NOWINKA” Nr Projektu FEPD.04.06-IZ.00-0012/24 Program Fundusze Europejskie dla Podlaskiego 2021-2027 Priorytetu IV Przestrzeń społeczna wysokiej jakości
19.08.2025
2025/BZP 00380108/01
GMINA NOWINKA
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„TWÓRCZY ROZWÓJ GMINY NOWINKA” Nr Projektu FEPD.04.06-IZ.00-0012/24 Program Fundusze Europejskie dla Podlaskiego 2021-2027 Priorytetu IV Przestrzeń społeczna wysokiej jakości
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWINKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790670987
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 33
1.5.2.) Miejscowość: Nowinka
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-304
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 876419520
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminanowinka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminanowinka.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„TWÓRCZY ROZWÓJ GMINY NOWINKA” Nr Projektu FEPD.04.06-IZ.00-0012/24 Program Fundusze Europejskie dla Podlaskiego 2021-2027 Priorytetu IV Przestrzeń społeczna wysokiej jakości
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d5bdc704-2f6a-4ea4-ba75-409d0c17561d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00380108
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00074207/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 „TWÓRCZY ROZWÓJ GMINY NOWINKA” Program Fundusze Europejskie dla Podlaskiego 2021-2027 Priorytetu IV Przestrzeń społeczna wysokiej jakości Działania 04.06 Inwestycje w kulturę i turystykę
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Umowa nr FEPD.04.06-IZ.00-0012/24-00 o dofinansowanie Projektu "TWÓRCZY ROZWÓJ GMINY NOWINKA" Nr Projektu FEPD.04.06-IZ.00-0012/24 Program Fundusze Europejskie dla Podlaskiego 2021-2027
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d5bdc704-2f6a-4ea4-ba75-409d0c17561d3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
3. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Udział Wykonawcy w postępowaniu, w tym złożenie oferty, wymaga posiadania przez Wykonawcę: 1) kwalifikowanego podpisu elektronicznego, wystawionego przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, o którym mowa w ustawie 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz. U. z 2024 r. poz. 1725) lub; 2) podpisu (profilu) zaufanego, o którym mowa w ustawie z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 1557 z późn. zm.) lub; 3) podpisu osobistego (e-dowodu), o którym mowa w ustawie z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (Dz. U. z 2022 r. poz. 671 z późn. zm.).
2. Osobami uprawnionymi do komunikowania się z Wykonawcami są:
a) W sprawach proceduralnych: Adrian Mackiewicz, tel, 87643 80 41 e-mail: a.mackiewicz@gminanowinka.pl
b) W sprawach merytorycznych: Iwona Topolska, tel. 87643 80 35 e-mail: iwona.topolska@gminanowinka.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Nowinka, Nowinka 33, 16-304 Nowinka;
2. administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: ido@gminanowinka.pl
3. dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Twórczy Rozwój Gminy Nowinka” Nr Projektu FEPD.04.06-IZ.00-0012/24 Program Fundusze Europejskie dla Podlaskiego 2021-2027 Priorytetu IV Przestrzeń społeczna wysokiej jakości Działania 04.06 Inwestycje w kulturę i turystykę prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp;
5. dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Wykonawca posiada:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
9. Wykonawcy nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GPiOŚ.271.9.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia: platforma schodowa dla niepełnosprawnych na torze krzywoliniowym, system kurtyn zdalnych + kurtyny tylne
i boczne, ekran projekcyjny elektryczny na pilota, projektor sufitowy z uchwytem, antyramy
z aluminiową ramą (20sztuk), system ścianki wystawienniczej tekstylnej (8 sztuk), klimatory
(9 sztuk), wózek do przewozu krzeseł (9 sztuk), wózek do transportu stołów (2 sztuki), stoliki
(20 sztuk), system wystawienniczy przyścienny, strefa wypoczynku, audiprzewodnik dla osób niepełnosprawnych (system Audioguide), system nagłośnienia, system oświetlenia, udogodnienia dla osób niepełnosprawnych (plany tyflograficzne, pętle indukcyjne, symbole graficzne
i piktogramy, system audiodeskrypcji), doposażenie sanitariatów (5 kompletów). Zabudowa szaf oraz zagospodarowanie zieleni wewnątrz budynku zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34514700-0 - Platformy ruchome
45421143-8 - Instalowanie zasłon
38653400-1 - Ekrany projekcyjne
38652100-1 - Projektory
44619100-3 - Pudełka
39141300-5 - Szafy
39298200-9 - Ramki do obrazków
39133000-3 - Zestawy wystawowe
39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
34912100-4 - Wózki popychane
39143310-2 - Stoliki
39113100-8 - Fotele
39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części
39516100-3 - Meble tapicerowane
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
33185000-0 - Aparaty słuchowe
30195000-2 - Tablice
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
32342420-2 - Studyjne konsole mikserskie
32342000-2 - Urządzenia głośnikowe
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
31527260-6 - Systemy oświetleniowe
31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-14
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości i rękojmia za wady
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczy.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarcze lub zawodowej, i ile wynika z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Wykonawca winien się znajdować w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
4) Zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.