BZP: Dostawa sprzętów do badań i pomiarów w sytuacji wystąpienia zdarzeń kryzysowych.
19.08.2025
2025/BZP 00381216/01
Wojewódzka Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna w Bydgoszczy
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętów do badań i pomiarów w sytuacji wystąpienia zdarzeń kryzysowych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzka Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna w Bydgoszczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000293841
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kujawska 4
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-031
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.wsse.bydgoszcz@sanepid.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/web/wsse-bydgoszcz
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętów do badań i pomiarów w sytuacji wystąpienia zdarzeń kryzysowych.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-afeb6cac-286e-4454-938f-6670dbeeae2f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00381216
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00126249/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Dostawa sprzętów do badań i pomiarów w sytuacji wystąpienia zdarzeń kryzysowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/pwisbydgoszcz3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert,
wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się w j. polskim
przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/pwisbydgoszcz. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu
składania i otwarcia ofert, informacje o złożonych ofertach, Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w zakładce “Wiadomości
– komunikaty publiczne”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca,
będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy za
pośrednictwem zakładki „Wiadomości – wiadomości prywatne”. Za datę przekazania składanych dokumentów, oświadczeń,
wniosków, zawiadomień, zapytań uznaje się kliknięcie przycisku "Wyślij wiadomość"
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający określa niezbędne
wymagania techniczne i organizacyjne umożliwiające pracę na platfomazakupowa.pl, tj.: stały dostęp do sieci Internet o
gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, komputer klasy PC lub MAC, dowolny system operacyjny wersji
umożliwiającej zainstalowanie dowolnej przeglądarki internetowej z włączoną obsługą języka JavaScript, akceptującej pliki typu
„cookies”, wyświetlacz ekranowy umożliwiający pracę w rozdzielczości nie niższej niż 1024x768 pikseli, zainstalowane
oprogramowanie do odczytu plików w formacie .pdf, szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS1.3.
Zaleca się, aby przed rozpoczęciem korzystania z elektronicznej platformy zakupowej pn. platformazakupowa.pl Wykonawca
zapoznał się z Regulaminem platformazakupowa.pl, Instrukcją dla wykonawców (https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje)
oraz zalogował się do systemu, a jeżeli nie posiada konta, założył je bezpłatnie. Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów oraz informacji musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady
Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452 ze zm.). Zamawiający w zakresie
pytań technicznych związanych z działaniem systemu prosi o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl pod numer
+48 (22) 101 02 02, cwk@platformazakupowa.pl. Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty
lub wniosku do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielkości 150 MB. W przypadku większych plików
zalecamy skorzystać z instrukcji pakowania plików dzieląc je na mniejsze paczki po np. 150 Mb każda
(https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje). Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza składania oferty
dostępnego na platformazakupowa.pl w konkretnym postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. Składając ofertę
zaleca się zaplanowanie złożenia jej z odpowiednim wyprzedzeniem. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania
w systemie poprzez kliknięcie przycisku „złóż ofertę” i wyświetleniu komunikatu, że oferta została złożona. Oznaczenie czasu odbioru
danych przez platformę zakupową stanowi data oraz dokładny czas generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z
zegarem Głównego Urzędu Miar. Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania
Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego. W procesie składania oferty na
platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny Wykonawca może złożyć bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do
systemu (opcja rekomendowana przez stronę platformazakupowa.pl) oraz dodatkowo dla całego pakietu dokumentów.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w WSSE w
Bydgoszczy jest Państwowy Wojewódzki Inspektor Sanitarny w Bydgoszczy - Dyrektor WSSE, mający siedzibę przy ul. Kujawskiej 4,
(85 -031) Bydgoszcz. Można się z nami kontaktować listownie: ul.Kujawska 4, 85-031 Bydgoszcz, przez adres skrzynki do edoręczeń AE:PL-67719-88282-SBJJG-23, lub e-mail: wsse.bydgoszcz@pis.gov.pl 2. Inspektor Ochrony Danych adres e-mail: iod@pwisbydgoszcz.pl adres: WSSE w Bydgoszczy, ul. Kujawska 4, 85-031 Bydgoszcz. 3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy. 4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Pzp. 5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od
dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. W przypadku projektów dofinansowanych z budżetu Unii Europejskiej – okres przetwarzania wynikał będzie z zasad określonych w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków. 6. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp. 7. Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie będą podlegały Profilowaniu, stosowanie do art. 22 RODO. 8. Do Państwa danych osobowych mogą mieć dostęp, wyłącznie na podstawie zawartych umów powierzenia
przetwarzania, podmioty zewnętrzne realizujące usługi na rzecz WSSE Bydgoszczy, w szczególności firmy informatyczne świadczące usługi utrzymania i rozwoju systemów informatycznych oraz Open Nexus Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Bolesława Krzywoustego 3. 9. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych jesteście Państwo uprawnieni do: 1) dostępu do swoich danych osobowych – na podstawie art. 15 RODO, 2) sprostowania lub uzupełnienia swoich danych osobowych – na podstawie art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie
może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników, 3) żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, 4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO. 10. Nie przysługuje Państwu: 1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d
lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; 2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.
11. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Państwu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art.14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: EZP.272.28.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przenośny spektrometr gamma do identyfikacji izotopów promieniotwórczych w terenie – 1 sztuka
4.2.6.) Główny kod CPV: 38945000-7 - Liczniki promieniowania gamma
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zostanie wybrana oferta, która przedstawia najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny tj. uzyska najwyższą łączną liczbę punktów, w oparciu o następujący algorytm:
O = C+G+TD
gdzie:
O – łączna punktacja oferty
C – liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium cena oferty brutto (zł)
G – liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium okres gwarancji podstawowej (w miesiącach)
TD - liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium termin dostawy (w tygodniach).
3. Ocena ofert będzie dokonywana na podstawie danych ze złożonych przez Wykonawców formularzy ofert, według następujących zasad:
1) w kryterium „cena oferty brutto (zł)” punkty zostaną obliczone wg poniższego wzoru:
cena brutto oferty (zł) z najniższą ceną
C = --------------------------------------------------------------- x 100 x 70%
cena brutto (zł) oferty badanej
Przyznane punkty będą zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
2) w kryterium „okres gwarancji podstawowej” Zamawiający przyzna odpowiednio punkty:
Część 1:
• 12 miesięcy – 0 pkt.
• 13-23 miesięcy – 5 pkt.
• 24 miesiące i więcej – 10 pkt.
Minimalny okres zaoferowanej gwarancji wynosi 12 miesięcy.
Przyznane punkty będą zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
3) w kryterium „termin dostawy” liczony od dnia podpisania umowy, Zamawiający przyzna odpowiednio punkty:
Część 1
• 15 tygodni – 0 pkt.
• 14 tygodni – 10 pkt
• 13 tygodni i mniej – 20 pkt.
Maksymalny termin dostawy wynosi 15 tygodni od dnia podpisania umowy.
Przyznane punkty będą zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mierniki wielogazowe pozwalające na pomiar następujących czynników: siarkowodór, cyjanowodór, propan, tlenek węgla, chlor, amoniak, butan, tlenek azotu, ditlenek azotu, ditlenek siarki, ditlenek węgla, chlorowodór – 4 zestawy
4.2.6.) Główny kod CPV: 38431100-6 - Aparatura do wykrywania gazów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 63 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zostanie wybrana oferta, która przedstawia najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny tj. uzyska najwyższą łączną liczbę punktów, w oparciu o następujący algorytm:
O = C+G+TD
gdzie:
O – łączna punktacja oferty
C – liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium cena oferty brutto (zł)
G – liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium okres gwarancji podstawowej
(w miesiącach)
TD - liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium termin dostawy (w tygodniach).
3. Ocena ofert będzie dokonywana na podstawie danych ze złożonych przez Wykonawców formularzy ofert, według następujących zasad:
1) w kryterium „cena oferty brutto (zł)” punkty zostaną obliczone wg poniższego wzoru:
cena brutto oferty (zł) z najniższą ceną
C = --------------------------------------------------------------- x 100 x 70%
cena brutto (zł) oferty badanej
Przyznane punkty będą zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
2) w kryterium „okres gwarancji podstawowej” Zamawiający przyzna odpowiednio punkty:
Część 2:
Mierniki
• 24 miesiące – 0 pkt.
• powyżej 24 miesięcy – 5 pkt.
Czujniki
• 12 miesięcy – 0 pkt.
• powyżej 12 miesięcy – 5 pkt.
Minimalny okres zaoferowanej gwarancji dla czujników wynosi 12 miesięcy, natomiast dla mierników jest to 24 miesiące.
Przyznane punkty będą zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
3) w kryterium „termin dostawy” liczony od dnia podpisania umowy, Zamawiający przyzna odpowiednio punkty:
Część 2:
• 9 i więcej tygodni – 0 pkt.
• od 6 do 8 tygodni – 10 pkt.
• 5 tygodni i mniej – 20 pkt.
Maksymalny termin dostawy od dnia podpisania umowy wynosi dla części 2 - 9 tygodni.
Przyznane punkty będą zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mierniki promieniowania wraz z sondami do pomiarów skażeń powierzchni - 2 zestawy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 38942000-7 - Liczniki promieniowania alfa i beta
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
38945000-7 - Liczniki promieniowania gamma
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zostanie wybrana oferta, która przedstawia najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny tj. uzyska najwyższą łączną liczbę punktów, w oparciu o następujący
algorytm:
O = C+G+TD
gdzie:
O – łączna punktacja oferty
C – liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium cena oferty brutto (zł)
G – liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium okres gwarancji podstawowej (w miesiącach)
TD - liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium termin dostawy (w tygodniach).
3. Ocena ofert będzie dokonywana na podstawie danych ze złożonych przez Wykonawców formularzy ofert, według następujących zasad:
1) w kryterium „cena oferty brutto (zł)” punkty zostaną obliczone wg poniższego wzoru:
cena brutto oferty (zł) z najniższą ceną
C = --------------------------------------------------------------- x 100 x 70%
cena brutto (zł) oferty badanej
Przyznane punkty będą zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
2) w kryterium „okres gwarancji podstawowej” Zamawiający przyzna odpowiednio punkty:
Część 3:
• 12 miesięcy – 0 pkt.
• 13-23 miesiące – 5 pkt.
• 24 miesiące i więcej – 10 pkt.
Minimalny okres zaoferowanej gwarancji wynosi 12 miesięcy.
Przyznane punkty będą zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
3) w kryterium „termin dostawy” liczony od dnia podpisania umowy, Zamawiający przyzna odpowiednio punkty:
Część 3
• 15 tygodni – 0 pkt.
• 14 tygodni – 10 pkt
• 13 tygodni i mniej – 20 pkt.
Maksymalny termin dostawy wynosi 15 tygodni od dnia podpisania umowy.
Przyznane punkty będą zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mierniki promieniowania do wykrywania skażeń i pomiaru mocy dawki z wysięgnikiem teleskopowym - 2 zestawy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 38942000-7 - Liczniki promieniowania alfa i beta
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zostanie wybrana oferta, która przedstawia najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny tj. uzyska najwyższą łączną liczbę punktów, w oparciu o następujący algorytm:
O = C+G+TD
gdzie:
O – łączna punktacja oferty
C – liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium cena oferty brutto (zł)
G – liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium okres gwarancji podstawowej (w miesiącach)
TD - liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium termin dostawy (w tygodniach).
3. Ocena ofert będzie dokonywana na podstawie danych ze złożonych przez Wykonawców formularzy ofert, według następujących zasad:
1) w kryterium „cena oferty brutto (zł)” punkty zostaną obliczone wg poniższego wzoru:
cena brutto oferty (zł) z najniższą ceną
C = --------------------------------------------------------------- x 100 x 70%
cena brutto (zł) oferty badanej
Przyznane punkty będą zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
2) w kryterium „okres gwarancji podstawowej” Zamawiający przyzna odpowiednio punkty:
Część 4:
• 12 miesięcy – 0 pkt.
• 13-23 miesiące – 5 pkt.
• 24 miesiące i więcej – 10 pkt.
Minimalny okres zaoferowanej gwarancji wynosi 12 miesięcy.
Przyznane punkty będą zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
3) w kryterium „termin dostawy” liczony od dnia podpisania umowy, Zamawiający przyzna odpowiednio punkty:
Część 4
• 15 tygodni – 0 pkt.
• 14 tygodni – 10 pkt
• 13 tygodni i mniej – 20 pkt.
Maksymalny termin dostawy wynosi 15 tygodni od dnia podpisania umowy.
Przyznane punkty będą zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Opis oferowanego przedmiotu zamówienia w postaci kart katalogowych lub innych dokumentów, zawierających nazwę i producenta oferowanego przedmiotu zamówienia oraz jego wyposażenia, szczegóły techniczne oraz charakterystykę techniczną pozwalającą zweryfikować czy oferowany przedmiot spełnia wymagania Zamawiającego i jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się udostępnienie przez Wykonawcę strony internetowej z możliwością samodzielnego pobrania informacji z wyżej wymienionych dokumentów, wówczas Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokument tekstowy zawierający odnośniki/linki do stron internetowych. Przedmiotowe środki dowodowe, sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.Jako przedmiotowy środek dowodowy nie może zostać złożony opis przedmiotu zamówienia pochodzący od Zamawiającego, a skopiowany i podpisany przez Wykonawcę.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Zamawiający przewiduje uzupełnienie oferty w zakresie kart katalogowych/wyciągów z katalogu producenta lub innych dokumentów, potwierdzających zgodność zaoferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców.W przypadku ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje następujące zmiany postanowień umowy:1) w zakresie wysokości wynagrodzenia – jeśli nastąpiła zmiana przepisów prawa powszechnie obowiązującego, która ma wpływ na wysokość wynagrodzenia należnego za realizację przedmiotu umowy (m.in. zmiana wysokości stawki VAT);
2) w zakresie wyeliminowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych;
3) w zakresie pozostałych zapisów umowy – gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiała jednoznaczną interpretację jej zapisów przez strony.
2. Strona, wnioskując o zmianę umowy zwróci się do drugiej strony z pisemnym wnioskiem, zawierającym zakres wnioskowanej zmiany, uzasadnienie zmiany oraz dowody na zaistnienie okoliczności będących podstawą do zmiany.
3. Katalog zmian umowy, o których mowa w ust.1 nie powoduje powstania jakiegokolwiek roszczenia Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego i nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia zgody na te zmiany.
4. Nie stanowią zmiany umowy:
1) zmiany danych teleadresowych,
2) zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami.
5. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy nie mogą modyfikować jej ogólnego charakteru i wymagają formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie Strony pod rygorem nieważności.