BZP: Zakup policyjnego pojazdu osobowego kategorii - M1 segmentu C w wersji nieoznakowanej.
25.08.2025
2025/BZP 00390045/01
Szkoła Policji w Słupsku
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup policyjnego pojazdu osobowego kategorii - M1 segmentu C w wersji nieoznakowanej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Policji w Słupsku
1.3.) Oddział zamawiającego: 42
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770702958
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kilińskiego 42
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@spslupsk.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spslupsk.policja.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup policyjnego pojazdu osobowego kategorii - M1 segmentu C w wersji nieoznakowanej.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec6e2f63-e047-4863-9964-d8d76da603f8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00390045
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00109936/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Zakup samochodu osobowego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ec6e2f63-e047-4863-9964-d8d76da603f83.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl .
2. Zamawiający dopuszcza możliwość komunikowania się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: spslupsk@spslupsk.policja.gov.pl (nie dotyczy składania ofert).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania
z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
2. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
3. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu 22 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
4. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań, zawiadomień
i zadawanie pytań. „Formularze do komunikacji” umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
5. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. Konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
6. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
7. W zakresie nieuregulowanym ustawą Pzp lub niniejszą SWZ do oświadczeń
i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U z 2020 r. poz. 2415) oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie
(Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RZP-21/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa policyjnego pojazdu osobowego kategorii - M1 segmentu C w wersji nieoznakowanej do Szkoły Policji w Słupsku.
2. Pojazd musi być fabrycznie nowy – rok produkcji 2025.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Kryterium wyboru Znaczenie
1. Cena (C) 85 %
2. Okres gwarancji (G) 15 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 85,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 15
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą: Oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, stanowiącego potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. W celu potwierdzenia, że oferowany pojazd odpowiada określonym wymaganiom Zamawiającego, Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w postaci:1) kopii świadectwa zgodności WE pojazdu na potwierdzenie zgodności oferowanego pojazdu z wymogami określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SWZ, a także w celu potwierdzenia parametrów technicznych pojazdu.
2) folderów/oficjalnych katalogów producenta/importera pojazdu, zawierających informacje o handlowej wersji wyposażenia oferowanego pojazdu.
2. Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeżeli potwierdzają, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia określone przez Zamawiającego wymagania/cechy.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy następują w formie pisemnej pod rygorem nieważności.2. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Wykonawcę lub przez Zamawiającego.
3. Dopuszcza się zmianę treści umowy w następujących przypadkach:
1) w przypadku gdy niezbędna jest zmiana sposobu wykonywania umowy z uwagi na zmianę obowiązujących przepisów prawa, jedynie celem dostosowania postanowień umowy do obowiązującego prawa,
2) wprowadzenia ustawowo zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę,
3) w przypadku zaniechania produkcji przedmiotu umowy skutkującego tym, że dostarczenie przedmiotu umowy stało się niemożliwe. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza dostarczenie innego typu/wariantu/nazwy handlowej pojazdu z zastrzeżeniem, iż pojazd ten musi spełniać minimalne wymagania określone przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 do umowy Jednocześnie cena przedmiotu umowy nie może być wyższa,
4) powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych i technicznych, niż te istniejące w chwili zawarcia umowy i nie powodujących podwyższenia ceny,
5) nastąpiła zmiana w dokumentacji homologacyjnej oznaczenia typu /nazwy handlowej pojazdu związana z wprowadzeniem nowego rozszerzenia homologacyjnego,
6) wystąpią nadzwyczajne okoliczności niezależne od Wykonawcy i Zamawiającego, które spowodowałyby, że realizacja umowy nie jest możliwa w terminie przewidzianym w § 3 ust. 1 Umowy.
4. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 3 jest złożenie pisemnego wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego:
1) określenie rodzaju i zakresu zmiany,
2) uzasadnienie wprowadzenia zmiany.
5. W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 3 pkt 2) Wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy o zamówienie publiczne w zakresie zmiany ceny jednostkowej i wartości umownej określonej w § 6 ust. 1. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne, w szczególności Wykonawca będzie zobowiązany wykazać związek pomiędzy wnioskowaną zmianą umowy a wpływem zmiany zasad, o których mowa w ust. 3 pkt 2) na kalkulację ceny jednostkowej i wartości umownej. Zmiana dopuszczalna jest w zakresie adekwatnym do zmian w przepisach, z których wynikają.
6. Zamawiający, po zaakceptowaniu wniosku, o którym mowa w ust. 4 wyznacza datę podpisania pisemnego aneksu do umowy.
7. Zmiana umowy wskazana w ust. 3 pkt 2) skutkuje zmianą wynagrodzenia jedynie w zakresie płatności realizowanych po dacie zawarcia aneksu, o którym mowa w ust. 6.