BZP: Zakup ciągnika na potrzeby remontów i bieżącego utrzymania dróg gminnych
26.08.2025
2025/BZP 00391987/01
GMINA KŁOCZEW
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup ciągnika na potrzeby remontów i bieżącego utrzymania dróg gminnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KŁOCZEW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582240
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Długa 67
1.5.2.) Miejscowość: Kłoczew
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-550
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@kloczew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kloczew.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup ciągnika na potrzeby remontów i bieżącego utrzymania dróg gminnych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c132fdae-6849-46df-a96c-2149a9709a98
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00391987
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00001134/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup ciągnika na potrzeby remontów i bieżącego utrzymania dróg gminnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c132fdae-6849-46df-a96c-2149a9709a983.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1 Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, w szczególności:
1) W celu prawidłowego korzystania z usług Platformy e-Zamówienia wymagany jest:
a) Komputer PC:
parametry minimum: Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HDD,
zainstalowany jeden z poniższych systemów operacyjnych:
MS Windows 7 lub nowszy
OSX/Mac OS 10.10,.
Ubuntu 14.04
Zainstalowana jedna z poniższych przeglądarek:
Chrome 66.0 lub nowsza
Firefox 59.0 lub nowszy
Safari 11.1 lub nowsza
Edge 14.0 i nowsze
albo
b) 1.2 Tablet/Telefon:
Parametry minimum: 4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0 Marshmallow, iOS 10.3, Przeglądarka Chrome 61 lub nowa.
2) Dla skorzystania z pełnej funkcjonalności może być konieczne włączenie w przeglądarce obsługi protokołu bezpiecznej transmisji danych SSL, obsługi Java Script, oraz cookies;
3) Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:
a) specyfikacja połączenia – formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
b) 1.2 format danych oraz kodowanie: formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
c) oznaczenia czasu odbioru danych: wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do sekundy.
W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.8.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego na potrzeby remontów i bieżącego utrzymania dróg gminnych z przeszkoleniem personelu Zamawiającego i serwisem gwarancyjnym.
2 Ciągnik rolniczy – nie starszy niż 2023 r. o następujących wymaganiach techniczno – użytkowych:
1) Norma emisji spalin Stage V
2) Moc znamionowa od 126 KM do 140 KM
3) Pojemność silnika min. 4.0 l
4) Napęd 4 koła
5) Skrzynia wyposażona w dwa tryby jazdy:
- 1 tryb – automatyczna zmiana przełożeń na wszystkich zakresach
- 2 tryb – manualny wybór granicy zmiany przełożeń
6) Min. 4 bezsprzęgłowe zmiany przełożenia na danym zakresie pracy
7) Funkcja zmniejszenia obrotów silnika przy pełnej prędkości pojazdu
8) Tempomat
9) Tylny WOM obroty: 540/540E i 100
10) Sterowanie zewnętrzne tylnego TUZ i WOM na błotniku
11) Przedni TUZ kategorii 3 o udźwigu min. 2000 kg
12) Łącznik górny poprzedniego TUZ standardowa śruba rzymska kategorii 3
13) Tylny TUZ kategoria 3 o udźwigu min. 5000 kg
14) Łącznik górny tylnego TUZ standardowa śruba rzymska kategorii 3
15) 1 para hydrauliki z przodu ciągnika
16) Zawory hydrauliki z tyłu min. 3 pary
17) Szybkozłącze do sprężarki powietrza
18) Zaczep tylny góry automatyczny drabinkowy
19) Zaczep dolny rolniczy na sworzeń
20) Pneumatyczny układ hamulcowy – dwuosobowy
21) Pompa hydrauliczna tłoczkowa o wydajności min. 100 l/min
22) Przednia oś amortyzowana
23) Masa własna bez obciążników min. 5000 kg
24) Kabina amortyzowana
25) Fotel operatora amortyzowany pasem bezpieczeństwa obracany o 180O
26) Fotel pasażera amortyzowany z pasem bezpieczeństwa ( homologacja na dwie osoby)
27) Kabina klimatyzowana i ogrzewana
28) Lusterka zewnętrzne
29) Radio
30) Lampa led ostrzegawcza koloru pomarańczowego
31) Halogeny led robocze na kabinie przód/tył
32) Wycieraczka ze spryskiwaczem na przedniej i tylnej szybie
33) Dodatkowy zespół świateł drogowych do jazdy z pługiem
34) Przerywacz obwodu akumulatora automatyczny
35) Podgrzewacz boku silnika z sieci 230V
36) Przednie błotniki
37) Opony przód rozmiar min. R24 typ rolniczy
38) Opony tył rozmiar min. R.38 typ rolniczy
39) Gaśnica +standardowe wyposażenie
4.2.6.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10