BZP: Dostawa narzędzi chirurgicznych i ortopedycznych z przeznaczeniem na Blok Operacyjny.
26.08.2025
2025/BZP 00391665/01
Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej W Ostrowie Wielkopolskim
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa narzędzi chirurgicznych i ortopedycznych z przeznaczeniem na Blok Operacyjny.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej W Ostrowie Wielkopolskim
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zakupów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000314187
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Limanowskiego 20/22
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpital.osw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.osw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa narzędzi chirurgicznych i ortopedycznych z przeznaczeniem na Blok Operacyjny.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fae080f7-f8c5-4738-9ddd-25f24232426a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00391665
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00212634/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.24 Dostawa narzędzi chirurgicznych i ortopedycznych dla Bloku Operacyjnego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11599723.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1159972
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
4. W celu założenia Konta Użytkownika na platformazakupowa.pl, konieczne jest posiadanie przez Użytkownika aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail).
5. Użytkownik, korzystając z platformazakupowa.pl nie jest uprawniony do jakiejkolwiek ingerencji w treść, strukturę, formę, grafikę, mechanizm działania platformazakupowa.pl.
6. Zakazane jest dostarczanie przez Użytkownika treści o charakterze bezprawnym oraz wykorzystywanie przez Użytkownika platformazakupowa.pl lub usług nieodpłatnych świadczonych przez Usługodawcę, w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami, naruszający dobra osobiste osób trzecich lub uzasadnione interesy Usługodawcy (operatora platformazakupowa.pl).
7. Usługodawca oświadcza, iż publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną wiązać może się z zagrożeniem pozyskania i modyfikowania danych Użytkowników przez osoby nieuprawnione, dlatego Użytkownicy powinni stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia. W szczególności stosować programy antywirusowe i chroniące tożsamość korzystających z sieci Internet. Usługodawca nigdy nie zwraca się do Użytkownika z prośbą o udostępnienie mu w jakiejkolwiek formie Hasła.
8. Oferty, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby”, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, dokumenty, o których mowa w art. 94 ust. 2 ustawy, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695 i 1517), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.9. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w pkt. 8, przekazywane w postępowaniu, sporządza się w postaci elektronicznej lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
10. W przypadku, gdy dokumenty elektroniczne w postępowaniu, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku.
11. Podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): informacje zawarte w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): informacje zawarte w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: FDZP.226.27.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET nr 1: Narzędzia ortopedyczne
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141700-7 - Wyroby ortopedyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET nr 2: Narzędzia chirurgiczne
4.2.6.) Główny kod CPV: 33169000-2 - Przyrządy chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Oświadczenie, że przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i używania na terytorium Rzeczypospolitej polskiej oraz posiada aktualne dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu na terenie RP, jest oznakowany znakiem CE i posiada Deklarację Zgodności oraz Certyfikat Zgodności wydany przez jednostkę notyfikowaną ( jeżeli dotyczy ) zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych oraz aktami wykonawczymi do ustawy – zał. nr 42. Producent posiada własna kuźnie narzędziową , co umożliwia kontrole jakości oraz profesjonalny serwis narzędzi. W zakładzie produkcyjnym znajduje się urządzenie pasywacyjne , w którym bezwzględnie hartowane są antykorozyjnie wszystkie narzędzia – na potwierdzenie wymagane złożenie dokumentu wystawionego przez producenta.
3. Karty katalogowe i/lub katalogi i/lub inne materiały źródłowe producenta( np. foldery, prospekty, dane techniczne , instrukcje lub fragmenty instrukcji obsługi oferowanego produktu i fragmenty , zdjęcia z opisem ) potwierdzające wymagane parametry zaoferowanego asortymentu. Dokumenty powinny zawierać poza opisem – nazwę produktu i numer katalogowy.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1. Oświadczenie, że przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i używania na terytorium Rzeczypospolitej polskiej oraz posiada aktualne dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu na terenie RP, jest oznakowany znakiem CE i posiada Deklarację Zgodności oraz Certyfikat Zgodności wydany przez jednostkę notyfikowaną ( jeżeli dotyczy ) zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych oraz aktami wykonawczymi do ustawy – zał. nr 42. Producent posiada własna kuźnie narzędziową , co umożliwia kontrole jakości oraz profesjonalny serwis narzędzi. W zakładzie produkcyjnym znajduje się urządzenie pasywacyjne , w którym bezwzględnie hartowane są antykorozyjnie wszystkie narzędzia – na potwierdzenie wymagane złożenie dokumentu wystawionego przez producenta.
3. Karty katalogowe i/lub katalogi i/lub inne materiały źródłowe producenta( np. foldery, prospekty, dane techniczne , instrukcje lub fragmenty instrukcji obsługi oferowanego produktu i fragmenty , zdjęcia z opisem ) potwierdzające wymagane parametry zaoferowanego asortymentu. Dokumenty powinny zawierać poza opisem – nazwę produktu i numer katalogowy.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. FORMULARZ OFERTY wypełniony i sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SWZ2. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (ZESTAWIENIE WYMAGANYCH PARAMETRÓW TECHNICZNO- UŻYTKOWYCH W TYM PARAMETRÓW STANOWIĄCYCH KRYTERIUM OCENY OFERT): odpowiednio dla danej części zamówienia (Załącznik nr 1A do SWZ),
OŚWIADCZENIE. Do oferty wykonawca dołącza oświadczenie (załącznik nr 3 do SWZ) o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez zamawiającego
PEŁNOMOCNICTWO do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców w przypadku, gdy:
4.1 ofertę podpisuje inna osoba niż Wykonawca,
5. INFORMACJA Z KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO, CENTRALNEJ EWIDENCJI I INFORMACJI O DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ LUB INNEGO WŁAŚCIWEGO REJESTRU
6.ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU TRZECIEGO, w przypadku, gdy Wykonawca, polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby,
7.PRZEDMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE