BZP: Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu „Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Chojnów”
22.08.2025
2025/BZP 00387292/01
Gmina Chojnów
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu „Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Chojnów”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chojnów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647452
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Fabryczna 1
1.5.2.) Miejscowość: Chojnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-225
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.blecharz-cegla@gmina-chojnow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gmina-chojnow.bip.net.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu „Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Chojnów”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d4fd11c-062e-4661-bad3-fdf79fdbd4aa
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00387292
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00021926/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Projekt Cyberbezpieczny samorząd dofinansowany przez Unię Europejską, Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy, prowadzony przez Centrum Projektów Polska Cyfrowa
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu „Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Chojnów”
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5d4fd11c-062e-4661-bad3-fdf79fdbd4aa3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówieni, która dostępna jest pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
Korzystanie z Platformy jest bezpłatne. Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej – adres e-mail – m.blecharz-cegla@gmina-chojnow.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej: https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w
zakładce „Centrum Pomocy”
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej również „RODO”),
informujemy, że: 1. Urząd Gminy w Chojnowie informuje, że Administratorem danych, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą
wykorzystywane Państwa dane osobowe, jest Wójt Gminy mający swoją siedzibę w Chojnowie (59-225), ul. Fabrycznej 1, nr tel. 76 81 88 502. 2. W
Urzędzie Gminy w Chojnowie powołany został Inspektor Ochrony Danych. Dane kontaktowe IOD: Urząd Gminy w Chojnowie (59- 225), ul. Fabryczna 1, adres e-mail: iod@gmina- chojnow.pl 3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu związanym z postępowaniem w sprawie udzielenia zamówienia, do którego zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. 4. Postępowanie jest prowadzone w celu zapewnienia wydatkowania środków publicznych w sposób oszczędny i z zachowaniem zasad uzyskiwania najlepszych efektów z danych nakładów, co stanowi obowiązek Urzędu Gminy w Chojnowie finansowanego ze
środków publicznych w oparciu o zapisy ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych. 5. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Urzędu Gminy w Chojnowie, którzy w postępowaniu
dokonują wszystkie czynności prowadzące do wyboru najkorzystniejszej oferty, w sposób zapewniający zachowanie uczciwej
konkurencji i równe traktowanie wykonawców oraz zgodnie z zasadami proporcjonalności i przejrzystości, tym samym realizując generalne zasady udzielania zamówień publicznych. Odbiorcami danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.18 oraz art. 74 ustawy PZP, a także podmioty na podstawie
obowiązujących przepisów prawa. 6. Państwa dane osobowe będą przechowywane w Urzędzie Gminy w Chojnowie przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania oraz przez cały czas obowiązywania umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia postępowania. 7. Obowiązek podania
przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących wynika z Państwa dobrowolnego uczestnictwa w postępowaniu oraz jest warunkiem zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niemożliwość weryfikacji spełniania warunków udziału w postępowaniu i dokonania oceny ofert, a także niemożność zawarcia umowy.
8. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej. 9. Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegały profilowaniu. 10. Mają Państwo prawo do żądania od Administratora danych dostępu do Państwa danych osobowych a także ich sprostowania,
jeżeli są nieprawdziwe lub nieaktualne. 11. Mają Państwo prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych mający swoją siedzibę w Warszawie (00-193), przy ul. Stawki 2.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SO.271.11.2025.MBC
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
l.p. Nazwa
1. System klasy EDR
2. Klaster UTM
3. System do zabezpieczenia zdalnego dostępu IPsec VPN
4. System do automatyczne go backup serwerów fizycznych i wirtualnych
5. NAS klasy korporacyjnej
6. Przełącznik zarządzalny z portami 10 Gbps SFP+
7. Klaster serwerów
8. Macierz 20 TB do klastra serwerów
9. Serwer aplikacyjny z oprogramowaniem do zbierania logów
10. Odnowienie software assurance dla posiadanego SQL Server
11. System do tworzenia kopii zapasowych w chmurze
12. Rozszerzenie funkcjonalności posiadanego systemu do ewidencji sprzętu IT
13. Wdrożenie
14. Pakiet 3 szkoleń specjalistycznych dla informatyków
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z lokalizacjami w których zostanie zainstalowany sprzęt, określony został w załączniku nr 7, jednocześnie parametry minimalne sprzętu i oprogramowania oraz zakres prac do wykonania została określona w załączniku nr 8 do SWZ.
Dostarczone i zamontowane urządzenia powinny być wykonane z bezpiecznych i trwałych materiałów, powinny być fabrycznie nowe oraz objęte gwarancją producenta.
Uwaga! Wydłużenie okresu gwarancji stanowi kryterium oceny ofert.
4.2.6.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32580000-2 - Sprzęt do obsługi danych
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: a) Kryterium 1 - Cena ofertowa wykonania zamówienia - waga: 60 %
b) Kryterium 2 – długość rozszerzenia okresu gwarancji / wsparcia na wybrane produkty - waga 40 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość rozszerzenia okresu gwarancji / wsparcia na wybrane produkty
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust 2 Ustawy Pzp, a dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie prawnym – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
4) zdolności technicznej lub zawodowej - Wykonawca spełni niniejszy warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał:
a. co najmniej dwa zamówienia (każde w ramach odrębnej umowy), o wartości brutto co najmniej 200.000,00 zł każda, polegające na dostawie specjalistycznego sprzętu IT obejmujące co najmniej serwery lub ich rozbudowę, macierz SAN (FC, iSCSI lub SAS), system backupowy oraz instalacji dostarczonego sprzętu wraz z migracją istniejącego środowiska klienta do najnowszych dostarczonych wersji, w ramach tego zamówienia,
b. co najmniej jedną dostawę (w ramach jednej umowy), o wartości brutto co najmniej 40.000,00 zł, polegającą na dostawie rozwiązania klasy UTM wraz z instalacją oraz migracją istniejącego środowiska klienta.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający, w oparciu o art. 274 ust. 1 Ustawy Pzp, informuje, że wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od daty wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych - wskazanych w ppkt. 2.1 i 2.2. SWZ, tj.:
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznych lub zawodowych, Zamawiający, żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) wykazu dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; – wzór wykazu stanowi załączniku nr 5 do SWZ;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Informacja o przedmiotowych środkach dowodowych.1) Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych, na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają postawione przez zamawiającego wymagania – dot. wszystkich urządzeń, oferowanych w ramach zamówienia – tj.:
a) karta katalogowa / produktowa lub inny dokument w języku polskim,
b) deklaracja zgodności CE.;
c) inne dokumenty wynikłe z treści OPZ a których tu Zamawiający nie wymienił tj. wydruk, certyfikaty, karty, normy, oświadczenia itp.
2) Przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 1), Wykonawca składa wraz z ofertą.
3) Jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie (art. 107 ust. 2 ustawy Pzp), z zastrzeżeniem, iż Załącznik nr 1a nie podlega uzupełnieniu.