BZP: Dostawa oraz instalacja sprzętu specjalistycznego, oprogramowania do montażu dźwięku oraz realizacji nagrań dźwiękowych
27.08.2025
2025/BZP 00394207/01
Województwo Łódzkie-Zespół Szkół i Placówek Oświatowych Nowoczesnych Technologii Województwa Łódzkiego w Łodzi
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oraz instalacja sprzętu specjalistycznego, oprogramowania do montażu dźwięku oraz realizacji nagrań dźwiękowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Łódzkie-Zespół Szkół i Placówek Oświatowych Nowoczesnych Technologii Województwa Łódzkiego w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 380827452
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Narutowicza 122
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-145
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@nowoczesnaszkola.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oraz instalacja sprzętu specjalistycznego, oprogramowania do montażu dźwięku oraz realizacji nagrań dźwiękowych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8911c1a3-576c-42f5-b9ec-efa4618a233f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00394207
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00062790/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa oraz instalacja sprzętu specjalistycznego, oprogramowania do montażu dźwięku oraz realizacji nagrań dźwiękowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Wsparcie i wyposażenie Nowoczesnego Ośrodka Egzaminacyjnego (NOE) przy Centrum Kształcenia Ustawicznego Nowoczesnych Technologii Województwa Łódzkiego w Łodzi wchodzącego w skład Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych Nowoczesnych Technologii Województwa Łódzkiego w Łodzi - Nr umowy o dofinansowanie: FELD.08.08-IZ.00-0079/24
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8911c1a3-576c-42f5-b9ec-efa4618a233f3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8911c1a3-576c-42f5-b9ec-efa4618a233f
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 12.14. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa §12 Regulaminu Platformy e-Zamówienia (regulamin dostępny jest pod linkiem https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/), a mianowicie:
12.14.1. W celu prawidłowego korzystania z usług Platformy e-Zamówienia wymagany jest:
a) Komputer PC:
- parametry minimum: Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HDD,
- zainstalowany jedne z poniższych systemów operacyjnych: MS Windows 7 lub nowszy, OSX/Mac OS 10.10, Ubuntu 14.04,
- zainstalowana jedna z poniższych przeglądarek: Chrome 66.0 lub nowsza, Firefox 59.0 lub nowszy, Safari 11.1 lub nowsza, Edge 14.0 i nowsze,
albo
b) Tablet/Telefon:
- parametry minimum: 4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0 Marshmallow, iOS 10.3,
- przeglądarka Chrome 61 lub nowa
12.14.2. Dla skorzystania z pełnej funkcjonalności może być konieczne włączenie w przeglądarce obsługi protokołu bezpiecznej transmisji danych SSL, obsługi Java Script, oraz cookies;
12.14.3. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:
a) specyfikacja połączenia – formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
b) format danych oraz kodowanie: formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
c) oznaczenia czasu odbioru danych: wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do sekundy.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): I. Administrator danych
Administratorem danych jest Instytucja Koordynująca. Z Instytucją Koordynującą można skontaktować się pod adresem jego siedziby: ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa.
II. Inspektor Ochrony Danych
Administrator powołał Inspektora Danych Osobowych, z którym można kontaktować się
w sprawach dotyczących ochrony danych osobowych pod adresem siedziby Instytucji Koordynującej, oraz na adres skrzynki elektronicznej iod@mfipr.gov.pl.
III. Cel przetwarzania danych
Instytucja Koordynująca, zbiera i przetwarza dane osobowe w celu realizacji Porozumienia z dnia 05.08.2022 r. zawartego w ramach realizacji planu rozwojowego. Ponadto dane osobowe będą przetwarzane w celach archiwizacyjnych zgodnie z przepisami o archiwach państwowych oraz zgodnie z przepisami o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.
IV. Podstawa prawna przetwarzania
Instytucja Koordynująca przetwarza dane osobowe na podstawie art. 14lzj w związku
z art. 14lzm ustawy z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju
(Dz. U. z 2021 r. poz. 1057, z późn. zm.) w związku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze).
Instytucja Koordynująca przetwarza również dane osobowe na podstawie przepisów ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne oraz ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w związku z 6 ust. 1 lit. e RODO (ze względu na niezbędność przetwarzania tych danych do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi).
V. Okres przechowywania danych
Instytucja Koordynująca będzie przetwarzała dane osobowe przez okres realizacji Porozumienia, oraz 3 lub 5 lat po realizacji Porozumienia zgodnie z art. 132 rozporządzenia 2018/10461, przepisami ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne oraz ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
VI. Rodzaje przetwarzanych danych
Instytucja Koordynująca przetwarza następujące kategorie danych osobowych dla następujących kategorii osób:
1) dane użytkowników systemu teleinformatycznego (imię, nazwisko, stanowisko służbowe, nazwa podmiotu, adres siedziby podmiotu, numer telefonu, adres e-mail),
2) dane osób fizycznych reprezentujących podmiot wnioskujący o objęcie wsparciem z planu rozwojowego (imię, nazwisko, stanowisko służbowe, nazwa podmiotu, adres siedziby podmiotu, numer telefonu, adres e-mail),
3) dane uczestników komisji przetargowych powołanych w ramach realizowanego projektu (imię, nazwisko, stanowisko służbowe, nazwa podmiotu, adres siedziby podmiotu, numer telefonu, adres e-mail),
4) dane oferentów, wykonawców i podwykonawców realizujących umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz świadczących usługi na podstawie umów cywilnoprawnych , w tym dane osób (w szczególności pracowników), które zostały przez nich zaangażowane w przygotowanie oferty lub włączone w wykonanie umowy albo wystawiły im referencje dla potrzeb ubiegania się o zawarcie umowy (imię, nazwisko, PESEL, stanowisko służbowe, nazwa podmiotu, adres siedziby podmiotu, numer telefonu, adres e-mail),
5) dane uczestników grup roboczych oraz szkoleń, konkursów, konferencji i innych wydarzeń o charakterze szkoleniowym, informacyjnym czy promocyjnym dotyczących realizacji projektu w ramach inwestycji A3.1.1. ramach planu rozwojowego (imię, nazwisko, PESEL, wiek, płeć, status na rynku pracy, stanowisko służbowe, nazwa pracodawcy, adres siedziby pracodawcy, numer telefonu, adres e-mail, wizerunek),
6) dane obywateli przekazujących zgłoszenie związane z realizacją projektu za pomocą dedykowanych narzędzi (imię i nazwisko, adres email, numer telefonu).
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): VII. Dostęp do danych osobowych
Dane osobowe mogą być powierzane lub udostępniane:
• Podmiotom świadczącym na rzecz Instytucji Odpowiedzialnej usługi związane z obsługą i rozwojem systemów teleinformatycznych oraz zapewnieniem łączności, w szczególności dostawcy rozwiązań IT i operatorzy telekomunikacyjni,
• Organom administracji publicznej (na podstawie przepisów prawa),
• Organom Unii Europejskiej (na podstawie przepisów prawa),
• Podmiotom, którym Instytucja Odpowiedzialna powierzyła wykonywanie zadań
w ramach planu rozwojowego.
VIII. Prawa osób, których dane dotyczą
1) prawo dostępu do danych osobowych oraz otrzymania ich kopii – art. 15 RODO;
2) prawo do sprostowania danych osobowych – art. 16 RODO;
3) prawo żądania ograniczenia przetwarzania - jeżeli spełnione są przesłanki określone w art. 18 RODO;
4) prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych - art. 21 RODO;
5) praw wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych – art. 77 RODO.
IX. Źródło pochodzenia danych osobowych
Instytucja Koordynująca otrzymała dane osobowe od Instytucji odpowiedzialnej za realizację reformy/Instytucji odpowiedzialnej za realizację inwestycji
X. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
XI. Przekazywanie danych do państwa trzeciego.
Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej innej niż Unia Europejska.
Klauzula informacyjna z art. 13 Rozporządzenia Ogólnego o Ochronie Danych Osobowych (RODO) związana z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Informacja zamawiającego (administratora) o przetwarzaniu danych osobowych (Wykonawcy) - Klauzula informacyjna z art. 13 Rozporządzenia Ogólnego o Ochronie Danych Osobowych (RODO) związana z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
I.1. Administratorem danych osobowych jest Zespół Szkół i Placówek Oświatowych Nowoczesnych Technologii Województwa Łódzkiego w Łodzi, ul. Gabriela Narutowicza 122, 90-145 Łódź , e-mail: szkola@nowoczesnaszkola.edu.pl, reprezentowany przez Dyrektora.
I.2. W sprawach ochrony danych osobowych można się kontaktować z Inspektorem ochrony danych: e-mail: szkola@nowoczesnaszkola.edu.pl. Dane dotyczące inspektora podane są na stronie internetowej: https://nowoczesnaszkola.edu.pl/klauzula-rodo/
I.3. Przetwarzanie danych osobowych odbywa się w związku z pełnieniem przez Dyrektora obowiązków kierownika zamawiającego w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego na rzecz Województwa Łódzkiego w związku z realizacją zadań powierzonych jednostce.
I.4. Przetwarzania danych osobowych odbywa się na podstawie przepisów prawa:
- art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
- ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), zwaną dalej PZP.
I.5. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP.
Pozostałe postanowienia zawiera SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 2/NOE/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa oraz instalacja sprzętu specjalistycznego, oprogramowania do montażu dźwięku oraz realizacji nagrań dźwiękowych.
