BZP: Dostawy środków do mycia i dezynfekcji dla "Poddębickiego Centrum Zdrowia" Sp. z o.o. w Poddębicach
21.08.2025
2025/BZP 00385924/01
"PODDĘBICKIE CENTRUM ZDROWIA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy środków do mycia i dezynfekcji dla "Poddębickiego Centrum Zdrowia" Sp. z o.o. w Poddębicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: "PODDĘBICKIE CENTRUM ZDROWIA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101075971
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 16
1.5.2.) Miejscowość: Poddębice
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@nzozpcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nzozpcz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy środków do mycia i dezynfekcji dla "Poddębickiego Centrum Zdrowia" Sp. z o.o. w Poddębicach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7631c33a-d809-44e4-9f4c-e97d4ae9f51e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00385924
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/pcz3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pcz
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z rozdziałem X i XIV SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119. z 4 maja 2016 r.), dalej RODO:
1. Administratorem Danych Osobowych osób reprezentujących ………………………………………. w Umowie nr …………. zawartej w dniu ………… r. oraz osób wyznaczonych do kontaktów
ze Spółką PCZ w trakcie realizacji tej Umowy jest Spółka PCZ (dalej Administrator).
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych, można kontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej: sekretariat@nzozpcz.pl.
3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6. ust. 1. lit. c) oraz f) RODO w związku z Umową, o której mowa powyżej, w celu właściwego nadzoru nad realizacją jej warunków.
4. Dane osobowe będą mogły być udostępnione wyłącznie podmiotom uprawnionym do uzyskania danych osobowych na podstawie odrębnych przepisów prawa a także podmioty, z którymi Administrator zawarł umowę powierzenia przetwarzania danych w związku z realizacją usług na rzecz Administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem, serwisantom).
5. Dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania Umowy, o której mowa powyżej w pkt 1.
6. Obowiązek podania przez osobę reprezentującą ………………………………………………..danych osobowych bezpośrednio ją dotyczących jest niezbędnym wymogiem dla zawarcia Umowy, na zasadach przepisów powszechnie obowiązujących.
7. Osobie reprezentującej Stronę Umowy przysługuje prawo żądania od Administratora: uzyskania
w jego siedzibie kopii swoich danych osobowych; dostępu do nich; ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18. ust. 2. RODO; wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania; przenoszenia danych; cofnięcia w dowolnym momencie zgody na ich przetwarzanie; wniesienia skargi do organu nadzorczego.
8. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania i nie będą przekazywane do państw trzecich.
9. Osobom, o których mowa w pkt 1. przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych jeżeli uznają, że przetwarzanie ich danych osobowych narusza przepisy RODO.
10. Dane osób wskazanych do kontaktu w trakcie realizacji Umowy zostały przekazane Spółce PCZ przez ……………………………………………………...
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PCZ/ZP/3330/7/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 9
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Preparat w postaci pianki do szybkiej dezynfekcji i mycia powierzchni wrażliwych na działanie alkoholu. Skład: 0,15% N-(3-aminopropylo)-N-dodecylopraopan-1,3-diamina, 0,14% poli(oksy-1,2-etanodilo)alfa[2-didecylmetyloamino)etylo]-omega-hydroksy-propionian (sól). Przeznaczona do dezynfekcji powierzchni sprzętu medycznego ze szkła, porcelany, metalu, gumy, tworzy sztucznych, szkła akrylowego.
Produkt zarejestrowany również jako produkt biobójczy - również do powierzchni mających kontakt z żywnością. Produkt posiada pozytywna opinię CZD. Do zastosowania na oddziale intensywnej terapii, blokach operacyjnych, do dezynfekcji aparatury medycznej, sprzętu, foteli zabiegowych, lamp, inkubatorów. Bez zawartości aldehydów i fenoli, nie odbarwia dezynfekowanych powierzchni. Produkt posiada opinię producenta sprzętu medycznego Famed lub równoważną. Spektrum działania, potwierdzone normami z obszaru medycznego: B (w tym MRSA), F (C.albicans), V (HIV, HBV, HCV, wirus grypy, Vaccinia, BVDV, HSV, Ebola) - 1 minuta. Tbc (M.terrae) - 5 minut., prątki (M. terrae, M. avium) - 15 min. Produkt posiada badania dla B, F zgodnie z EN 16615. op. 1 l ze sprysk- 600 opak. 2.Preparat chlorowy oparty o dichloroizocjanuran sodu, bez zawartości kwasu adypinowego w postaci tabletek przeznaczony do dezynfekcji powierzchni zanieczyszczonych organicznie ; spektrum działania: działający na bakterie, Tbc (M.tuberculosis), wirusy (Adeno, Polio), grzyby, i spory (Clostridium difficile ) - w czasie do 15min. przeznaczony do dezynfekcji dużych powierzchni zmywalnych, również obciążonych materiałem organicznym, czas aktywności roztworu roboczego 24 godziny potwierdzona pisemnie; ; opakowanie 300 tabl. Produkt biobójczy- 500 opak. 3. Gotowy do użycia środek na bazie alkoholu, przeznaczony do szybkiej dezynfekcji i mycia powierzchni. Skład: etanol, 2-propanol. Łączna zawartość alkoholu do 70 g w 100 g. Bez zawartości dodatkowych substancji (aminy, QAV, aldehydu, fenolu). Polecany do dezynfekcji małych powierzchni oraz innych trudnodostępnych powierzchni i miejsc wyposażenia medycznego. Zalecany do dezynfekcji powierzchni mających i niemających kontaktu z żywnością - jako produkt biobójczy. Produkt posiadający pozytywną opinię producenta sprzętu medycznego w zakresie tolerancji materiałowej na tworzywo ABS i materiały obiciowe. Posiada pozytywną opinię CZD. Spektrum bójcze potwierdzone badaniami z obszaru medycznego: B, F (C.albicans, C. auris), prątki (M.terrae, M. avium), wirusy otoczkowe (HIV, HBV, HCV, HSV, Vaccinia, wirus grypy) zgodnie z 14476 i 16777, rota, noro w czasie od 30 sekund do 1 minuty. Produkt o podwójnej rejestracji: wyrób medyczny oraz produkt biobójczy. 1l ze spryskiwaczem dodanym do każdego opakowania jednostkowego -1000 opak.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 95
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Preparat do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk zawierający w swoim skladzie etanol i alkohol mistrylowy (min. 88g); preparat bezbarwny zawierający substancje nawilżające, pielęgnujące, takie, jak witamina E, pantenol i gliceryna; higieniczna dezynfekcja rąk zgodnie z normą EN 1500 - 30 s,chirurgiczna dezynfekcja rąk zgodnie z normą EN 12791-90 s. ; spektrum działania: Bakteriobójczy, drożdzobójczy,prątkobójczy, V (wszystkie wirusy osłonione łącznie z HBV, HCV, HIV, Rota, Noro, Adeno, Polio) Opakowanie 500 ml, produkt biobójczy - 1000 opak. 2.Preparat do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk zawierający w swoim skladzie etanol i alkohol mistrylowy (min. 88g); preparat bezbarwny zawierający substancje nawilżające, pielęgnujące, takie, jak witamina E, pantenol i gliceryna; higieniczna dezynfekcja rąk zgodnie z normą EN 1500 - 30 s,chirurgiczna dezynfekcja rąk zgodnie z normą EN 12791-90 s. ; spektrum działania: Bakteriobójczy, drożdzobójczy,prątkobójczy, V (wszystkie wirusy osłonione łącznie z HBV, HCV, HIV, Rota, Noro, Adeno, Polio) Opakowanie 5 l, produkt biobójczy- 200 opak. 3. Lekko kwaśny /pH ok. 5,00-5,2/ nie wysuszający skóry preparat do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk z zawartością środków powierzchniowo-czynnych pochodzenia naturalnego, bez zawartości pochodnych fenolu np. fenoksyetanolu.
Preparat kompatybilny/tego samego producenta/ z preparatem do dezynfekcji rąk z poz. 1 i 2. o zabarwieniu niebieskim celem odróżnienia środka od produktu do dezynfekcji rąk
Opakowanie a 500 ml. Kosmetyk- 1100 opak
4. Lekko kwaśny /pH ok. 5,00-5,2/ nie wysuszający skóry preparat do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk z zawartością środków powierzchniowo-czynnych pochodzenia naturalnego, bez zawartości pochodnych fenolu np. fenoksyetanolu.
Preparat kompatybilny/tego samego producenta/ z preparatem do dezynfekcji rąk z poz. 1 i 2. o zabarwieniu niebieskim celem odróżnienia środka od produktu do dezynfekcji rąk
Opakowanie a 6l. Kosmetyk - 200 opak. 5.Antyseptyczny środek do mycia i dezynfekcji skóry rąk przed operacjami oraz mycia ciała pacjenta przygotowanego do operacji lub zabiegu chirurgicznego zawierajcy w swoim składzie alkohol etylowy , tlenek dialkiloaminowy, diglukonian chloroksydyny (4%) oraz czerwień koszenilową; produkt leczniczy - 250 opak. 6.Kompatybilna /ten sam producent preparatu z poz. 1 i 2/ emulsja natłuszczająca i regenerująca do rąk.
Emulsja wody w oleju z dodatkiem witaminy E.
Bez dodatków rumianku, ananasa, awokado, aloesu.
Opakowanie a 500 ml z pompką. Kosmetyk - 200 opak. Wykonawca przy pierwszej dostawie preparatów do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji i mycia rąk oraz pielęgnacji zobowiązany jest do bezpłatnego dostarczenia następujących produktów: 30 dozowników łokciowych kompatybilnych z butelką 500 ml z pozycji 1,3 i 6 oraz 100 koszyczków na łóżko kompatybilne z butelką 500 ml oraz 200 pompek. Ponadto Wykonawca w terminie do 30 dni od zawarcia umowy zapewni tablice higienicznego i chirurgicznego mycia i dezynfekcji rąk, 5 momentów higieny rąk zgodnie z WHO po 100 szt z każdego rodzaju. Wykonawca w trakcie trwania umowy zobowiązany jest do przeprowadzenia minimum 2 szkoleń (po jednym szkoleniu w każdym roku trwania umowy w terminie ustalonym przez Zamawiającym z 30 dniowym wyprzedzeniem) dla każdej grupy zawodowej z użyciem lampy UV z potwierdzeniem odbycia szkolenia (test sprawdzający wiedzę, szkolenie ukończone certyfikatem).
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 95
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Gotowy do użycia bezbarwny preparat do dezynfekcji skóry przed zabiegami m.in. operacjami, iniekcjami , pobieraniem krwi, punkcjami i szczepieniami.
Zawierający w składzie jako substancje czynne min. 3 alkohole + nadtlenek wodoru. Bez zawartości jodu, chlorheksydyny, fenoli i jego pochodnych.
Spektrum działania : B,Tbc,MRSA,F,V/HBV,HIV,
Rota, Herpes, Adeno/. Możliwość stosowania u noworodków urodzonych o czasie/ potwierdzone w CHPL/
Opakowanie a 350 ml ze spryskiwaczem. Produkt leczniczy - 900 opak. 2. Gotowy do użycia bezbarwny preparat do dezynfekcji skóry przed zabiegami m.in. operacjami, iniekcjami , pobieraniem krwi, punkcjami i szczepieniami.
Zawierający w składzie jako substancje czynne min. 3 alkohole + nadtlenek wodoru. Bez zawartości jodu, chlorheksydyny, fenoli i jego pochodnych.
Spektrum działania : B,Tbc,MRSA,F,V/HBV,HIV,
Rota, Herpes, Adeno/. Możliwość stosowania u noworodków urodzonych o czasie/ potwierdzone w CHPL/
Opakowanie a 1l. Produkt leczniczy - 200 opak. 3. Gotowy do użycia barwiony preparat do dezynfekcji skóry przed zabiegami m.in. operacjami, pobieraniem krwi, punkcjami. Zawierający w składzie jako substancje czynne min.3 alkohole+ nadtlenek wodoru
Bez zawartości jodu, chlorheksydyny , fenoli i jego pochodnych.
Spektrum działania : B,Tbc,MRSA,F,V/HBV,HIV,
Rota, Herpes, Adeno/. Opakowanie a 1l. Produkt leczniczy - 420 opak. 4. Gotowy do użycia roztwór przeznaczony do dekontaminacji, płukania, pędzlowania oraz codziennej higieny jamy ustnej, utrzymujący florę fizjologiczną, na bazie poliheksanidyny, bez zawartości alkoholu. Spektrum działania: B w tym MRSA, Pseudomonas aeruginosa, Klebsiella pneumoniae ESBL oraz grzyby (Candida albicans) Opakowanie 250 ml -100 opak
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 95
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Preparata bezbarwny, przeznaczony do dezynfekcji błon śluzowych i skóry, zawierający dichlorowodorek, octanidyny, spektrum działania B ( MRSA, chlamydie, mycoplasma), F, Pierwotniakobójcze, drożdżakobójcze, V ( Hermes simplex, HBV, HIV ), produkt leczniczy. Bez jodu,poliheksanidyny i chlorheksydyny. Opakowanie a 1l. Produkt leczniczy - 700 opak.
2. Preparat przeznaczony do zabiegów antyseptycznych związanych z raną, błoną śluzową i skórą. Gotowy do użycia. Zawierający dichlorowodorek octenidyny i fenoksyetanol. Bez jodu,poliheksanidyny i chlorheksydyny.
Spektrum działania : B/Chlamydium, Mycoplasma,
F/drożdżaki/, V/ HIV,HBV,HSV/ pierwotniaki
Opakowanie a 250ml z atom. Produkt leczniczy - 400 opak
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 95
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Preparat w proszku na bazie nadwęglanu sodu i TAED, z zawartością kwasu adypinowego oraz enzymów (proteaza, amylaza, lipaza, mannaza) przeznaczony do mycia i dezynfekcji narzędzi medycznych (instrumentów chirurgicznych, dentystycznych, endoskopów, urządzeń anestezjologicznych). Możliwość zastosowania do dezynfekcji powierzchni sprzętów medycznych, m.in. inkubatorów. Do dezynfekcji manualnej, w myjkach ultradźwiękowych, myjkach automatycznych, myjkach endoskopowych. Z zawartością substancji zapobiegających pyleniu.
Aktywność niezanieczyszconego roztworu roboczego - 30h.
Spektrum działania dla wysokiego obciążenia organicznego: B (w tym MRSA) (EN 14561), F (C.albicans, A.brasiliensis) EN 14562, prątki (M.terrae, M.avium) EN 14563, V (adeno, polio, noro) wg. EN 14476, oraz 17111 - pełna wirusobójczość w fazie 2.2., pełna sporobójczość potwierdzona normą 17126 (C. difficile, B. subtilis, B. cereus) - od 1% w 10 min.
Nie wymaga dodatku aktywatora. Opakowanie 5 kg - 40 opak. 2. Neutralny, enzymatyczny preparat do manualnego przygotowania i wstępnej dezynfekcji narzędzi medycznych (narzędzi chirurgicznych i medycznych, narzędzi termolabilnych oraz sprzętu endoskopowego, przed sterylizacją), również w myjkach ultradźwiękowych; zawierający: czwartorzędowy węglan amonu, niejonowe środki powierzchniowo czynne, kompleks enzymów (proteaza, amylaza i mannanaza), związki kompleksujące; pH roztworu: 7,5 - 8,5; stężenie 0,5 - 1%; spektrum działania w warunkach brudnych: B, F (C. albicans), Tbc V (wirusy osłonkowe w tym HIV, HBV, HCV) do 30 min. Z możliwością pozostawienia narzędzi przez 72h w roztworze. Wyrób medyczny kl. II, Opakowanie1L - 10 opak. 3. Neutralny, enzymatyczny preparat do manualnego przygotowania i wstępnej dezynfekcji narzędzi medycznych (narzędzi chirurgicznych i medycznych, narzędzi termolabilnych oraz sprzętu endoskopowego, przed sterylizacją), również w myjkach ultradźwiękowych; zawierający: czwartorzędowy węglan amonu, niejonowe środki powierzchniowo czynne, kompleks enzymów (proteaza, amylaza i mannanaza), związki kompleksujące; pH roztworu: 7,5 - 8,5; stężenie 0,5 - 1%; spektrum działania w warunkach brudnych: B, F (C. albicans), Tbc V (wirusy osłonkowe w tym HIV, HBV, HCV) do 30 min. Z możliwością pozostawienia narzędzi przez 72h w roztworze. Wyrób medyczny kl. II, opakowanie 5L - 60 opak. 4. Bezalkoholowe , nasączone chlorkiem didecylodimetyloamoniowym oraz niejonowymi zwioązkami powierzchniowo czynnymi.chustki gotowe do uzycia do dezynfekcji powierzchni nieinwazyjnych i nieprzeznaczonych do zanurzenia wyrobów medycznych oraz wycierania endoskopu przed zanurzeniem celem dekontaminacji.Spektrum działania: bakteriobójczy, dzrożdzakobójczy wirusobójcy. Chusteczki wykonane w 100% z wiskozy, nie zawierające substancji zapachowych oraz barwników Produkt biobójczy - 800 opak. 5. Koncentrat na bazie amin (QAV) przeznaczony do mycia i dezynfekcji sprzętu medycznego, dużych powierzchni wodoodpornych (łóżek, podłóg, blatów, ścian). Produkt o wysokiej tolerancji materiałowej, może być używany do dezynfekcji materiałów obiciowych, tworzywa ABS, szkła, porcelany, gumy, stali szlachetnej, aluminium, a także niklu oraz chromu. Polecany do wyrobów ze szkła akrylowego. Może być stosowany do powierzchni mających kontakt z żywnością. Produkt bez zawartości aldehydów i fenoli. Posiada opinię producenta wyrobów medycznych. Produkt posiada pozytywna opinię Centrum Zdrowia Dziecka. Spektrum działania: B, MRSA, F (C.albicans) – 0,25% w 15 minut, prątki (M.terrae, M.avium), V (HIV, HBV, HCV, HSV, BVDV, Vaccinia, Ebola), wirus adeno - 0,5% w 30 minut. Wirus polio, rota - 1% w 15 minut. Możliwość poszerzenia spektrum o A. brasiliensis – 1,5% w 60 minut oraz wirus Noro – 4% w 15 minut. Pełne spectrum wirusobójcze i grzybobójcze. Produkt posiada badania wg. EN 16615 dla B, C. albicans – 1% w 15 minut. Spektrum potwierdzone badaniami wg norm EN 14885.
Aktywność nieskażonego roztworu - 14 dni. Środek posiada podwójną rejestrację jako wyrób medyczny klasy IIa i produkt biobójczy. Opakowanie 1l - 120 opak. 6. Koncentrat na bazie amin (QAV) przeznaczony do mycia i dezynfekcji sprzętu medycznego, dużych powierzchni wodoodpornych (łóżek, podłóg, blatów, ścian). Produkt o wysokiej tolerancji materiałowej, może być używany do dezynfekcji materiałów obiciowych, tworzywa ABS, szkła, porcelany, gumy, stali szlachetnej, aluminium, a także niklu oraz chromu. Polecany do wyrobów ze szkła akrylowego. Może być stosowany do powierzchni mających kontakt z żywnością. Produkt bez zawartości aldehydów i fenoli. Posiada opinię producenta wyrobów medycznych. Produkt posiada pozytywna opinię Centrum Zdrowia Dziecka. Spektrum działania: B, MRSA, F (C.albicans) – 0,25% w 15 minut, prątki (M.terrae, M.avium), V (HIV, HBV, HCV, HSV, BVDV, Vaccinia, Ebola), wirus adeno - 0,5% w 30 minut. Wirus polio, rota - 1% w 15 minut. Możliwość poszerzenia spektrum o A. brasiliensis – 1,5% w 60 minut oraz wirus Noro – 4% w 15 minut. Pełne spectrum wirusobójcze i grzybobójcze. Produkt posiada badania wg. EN 16615 dla B, C. albicans – 1% w 15 minut. Spektrum potwierdzone badaniami wg norm EN 14885.
Aktywność nieskażonego roztworu - 14 dni. Środek posiada podwójną rejestrację jako wyrób medyczny klasy IIa i produkt biobójczy. Opakowanie kanister 5 l - 75 opak. 7.Preparat w postaci koncentratu do mycia i dezynfekcji systemów ssacych, wanien z hydromasażem, preparat zapobiegający powstawaniu biofilmu niepieniący bezaldehydu i fenoli spektrum działania: bakteri grzyby wirusy w czasie 15 minut w stężeniu 2%Tbc w 4% w 60min. opakowanie 1 l - 10 opak. 8. Preparat w postaci koncentratu do mycia i dezynfekcji systemów ssacych, wanien z hydromasażem, preparat zapobiegający powstawaniu biofilmu niepieniący bezaldehydu i fenoli spektrum działania: bakteri grzyby wirusy w czasie 15 minut w stężeniu 2%Tbc w 4% w 60min. opakowanie 5 l- 5 opak Wykonawca przy pierwszej dostawie preparatów do manualnego mycia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych i endoskopów zobowiązany jest do bezpłatnego dostarczenia następujących produktów: 5 wanienek dezynfekcyjnych 3 l z sitem oraz 2 wanienki 10 l z sitem.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 95
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Gotowy do użycia roztwór wodny o zawartości kwasu podchlorawego HOCl 40ppm i podchlorynu sodu NaOCl 40ppm, o działaniu przeciwdrobnoustrojowym, przeciwzapalnym i natleniającym tkanki, przeznaczony do płukania śródoperacyjnego, ran pooperacyjnych, przetok oraz przewlekłych owrzodzeń, oparzeń termicznych I-go i II-go stopnia, chemicznych i elektrycznych, odczynów popromiennych. Szeroki zakres działania bakterio-, grzybo-, prątko-, sporo- i wirusobójczego potwierdzony testami (normy: EN 13727, EN 13624, EN 14563, EN 14347, EN 14476). Wyrób medyczny kl. IIb. Stabilny przez 60 dni od otwarcia. Działanie potwierdzone badaniami klinicznymi. Płyn 990 ml x 1 szt. - 400 opak. 2.Gotowy do użycia roztwór wodny o zawartości kwasu podchlorawego HOCl 40ppm i podchlorynu sodu NaOCl 40ppm, o działaniu przeciwdrobnoustrojowym, przeciwzapalnym i natleniającym tkanki, przeznaczony do płukania śródoperacyjnego, ran pooperacyjnych, przetok oraz przewlekłych owrzodzeń, oparzeń termicznych I-go i II-go stopnia, chemicznych i elektrycznych, odczynów popromiennych. Szeroki zakres działania bakterio-, grzybo-, prątko-, sporo- i wirusobójczego potwierdzony testami (normy: EN 13727, EN 13624, EN 14563, EN 14347, EN 14476). Wyrób medyczny kl. IIb. Stabilny przez 60 dni od otwarcia. Działanie potwierdzone badaniami klinicznymi. Płyn 500 ml x 1 szt.- 40 opak. 3.Gotowy do użycia roztwór wodny o zawartości kwasu podchlorawego HOCl 40ppm i podchlorynu sodu NaOCl 40ppm, o działaniu przeciwdrobnoustrojowym, przeciwzapalnym i natleniającym tkanki, przeznaczony do płukania śródoperacyjnego, ran pooperacyjnych, przetok oraz przewlekłych owrzodzeń, oparzeń termicznych I-go i II-go stopnia, chemicznych i elektrycznych, odczynów popromiennych. Szeroki zakres działania bakterio-, grzybo-, prątko-, sporo- i wirusobójczego potwierdzony testami (normy: EN 13727, EN 13624, EN 14563, EN 14347, EN 14476). Wyrób medyczny kl. IIb. Stabilny przez 60 dni od otwarcia.Działanie potwierdzone badaniami klinicznymi. Płyn 5000 ml x 1 szt. - 5 opak. 4. Hydrożel do oczyszczania i nawilżania ran z zawartością kwasu podchlorawego HOCl 60ppm, oraz podchlorynu sodu NaOCl 60ppm, o działaniu przeciwdrobnoustrojowym, przeciwzapalnym i natleniającym tkanki. Przeznaczony do zaopatrywania ran pooperacyjnych, przewlekłych owrzodzeń, oparzeń termicznych I-go i II-go stopnia, chemicznych i elektrycznych, odczynów popromiennych. Szeroki zakres działania bakterio-, grzybo-, prątko-, sporo- i wirusobójczego (normy: EN 13727, EN 13624, EN 14563, EN 14347, EN 14476). Wyrób medyczny kl. IIb. Stabilny przez 60 dni od otwarcia. 250 g x1 szt. - 20 opak
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 95
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Chusteczki do mycia i dezynfekcji małych powierzchni i sprzętu medycznego, przeznaczone także do dezynfekcji powierzchni mających kontakt z żywnością. Skład: etanol, propan-2-ol, bez zawartości dodatkowych substancji aktywnych. Zawartość alkoholu 70g/100 g produktu. Zalecane do dezynfekcji sprzętu medycznego: łózek, foteli zabiegowych, aparatury medycznej i operacyjnej oraz wszelkich powierzchni nierważliwych na działanie alkoholu. Spektrum działania zgodnie z EN 14885: B, MRSA, F (C.albicans, C. auris), Tbc, V (HIV, HBV, HCV, HSV, rota, noro, BVDV) w czasie do 60 sekund przy wysokim obciążeniu organicznym. Badania zgodnie z EN 16615. Aktywność po otwarciu do 21 dni. Produkt o podwójnej rejestracji: wyrób medyczny oraz produkt biobójczy. Opakowanie
FLOWPACK: 50 szt., 19x15 cm, 50g/m2 - 1800 opak. 2. System suchych chusteczek przeznaczony do utrzymania higieny wszelkich powierzchni. Możliwość użycia włókniny zarówno jako suchego czyściwa (np. do mycia pacjenta), jak również jako gotowej chusteczki dezynfekcyjnej (poprzez nasączenie jej odpowiednim środkiem dezynfekcyjnym). System składający się z plastikowego pojemnika, wieczka dozującego, zwoju chusteczek perforowanych w ilości 256 szt. i wymiarze 18x39 cm, wyposażony w min. 3 etykiety bezpieczeństwa, o gramaturze włókniny: min. 50 g oraz składzie włókniny: 70% wiskoza, 30% poliester, charakteryzujący się wysoką ekonomiką systemu – optymalna ilość środka niezbędnego do nasączenia włókniny -> 1,8l płynu dezynfekcyjnego /(zwój 256 szt.)- 650 opak. 3. Chusteczki do mycia i dezynfekcji powierzchni, wyposażenia, miejsc zanieczyszczonych organicznie oraz usuwania plam krwi zawierające jako substancję aktywną związki chloru oraz detergent, o gramaturze 60 g/m3, o wymiarach 19x24 cm, wykazujące działanie bójcze wobec: B, Tbc, F, V /Polio, Adeno/ oraz dodatkowo C.difficile w czasie 15 minut, konfekcjonowane w opakowaniach - a’ 25 szt. typu flow-pack Produkt biobójczy - 250 opak
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 95
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Chusteczki do mycia i dezynfekcji małych powierzchni i sprzętu medycznego, przeznaczone także do dezynfekcji powierzchni mających kontakt z żywnością. Skład: etanol, propan-2-ol oraz QAV. Zawartość alkoholu 60g/100 g produktu. Zalecane do dezynfekcji sprzętu medycznego: łózek, foteli zabiegowych, aparatury medycznej i operacyjnej oraz wszelkich powierzchni nierważliwych na działanie alkoholu. Spektrum działania zgodnie z EN 14885: B, MRSA, F (C.albicans, C. auris), Tbc, V (HIV, HBV, HCV, HSV, BVDV) Adeno i Rota w czasie do 60 sekund. Badania zgodnie z EN 16615. Aktywność po otwarciu do 21 dni. Chusteczki o wymiarach 13x20 cm, gramatura 23g/cm2.. Produkt o podwójnej rejestracji: wyrób medyczny oraz produkt biobójczy. Opakowanie: puszka 100 szt., wkład 100 szt. - 50 opak. 2. Chusteczki do mycia i dezynfekcji małych powierzchni i sprzętu medycznego, przeznaczone także do dezynfekcji powierzchni mających kontakt z żywnością. Skład: etanol, propan-2-ol oraz QAV. Zawartość alkoholu 60g/100 g produktu. Zalecane do dezynfekcji sprzętu medycznego: łózek, foteli zabiegowych, aparatury medycznej i operacyjnej oraz wszelkich powierzchni nierważliwych na działanie alkoholu. Spektrum działania zgodnie z EN 14885: B, MRSA, F (C.albicans, C. auris), Tbc, V (HIV, HBV, HCV, HSV, BVDV) Adeno i Rota w czasie do 60 sekund. Badania zgodnie z EN 16615. Aktywność po otwarciu do 21 dni. Chusteczki o wymiarach 13x20 cm, gramatura 23g/cm2.. Produkt o podwójnej rejestracji: wyrób medyczny oraz produkt biobójczy. Opakowanie: wkład 100 szt. - 50 opak
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 95
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Wyrób medyczny dostępny w formie roztworu, przeznaczony do oczyszczania, przemywania i nawilżania ran. Stosowany w przypadku różnego rodzaju ran, oparzeń oraz ran przewlekłych i tych, w których tworzy się biofilm, a także może być stosowany na podrażnioną skórę. Zapobiega powstawaniu biofilmu.Zawiera kwas podchlorawy, który wykazuje działanie antybakteryjne, przeciwwirusowe i przeciwgrzybiczne. Opakowanie 250 ml - 20 opak.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 95
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale VI SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada ważne zezwolenie na wykonywaną działalność gospodarczą w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. – Prawo Farmaceutyczne wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego – dotyczy Pakietu nr 2, 3, 4.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. 2020 r. poz. 1076 z późn zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezleżenie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ;
2.oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
art. 108 ust. 1 pkt. 6 ustawy.
Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ;
3. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centrali Ewidencyjnej i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
I. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów o którym mowa w rozdziale VIII ust. 3 pkt 3.3 SWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione, w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada ważne zezwolenie na wykonywaną działalność gospodarczą w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. – Prawo Farmaceutyczne wydane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego – dotyczy Pakietu nr 2, 3, 4.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1.1 Informacje (np. opisy, katalogi, prospekty, ulotki informacyjne, fotografie, instrukcje użytkowania) dotyczące oferowanego produktu potwierdzające wymagane przez Zamawiającego parametry określone w Formularzu asortymentowo - cenowym – Załącznik nr 2 do SWZ – dotyczy parametrów określonych w Pakiecie nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9. Jeżeli oryginalna dokumentacja jest w innym języku niż polski, Wykonawca dostarczy wraz z oryginałem tłumaczenie na język polski. Na poszczególnych dokumentach należy wskazać, których pozycji dotyczą.Jeżeli w/w informacje nie będą potwierdzały wszystkich wymaganych parametrów, Zamawiający dopuszcza złożenie oświadczenia producenta, autoryzowanego dystrybutora producenta lub wykonawcy z którego ma jednoznacznie wynikać, które konkretne parametry oferowany produkt potwierdza.
1.2 Pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001r. Prawo farmaceutyczne - dotyczy produktów zakwalifikowanych jako produkt leczniczy;
1.3 Karta charakterystyki produktu leczniczego - dotyczy produktów zakwalifikowanych jako produkt leczniczy;
1.4 Deklaracja zgodności lub certyfikat dotyczący wyrobów medycznych – dotyczy produktów zakwalifikowanych jako wyrób medyczny;
1.5 Pozwolenie na obrót produktem biobójczym lub odpowiedni wpis do rejestru produktów biobójczych zgodnie z ustawą o produktach biobójczych – dotyczy produktów zakwalifikowanych jako produkt biobójczy;
1.6 Karta charakterystyki – dotyczy produktów zakwalifikowanych jako wyrób medyczny, produkt biobójczy. Dokumenty o których mowa w pkt. 1.6 nie mogą być wydane później niż 5 lat od dnia składania ofert.
Zgodnie z art. 107 ust. 2 jeżeli Wykonawca nie złoży w/w przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie – dotyczy przedmiotowego środka dowodowego określonego w rozdziale VII ust. 1 pkt. 1.1 -1.6 SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1.1 Informacje (np. opisy, katalogi, prospekty, ulotki informacyjne, fotografie, instrukcje użytkowania) dotyczące oferowanego produktu potwierdzające wymagane przez Zamawiającego parametry określone w Formularzu asortymentowo - cenowym – Załącznik nr 2 do SWZ – dotyczy parametrów określonych w Pakiecie nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9. Jeżeli oryginalna dokumentacja jest w innym języku niż polski, Wykonawca dostarczy wraz z oryginałem tłumaczenie na język polski. Na poszczególnych dokumentach należy wskazać, których pozycji dotyczą.Jeżeli w/w informacje nie będą potwierdzały wszystkich wymaganych parametrów, Zamawiający dopuszcza złożenie oświadczenia producenta, autoryzowanego dystrybutora producenta lub wykonawcy z którego ma jednoznacznie wynikać, które konkretne parametry oferowany produkt potwierdza.
1.2 Pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001r. Prawo farmaceutyczne - dotyczy produktów zakwalifikowanych jako produkt leczniczy;
1.3 Karta charakterystyki produktu leczniczego - dotyczy produktów zakwalifikowanych jako produkt leczniczy;
1.4 Deklaracja zgodności lub certyfikat dotyczący wyrobów medycznych – dotyczy produktów zakwalifikowanych jako wyrób medyczny;
1.5 Pozwolenie na obrót produktem biobójczym lub odpowiedni wpis do rejestru produktów biobójczych zgodnie z ustawą o produktach biobójczych – dotyczy produktów zakwalifikowanych jako produkt biobójczy;
1.6 Karta charakterystyki – dotyczy produktów zakwalifikowanych jako wyrób medyczny, produkt biobójczy. Dokumenty o których mowa w pkt. 1.6 nie mogą być wydane później niż 5 lat od dnia składania ofert.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. formularz oferty, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do SWZ;2. formularz asortymentowo - cenowy, który stanowi Załącznik nr 2 do SWZ;
3. Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu
przygotowane zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 3 do SWZ;
4. przedmiotowe środki dowodowe określone w rozdziale VII ust. 1 SWZ;
5. Oryginał zobowiązania podmiotu udostępniającego swoje zasoby na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę – jeżeli
dotyczy;
6. Oświadczenie Wykonawcy z art. 117 ust. 4, o którym mowa w rozdziale IX ust. 8 SWZ w przypadku Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – Załącznik nr 7 do SWZ;
7. pełnomocnictwo w postaci elektronicznej lub elektroniczna kopia pełnomocnictwa poświadczona notarialnie za zgodność
z oryginałem, jeżeli osobą podpisującą ofertę nie będzie osobą upoważnioną na podstawie dokumentu określającego status
prawny Wykonawcy (jeżeli jest wymagane);
8. w przypadku, kiedy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum/ spółka
cywilna), do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla osoby uprawnionej do reprezentowania ich w
postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w postaci elektronicznej.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VIII ust. 1 pkt. 1.1 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to wstępnie potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z ust. 2 rozdziału V niniejszej SWZ.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu w powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
5. Podmiotowe środki dowodowe o których mowa w rozdziale VIII ust. 3 pkt. 3.1 – 3.3 SWZ składa na wezwanie Zamawiającego każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o której mowa w art. 112 ust. 2 pkt. 2 (tj. w rozdziale V ust. 2 pkt.2 SWZ), jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
7. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane – nie dotyczy przedmiotowego postępowania.
8. W przypadku o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 ustawy Pzp oraz wskazanym we Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy (zwany również Wzorem Umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ).7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-08-29 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/pcz
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-08-29 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-09-27
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zgodnie z treścią art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się: 1. wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;2. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
cd. w rozdziale VI SWZ.