BZP: (Dostawa sprzętu IT) „Dostawa sprzętu komputerowego i wyposażenia serwerowni”
21.08.2025
2025/BZP 00386263/01
POWIATOWE CENTRUM KSZTŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
(Dostawa sprzętu IT)
„Dostawa sprzętu komputerowego i wyposażenia serwerowni”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM KSZTŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 123182595
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 105
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pckziu-wieliczka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pckziu-wieliczka.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
(Dostawa sprzętu IT)
„Dostawa sprzętu komputerowego i wyposażenia serwerowni”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43c51ecd-2638-45b0-bda0-f158fce7037f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00386263
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00080159/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa sprzętu IT
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027; Priorytetu 5, Fundusze europejskie wspierające infrastrukturę społeczną, Działanie 05.03 Infrastruktura kształcenia zawodowego, typ projektu A. ; Priorytet 6 Fundusze europejskie dla rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego, Działanie 6.11 Wsparcie kształcenia zawodowego, typ projektu A.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-43c51ecd-2638-45b0-bda0-f158fce7037f3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-43c51ecd-2638-45b0-bda0-f158fce7037f
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 9.2 Wykonawca składa ofertę wyłącznie w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy e-zamówienia, dostępnej na https://ezamowienia.gov.pl/pl/.
9.3 W postepowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności, formularzy do złożenia, zmiany, wycofania ofert odbywa się elektronicznie za pośrednictwem https://ezamowienia.gov.pl/pl/.
9.4 Zamawiający dopuszcza również komunikację za pomocą poczty elektronicznej email: zamowienia@pckziu-wieliczka.pl z wyłączeniem formularzy do złożenia, zmiany, wycofania ofert.
9.5 Wykonawca zamierzający wziąć udział w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto użytkownika na portalu dostępowym https://ezamowienia.gov.pl - w celu założenia konta należy kliknąć przycisk zarejestruj się a następnie zakładkę wykonawca - szczegółowa instrukcja dostępna na stronie https://ezamowienia.gov.pl - zakładka centrum pomocy- zakładanie konta użytkownika. Konto użytkownika zakłada się tylko raz i służy do składania ofert w postępowaniach prowadzonych na platformie e-zamówienia.
9.6 W celu zalogowania się na konto użytkownika należy wejść na stronę Portalu Dostępowego, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl , a następnie w prawym górnym rogu kliknąć przycisk “Zaloguj się”.
9.7 Dla zalogowanego Wykonawcy dostępne są poniższe funkcjonalności.
• Przeglądanie ogłoszeń i planów postępowań w Biuletynie Zamówień Publicznych.
• Obsługa filtrów wyszukiwania ogłoszeń i planów postępowań oraz subskrypcji.
• Biuletyn Zamówień Publicznych sprzed 1 stycznia 2021 roku
9.8 Ofertę może złożyć wykonawca posiadający uprawnienia do składania ofert/wniosków /prac konkursowych na platformie e-zamówienia.
9.9 Składanie ofert dostępne jest tylko w postępowaniach które jest w fazie składania ofert.
9.10 Sposób pobierania i składania ofert wniosków i prac konkursowych został opisany w instrukcji interaktywnej na stronie https://ezamowienia.gov.pl - oferty, wnioski i prace konkursowe.
9.11 Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje postanowienia regulaminów, o których mowa powyżej, a także instrukcji użytkowania systemu e- zamówienia oraz uznaje je za wiążące.
9.12 Sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r poz. 2452) oraz Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. (Dz. U. z 2020r poz. 2515)
9.13 Zgodnie z art. 284 ustawy Pzp Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres zamowienia@pckziu-wieliczka.pl lub za pomocą platformy e-zamówienia.
9.14 Zamawiający udzieli wyjaśnień treści SWZ zgodnie z art. 284- 285 Pzp.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Danych (dalej: „Administrator") jest Powiatowe Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego, z którym można kontaktować się pod adresem siedziby: ul. Piłsudskiego 105, 32-020 Wieliczka oraz pod adresem e-mail: szkola@pckziu-wieliczka.pl ,
2. W sprawach związanych z Pani/ Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, pod adresem: iod@pckziu-wieliczka.pl lub pod numerem telefonu 12 350 61 32.
3. Dane osobowe zawarte w ofertach są przetwarzane na podstawie art. 6 ust.1 lit. b i c Rozporządzenia ogólnego, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełniania obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze oraz do zawarcia i realizacji umowy. Celem przetwarzania danych osobowych jest prowadzenie postępowań o udzielnie zamówienia publicznego.
4. Odbiorcą Pani/ Pana danych będą członkowie komisji przetargowych i upoważnieni pracownicy Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wieliczce, a także podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
5. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas jej trwania. Ponadto dane osobowe wynikające z umowy i realizowanych płatności będą przechowywane dla celów podatkowych i rachunkowych, przez okres 5 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym upłynął termin płatności podatku.
6. Posiada Pani/Pan prawo do:
• Dostępu do swoich danych oraz ich sprostowania,
• Usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych – w sytuacji, gdy przetwarzanie odbywa się na podstawie udzielonej Administratorowi zgody,
• Przenoszenia danych,
• Wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
– w przypadkach i na warunkach określonych w Rozporządzeniu ogólnym.
7. Ma Pani/ pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pani/ Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/ Pana dotyczących narusza przepisy Rozporządzenia ogólnego.
8. Podanie przez Panią/ Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Jest Pani/ Pan zobowiązany do ich podania, a konsekwencja niepodania danych osobowych będzie niemożliwość oceny ofert i zawarcia umowy.
9. Dane udostępnione przez Panią/ Pana nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania.
10. Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PCKZIU.261.15.NKZ.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.2 Przedmiotem zamowienia jest: „Dostawa sprzętu komputerowego i wyposażenia serwerowni” tj.:
• Dostawa komputerów stacjonarnych – 60 sztuk – zwolniony z vat -0%
• Dostawa serwerów uczniowskich - 20 sztuk – zwolniony z vat -0 %
• Dostawa szafy serwerowej – 1 sztuka - zwolniony z vat -0 %
• Dostawa rack DELL PowerEdge – 1 sztuka - zwolniony z vat -0 %
3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SWZ, opis przedmiotu zamówienia
3.4 Wykonawca jest zobowiązany do powiadomienia Zamawiającego o przeszkodach w wykonywaniu zamówienia.
3.5 Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na wykonanie zamówienia.
3.6 Rozlicznie zamówienia nastąpi zgodnie ze wzorem umowy załącznik B
3.7 Całość dostarczonego sprzętu musi pochodzić z autoryzowanego kanału dystrybucji.
3.8 Wszystkie urządzenia, w odniesieniu, do których przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania certyfikatu zgodności CE, muszę posiadać tenże certyfikat.
3.9 Wszystkie zastosowane podzespoły zestawu muszą być ze sobą kompatybilne.
3.10 Wykonawca dostarczy fabrycznie nowy sprzęt zgodny z opisem przedmiotu zamówienia tj załacznikiem nr 1 do SWZ oraz zdodnie z opisem przedstawionym w kosztorysie ofertowym załacznik A1.
3.11 Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu umowy w fabrycznych opakowaniach wraz z dokumentacją użytkową opisującą, w języku polskim funkcje i sposób eksploatacji sprzętu, instrukcjami obsługi, konserwacji, gwarancjami itp.
3.12 Zamówienie na zkup 10 komputerów jest współfinansowane w ramach projektu "Centrum Kompetencji Zawodowych Powiatu Wielickiego III"nr FEMP.06.11-IP.01-0133/24 realizowanego przez Powiat Wielicki w ramach programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027, Priorytet 6 Fundusze europejskie dla rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego, Działanie 6.11 Wsparcie kształcenia zawodowego, typ projektu A. Podniesienie jakości kształcenia zawodowego współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
3.13 Zamówienie na zakup 50 komputerów oraz zakup serwerów i wyposarzenia pracowni sieci komputerowych jest współfinansowane w ramach projektu "Nowoczesne kształcenie zawodowe szansą na zatrudnienie" nr FEMP.05.03-IP.01-1391/24 realizowanego przez Powiat Wielicki w ramach programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027, Priorytetu 5. Fundusze europejskie wspierające infrastrukturę społeczną, Działanie 05.03 Infrastruktura kształcenia zawodowego, typ projektu A. wsparcie infrastruktury szkół ponadpodstawowych prowadzących kształcenie zawodowe.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 20.1 Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia publicznego
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: "gwarancja i rękojmia za wady”
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
17.2.4 Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 17.1 lit. d) SWZ, jeżeli wykaże, że:wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej:
dla część I – dostawę minimum 20 komputerów stacjonarnych.
Warunek musi być spełniony samodzielnie przez wykonawcę lub,
- minimum przez jeden podmiot udostępniający wykonawcy swoją wiedzę i doświadczenie i który zrealizuje dostawy
- w przepadku wykonawców wspólnych – samodzielnie przez minimum jednego z wykonawców występujących wspólnie, lub przez konsorcjum wspólnie o ile razem zdobyli doświadczenie.
Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na zasadzie: spełnia - nie spełnia, w oparciu o: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr A2 do SWZ) oraz wykazie dostaw (załącznik nr 1 do SWZ zgodnie z pkt. 18.3 lit. a SWZ, dostaw wraz z dowodami, o których mowa w paragrafie 9 ust. 1 pkt. 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy Technologii z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów i oświadczeń jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. 2020r., poz. 2415)
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 18.2 W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
b) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; załącznik A3 od SWZ
c) Oświadczenie wykonawcy że *nie zachodzą/ *zachodzą w stosunku do mnie podstawy wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Załącznik A6 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 18.3 W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 17.2.4 SWZ, zamawiający żąda od wykonawcy:
a) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; - wzór załącznik 1 do SWZ
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
18.4 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 18.2a SWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:• nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
13.26 WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA, KTÓRE NALEŻY ZŁOŻYĆ W TERMINIE SKŁADANIA OFERT W FORMIE ELEKTRONICZNEJ:
a) Wypełniony formularz oferty - załącznik A do SWZ
b) Opis oferowanego sprzętu stanowiący treść oferty, kosztorys ofertowy – załącznik A1
c) Oświadczenie zgodnie z art. 125 ust 1 - załącznik A2 do SWZ
d) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie jeżeli dotyczy (załącznik A5)
e) Pełnomocnictwo, jeżeli dotyczy
f) Zobowiązanie podmiotów trzecich, jeżeli dotyczy – załącznik nr A4
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
13.17 Do oferty wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie wskazanym przez zamawiającego zgodnie z art. 125 ust 1 Pzp. – wzór Załącznik nr A2 do SWZ13.18 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie A2, o którym mowa w pkt. 13.17 SWZ składa każdy z wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.
13.19 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, (w tym spółka cywilna) w przypadku o którym mowa w art. 117 ust 2 i 3 Pzp wykonawcy do oferty składają oświadczenie, z którego wynika, które dostawy, usługi wykonają poszczególni wykonawcy (art. 117 ust 4 Pzp)- wzór – Załącznik A5 do SWZ
13.20 Wykonawca udostępniający swoje zasoby składa wraz z ofertą (art. 118 ust 3 Pzp) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów zgodnie z art. 118 ust 4 - wzór załącznik A4 do SWZ
13.21 Wykonawca udostępniający swoje zasoby składa wraz z ofertą oświadczenie A2, o którym mowa w pkt. 13.7 SWZ – wzór Załącznik nr A2 do SWZ.
13.22 Jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, wraz z ofertą składa się pełnomocnictwo w formie elektronicznej.
18.5 Jeżeli ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania przewidziane względem wykonawcy, w tym oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne.
18.6 Jeżeli ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie dokumenty w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej składane przez konsorcjum lub spółkę cywilną zostaną ocenione pod kątem łącznego spełnienia wymagań zamawiającego przez występujących wspólnie wykonawców na podstawie złożonych dokumentów.
18.7 Jeżeli wykonawca polega na podmiocie trzecim udostępniającym swoje zasoby na wezwanie zamawiającego przedkłada w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia i dokumenty, potwierdzające, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia przewidziane względem wykonawcy, za wyjątkiem oświadczenia w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
18.8 Jeżeli wykonawca zamierza wykonywać zamówienie przy udziale podwykonawcy, Zamawiający nie bada podstaw wykluczenia wobec podwykonawcy.