4.2. Dostawa odbywać się będzie do Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych Nowoczesnych Technologii Województwa Łódzkiego w Łodzi.
4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SWZ.
4.4. Opis przedmiotu zamówienia zawierający wartości wymaganych parametrów minimalnych zawiera Formularz cenowy (Załącznik nr 1a do SWZ/Umowy – Arkusz Asortymentowo-cenowy).
4.5. Dostawa obejmuje sprzęt fabrycznie nowy i nie używany.
4.6. Pod pojęciem „dostawa” należy rozumieć dostarczenie na własny koszt i ryzyko urządzeń wymaganych przez Zamawiającego, jego montaż, instalację i uruchomienia oraz sprawdzenie poprawności działania.
4.7. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części, z uwagi na fakt iż całość sprzętu musi być ze sobą kompatybilna a podział zamówienia może skutkować brakiem ich współdziałania.
4.2.6.) Główny kod CPV: 32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
32343000-9 - Wzmacniacze
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
32331300-5 - Aparatura do powielania dźwięku
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
37310000-4 - Instrumenty muzyczne
37321000-4 - Akcesoria do instrumentów muzycznych
48521000-6 - Pakiety oprogramowania muzycznego lub do edycji dźwięków
30237136-1 - Karty dźwiękowe
32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo
32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
32300000-6 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca
32351300-1 - Akcesoria do urządzeń audio
32342412-3 - Głośniki
32342100-3 - Słuchawki
30213000-5 - Komputery osobiste
30237400-3 - Akcesoria do wprowadzania danych
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
39134000-0 - Meble komputerowe
32413100-2 - Rutery sieciowe
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
44175000-7 - Panele
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 21.1. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
21.1.1. Cena oferty brutto 60 % (waga 0,60)
21.1.2. Wydłużenie okresu gwarancji na urządzenia głośnikowe 20 % (waga 0,20)
21.1.3. Możliwość rozbudowy konsolety mikserskiej 10 % (waga 0,10)
21.1.4. Interfejs audio – integracja z protokołami OSC, Lawo Home, Ember+ 10 % (waga 0,10)
21.3. Do każdego z kryteriów została przypisana waga określona udziałem procentowym.
Ad 21.1.1. Cena oferty brutto C
Punktacja w kryterium „Cena oferty brutto” będzie wynikała z ceny całkowitej oferty brutto, zapisanej w pkt 4 Formularza oferty (Załącznik nr 2 do SWZ). Ze wszystkich wartości Ci złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający przyjmie wartość najmniejszą jako Cminimum. Punktacja za cenę oferty ustalona jest w sposób następujący:
Cminimum
C = ---------------------- x 100 punktów x 60%
Ci
Gdzie:
C i - Cena badanej oferty (z Formularza ofertowego)
Ad 21.1.2. Wydłużenie okresu gwarancji na urządzenia głośnikowe - Gn
Punktacja za wydłużenie okresu gwarancji na urządzenia głośnikowe Gn oferty będzie wynikała z informacji zawartej w treści Formularza oferty w pkt 5.1. Liczba punktów dla oferty n zostanie przyznana w następujący sposób:
a) wykonawca nie oferuje wydłużenia gwarancji na urządzenia głośnikowe poza wymagany okres (36 m-ce) – 0 pkt
b) wykonawca oferuje wydłużenie gwarancji na urządzenia głośnikowe o 12 poza wymagany okres 36 m-cy (czyli razem 48 m-cy) - 30 pkt
c) wykonawca oferuje wydłużenie gwarancji na urządzenia głośnikowe o 24 m-cy poza wymagany okres 36 m-cy (czyli razem 60 m-cy) – 60 pkt
d) wykonawca oferuje wydłużenie gwarancji na urządzenia głośnikowe o 36 m-cy lub więcej poza wymagany okres 36 m-cy (czyli razem 72 m-ce) – 100 pkt
Gn = zaoferowany okres wydłużenia gwarancji x 0,2
Ad 21.1.3. Możliwość rozbudowy konsolety mikserskiej - Kn
Punktacja za możliwość rozbudowy zaoferowanej przez wykonawcę konsolety mikserskiej będzie wynikała z informacji zawartej w treści Formularza oferty w pkt 5.2. Liczba punktów dla oferty n zostanie przyznana w następujący sposób:
a) wykonawca nie oferuje rozbudowy konsolety mikserskiej w sekcji centralnej o montaż dodatkowych urządzeń w formacie 19” – 0 pkt
b) wykonawca oferuje rozbudowy konsolety mikserskiej w sekcji centralnej o montaż dodatkowych urządzeń w formacie 19” - 100 pkt
Kn = zaoferowana możliwość rozbudowy konsolety mikserskiej x 0,1
Ad 21.1.4. Interfejs audio – integracja z protokołami OSC, Lawo Home, Ember+ - In
Punktacja za interfejs audio zaoferowany przez wykonawcę będzie wynikała z informacji zawartej w treści Formularza oferty w pkt 5.3. Liczba punktów dla oferty n zostanie przyznana w następujący sposób:
a) wykonawca nie oferuje interfejsu audio, który posiada integrację z protokołami OSC, Lawo Home, Ember+ - 0 pkt
b) wykonawca oferuje interfejs audio, który posiada integrację z protokołami OSC, Lawo Home, Ember+ - 100 pkt
In = zaoferowana możliwość rozbudowy konsolety mikserskiej x 0,1
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji na urządzenia głośnikowe
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Możliwość rozbudowy konsolety mikserskiej
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Interfejs audio – integracja z protokołami OSC, Lawo Home, Ember+
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
8.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w pkt 9 SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.8.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4. zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
1) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek, jeżeli:
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy wraz z uruchomieniem obejmujące system audio, w którego skład wchodzą co najmniej konsoleta analogowa, system odsłuchowy stereo i urządzeń peryferyjnych o wartości min. 240.000 zł. netto każda dostawa, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których te dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Informacje należy podać w załączniku nr 6 do SWZ.
UWAGA:
W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających kwoty wyrażone w innych walutach niż PLN, dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, Zamawiający, jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówienia Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówienia Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.
W przypadku gdy Wykonawca wykonywał w ramach jednego kontraktu/umowy większy zakres dostaw, dla potrzeb niniejszego zamówień zobowiązany jest wyodrębnić rodzajowo i podać wartość dostaw, o których mowa powyżej.
8.3. W przypadku wykazywania spełnienia warunków przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli spełni go jeden z Wykonawców.
8.4. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 10.2. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia:
10.2.2. Oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1616 z późn. Zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;
10.2.3. Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
10.3. Informacja dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
10.3.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba której dokument dotyczy poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 10.2.3. SWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
10.3.2. Dokument, o którym mowa w pkt. 10.3.1. SWZ, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
10.3.3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt. 10.3.1. SWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsca zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument miał dotyczyć. Przepis pkt. 10.3.2. SWZ stosuje się.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10.2. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia:
10.2.1. Wykaz dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy wraz z uruchomieniem obejmujące system audio, w którego skład wchodzą co najmniej konsoleta analogowa, system odsłuchowy stereo i urządzeń peryferyjnych o wartości min. 240.000 zł. netto każda dostawa, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których te dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Informacje należy podać w załączniku nr 6 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
4a.1. Wraz z ofertą, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy określone przez zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące przedmiotowe środki dowodowe:4a.1.1. oświadczenie wykonawcy potwierdzające, że przedmiot zamówienia posiada oznakowanie zgodności zgodnie z ustawą o systemie oceny zgodności z dnia 30.08.2002r.
(t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 215) – stanowiący załącznik nr 2a do SWZ.
4a.2. Jeżeli wykonawca nie złoży powyższych przedmiotowych środków dowodowych lub złożone środki dowodowe będą niekompletne, zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
4a.3. Zamawiający nie będzie wzywał wykonawców do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych , jeżeli pomimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
4a.4. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
4a.1. Wraz z ofertą, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy określone przez zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące przedmiotowe środki dowodowe:4a.1.1. oświadczenie wykonawcy potwierdzające, że przedmiot zamówienia posiada oznakowanie zgodności zgodnie z ustawą o systemie oceny zgodności z dnia 30.08.2002r.
(t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 215) – stanowiący załącznik nr 2a do SWZ.
4a.2. Jeżeli wykonawca nie złoży powyższych przedmiotowych środków dowodowych lub złożone środki dowodowe będą niekompletne, zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
4a.3. Zamawiający nie będzie wzywał wykonawców do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych , jeżeli pomimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
4a.4. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
11.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty. Forma w jakiej powinno zostać sporządzone i załączone pełnomocnictwo została określona w pkt 13 SWZ.11.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt 10.1.1. SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
11.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia określa paragraf 8 stanowiący załącznik nr 7 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-09-12 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: 19.1. Ofertę (uzupełniony formularz według wzoru przygotowanego przez Zamawiającego) za pośrednictwem platformy e-Zamówienia na stronie prowadzonego postępowania.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-09-12 12:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-10-11
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
9.3. Zamawiający, na podstawie przepisów art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 514) zwanej dalej „ustawą o szczególnych rozwiązaniach” wykluczy z postępowania:1. Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.) zwanego dalej „rozporządzeniem 765/2006” i w rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.) zwanego dalej „rozporządzeniem 269/2014” albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach;
2. Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 644) (jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach;
3. Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 z późn. zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach;