BZP: Zakup urządzeń teleinformatycznych wraz z konfiguracją i podłączeniem oraz wdrożenie usług bezpieczeństwa w ramach realizacji projektu pn. „Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Ełk”
27.08.2025
2025/BZP 00393766/01
Gmina Ełk
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup urządzeń teleinformatycznych wraz z konfiguracją i podłączeniem oraz wdrożenie usług bezpieczeństwa w ramach realizacji projektu pn. „Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Ełk”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ełk
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671099
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 28A
1.4.2.) Miejscowość: Ełk
1.4.3.) Kod pocztowy: 19-300
1.4.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.4.7.) Numer telefonu: 876194500
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@elk.gmina.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.gmina.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00393766
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-08-27
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00372638
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
Zamawiający żąda załączenia przez Wykonawcę do oferty poniższych przedmiotowych środków dowodowych:
a) Serwer RACK: Wymagane dołączenie do oferty oświadczenia Wykonawcy lub Producenta potwierdzające, że Serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta.
W przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego – wymagane jest dołączenie do oferty oświadczenia podmiotu wykonującego Serwis lub Producenta potwierdzające powyższe.
Firma serwisująca musi posiadać ISO9001 na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzacje producenta urządzeń – dokumenty potwierdzające należy załączyć do oferty.
Wydruk ze strony potwierdzający osiągany wynik.
b) Macierz: W przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego – wymagane jest dołączenie do oferty oświadczenia podmiotu wykonującego Serwis lub Producenta potwierdzające powyższe.
c) Serwer BACKUP (serwer NAS): W przypadku wystąpienia awarii dysku twardego
w urządzeniu objętym aktywnym wparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego – wymagane jest dołączenie do oferty oświadczenia podmiotu wykonującego Serwis lub Producenta potwierdzające powyższe.
d) UPS 6kV: Deklaracja zgodności CE, oświadczenie producenta o spełnieniu minimalnych wymaganych parametrów specyfikacji, certyfikat lub oświadczenie producenta lub wyłącznego dystrybutora o posiadaniu przez oferenta statusu Autoryzowanego Partnera - mającego wiedzę w zakresie doboru i sprzedaży zasilania gwarantowanego (UPS)
Po zmianie:
Zamawiający żąda załączenia przez Wykonawcę do oferty poniższych przedmiotowych środków dowodowych:
a) Serwer RACK: Wymagane dołączenie do oferty oświadczenia Wykonawcy lub Producenta potwierdzające, że Serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta.
W przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego – wymagane jest dołączenie do oferty oświadczenia podmiotu wykonującego Serwis lub Producenta potwierdzające powyższe.
Firma serwisująca musi posiadać ISO9001 na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzacje producenta urządzeń – dokumenty potwierdzające należy załączyć do oferty.
Wydruk ze strony potwierdzający osiągany wynik.
b) Macierz: W przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego – wymagane jest dołączenie do oferty oświadczenia podmiotu wykonującego Serwis lub Producenta potwierdzające powyższe.
c) Serwer BACKUP (serwer NAS): W przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego – wymagane jest dołączenie do oferty oświadczenia podmiotu wykonującego Serwis lub Producenta potwierdzające powyższe.
d) UPS 6kV: Deklaracja zgodności CE, oświadczenie producenta o spełnieniu minimalnych wymaganych parametrów specyfikacji, certyfikat lub oświadczenie producenta lub wyłącznego dystrybutora o posiadaniu przez oferenta statusu Autoryzowanego Partnera - mającego wiedzę w zakresie doboru i sprzedaży zasilania gwarantowanego (UPS).
e) dot. wszystkich pozycji: karty katalogowe/datasheetów, deklarację zgodności, certyfikaty, potwierdzenia autoryzacji serwisowej producenta, a w przypadku oprogramowania – licencji/warunków wsparcia.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
a) Serwer RACK: Wymagane dołączenie do oferty oświadczenia Wykonawcy lub Producenta potwierdzające, że Serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta.
W przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego – wymagane jest dołączenie do oferty oświadczenia podmiotu wykonującego Serwis lub Producenta potwierdzające powyższe.
Firma serwisująca musi posiadać ISO9001 na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzacje producenta urządzeń – dokumenty potwierdzające należy załączyć do oferty.
Wydruk ze strony potwierdzający osiągany wynik.
b) Macierz: W przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego – wymagane jest dołączenie do oferty oświadczenia podmiotu wykonującego Serwis lub Producenta potwierdzające powyższe.
c) Serwer BACKUP (serwer NAS): W przypadku wystąpienia awarii dysku twardego
w urządzeniu objętym aktywnym wparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego – wymagane jest dołączenie do oferty oświadczenia podmiotu wykonującego Serwis lub Producenta potwierdzające powyższe.
d) UPS 6kV: Deklaracja zgodności CE, oświadczenie producenta o spełnieniu minimalnych wymaganych parametrów specyfikacji, certyfikat lub oświadczenie producenta lub wyłącznego dystrybutora o posiadaniu przez oferenta statusu Autoryzowanego Partnera - mającego wiedzę w zakresie doboru i sprzedaży zasilania gwarantowanego (UPS)
Po zmianie:
a) Serwer RACK: Wymagane dołączenie do oferty oświadczenia Wykonawcy lub Producenta potwierdzające, że Serwis urządzeń będzie realizowany bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta.
W przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego – wymagane jest dołączenie do oferty oświadczenia podmiotu wykonującego Serwis lub Producenta potwierdzające powyższe.
Firma serwisująca musi posiadać ISO9001 na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzacje producenta urządzeń – dokumenty potwierdzające należy załączyć do oferty.
Wydruk ze strony potwierdzający osiągany wynik.
b) Macierz: W przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego – wymagane jest dołączenie do oferty oświadczenia podmiotu wykonującego Serwis lub Producenta potwierdzające powyższe.
c) Serwer BACKUP (serwer NAS): W przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego – wymagane jest dołączenie do oferty oświadczenia podmiotu wykonującego Serwis lub Producenta potwierdzające powyższe.
d) UPS 6kV: Deklaracja zgodności CE, oświadczenie producenta o spełnieniu minimalnych wymaganych parametrów specyfikacji, certyfikat lub oświadczenie producenta lub wyłącznego dystrybutora o posiadaniu przez oferenta statusu Autoryzowanego Partnera - mającego wiedzę w zakresie doboru i sprzedaży zasilania gwarantowanego (UPS).
e) dot. wszystkich pozycji: karty katalogowe/datasheetów, deklarację zgodności, certyfikaty, potwierdzenia autoryzacji serwisowej producenta, a w przypadku oprogramowania – licencji/warunków wsparcia.