BZP: 65/PA/2025 Dostawa i montaż urządzeń pomiarowych – wodomierzy oraz ciepłomierzy w lokalach mieszkalnych i użytkowych zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich „ADM” Sp. z o.o.
21.08.2025
2025/BZP 00384413/01
ADMINISTRACJA DOMÓW MIEJSKICH "ADM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
65/PA/2025 Dostawa i montaż urządzeń pomiarowych – wodomierzy oraz ciepłomierzy w lokalach mieszkalnych i użytkowych zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich „ADM” Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ADMINISTRACJA DOMÓW MIEJSKICH "ADM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090458507
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana i Jędrzeja Śniadeckich 1
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-011
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@adm.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.adm.com.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządznie i administrowanie nieruchomosciami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
65/PA/2025 Dostawa i montaż urządzeń pomiarowych – wodomierzy oraz ciepłomierzy w lokalach mieszkalnych i użytkowych zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich „ADM” Sp. z o.o.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0556a74e-b29e-405a-ae80-fad130ef2103
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00384413
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11625833.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1162583
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, a w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień, środków dowodowych oraz przekazywanie informacji (innych niż oferta Wykonawcy) odbywa się w języku polskim, przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, o których mowa w ustawie z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą
elektroniczną, za pośrednictwem strony internetowej prowadzonego postępowania (Rozdział II SWZ) i formularza „Wyślij wiadomość
do Zamawiającego”.
2. Komunikacja poprzez formularz „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” umożliwia dodanie do treści wysyłanej wiadomości plików
lub spakowanego katalogu (załączników).
3. Za datę przekazania zawiadomień, dokumentów lub oświadczeń elektronicznych, podmiotowych środków dowodowych oraz
innych informacji przyjmuje się datę kliknięcia przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”, po których pojawi się komunikat, że
wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
4. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi data oraz dokładny czas generowany wg czasu lokalnego
serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
5. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku przerwy w funkcjonowaniu lub awarii lub niedziałania platformy zakupowej,
Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej poprzez adres e-mail:
zamowieniapubliczne@adm.com.pl
- z tym zastrzeżeniem, że Ofertę z załącznikami Wykonawca może złożyć wyłącznie za pośrednictwem strony internetowej
prowadzonego postępowania wskazanej w Rozdziale II SWZ, na zasadach określonych w SWZ.
6. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje dotyczące postępowania, w tym również wezwania do złożenia
wyjaśnień, podmiotowych środków dowodowych, uzupełnienia dokumentów itp. w formie elektronicznej za pośrednictwem strony
internetowej prowadzonego postępowania.
7. Dalsze informacje dotyczące obowiązku informatycznego zamieszczone są w rozdziale XIV i XV SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych znajduje się w Rozdziale XXVII SWZ – OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych znajduje się w Rozdziale XXVII SWZ – OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 65/PA/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 1 – dotyczy Rejonu Obsługi Mieszkańców Nr 2 (zwany dalej ROM-2) i obejmuje :
a) wymianę (demontaż starych oraz dostawę i montaż nowych) ciepłomierzy z modułem radiowym w łącznej liczbie 14 sztuk
b) wymianę (demontaż starych oraz dostawa i montaż nowych) wodomierzy zimnej wody ZWYKŁE tj. bez modułu radiowego, w łącznej liczbie 55 sztuk
c) wymianę (demontaż starych oraz dostawa i montaż nowych) wodomierzy zimnej i ciepłej wody z modułem RADIOWYM w łącznej liczbie 31 sztuk, w tym
▪ 19 wodomierzy zimnej wody
▪ 12 wodomierzy ciepłej wody
4.2.6.) Główny kod CPV: 38421000-2 - Urządzenia do pomiaru przepływu
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
38421100-3 - Wodomierze
38551000-2 - Liczniki energii
51210000-7 - Usługi instalowania urządzeń pomiarowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 2 – dotyczy Rejonu Obsługi Mieszkańców Nr 3 (zwany dalej ROM-3) i obejmuje :
a) wymianę (demontaż starych oraz dostawę i montaż nowych) ciepłomierzy z modułem radiowym w łącznej liczbie 28 sztuk (w tym 2 szt. w lokalach użytkowych)
b) wymianę (demontaż starych oraz dostawa i montaż nowych) wodomierzy zimnej i ciepłej wody ZWYKŁE tj. bez modułu radiowego, w łącznej liczbie 47 sztuk , w tym
▪ 38 wodomierzy zimnnej wody (w tym 10 szt. w lokalach użytkowych)
▪ 9 wodomierzy ciepłej wody (w tym 2 szt. w lokalach użytkowych)
c) wymianę (demontaż starych oraz dostawa i montaż nowych) wodomierzy zimnej i ciepłej wody z modułem RADIOWYM w łącznej liczbie 71 sztuk, w tym
▪ 43 wodomierze zimnej wody (w tym 2 szt. w lokalach użytkowych)
▪ 28 wodomierzy ciepłej wody (w tym 2 szt. w lokalach użytkowych)
4.2.6.) Główny kod CPV: 38421000-2 - Urządzenia do pomiaru przepływu
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
38421100-3 - Wodomierze
38551000-2 - Liczniki energii
51210000-7 - Usługi instalowania urządzeń pomiarowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 3 – dotyczy Rejonu Obsługi Mieszkańców Nr 4 (zwany dalej ROM-4) i obejmuje :
a) wymianę (demontaż starych oraz dostawa i montaż nowych) wodomierzy zimnej ZWYKŁE tj. bez modułu radiowego, w łącznej liczbie 27 sztuk (w tym 3 szt. w lokalach użytkowych)
b) wymianę (demontaż starych oraz dostawa i montaż nowych) wodomierzy zimnej i ciepłej wody z modułem RADIOWYM w łącznej liczbie 224 sztuk, w tym
▪ 112 wodomierzy zimnnej wody
▪ 112 wodomierzy ciepłej wody
4.2.6.) Główny kod CPV: 38421000-2 - Urządzenia do pomiaru przepływu
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
38421100-3 - Wodomierze
38551000-2 - Liczniki energii
51210000-7 - Usługi instalowania urządzeń pomiarowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W celu potwierdzenia zgodności oferowanych przez wykonawcę dostaw (urządzeń pomiarowych) z wymaganiami, cechami, właściwościami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawców złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowym środków dowodowych (wymóg ten dotyczy wszystkich zadań) :1) opis techniczny oferowanego urządzenia pomiarowego (odpowiednio wodomierza lub ciepłomierza) np. karta katalogowa, dokumentacja techniczna producenta, potwierdzające, że oferowane urządzenia pomiarowe posiadają cechy, właściwości i parametry metrologiczne nie gorsze niż wskazane przez Zamawiającego w niniejszej SWZ i załącznikach do SWZ. Na kartach katalogowych należy jednoznacznie wyróżnić oferowane urządzenia, zaznaczyć ich cechy, właściwości i parametry metrologiczne.
• wymagana forma dokumentu: przedmiotowe środki dowodowe) powinny być złożone przez wykonawcę wraz z ofertą, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
• w przypadku, gdy dokumenty te zostały sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, dokonuje odpowiednio wykonawca lub wykonawca wspólnie ubiegający się o zamówienie lub notariusz.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
opis techniczny oferowanego urządzenia pomiarowego (odpowiednio wodomierza lub ciepłomierza) np. karta katalogowa, dokumentacja techniczna producenta, potwierdzające, że oferowane urządzenia pomiarowe posiadają cechy, właściwości i parametry metrologiczne nie gorsze niż wskazane przez Zamawiającego w niniejszej SWZ i załącznikach do SWZ. Na kartach katalogowych należy jednoznacznie wyróżnić oferowane urządzenia, zaznaczyć ich cechy, właściwości i parametry metrologiczne.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie wstępne, o którym mowa w art.125 ust.1 uPzp - składa wraz z ofertą każdy z Wykonawców (wzór załącznik nr 2 do SWZ).
3. Oświadczenia i dokumenty, inne niż oświadczenie wstępne, o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy Pzp, potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania (jeżeli zamawiający przewiduje podmiotowe środki dowodowe), składa na wezwanie Zamawiającego każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie wypełniając formularz oferty, jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę”, w miejscu „nazwa i adres Wykonawcy” wpisują dane dotyczące wszystkich podmiotów (wykonawców), które ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego.
5. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6. Wspólne ubieganie się wykonawców o udzielenie zamówienia zostało uregulowane w art.58-60 ustawy PZP.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego zostały zawarte w załączniku nr 3 do SWZ (wzór umowy). Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez wykonawcę projektowanych postanowień umowy.2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w granicach wyznaczonych przepisami uPZP, w tym art.455 uPZP oraz w sposób, w zakresie i na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, o których mowa w art.58 ust.1 Pzp, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-08-29 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1162583
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-08-29 09:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-09-27
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Oferta oraz pozostałe dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie załączników, winny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami, co do treści oraz formy, w tym opisu kolumn i wierszy. Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym Zamawiającego (wzór - załącznik nr 1 do SWZ). Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć :
1) oświadczenie dotyczące braku przesłanek wykluczenia z postępowaniu (załącznik nr 2 do SWZ)
2) przedmiotowe środki dowodowe ;
3) odpowiednie pełnomocnictwa (*jeżeli dotyczy)
4) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, chyba że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych a Wykonawca w Formularzu Oferty wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w odniesieniu do Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie, jak również w odniesieniu do podmiotów udostępniających zasoby;
2. Zamawiający informuję, że w związku z art.7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji a Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tzw. Ustawa
sankcyjna), z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się (obligatoryjne przesłanki wykluczenia) :
• wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
• wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o
przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w
wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim
beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu
na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
• wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29
września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach
określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką
dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
3. Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie ust.6, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o
udzielenie zamówienia publicznego, podlegają karze pieniężnej, którą nakłada Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, w
drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000,00 zł (słownie: dwadzieścia milionów złotych).
4. Zamawiający informuje, że adres e-mail podany przez wykonawcę na platformie zakupowej przy składaniu oferty będzie jedynym, na który zamawiający będzie prowadził wszelką komunikację z wykonawcą, we wszystkich sprawach dotyczących niniejszego postępowania, w tym przesyłania wezwań do złożenia podmiotowych i przedmiotowych środków dowodowych, wezwań do złożenia wyjaśnień, informacji o wyniku postępowania itp.
5. Termin realizacji zamówienia wynosi (dotyczy wszystkich zadań):
• 60 dni od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do dnia 20.11.2025r. tj. końcowy maksymalny termin realizacji zamówienia.