BZP: Sukcesywne dostawy mięsa wołowego, wieprzowego, drobiu, podrobów oraz wędlin do Zakładu Karnego w Jastrzębiu-Zdroju
20.08.2025
2025/BZP 00383869/01
ZAKŁAD KARNY W JASTRZĘBIU -ZDROJU
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostawy mięsa wołowego, wieprzowego, drobiu, podrobów oraz wędlin do Zakładu Karnego w Jastrzębiu-Zdroju
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W JASTRZĘBIU -ZDROJU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319807
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. C.K. Norwida 23
1.5.2.) Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-268
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp_jastrzebie_zdroj@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy mięsa wołowego, wieprzowego, drobiu, podrobów oraz wędlin do Zakładu Karnego w Jastrzębiu-Zdroju
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2fbed8d-a7e5-4c13-8f34-ac5a09686a15
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00383869
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00105002/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Sukcesywne dostawy mięsa wołowego, wieprzowego, drobiu, podrobów oraz wędlin do Zakładu Karnego w Jastrzębiu-Zdroju (część II)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11624123.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem
platformazakupowa.pl pod adresem : https://platformazakupowa.pl/transakcja/1162412
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Ofertę wraz z wymaganymi
dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl
2. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.
3.Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu
nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnym pliku
wraz z jednoczesnym jednoznacznym opisem w nazwie pliku.
4. W procesie składania oferty za pośrednictwem platformazakupowa.pl, Wykonawca powinien złożyć podpis bezpośrednio na
dokumentach przesłanych za pośrednictwem platformazakupowa.pl.
5. Za datę złożenia oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie (platformie) w drugim kroku składania oferty poprzez
kliknięcie przycisku “Złóż ofertę” i wyświetlenie się komunikatu, że oferta została zaszyfrowana i złożenia.
6. Szczegółowa instrukcja dla Wykonawców dotycząca złożenia, zmiany i wycofania oferty znajduje się na stronie internetowej pod
adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
7. Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty.
8. Składając ofertę zaleca się zaplanowanie złożenia jej z wyprzedzeniem minimum 24 godzin, aby zdążyć w terminie przewidzianym
na jej złożenie w przypadku siły wyższej, jak np. awaria platformazakupowa.pl, awaria Internetu, problemy techniczne związane z
brakiem np. aktualnej przeglądarki, itp.
9. W celu założenia Konta Użytkownika na platformazakupowa.pl, konieczne jest posiadanie przez Wykonawcę aktywnego konta
poczty elektronicznej (e-mail).
10. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie
oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanych
formularzy dostępnych na platformazakupowa.pl lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres oisw_katowice@sw.gov.pl.
Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują wnioski, zawiadomienia oraz inne informacje przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
11. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Zamawiający jest obowiązany udzielić
wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania odpowiednio ofert pod warunkiem że
wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert. W
przypadku gdy wniosek o wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynął w terminie, Zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień SWZ
oraz obowiązku przedłużenia terminu składania ofert.
12. Jeżeli Zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, o którym mowa w pkt 11, przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny
do zapoznania się wszystkich zainteresowanych wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia
ofert. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ.
13. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający udostępnia, bez ujawniania źródła zapytania, na stronie internetowej
prowadzonego postępowania.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Zakładu Karnego w Jastrzębiu-Zdroju, ul. C. K. Norwida 23, 44-268 Jastrzębie-Zdrój;
u zamawiającego powołany został Inspektor Ochrony Danych (IOD), z którym można się kontaktować drogą elektroniczną, pisząc na adres mailowy: iod_zk_jastrzebie_zdroj@sw.gov.pl lub pocztą tradycyjną na adres siedziby zamawiającego.
dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Sukcesywne dostawy mięsa wołowego, wieprzowego, drobiu, podrobów oraz wędlin do Zakładu Karnego
w Jastrzebiu-Zdroju” DKW.2232.10.2025.M
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1204), dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DKw.2232.10.2025.M
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 466975,00 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 236300,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I (mięso wieprzowe i wołowe) CPV 15111000-9, 15131400-9
Lp. Nazwa Ilość j.m.
1 Mięso mielone wieprzowe - uzyskane z mięsa świeżego chudego, bez dodatku innych mięs. Nie dopuszczalna zawartość wody obcej, zawartość tłuszczu do 20%. Pakowane hermetycznie, schłodzone, niemrożone. Minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 4 dni 2000 kg
2 Mięso mielone wołowe – mięso uzyskane z mięsa świeżego chudego, bez dodatku innych mięs. Nie dopuszczalna zawartość wody obcej, zawartość tłuszczu do 20%. Pakowane hermetycznie, schłodzone, niemrożone. Minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 4 dni 850 kg
3 Wątroba wieprzowa – Powierzchnia gładka, lekko błyszcząca i wilgotna; dopuszcza się zmatowienie powierzchni wątroby spowodowane częściowym obeschnięciem. Struktura nieznacznie ziarnista. Wątroba czysta, bez śladów jakichkolwiek zanieczyszczeń; dokładnie oczyszczona ze skrzepów krwi, barwa brązowowiśniowa. Konsystencja jędrna, zapach swoisty, charakterystyczny dla wątroby, bez oznak zaparzenia i rozpoczynającego się psucia; niedopuszczalny zapach obcy. Minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 3 dni 1000 kg
4.2.5.) Wartość części: 38050,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15111000-9 - Mięso wołowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-10-01 do 2026-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze ofert, zamawiający będzie się kierował następującymi kryterium:
a) cena – waga kryterium – 60 punktów.
Ilość przyznanych punktów wyliczona zostanie stosownie do wzoru:
(najniższa cena brutto spośród oferowanych) / (cena brutto oferty badanej) x 60
b) maksymalny termin płatności – 20 punktów
ilość przyznanych punktów wyliczona zostanie stosownie do poniższego zestawienia:
Termin płatności równy 14 dni 0 punktów
Termin płatności od 15 do 20 dni -10 punktów
Termin płatności od 21 do 25 dni -15 punktów
Termin płatności od 26 do 30 dni -20 punktów
przy czym przyjmuje się minimalny termin płatności nie krótszy niż 14 dni. Termin płatności liczony od dnia wpływu prawidłowo
wystawionej faktury bądź rachunku do siedziby Zamawiającego.
Wybrany termin płatności należy wpisać do formularza cenowego. W przypadku nie wpisania w formularzu cenowym
proponowanego terminu płatności Zamawiający przyjmuje automatycznie termin płatności równy 14 dni i przyznaje 0 punktów w tym
kryterium. W przypadku wpisania w formularzu cenowym terminu dłuższego niż 30 dni Zamawiający przyzna maksymalną liczbę
punktów – 20 punktów.
c) termin realizacji reklamacji – 20 punktów
ilość przyznanych punktów wyliczona zostanie stosownie do poniższego zestawienia:
Reklamacja od 48 godzin do 72 godzin -0 punktów
Reklamacja od 24 godzin do 48 godzin -10 punktów
Reklamacja do 24 godzin -20 punktów
przy czym przyjmuje się najdłuższy termin realizacji reklamacji nie dłuższy niż 72 godziny. Termin realizacji reklamacji liczony od
daty i godziny zgłoszenia reklamacji na piśmie przy pomocy faksu lub poczty e-mail.
Wybrany termin realizacji reklamacji należy wpisać do formularza cenowego.
W przypadku nie wpisania w formularzu cenowym proponowanego terminu Zamawiający przyjmuje automatycznie termin realizacji
reklamacji równy 72 godziny i przyznaje 0 punktów w tym kryterium.
2. Wartość punktowa całej oferty jest sumą wartości punktowej ocenianej oferty za cenę, wartości punktowej ocenianej oferty za
proponowany termin płatności oraz termin realizacji reklamacji.
3. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta nie będzie podlegała odrzuceniu
i będzie najkorzystniejsza w oparciu o w/w kryterium. O wyborze oferty zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawców, którzy
ubiegali się o udzielenie zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Maksymalny termin płatności
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji reklamacji
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II (mięso drobiowe) CPV 15112000-6
Lp. Nazwa Ilość j.m.
1 Porcje rosołowe (korpusy drobiowe) - element pozyskany z tuszki kurczaka. Szkielet kurczaka pozbawiony mięsa, bez skóry, otrzymany poprzez odcięcie od tuszki części zasadniczych i mięsa znajdującego się wokół szkieletu kurczaka. Powierzchnia czysta, gładka, nie zakrwawiona, nie postrzępiona, bez opiłków kości, przekrwień, głębszych pozacinań. zapach naturalny dla mięsa drobiowego świeżego, niemrożonego. Minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 4 dni 100 kg
2 Mięso gulaszowe z kurczaka świeże – klasa I. Produkt świeży, niemrożony, uzyskany z tuszek kurcząt, zawierające mięśnie piersiowe bez skóry, kości klatki piersiowej, grzbietu i ścięgien, filety powinny być właściwie umięśnione, zapach naturalny dla mięsa drobiowego świeżego, powierzchnia czysta, gładka, niezakrwawiona, niepostrzępiona, bez opiłków kości, głębszych ponacinań. Minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 4 dni 2000 kg
3 Wątroba z kurczaka (świeża) – Wygląd: podwójne lub pojedyncze płaty bez zanieczyszczeń i skrzepów krwi, dopuszcza się pojedyncze części płatów o wielkości nie mniejszej niż połowa płata; usunięty całkowicie woreczek żółciowy wraz ze skrawkiem zazieleniałej wątroby; na powierzchni niedopuszczalna oślizgłość lub nalot pleśni; powierzchnia mokra z naturalnym połyskiem; dopuszcza się obeschniętą powierzchnię oraz niewielki wyciek w opakowaniu. Barwa beżowa do brunatnowiśniowej, charakterystyczna dla wątroby świeżej. Zapach naturalny, charakterystyczny dla świeżej wątroby drobiowej, niedopuszczalny zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy.
Minimalny termin przydatności do spożycia od dnia dostawy: 2 dni 1800 kg
4.2.5.) Wartość części: 35500,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15112000-6 - Drób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-10-01 do 2026-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze ofert, zamawiający będzie się kierował następującymi kryterium:
a) cena – waga kryterium – 60 punktów.
Ilość przyznanych punktów wyliczona zostanie stosownie do wzoru:
(najniższa cena brutto spośród oferowanych) / (cena brutto oferty badanej) x 60
b) maksymalny termin płatności – 20 punktów
ilość przyznanych punktów wyliczona zostanie stosownie do poniższego zestawienia:
Termin płatności równy 14 dni 0 punktów
Termin płatności od 15 do 20 dni -10 punktów
Termin płatności od 21 do 25 dni -15 punktów
Termin płatności od 26 do 30 dni -20 punktów
przy czym przyjmuje się minimalny termin płatności nie krótszy niż 14 dni. Termin płatności liczony od dnia wpływu prawidłowo
wystawionej faktury bądź rachunku do siedziby Zamawiającego.
Wybrany termin płatności należy wpisać do formularza cenowego. W przypadku nie wpisania w formularzu cenowym
proponowanego terminu płatności Zamawiający przyjmuje automatycznie termin płatności równy 14 dni i przyznaje 0 punktów w tym
kryterium. W przypadku wpisania w formularzu cenowym terminu dłuższego niż 30 dni Zamawiający przyzna maksymalną liczbę
punktów – 20 punktów.
c) termin realizacji reklamacji – 20 punktów
ilość przyznanych punktów wyliczona zostanie stosownie do poniższego zestawienia:
Reklamacja od 48 godzin do 72 godzin -0 punktów
Reklamacja od 24 godzin do 48 godzin -10 punktów
Reklamacja do 24 godzin -20 punktów
przy czym przyjmuje się najdłuższy termin realizacji reklamacji nie dłuższy niż 72 godziny. Termin realizacji reklamacji liczony od
daty i godziny zgłoszenia reklamacji na piśmie przy pomocy faksu lub poczty e-mail.
Wybrany termin realizacji reklamacji należy wpisać do formularza cenowego.
W przypadku nie wpisania w formularzu cenowym proponowanego terminu Zamawiający przyjmuje automatycznie termin realizacji
reklamacji równy 72 godziny i przyznaje 0 punktów w tym kryterium.
2. Wartość punktowa całej oferty jest sumą wartości punktowej ocenianej oferty za cenę, wartości punktowej ocenianej oferty za
proponowany termin płatności oraz termin realizacji reklamacji.
3. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta nie będzie podlegała odrzuceniu
i będzie najkorzystniejsza w oparciu o w/w kryterium. O wyborze oferty zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawców, którzy
ubiegali się o udzielenie zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Maksymalny termin płatności
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji reklamacji
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III (wędliny) CPV 15131130-5
1. Baleron drobiowy – Wyrób w osłonce barierowej, parzony. Pakowany w atmosferze ochronnej VAC.- 200 kg
2. Boczek wędzony parzony – Wędzonka w kształcie zbliżonym do prostokąta, w naturalnym układzie tkanek
charakterystycznych dla tego asortymentu; zewnętrzna powierzchnia boczku może być częściowo lub całkowicie pokryta
skórą, albo bez skóry; niedopuszczalne resztki szczeciny. Konsystencja dość miękka, soczysta, krucha; struktura plastra o
grubości 3 mm dość ścisła, dopuszcza się nieznaczne rozdzielenie plastra w miejscach łączenia mięśni; niedopuszczalny
jest znaczny wyciek soku na przekroju. Smak i zapach charakterystyczny dla wędzonki z mięsa peklowanego, wędzonego i
parzonego niedopuszczalny smak i zapach świadczący o nieświeżości lub inny obcy. - 100 kg
3.Kabanos drobiowy – Powierzchnia batonów barwy brązowej , równomiernie pomarszczona; osłonka ściśle przylegająca
do farszu; batony o łącznej długości od 40cm do 60cm-250kg
4. Kaszanka - Wędlina podrobowa wieprzowa, parzona, składająca się z kasz jaglanej, krwi wieprzowej, pachwiny i płuc
wieprzowych z dodatkiem soli, pieprzu i cebuli. Wyrób w osłonkach sztucznych, przeźroczystych Ø 100 bez nadruku, -
2800kg
5. Kiełbasa biała parzona - Kiełbasa średnio rozdrobniona, peklowana, parzona, składająca się z mięsa wieprzowego, wody,
z dodatkiem substancji uzupełniających i substancji dodatkowych oraz kompozycji przypraw. -750kg
6. Kiełbasa dębicka - (kształt: baton lub gruby kształt walcowaty o dużej średnicy) – produkt gruborozdrobniony z mięsa
wieprzowego klasy I i II z przyprawami. - 1100kg
7. Kiełbasa drobiowa – Kiełbasa drobiowa, rozdrobniona, peklowana, parzona, składająca się z mięsa drobiowego z
kurczaka, mięsa drobiowego oddzielonego mechanicznie, wody z dodatkiem skrobi ziemniaczanej, soli, białka sojowego,
substancji dodatkowych i aromatów naturalnych -2000 kg
8. Kiełbasa mortadela z papryką - Kiełbasa homogenizowana, parzona, składająca się z mięsa drobiowego oddzielonego
mechanicznie, tłuszczu wieprzowego, tkanki łącznej, wody, substancji dodatkowych i uzupełniających oraz kompozycji
przypraw - 5000kg
9. Kiełbasa parówkowa - Kiełbasa homogenizowana, wędzona, parzona, składająca się z mięsa drobiowego oddzielonego
mechanicznie, mięsa wołowego, tłuszczu wieprzowego, skórek wieprzowych, wody, substancji dodatkowych i
uzupełniających.- 1000kg
10. Kiełbasa szynkowa wołowa – Wędzonka wołowa peklowana, parzona składająca się z mięsa wołowego, soli, białka
sojowego, substancji dodatkowych i kompozycji przypraw.-200kg
11. Kiełbasa toruńska – Kiełbasa wieprzowa z dodanym surowcem drobiowym, średnio rozdrobniona, peklowana, wędzona,
parzona, składająca się z: mięsa wieprzowego, mięsa drobiowego oddzielonego mechanicznie, wody, substancji uzupełniających i dodatkowych oraz kompozycji przypraw-100kg
12. Kiełbasa wiejska - Kiełbasa wieprzowa, średnio rozdrobniona, wędzona, pieczona, składająca się z mięsa wieprzowego i
kompozycji przypraw-2200kg
13. Kiełbasa zwyczajna – produkt z mięsa wieprzowo – wołowego, średnio rozdrobniony, wędzony, parzony z dodatkiem
przypraw.-800kg
14. Klops drobiowy – waga jednej sztuki do 100g. Gotowy produkt do bezpośredniej obróbki termicznej, świeży o składzie
min. 60% mięsa drobiowego, z dodatkiem substancji stabilizujących-400kg
15. Kotlet drobiowy mielony – waga jednej sztuki do 100g. Gotowy produkt do bezpośredniej obróbki termicznej, świeży o
składzie min. 60% mięsa drobiowego, porcjowany w formie walca o średnicy do 12 cm - pakowany hermetycznie do 2 kg.-
150kg
16. Mielonka drobiowa (baton drobiowy) – produkt z mięsa drobiowego bez ścięgien wraz z przyprawami, grubo
rozdrobniona, dopuszczalna otoczka galaretki żelatynowej lub osłonka barierowa, na przekroju widoczna mozaika
utworzona przez duże kawałki mięsa z fileta i uda drobiowego- 1800kg
17. Mielonka wieprzowa – baton wieprzowy- produkt średnio rozdrobniony z mięsa wieprzowego i wołowego w osłonkach o
dużej średnicy, parzona, w osłonkach sztucznych: o długości od 35cm do 40cm i średnicy od 90mm do 100mm-900 kg
18. Parówki cienkie drobiowe - Kiełbasa drobno rozdrobniona, w osłonkach barierowych o Ø 23, batony odkręcone na
automacie o długości ok. 12 cm. Poddawane procesowi parzenia-1300kg
19. Parówki wieprzowe - Kiełbasa homogenizowana, parzona, składająca się z mięsa drobiowego oddzielonego
mechanicznie, skórek wieprzowych, tłuszczu wieprzowego, wody, substancji dodatkowych i uzupełniających, kompozycji
przypraw.-900kg
20. Pasztet wieprzowy zapiekany w foremkach - Produkt blokowy, podrobowy, pieczony, składający się z tłuszczu
wieprzowego, mięsa wieprzowego, wątroby wieprzowej, wody, z udziałem substancji dodatkowych i uzupełniających-900kg
21. Pasztetowa - Wyrób w osłonce naturalnej lub sztucznej; powierzchnia czysta, lekko wilgotna; niedopuszczalne
zabrudzenia, oślizłość i naloty pleśni. Smarowna, jędrna, jednolita, dopuszcza się pod osłonką niewielkie ilości wytopionego
tłuszczu.-2000kg
22. Pieczeń rzymska drobiowa – Wyrób uformowany za pomocą foremek prostokątnych o wadze ok. 1 kg. Poddawany
procesowi parzenia i zapiekania. Górna powierzchnia pieczeni udekorowana ozdobną posypką Pakowane VAC. Blok
prostokątny o wadze ok. 1 kg -1400kg
23. Podgardle wędzone - wędzonka wieprzowa z podgardla ze skórą, parzona. Barwa wiśniowa do ciemnowiśniowa.
Pakowana próżniowo. -1400 kg
24. Polędwica drobiowa - Wyrób w osłonce barierowej o Ø 75, batony o długości ok. 25 cm zamykane klipsem. Poddawane
procesowi parzenia. Pakowane VAC-500kg
25. Pulpet mięsno – warzywny - produkt gotowy do bezpośredniej obróbki termicznej, uzyskany z mięsa drobiowego w
dodatkiem warzyw (marchew, pietruszka, seler) i przypraw; pakowany hermetycznie w opakowania do 5 kg- 100kg
26. Salceson biały (włoski) - produkt z podrobów i surowców mięsnych wieprzowych i wołowych. Wygląd ogólny i
powierzchnia – salceson w osłonce poliamidowej bezbarwnej w kształcie batonu o długości ok. 20cm, średnicy osłonki
powyżej 75mm: -800kg
27. Salceson czarny - produkt z podrobów i surowców mięsnych wieprzowych gotowanych w osłonkach o średnicy ok. 80
mm i długości ok. 30 cm, parzony. Wygląd ogólny i powierzchnia – salceson w osłonce poliamidowej bezbarwnej w kształcie
batonu o długości ok. 20cm, średnicy osłonki powyżej 75mm: -900kg
28. Słonina - bez skóry (podskórna tkanka tłuszczowa z wieprzowiny - zdjęta z grzbietu, tylnej części tułowia boków lub
łopatki), świeża, niemrożona, surowa - w formie płatów. Płat nie mniejszy niż 0,5 [kg]-500kg
29. Smalec topiony ze skwarkami i cebulą - Smalec uzyskany po obróbce termicznej sadła i tłuszczu drobnego wieprzowego
z dodatkiem skwarek pozostałych z wytopu tłuszczu, cebuli smażonej, czosnku, soli i pieprzu.
-2200 kg
30. Szynka drobiowa prasowana - produkt z mięsa drobiowego, uzyskanego z tuszek kurczaków, tłuszczów, surowców
uzupełniających. Zawartość tłuszczu – nie więcej niż 10%. Wygląd - grube batony w osłonkach sztucznych ok. 35 cm i
średnicy ok. 100 mm-400 kg
31. Szynka z indyka prasowana - produkt z mięsa drobiowego, składająca się z wielu kawałków odpowiednio mięśni nóg lub
fileta indyków, rozdrobnionych w wilku z siatką szarpak oraz maksymalnie 10% mięsa rozdrobnionego w wilku z siatką o
średnicy otworów 3-5mm ,z dodatkami funkcjonalnymi i substancjami uzupełniającymi. Zawartość tłuszczu – nie więcej
niż10%.- 100 kg
4.2.5.) Wartość części: 236300,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15131130-5 - Wędliny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-10-01 do 2026-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze ofert, zamawiający będzie się kierował następującymi kryterium:
a) cena – waga kryterium – 60 punktów.
Ilość przyznanych punktów wyliczona zostanie stosownie do wzoru:
(najniższa cena brutto spośród oferowanych) / (cena brutto oferty badanej) x 60
b) maksymalny termin płatności – 20 punktów
ilość przyznanych punktów wyliczona zostanie stosownie do poniższego zestawienia:
Termin płatności równy 14 dni 0 punktów
Termin płatności od 15 do 20 dni -10 punktów
Termin płatności od 21 do 25 dni -15 punktów
Termin płatności od 26 do 30 dni -20 punktów
przy czym przyjmuje się minimalny termin płatności nie krótszy niż 14 dni. Termin płatności liczony od dnia wpływu prawidłowo
wystawionej faktury bądź rachunku do siedziby Zamawiającego.
Wybrany termin płatności należy wpisać do formularza cenowego. W przypadku nie wpisania w formularzu cenowym
proponowanego terminu płatności Zamawiający przyjmuje automatycznie termin płatności równy 14 dni i przyznaje 0 punktów w tym
kryterium. W przypadku wpisania w formularzu cenowym terminu dłuższego niż 30 dni Zamawiający przyzna maksymalną liczbę
punktów – 20 punktów.
c) termin realizacji reklamacji – 20 punktów
ilość przyznanych punktów wyliczona zostanie stosownie do poniższego zestawienia:
Reklamacja od 48 godzin do 72 godzin -0 punktów
Reklamacja od 24 godzin do 48 godzin -10 punktów
Reklamacja do 24 godzin -20 punktów
przy czym przyjmuje się najdłuższy termin realizacji reklamacji nie dłuższy niż 72 godziny. Termin realizacji reklamacji liczony od
daty i godziny zgłoszenia reklamacji na piśmie przy pomocy faksu lub poczty e-mail.
Wybrany termin realizacji reklamacji należy wpisać do formularza cenowego.
W przypadku nie wpisania w formularzu cenowym proponowanego terminu Zamawiający przyjmuje automatycznie termin realizacji
reklamacji równy 72 godziny i przyznaje 0 punktów w tym kryterium.
2. Wartość punktowa całej oferty jest sumą wartości punktowej ocenianej oferty za cenę, wartości punktowej ocenianej oferty za
proponowany termin płatności oraz termin realizacji reklamacji.
3. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta nie będzie podlegała odrzuceniu
i będzie najkorzystniejsza w oparciu o w/w kryterium. O wyborze oferty zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawców, którzy
ubiegali się o udzielenie zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Maksymalny termin płatności
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji reklamacji
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1) Nie podlegają wykluczeniu;
2) Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
b) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów – zamawiający nie określa warunki w tym zakresie
c) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej – zamawiający nie określa warunki w tym zakresie
d) Zdolności technicznej lub zawodowej – Wykonawca spełni warunek w przypadku gdy w ciągu ostatnich 3 lat wykonał lub wykonuje należycie co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem oraz o łącznej wartości odpowiadającej co najmniej kwotom:
Dla części I (mięso wieprzowe i wołowe) - 35 000,00 złotych
Dla części II (mięso drobiowe) - 35 000,00 złotych
Dla części III (wędliny) - 240 000,00 złotych
Ocena spełniania przez Wykonawców ww. warunków będzie dokonana na podstawie treści wymaganych oświadczeń zgodnie z kryterium: spełnia/ nie spełnia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie,o którym mowa w ust. 1, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
a) obniżenie wartości netto lub brutto wynagrodzenia Wykonawcy, bez równoczesnej zmiany zakresu przedmiotu umowy wwypadku zmian w obowiązujących przepisach prawa, mających wpływ na wartość asortymentu
b) zmianę cen jednostkowych poszczególnego asortymentu w przypadku promocji lub obniżki cen, obniżenie cen
jednostkowych może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga aneksu do umowy
c) dostosowania postanowień umowy do zmiany przepisów prawa w przypadku wystąpienia zmian powszechnie
obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na wykonywanie umowy
d) zmianę asortymentu, z chwilą zaprzestania lub wstrzymania produkcji poszczególnych asortymentów, o czym
Wykonawca nie mógł wiedzieć w chwili zawarcia umowy, na tzw. „zamiennik” pod warunkiem, że spełni on wszystkie
wymogi Zamawiającego, w szczególności określone w umowie i będzie to produkt o parametrach nie gorszych od
asortymentu i cenie nie wyższej niż dany asortyment
e) cena jednostkowa danego asortymentu może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i
usług VAT , przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena jednostkowa brutto, ceny jednostkowe netto pozostaną bez zmian
f) ceny jednostkowe mogą podlegać waloryzacji, jednak nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy obowiązywania umowy, w
oparciu o wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych publikowany przez GUS (tzw. klauzula waloryzacyjna), na
wniosek Dostawcy. Wniosek powinien zawierać uzasadnienie proponowanego wskaźnika. Zamawiający dopuszcza
możliwość jednorazowej waloryzacji cen.
2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić, w przypadku wystąpienia okoliczności przewidzianych
w art. 455 ust. 1 pkt 2b) i pkt 4, art. 455 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.