BZP: „Dostawa i uruchomienie systemu obsługi rejestracji telefonicznej Voicebot (VB) wraz z Interfejsem Integracyjnym dla systemu HIS w ramach projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 PN"
28.08.2025
2025/BZP 00395552/01
Mazowiecki Szpital Wojewódzki mi. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
Dane ogłoszeniodawcy znajdują się w treści ogłoszenia.
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa i uruchomienie systemu obsługi rejestracji telefonicznej Voicebot (VB) wraz z Interfejsem Integracyjnym dla systemu HIS w ramach projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 PN"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowiecki Szpital Wojewódzki mi. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141944750
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poniatowskiego 26
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: 2564003200
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ozp@szpital.siedlce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: szpital.siedlce.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
spółka z o.o.
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa i uruchomienie systemu obsługi rejestracji telefonicznej Voicebot (VB) wraz z Interfejsem Integracyjnym dla systemu HIS w ramach projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 PN"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c596408-3f1c-4209-a3cd-95b69fd3d241
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00395552
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
projekt grantowy nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 PN- Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://szpitalsiedlce.ezamawiajacy.pl/pn/SZPSIEDLCE/demand/229542/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szpitalsiedlce.ezamawiajacy.pl/pn/SZPSIEDLCE/demand/229542/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: FZP.2810.71.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Dostawa i uruchomienie systemu obsługi rejestracji telefonicznej Voicebot (VB) wraz z Interfejsem Integracyjnym dla systemu HIS w ramach projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 PN"
Zamówienie obejmuje: dostarczenie i wdrożenie rozwiązania informatycznego w postaci czatbota do rejestracji pacjentów, stanowiącego narzędzie automatyzujące komunikację z pacjentami, wspierającego proces rejestracji oraz odpowiadającego na potrzeby wdrażania narzędzi teleinformatycznych w obszarze podstawowej opieki zdrowotnej (POZ).
4.2.6.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48510000-6 - Pakiety oprogramowania komunikacyjnego
48512000-0 - Pakiety oprogramowania do interaktywnych odpowiedzi głosowych