BZP: Dostawa ratowniczych zestawów hydraulicznych o napędzie spalinowym z podziałem na części
27.08.2025
2025/BZP 00393746/01
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Świdniku
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa ratowniczych zestawów hydraulicznych o napędzie spalinowym z podziałem na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Świdniku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431029240
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Lotników Polskich 2
1.5.2.) Miejscowość: Świdnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-045
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 817455595
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@straz.swidnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://straz.swidnik.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ochrona przeciwpożarowa
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Świdniku
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7122425773
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Aleja Lotników Polski 2
1.11.4.) Miejscowość: Świdnik
1.11.5.) Kod pocztowy: 21-045
1.11.6.) Województwo: lubelskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.11.9.) Numer telefonu: 817455595
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@straz.swidnik.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: https://straz.swidnik.pl/
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa ratowniczych zestawów hydraulicznych o napędzie spalinowym z podziałem na części
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1eed4e0c-98f1-4620-b110-bf9becbf1079
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00393746
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00263846/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa ratowniczych zestawów hydraulicznych o napędzie spalinowym z podziałem na części
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://przetargi.lubelskie.straz.gov.pl/#/offer/40a6a8cf-a3a7-40c4-a408-ae778b41e3f43.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu strony: https://przetargi.lubelskie.straz.gov.pl/#/offer/40a6a8cf-a3a7-40c4-a408-ae778b41e3f4 oraz poczty elektronicznej pod adresem: sekretariat@straz.swidnik.pl, przy czym złożenie oferty wraz
z załączonymi do oferty dokumentami może nastąpić wyłącznie za pośrednictwem strony: https://przetargi.lubelskie.straz.gov.pl/#/offer/40a6a8cf-a3a7-40c4-a408-ae778b41e3f4
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z art. 67 ustawy
PZP określa następujące wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej
przy wykorzystaniu Platformy Zakupowej, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 10 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa najlepiej najnowszej dostępnej wersji obsługująca TLS 1.2 z wyjątkiem Internet
Explorer;
d) Włączona obsługa JavaScript;
e) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.;
f) podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez
Wykonawcę.
Zamawiający, zgodnie z §11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu
sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji
elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452) podaje następujące
informacje na temat specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i
odbioru danych:
a) dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach: .txt, .rtf, .pdf,.xps, .odt, .ods, .odp, .doc,
.xls, .ppt, .docx, .xlsx, .pptx, .csv, .jpg (.jpeg), .tif (.tiff), .geotiff, .png, .svg, .wav, .mp3, .avi, .mpg, .mpeg, .mp4, .m4a, mpeg4,
.zip,.tar, .gz (.gzip), .7Z, .xsl, XAdES, PAdES, CadES;
b) informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: - plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zamówień Publicznych
ZETOPZP i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany - format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna
jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert;
Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu platformy
Microsoft Azure, który jest synchronizowany ze znacznikiem czasu UTC. Wykonawca powinien dokładnie zapoznać się z niniejszą
SWZ i złożyć ofertę zgodnie z jej wymaganiami.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://przetargi.lubelskie.straz.gov.pl/#/offer/40a6a8cf-a3a7-40c4-a408-ae778b41e3f4
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: a)administratorem danych osobowych osób
fizycznych pozyskanych w toku trybu podstawowego bez przeprowadzenia negocjacji na„Dostawę ratowniczych zestawów
hydraulicznych o napędzie spalinowym z podziałem na części” (nr sprawy
PL.2370.6.2025) jest Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Świdniku, Al. Lotników Polskich 2, 21-045 Świdnik, NIP: 7122425773, REGON:
030238592; b)Inspektor Ochrony Danych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Świdniku został wyznaczony w
Komendzie Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie Pan Sławomir Zagojski (20-012 Lublin, ul. Szczerbowskiego 6C,
tel. 81 53 51 237, e-mail: iod@kwpsp.lublin.pl) c)dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego realizowanym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia
negocjacji na „Dostawę ratowniczych zestawów
hydraulicznych o napędzie spalinowym z podziałem na części” (nr sprawy
PL.2370.6.2025);d)Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. PZP (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320);
e) Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 2 ustawy PZP, przez okres 5 lat od końca roku, w którymzakończono postępowanie o udzielenie zamówienia,f)Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo zamówień publicznych;g)W odniesieniu
danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO)Osoba, której dane
osobowe pozyskano w toczącym się postępowaniu posiada następujące prawa:-na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do
danych osobowych;-na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych;-na podstawie art. 18 RODO prawo
żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18
ust. 2 RODO;-prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba, której dane osobowe
pozyskano w toczącym się postępowaniu uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących tej osoby narusza przepisy
RODO;i)Osobie, której dane osobowe pozyskano w toczącym się postępowaniu nie przysługuje:-w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d
lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;-prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;-
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.j)Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będzie również spółka ZETO
Lublin Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie pod adresem ul. Diamentowa 2, 20-447 Lublin, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców
Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy Lublin- Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku, VI Wydział
Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000053608, REGON: 430248589, NIP: 7120156688, jako
właściciel Platformy Zamówień PublicznychPZP https://przetargi.lubelskie.straz.gov.pl/, na której Komenda Powiatowa Państwowej
Straży Pożarnej w Świdniku prowadzi postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, pod
adresem:https://przetargi.lubelskie.straz.gov.pl/#/offer/40a6a8cf-a3a7-40c4-a408-ae778b41e3f4
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub
uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą;
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1
rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
3. W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1
rozporządzenia 2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub
załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych
danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.
4. Udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o
których mowa w art. 9 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia. Ograniczenia
zasady jawności, o których mowa w pkt 3 i art. 18 ust. 3-6 ustawy Pzp, stosuje się odpowiednio.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PL.2370.6.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 1 kpl. ratowniczego zestawu hydraulicznego o napędzie spalinowym
4.2.6.) Główny kod CPV: 43328100-9 - Urządzenia hydrauliczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
42122000-0 - Pompy
39715300-0 - Sprzęt hydrauliczny
43329000-5 - Zestawy sprzętu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji powyżej 24 miesięcy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 2 kpl. ratowniczych zestawów hydraulicznych o napędzie spalinowym
4.2.6.) Główny kod CPV: 43328100-9 - Urządzenia hydrauliczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
42122000-0 - Pompy
39715300-0 - Sprzęt hydrauliczny
43329000-5 - Zestawy sprzętu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane w oparciu o kryteria oceny ofert wskazane w ogłoszeniu
o zamówieniu oraz SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji powyżej 24 miesięcy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga od
Wykonawców złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania.
W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wyłącznie złożenia oświadczenia o braku podstaw wykluczenia z postępowania.
Oświadczenie należy złożyć razem z ofertą wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ odrębnie dla Wykonawcy oraz
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcja, spółki cywilne inne struktury lub porozumienia).
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu
z postępowania składa się, pod rygorem nieważności, albo w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, albo w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Oświadczenie o
niepodleganiu wykluczeniu z
postępowania sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18
ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art.
66 ust. 1 ustawy PZP, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców spełnienia warunków udziału
w postępowaniu, w związku z tym Zamawiający nie wymaga od Wykonawców złożenia podmiotowych środków dowodowych na
powyższą okoliczność.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga od Wykonawców złożenia przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jegoreprezentowania, Zamawiający żąda od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru
Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego
rejestru. Wykonawca nie będzie zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli Zamawiający
będzie mógł uzyskać je za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile
Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. Jeżeli w imieniu
Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z ww.
dokumentów, Zamawiający zażąda od Wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu
potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy. Zdanie 3 stosuje się
odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia publicznego. Ww. dokumenty należy złożyć razem z ofertą, chyba że
Wykonawca poinformował Zamawiającego o dostępności tych dokumentów w bezpłatnych i ogólnodostępnych bazach danych.
2. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności podmiotowych środków dowodowych
lub dokumentów, o których mowa w pkt 2 pod określonymi adresami internetowymi
ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający zażąda od Wykonawcy
przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego
podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów.
3. W zakresie nieuregulowanym w niniejszej sekcji, stosuje się przepisy ustawy PZP,
rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie
podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może
żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415 ze zm.) oraz rozporządzenia
Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz
środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursu (Dz.U. z 2020 r., poz. 2452).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiająpełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Do Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy o Wykonawcach ubiegających
się indywidualnie o udzielenie zamówienia.
3. Warunek niepodlegania wykluczenia z postępowania każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia spełnia odrębnie.
4. Zamawiający żąda od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia następujących dokumentów:
a) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – składane indywidualnie przez każdego Wykonawcę
wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia, oświadczenie należy złożyć razem z ofertą;
b) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wg
wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ, pełnomocnictwo należy złożyć razem z ofertą.
5. Zamawiający nie zastrzega osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia osobistego wykonania kluczowych zadań dotyczących zamówień na usługi.
6. Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadania określonej
formy prawnej w celu złożenia oferty i ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego.