BZP: Dostawa fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Kryspinowie
19.08.2025
2025/BZP 00381241/01
OCHOTNICZA STRAŻ POŻARNA W KRYSPINOWIE
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Kryspinowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: OCHOTNICZA STRAŻ POŻARNA W KRYSPINOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 356274569
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 3
1.5.2.) Miejscowość: Kryspinów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-060
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ospkryspinow@onet.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ugliszki,m,403547,2022.html
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
nna, niż jednostki sektora finansów publicznych, osoba prawna, utworzona w szczególnym celu zaspokajania potrzeb o charakterze powszechnym
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Inna działalność użyteczności publicznej – bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Kryspinowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-933cf3bd-8573-41ed-9d79-bde6b7f86440
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00381241
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00351699/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczo–gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Kryspinowie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-933cf3bd-8573-41ed-9d79-bde6b7f864403.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która
jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl .
2) Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3) Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: ospkryspinow@onet.eu (nie
dotyczy składania ofert) Przesyłane dokumenty muszą być opatrzone przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania
Wykonawcy kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informujemy, że administratorem danych osobowych jest Ochotnicza Straż Pożarna w Kryspinowie, ul. Św. Floriana 18, Kryspinów, 32-060 Liszki. Dane przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego”, prowadzonym w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 ustawy Prawo zamówień publicznych (PZP). Odbiorcami danych będą podmioty uprawnione na podstawie art. 18 i art. 74 PZP. Dane przechowywane będą zgodnie z art. 78 PZP przez 4 lata od zakończenia postępowania, a w przypadku umów dłuższych – przez czas ich trwania. Podanie danych jest obowiązkiem ustawowym wynikającym z PZP, a ich niepodanie skutkuje wykluczeniem z postępowania. Dane nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji ani profilowaniu (art. 22 RODO).
Osobom, których dane dotyczą, przysługuje prawo: dostępu do danych (art. 15 RODO), sprostowania danych (art. 16 RODO), ograniczenia przetwarzania (art. 18 RODO) oraz wniesienia skargi do Prezesa UODO, jeśli uznają, że dane są przetwarzane niezgodnie z prawem. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania ani postanowień umowy sprzecznych z ustawą PZP. Wystąpienie z żądaniem ograniczenia przetwarzania nie wpływa na obowiązek przechowywania danych do zakończenia postępowania.
Nie przysługuje prawo: usunięcia danych (art. 17 ust. 3 lit. b, d, e RODO), przenoszenia danych (art. 20 RODO) ani sprzeciwu wobec przetwarzania (art. 21 RODO), gdyż podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Zamawiający przypomina o obowiązku wykonawcy wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane zostaną przekazane Zamawiającemu, chyba że ma zastosowanie jedno z wyłączeń z art. 14 ust. 5 RODO. W przypadku żądania dostępu lub sprostowania danych (art. 15 i 16 RODO) dotyczących danych zamieszczonych w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa te wykonuje się przez wniosek do Zamawiającego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OSP.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczo- gaśniczego w ilości 1 szt. dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Kryspinowie., z siedzibą w Kryspinowie ul. Św. Floriana 18; 32-060 Liszki
2. Maksymalny termin na realizację: 3 miesiące od podpisania umowy.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki gwarancji i serwisu podwozia, podzespoły i zabudowę samochodu (służącego do tego celu)
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) Posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresieszczególnych wymagań.
2) Posiadania kompetencji lub uprawnień do wykonania określonej działalności zawodowej jeżeli przepisy prawa nakładają
obowiązek ich posiadania.
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań..
3) Zdolności technicznej i zawodowej. Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że: Zamawiający nie precyzuje w tym
zakresie szczególnych wymagań.
4) Sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza zmiany umowy na podstawie art. 455 ustawy PZP. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obydwie strony7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy