BZP: sukcesywne dostawy leków dla Centrum Reumatologii Sp. z o.o. – zamówienie nr 11.
22.08.2025
2025/BZP 00387816/01
Śląskie Centrum Reumatologii im. gen. Jerzego Ziętka w Ustroniu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
sukcesywne dostawy leków dla Centrum Reumatologii Sp. z o.o. – zamówienie nr 11.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Śląskie Centrum Reumatologii im. gen. Jerzego Ziętka w Ustroniu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243693791
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 11
1.5.2.) Miejscowość: Ustroń
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-450
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaopatrzenie@reumatologiczny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.reumatologiczny.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
sukcesywne dostawy leków dla Centrum Reumatologii Sp. z o.o. – zamówienie nr 11.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-82494125-5e88-430d-b306-6b3e6dd13bf5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00387816
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-82494125-5e88-430d-b306-6b3e6dd13bf53.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówieniu odbywa się przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej
zdefiniowane w ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
Zamawiający informuje, że głównym źródłem komunikacji elektronicznej z Wykonawcami jest platforma eZamówienia. Każda ze
stron postępowania będzie odbierała korespondencję na swoim koncie, na platformie w zakładce komunikacjahttps://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-82494125-5e88-430d-b306-6b3e6dd13bf5
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Dokumenty sporządzone w formie
elektronicznej muszą być zgodne z zapisami Rozporządzenia w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz
wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie.
Dokumenty sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach doc.
docx. rtf. xls. xlsx. odt. pdf. itp., przy czym dokumenty składane:
1) wraz z ofertą,
2) na wezwanie do uzupełnienia,
3) podmiotowe na wezwanie do złożenia,
4) oświadczenia
składa się na całym etapie postępowania, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, chyba że w treści SWZ dla danego dokumentu postanowiono inaczej.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga dołączenia katalogu elektronicznego do oferty
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zawarto w rozdziale XX SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 13/TP/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a. Część nr 1 - dostawa sprężonego tlenu medycznego z dzierżawą butli:
zamówienie obejmuje dostawy sprężonego tlenu medycznego (produkt leczniczy) oraz dzierżawę butli o pojemnościach 2, 10 i 40 litrów. Ilości zostały podane w załączniku nr 1 do SWZ o nazwie katalog asortymentowo-cenowy (dalej także jako katalog). Zasady realizacji dostaw oraz dzierżawy butli zostały zawarte w załączniku nr 2 do SWZ o nazwie wzór umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 24111500-0 - Gazy medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
b. Część nr 2 - dostawa podtlenku azotu medycznego wraz z dzierżawą butli:
zamówienie obejmuje dostawy medycznego podtlenku azotu (produkt leczniczy) oraz dzierżawę butli o pojemności 10,8 litrów (7 kg). Zasady realizacji dostaw oraz dzierżawy butli zostały zawarte w załączniku nr 2 do SWZ o nazwie wzór umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 24111500-0 - Gazy medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
c. Część nr 3 - dostawa ciekłego azotu medycznego wraz z dzierżawą zbiornika:
zamówienie obejmuje dostawy ciekłego azotu medycznego (wyrób medyczny) oraz posadowienie, instalację i dzierżawę zbiornika na ciekły azot. Zasady realizacji dostaw oraz dzierżawy zbiornika zostały zawarte w załączniku nr 2 do SWZ o nazwie wzór umowy.
W ramach dzierżawy zbiornika na azot Wykonawca:
dostarczy zbiornik o pojemności 800 – 2000 litrów,
posadowi i zamontuje zbiornik u Zamawiającego (istniejąca podstawa 140*140 cm), to jest zamontuje go w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, w Ustroniu przy ul. Szpitalnej 11,
dostarczy kompletny kompatybilny ze zbiornikiem osprzęt, niezbędny do prawidłowego działania całej instalacji,
będzie napełniał zbiornik do stanu przewidzianego w dokumentacji technicznej,
będzie dostarczał płynny azot cysterną zaopatrzoną w przepływomierz posiadający pozwolenie Głównego Prezesa Urzędu Miar w Warszawie,
będzie odpowiedzialny za stan techniczny zbiornika,
będzie sprawdzał jego stan techniczny oraz poprawność działania zaworów bezpieczeństwa z częstotliwością wynikającą z dokumentacji zbiornika, jednak nie mniej niż 1 * w roku,
będzie przygotowywał (na żądanie Inspektora UDT) oraz wykonywał pomiar izolacji próżni zbiornika,
będzie przygotowywał (na żądanie Inspektora UDT) oraz uczestniczył w czasie rewizji zewnętrznej dzierżawionego zbiornika, nie rzadziej niż 1 * w roku,
będzie utrzymywał zbiornik w stałej sprawności, usuwał awarie,
przeszkoli pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi zbiornika.
4.2.6.) Główny kod CPV: 24111500-0 - Gazy medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej to jest posiadanie przez Wykonawcę pozwolenia na wytwarzanie produktu leczniczego wydanego przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego lub pozwolenia na prowadzenie apteki albo hurtowni farmaceutycznej lub zezwolenia na prowadzenie składu konsygnacyjnego zawierające uprawnienia w zakresie obrotu produktami leczniczymi – Zamawiający uzna za równoważny inny dokument uprawniający Wykonawcę do obrotu gazami medycznymi na terenie Polski, zgodny z wymogami wskazanymi w ustawie z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 750);2) zdolności technicznej, to jest dysponowanie środkami transportu spełniającymi wymagania wskazane w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 13 marca 2015 r. w sprawie wymagań Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1287).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wg załącznika
nr 3 do SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1) Certyfikaty CE;2) Aktualne świadectwa rejestracyjne lub Decyzje Komisji Europejskiej o udzielenie pozwolenia na dopuszczenie do obrotu oferowanego produktu na terenie Unii Europejskiej;
3) Karty Charakterystyki.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
2. Zamawiający informuje, że przewiduje jednorazową możliwość uzupełnienia przedmiotowego środka dowodowego w przypadku:1) jeśli nie został on do oferty dołączony,
2) jeśli nie zawiera wszystkich wymaganych informacji.
Błędny przedmiotowy środek dowodowy nie podlega poprawieniu. Przez błędny środek należy rozumieć między innymi środek potwierdzający odmiennie niż zostało zaoferowane. Uzupełniany środek dowodowy musi potwierdzać spełnienie wymagań przedmiotowych określonych przez Zamawiającego najpóźniej z upływem terminu składania ofert.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie wykonawcy według załącznika nr 3 do SWZ składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia
oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim ten Wykonawca zamówienie będzie realizował.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za jego prawidłową realizację.
6. Składający ofertę jako spółka cywilna będzie traktowany jak Wykonawcy wspólnie składający ofertę.