BZP: „Dostawa drzew dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Elblągu”
21.08.2025
2025/BZP 00385545/01
Zarząd Zieleni Miejskiej w Elblągu
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa drzew dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Elblągu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Zieleni Miejskiej w Elblągu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280562301
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakusa 13-16
1.5.2.) Miejscowość: Elbląg
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zzm.elblag.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.elblag.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarząd Zieleni Miejskiej w Elblągu
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa drzew dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Elblągu”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-761626b0-3a20-44d5-8434-056adbd7e106
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00385545
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00087319/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa drzew dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Elblągu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-761626b0-3a20-44d5-8434-056adbd7e1063.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu
Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa
Regulamin Platformy eZamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w
zakładce „Centrum Pomocy”.
4. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu
Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa
Regulamin Platformy eZamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w
zakładce „Centrum Pomocy”.
4. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: NK.2501.4.2025.KD
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) Dostawę 365 szt drzew: 14 szt. drzew o obwodzie pnia - 8 cm; 258 szt. drzew o obwodzie pnia 10-12 cm oraz 93 szt. drzew o obwodzie pnia 12 – 14 cm.
b) Szczegółowy zakres prac:
Wszystkie drzewa (forma naturalna, forma pienna) muszą mieć obwód pnia na wysokości 1m oraz średnice pojemnika lub bryły zgodne z wymiarami podanymi w tabeli zawartej w zał. nr 5 do SWZ.
Drzewa winny posiadać minimum 8 pędów szkieletowych przy obwodzie 10-12 cm oraz 10 pędów szkieletowych przy obwodzie 12-14 cm. Pień bez uszkodzeń mechanicznych. Korona z wyraźnym przewodnikiem. Wszystkie drzewa powinny być proste, z dużą koroną równomiernie rozgałęzioną. Drzewa winny być, co najmniej 2 krotnie szkółkowane.
c) Transport drzew :
W czasie transportu drzewa muszą być zabezpieczone przed uszkodzeniem korzeni, pnia i pędów. Do momentu dostarczenia na miejsce docelowe rośliny powinny być ocienione, osłonięte od wiatru i zabezpieczone przed wyschnięciem. Każde drzewo musi być opatrzone etykietą z określeniem gatunku drzewa i jego obwodu w przedziałach podanych przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 5 do SWZ). Do momentu odbioru wykonania dostawy - Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za dostarczone drzewa.
d) Miejsce dostawy: 82 -300 Elbląg ul. Krakusa 13-16 (od pn. - pt.) w godz. 6.00-12.00.
W przypadku późniejszego przybycia transportu tj. po godzinie 12.00 Zamawiający nie gwarantuje zakończenia rozładunku w dniu jego przybycia).
e) Termin dostawy: łącznie 365 szt. drzew o obwodzie pnia 8; 10-12; 12-14 cm od dnia 14.10.2025 r. do dnia 24.11.2025 r. partiami:
- pierwsza dostawa: od 14.10.2025r. do 21.10.2025r. – 100 szt. drzew
- druga dostawa: od 28.10.2025r. do 04.11.2025 r – 100 szt. drzew
- trzecia dostawa: od 04.11.2025r. do 12.11.2025 r.- 100 szt. drzew
- czwarta dostawa: od.13.11.2025r. do 24.11.2025r. - 65 szt. drzew
4.2.6.) Główny kod CPV: 03452000-3 - Drzewa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-10-14 do 2025-11-24
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawę 87 szt. drzew: 2 szt. drzew o obwodzie pnia - 6 cm; 34 szt. drzew o obwodzie pnia - 10-12 cm oraz 51 szt. drzew o obwodzie pnia 12 – 14 cm.
b) Szczegółowy zakres prac: Wszystkie drzewa (forma naturalna, forma pienna) muszą mieć obwód pnia na wysokości 1m oraz średnice pojemnika lub bryły zgodne z wymiarami podanymi w tabeli. Drzewa winny posiadać minimum 8 pędów szkieletowych przy obwodzie 10-12 cm oraz 10 pędów szkieletowych przy obwodzie 12-14 cm. Pień bez uszkodzeń mechanicznych. Korona z wyraźnym przewodnikiem. Wszystkie drzewa powinny być proste, z dużą koroną równomiernie rozgałęzioną. Drzewa winny być, co najmniej 2 krotnie szkółkowane.
c) Transport drzew: W czasie transportu drzewa muszą być zabezpieczone przed uszkodzeniem korzeni, pnia i pędów. Do momentu dostarczenia na miejsce docelowe rośliny powinny być ocienione, osłonięte od wiatru i zabezpieczone przed wyschnięciem. Każde drzewo musi być opatrzone etykietą z określeniem gatunku drzewa i jego obwodu w przedziałach : 8-14 cm. Do momentu odbioru wykonania dostawy - Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za dostarczone drzewa.
d) Miejsce dostawy: : 82 -300 Elbląg ul. Krakusa 13-16 (od pn. - pt.) w godz. 6.00-12.00.
W przypadku późniejszego przybycia transportu tj. po godzinie 12.00 Zamawiający nie gwarantuje zakończenia rozładunku w dniu jego przybycia).
e) Termin dostawy: łącznie 87 szt. drzew o obwodzie pnia 6; 10-12; 12-14 cm od dnia 14.10.2025 r. do dnia 24.11.2025 r.
4.2.6.) Główny kod CPV: 03452000-3 - Drzewa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-10-14 do 2025-11-24
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami
o następujących wagach
(1) cena (brutto) - 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w formularzu OFERTY w miejscu„WYKONAWCA / WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA” należy wpisać wszystkich
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2) W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i składają wraz z
ofertą pełnomocnictwo.
3) W przypadku wyboru jako najkorzystniejszej oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
Zamawiający oświadcza, że może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy
regulującej współpracę tych Wykonawców.
4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie
umowy.